Osuuspankki on kyllä ihan paska!
Olen kuukauden päästä 20 vuotta ja mulla on ollu pikkulapsesta saakka osuuspankissa tili. Ja jostain kymmenenvuotiaasta visa electron.
No, nyt sitten ajattelin että olisi korkea aika vaihtaa tasokkaampaan korttiin koska tympii ku electronilla ei voi maksaa käyttämässäni opiskelijaravintolassa eikä netissä.
Menin sitten osuuspankkiin juttelemaan ja kerroin että heidän sivuillaan sanotaan että 20 v voi saada OP Visan jos on säännölliset palkka- tai muut tulot.
Eipä onnistu. Ikäraja nostettu 23 vuoteen. Kysyin sitten että entä se Debit, siitä mainostetaan että 18 vuotias voi jo saada. Ei kuulemma onnistu sekään.
--------
Pankin täti: Sulla pitää olla säännölliset tulot.
Minä: Mulla on.
Pankin täti: Mutta opintotuki ei riitä, pitää olla myös palkkatuloja. (Palkkatuloja että saisin luotottaman debitin?? Mitä vit?)
Minä: Mulla on myös vakituinen työpaikka.
Pankin täti: Sun tilillä pitää olla tarpeeks rahaa ettei se mene miinukselle.
Minä: Mun tilillä on melkein 4000 euroa niinkuin näkyy.
Pankin täti: No niin näyttää olevan, mut se ei silti onnistu. Meillä on tiukat säännöt.
-------
Mitä v*ttua??? Siis ymmärtäisin jotenkin jos kyse olisi edes luottokortista mutta kun kyseessä on debit jolle ei voi edes ostaa luotolle!
Poikaystävälläni on pankki nordeassa. Hän ei käy töissä. Ainoa mitä tulee on opintotuki. Sai debitin. Tilas netin kautta ja mitään ei kyselty. Tili usein nollilla, minun tilillä ei ole kymmeneen vuoteen ollut alle viittäsataa euroa. Ja vuosiin ei tilillä ole ollut alle kahtatuhatta euroa, sillä käyn töissä ja harrastan säästämistä.
On se niin v*tun kumma että osuuspankin pitää olla noin hankala! En kyllä voi suositella nuoren ihmisen pankiksi!!
Sitä paitsi luin Nordea nettisivuilta että heillä debitin voi saada alaikäinenkin vanhempien suostumuksella. Osuuspankissa ei kaksikymppinenkään joka saa kuussa tilille yli 1000 e.
Osuuspankin täti käski mun palata asiaan vuonna 2009 jos sitten voisin EHKÄ hyvällä tuurilla saada edes debitin, jonka nordealaiset pikku teinigangsterit saa jo ennen täysikäisyyttä.
Taitaa olla pankin vaihto edessä.
OP ei myönnä korttia!
54
6721
Vastaukset
- Oleppa..
Hiljaa ja mene töihin!
- oletko lukutaidoton?
Oletko lukutaidoton, älyvajaa vai huvin vuoksiko soitat leipäläpeäsi? Vai sattuiko kun ei pankkisi saanut ylistystä vaan haukkuja? Mun lukutaidolla ymmärsin että aloittajalla ON kuin onkin työpaikka ja vakituinen eli miten se meni sulta ohi?
- MiiMu
oletko lukutaidoton? kirjoitti:
Oletko lukutaidoton, älyvajaa vai huvin vuoksiko soitat leipäläpeäsi? Vai sattuiko kun ei pankkisi saanut ylistystä vaan haukkuja? Mun lukutaidolla ymmärsin että aloittajalla ON kuin onkin työpaikka ja vakituinen eli miten se meni sulta ohi?
Taitaa 'Olepa' olla se todellinen kakara ku koulut käymättä ja lukutaito vielä hankkimatta :D
- kautta...
mulle kävi samalla tavalla. konttorissa ei myönnetty mitään. verkkopankin kautta tilatessa sain debitin ja masterin. Visassahan on se korkeempi ikäraja mut masteria ne myöntää yli 18 vuotiaille. kokeile, et mitään menetäkään.
konttorissa riippuu paljon tiskin takana nyhjöttävästä mummostä, myöntääkö mitään. itse en ole opn asiakkaana käynyt enää moneen vuoteen konttorissa vaan hoitanut asiani verkkopankissa. no, kävin sillon kun hain korttini :D
jos eivät sitäkään kautta anna, niin äänestä jaloillasi, nordeasta saat ainakin visan ja debit kortin jos tiedot kunnossa!
hyvää syksyä toivottaa 22 vee nuori! - --mirella--
Juu mä kanssa petyin Osuuspankkiin... Nyt mulla on Handelsbankenissa ja hyvin on palvelut pelittäny =) Ja saanu haluamani kortit...
En kyllä ymmärrä jos ei noillakaan lähtökohdilla myönnä edes sitä deebittiä... =/ - ei saa
muutakuin rupia perseeseen,mikä lienee oikein mettiäiselle.
- joku vaAN
Mullakin op täti mietti pitkän aikaa myöntääkö minulle visa kortin. Olen 23 vuotias ja viimeiset 3 vuotta ollut putkeen määräaikaisella sopimuksella. Totes vaan et näinköhän myönnetään kun ei ole vakituista paikkaa. Sain kuitenkin :) Tiedä sitten onko sillä suurta väliä onko tilillä sitä rahaa korttia anoessa. Mullakin kuitenkin vajaa 20t mutta silti meinas hylätä
- Suurta ikäluokkaa
Onpa hyvä että eväävät kortin. Itse kun olin kakara en tuossa iässä vielä saanut mitään - nykyään pullamössösukupolvelta ei ole kielletty koskaan mitään, siitä nämä valittajat ja itkijät.
Jotain vastuuta näköjään löytyy sentään vielä pankeiltakin. Hyvä OP! Tunnen olevani oikean pankin asiakas. Hyvä valinta. Juu menkääkin vain sinne nordeaan MINUN pankistani
T: suuren ikäluokan edustaja- enää 60-lukua.
Mitä merkitystä sillä on, että kortin saanti oli vaikeaa sinun nuoruudessasi?
Nykyään verrataan 2000-luvun pankkeja keskenään.
- pankkiin
Olet tervetullut asiakkaaksi toiseen pankkiin
- asiakkaana
minulle myönsivät visa debitin vaikkei minulla ole mitään säännöllisiä tuloja (no osingot, mutta niitä ei kai lasketa säännöllisiksi, eikä summakaan kovin suuri vielä ole) ja valtaosa rahoista on pörssiosakkeissa, jotka nekin ovat toisessa pankissa.
Debit-kortin saantiedellytykset eivät täyttyneet kohdallani, mutta kyllä he kortin myönsivät. Osasyynä saattoi olla se että olin aikonut vaihtaa Sampo Pankkiin, mutta päätinkin onneksi jäädä Nordeaan.
Hyvää syksyä toivottaa 20v Nordean osakkeenomistaja. - Nordeassa osataan myös
Pankissa mulla sisällä talletus 175 000 euroa, tilillä useita tuhansia ja aivan varmasti moitteeton historia kymmeniltä vuosilta. Kun sitten olin ulkomaan matkalla soitin pankkiin huoltikselta, kun en saanut autoa tankattua. Sanoin että suoritus on menossa visakortille, kuten näkyy tililtä. Mutta ei ole vielä kirjautunut kortille. Joten pistäkääpä se suoritus sinne kortile tai nostakaa luottorajaa heti. No ei sitä luottorajaa noin vaan voi korottaa. Siitä pitää tehdä hakemus ja plaa plaa.
Siis voi helvetin sääntövammaiset kankeat ääliöt. Ettekö te oikeasti voi nostaa vaikka 2000 luottorajaa, kun pankissa on jo ennakkomaksuna yli satatuhatta ja tililläkin on pätäkkää enemmän kuin mitä pyysin korotusta. No, säännöt on säännöt. Mutta ei niissä mitään järkeä ole. Sinne meni senkin pankin asiakkuus.- turhat
säännökset! Kyllä on hienoa olla pankissa töissä kun pääsee pätemään että 'meillä on tällaiset säännöt'. Ainakin säästöpankissa olen kyllä saanut tarvittaessa joustoa. Nordea ja OP lienevät liian tiukkoja (ainakin näiden juttujen perusteella mitä täällä kirjoitetaan)
- säädökset!
Totta tosiaan. On se typerää, jos ei luottokorttiin korotusta tule kun joku sattuu pankkiin puhelimella soittamaan (eikös Nordealla ole vielä luottokunnan Visat, joten ei se päätös edes pankissa onnistuisikaan...). Ja ihan turhan takia kysellään henkilötodistuksia, kun käydään pankista rahaa nostamassa tai lainaa ottamssa. Kullä se pitää kaikki hoitua kun sormia napsauttaa.
- Että näin!
säädökset! kirjoitti:
Totta tosiaan. On se typerää, jos ei luottokorttiin korotusta tule kun joku sattuu pankkiin puhelimella soittamaan (eikös Nordealla ole vielä luottokunnan Visat, joten ei se päätös edes pankissa onnistuisikaan...). Ja ihan turhan takia kysellään henkilötodistuksia, kun käydään pankista rahaa nostamassa tai lainaa ottamssa. Kullä se pitää kaikki hoitua kun sormia napsauttaa.
Mutta S-Pankissa moinen onnistui. Tietysti parasta olisi jos talletukset kortille tapahtuisi välittömästi. Käsittääkseni Sampo Pankilla on näin hieno ratkaisu käytössä.
S-Pankissakaan tuo ei olisi tarpeen, jos rahojen siirtäminen kortille ei kestäisi montaa päivää. - päivää???
Että näin! kirjoitti:
Mutta S-Pankissa moinen onnistui. Tietysti parasta olisi jos talletukset kortille tapahtuisi välittömästi. Käsittääkseni Sampo Pankilla on näin hieno ratkaisu käytössä.
S-Pankissakaan tuo ei olisi tarpeen, jos rahojen siirtäminen kortille ei kestäisi montaa päivää.Rahat siirtyy heti samana päivänä jostain toisesta pankista S-pankkiin, jos teet siirron ennen klo 19,ainakin nettipankin siirrot. Kätevää.
- Että mikä maksaa
päivää??? kirjoitti:
Rahat siirtyy heti samana päivänä jostain toisesta pankista S-pankkiin, jos teet siirron ennen klo 19,ainakin nettipankin siirrot. Kätevää.
Ongelma oli siis se, että kortilla oli saldo suht finaalissa. Pistin 1500 euroa menemään kortille. Mutta rahat taisi olla vasta viidentenä päivänä käytettävissä. Väliin sattui näet viikonloppu.
Mutta onneksipa tuo ongelman korjaaminen hoitui puhelimella.
S-Pankin omalle kortille rahat siis menee VIELÄ hitaammin, kuin mitä olisi kestänyt siirtää samat rahat Sampo pankin kortille. Niin nuijaa kuin se onkin. - soitollako?
Että näin! kirjoitti:
S-Pankissakaan tuo ei olisi tarpeen, jos rahojen siirtäminen kortille ei kestäisi montaa päivää.Mistä se täti/setä siellä puhelimen päässä voi tietää, soittaako sieltä joku voro joka haluaa pätäkkää varastamalleen kortille vai kuka siellä langan päässä roikkuu. Niin ei sais onnistua jos ei sata varmaa tunnitusmenetelmää ole käytössä!
Siirrot kortille ja luottorajojen nostot onnistuu välittömästi niissä pankeissa joissa on Visa omassa hallinnossa, ainakin S-pankilla ja Sampo Pankilla on. Nordealla taitaa olla vielä luottokunnan visat (en ole ihan varma) OPlla ainakin vielä luottokunnan visat, mutta ovat siirtymässä pankin hallinnoimiksi. - vaikka ei saisi?
soitollako? kirjoitti:
Mistä se täti/setä siellä puhelimen päässä voi tietää, soittaako sieltä joku voro joka haluaa pätäkkää varastamalleen kortille vai kuka siellä langan päässä roikkuu. Niin ei sais onnistua jos ei sata varmaa tunnitusmenetelmää ole käytössä!
Siirrot kortille ja luottorajojen nostot onnistuu välittömästi niissä pankeissa joissa on Visa omassa hallinnossa, ainakin S-pankilla ja Sampo Pankilla on. Nordealla taitaa olla vielä luottokunnan visat (en ole ihan varma) OPlla ainakin vielä luottokunnan visat, mutta ovat siirtymässä pankin hallinnoimiksi."Mistä se täti/setä siellä puhelimen päässä voi tietää..................Niin ei sais onnistua jos ei sata varmaa tunnitusmenetelmää ole käytössä!"
niin se käy ainakin lähes joka pankissa, saat siirreltyä puhelimessa suurempia summia, kun muutamilla on netissä 16 000 rajana.
aivan sama onko netti vai puhelin, jos tietää tunnusluvut, tunnusluvut on pidettävä salassa.
ei netti ole aina tunnistettavissa, kun liikut ulkoa, on langattomia verkoja vaikka kuinka paljon, kukaan ei tiedä kuka sieltä siirtoja tekee. - Paremmissa pankeissa
vaikka ei saisi? kirjoitti:
"Mistä se täti/setä siellä puhelimen päässä voi tietää..................Niin ei sais onnistua jos ei sata varmaa tunnitusmenetelmää ole käytössä!"
niin se käy ainakin lähes joka pankissa, saat siirreltyä puhelimessa suurempia summia, kun muutamilla on netissä 16 000 rajana.
aivan sama onko netti vai puhelin, jos tietää tunnusluvut, tunnusluvut on pidettävä salassa.
ei netti ole aina tunnistettavissa, kun liikut ulkoa, on langattomia verkoja vaikka kuinka paljon, kukaan ei tiedä kuka sieltä siirtoja tekee.Henkilökohtainen varainhoitaja / yhteyshenkilö soittaa sinulle takaisin tai hoitaa asian sähköpostilla.
Eipä ole tunnuslukuja tarvinnut. Kyllähän sitä nyt hyvä yhteyshenkilö asiakkaansa tuntee.
Koska olet viimeksi pyytänyt vahvaatunnistatumista lapsiltasi, äidiltäsi tai mummolta? En minäkään pyydä suurasiakkailtani koskaan mitään vahvistuksia, silloin kun sovitut yhteyshenkilöt ottavat yhteyttä. Kyseessä on vielä huomattavasti isommat summat kuin muutamat kymmenet tuhannet. - saako kysyä ?
Paremmissa pankeissa kirjoitti:
Henkilökohtainen varainhoitaja / yhteyshenkilö soittaa sinulle takaisin tai hoitaa asian sähköpostilla.
Eipä ole tunnuslukuja tarvinnut. Kyllähän sitä nyt hyvä yhteyshenkilö asiakkaansa tuntee.
Koska olet viimeksi pyytänyt vahvaatunnistatumista lapsiltasi, äidiltäsi tai mummolta? En minäkään pyydä suurasiakkailtani koskaan mitään vahvistuksia, silloin kun sovitut yhteyshenkilöt ottavat yhteyttä. Kyseessä on vielä huomattavasti isommat summat kuin muutamat kymmenet tuhannet.Henkilökohtainen varainhoitaja / yhteyshenkilö soittaa sinulle takaisin tai hoitaa asian sähköpostilla.
Osaako myös hoitaa raha-asioitasi, moni on itkenyt kun nykyään ei tule kuin 5 % jonka saa pankistakin ja hyvinä vuosina vain pariakymmentä prosenttia/vuosi.
” En minäkään pyydä suurasiakkailtani koskaan mitään vahvistuksia, ……………..Kyseessä on vielä huomattavasti isommat summat kuin muutamat kymmenet tuhannet.”
ei voi kun todeta että harvinaiselta tuntuu, kiva tietää että muillakin menee vielä hyvin. - koko järjästelmässä
saako kysyä ? kirjoitti:
Henkilökohtainen varainhoitaja / yhteyshenkilö soittaa sinulle takaisin tai hoitaa asian sähköpostilla.
Osaako myös hoitaa raha-asioitasi, moni on itkenyt kun nykyään ei tule kuin 5 % jonka saa pankistakin ja hyvinä vuosina vain pariakymmentä prosenttia/vuosi.
” En minäkään pyydä suurasiakkailtani koskaan mitään vahvistuksia, ……………..Kyseessä on vielä huomattavasti isommat summat kuin muutamat kymmenet tuhannet.”
ei voi kun todeta että harvinaiselta tuntuu, kiva tietää että muillakin menee vielä hyvin.yhtenäinen parempi tiedonkulku.
OP;n rahastot tuottivat sinä hyvänä akana enemmän kun monen muun, nyt on vaikea vertailla, kun on niin heiluvaista. - edustajien ja
koko järjästelmässä kirjoitti:
yhtenäinen parempi tiedonkulku.
OP;n rahastot tuottivat sinä hyvänä akana enemmän kun monen muun, nyt on vaikea vertailla, kun on niin heiluvaista.asiakashankintaan vihkiytyneiden asiakasomistajien mielestä. Hehän saavat hyötyä siitä kun koittavat kusettaa muita op:n asiakkaiksi. Itse en kusisikaan osuuspankkiin päin.
- jossa tulee
edustajien ja kirjoitti:
asiakashankintaan vihkiytyneiden asiakasomistajien mielestä. Hehän saavat hyötyä siitä kun koittavat kusettaa muita op:n asiakkaiksi. Itse en kusisikaan osuuspankkiin päin.
**** auton liikennevakuutuslasku.
edustajien ja kirjoitti:
asiakashankintaan vihkiytyneiden asiakasomistajien mielestä. Hehän saavat hyötyä siitä kun koittavat kusettaa muita op:n asiakkaiksi. Itse en kusisikaan osuuspankkiin päin.
Olen ollut OP:n asiakas 1960 luvulta ja jäsenkin jostain 70 luvulta. Hyvin on toiminut ja ollut joustava kun olen hoitanut asiani kunnolla. Ei valittamista vaan voin suositella.
OP: han on oikeasti ainoa pankki joka jäi jäljelle pankkikriisin jälkeen entisellään, jotkut pienet paikalliset tosin erosivat ja muodostivat ne koivunlehti-OP:t.- tuntuu olevan
Työeläkeläinen kirjoitti:
Olen ollut OP:n asiakas 1960 luvulta ja jäsenkin jostain 70 luvulta. Hyvin on toiminut ja ollut joustava kun olen hoitanut asiani kunnolla. Ei valittamista vaan voin suositella.
OP: han on oikeasti ainoa pankki joka jäi jäljelle pankkikriisin jälkeen entisellään, jotkut pienet paikalliset tosin erosivat ja muodostivat ne koivunlehti-OP:t.liikkeellä. se on se kun osuuspankki on värvännyt asiakkaistaan asiakashankkijoita. en ole missään muussa pankissa tavannut moista... ehkä se on sitä että asiakkaat osaa kyllä itsekin hankkiutua asiakkaiks eikä niitä tarvi toisten asiakkaiden olla hankkimassa.
- pekka pankkinen
tuntuu olevan kirjoitti:
liikkeellä. se on se kun osuuspankki on värvännyt asiakkaistaan asiakashankkijoita. en ole missään muussa pankissa tavannut moista... ehkä se on sitä että asiakkaat osaa kyllä itsekin hankkiutua asiakkaiks eikä niitä tarvi toisten asiakkaiden olla hankkimassa.
>hkä se on sitä että asiakkaat osaa kyllä itsekin >hankkiutua asiakkaiks eikä niitä tarvi toisten >asiakkaiden olla hankkimassa.
...Hyvin on osattu OP:hen suunnistaa, kun se kerran suomen suurin pankki on asiakasmäärältään ;)
Kyllä luulen että siihen ei ole mitkään asiakkaita hankkivat asiakkaat syynä... vaan hyvät palvelut ja luotettava, puhdas imago. - olla montaa mieltä
pekka pankkinen kirjoitti:
>hkä se on sitä että asiakkaat osaa kyllä itsekin >hankkiutua asiakkaiks eikä niitä tarvi toisten >asiakkaiden olla hankkimassa.
...Hyvin on osattu OP:hen suunnistaa, kun se kerran suomen suurin pankki on asiakasmäärältään ;)
Kyllä luulen että siihen ei ole mitkään asiakkaita hankkivat asiakkaat syynä... vaan hyvät palvelut ja luotettava, puhdas imago.varmaan suuri osa asiakkaista on kuitenkin sinisilmäisiä kusetettuja jotka on johdettu harhaan vaikka parempiakin pankkeja olis. eivät ressukat vaan tiedä vaihtoehdoista.
- hyväpuhdassuomalainenimago
olla montaa mieltä kirjoitti:
varmaan suuri osa asiakkaista on kuitenkin sinisilmäisiä kusetettuja jotka on johdettu harhaan vaikka parempiakin pankkeja olis. eivät ressukat vaan tiedä vaihtoehdoista.
Ei ole, aliarvioit nyt suomalaiset asiakkaat.
Ei ole parempia vaihtoehtoja pankiksi kuin Op. Otetaan mikä tahansa muu pankki vertailuun, siinä on joku heikkous miksi se on huonompi vaihtoehto. - op paska pankki
hyväpuhdassuomalainenimago kirjoitti:
Ei ole, aliarvioit nyt suomalaiset asiakkaat.
Ei ole parempia vaihtoehtoja pankiksi kuin Op. Otetaan mikä tahansa muu pankki vertailuun, siinä on joku heikkous miksi se on huonompi vaihtoehto.op on niin paska pankki että en ikinä veisi sinne rahojani. parempia vaihtoehtoja on. tuo mitä yrität on juuri sitä kusetusta ja turhaa hypetystä jolla johdetaan ihmisiä harhaan! parempia vaihtoehtoja siis on ja niissä paremmissa on mukana ihan suomalaisiakin pankkeja jos maalla on merkitystä.
- suomalainen Op lainen
op paska pankki kirjoitti:
op on niin paska pankki että en ikinä veisi sinne rahojani. parempia vaihtoehtoja on. tuo mitä yrität on juuri sitä kusetusta ja turhaa hypetystä jolla johdetaan ihmisiä harhaan! parempia vaihtoehtoja siis on ja niissä paremmissa on mukana ihan suomalaisiakin pankkeja jos maalla on merkitystä.
Ei tarvitse valehdella, kun kertoo vaan tosiasioita. Itse käytät törkeää kieltä ja et perustele väittämiäsi. Se kertoo sinusta jo paljon, ja siksi on onni,ettet olekaan OP-lainen!! Op:n imago kun on siisti ja puhdas. Ei sinun laisiasi halutakaan fiksun pankin asiakkaiksi.
Tapiola, jotkut säästöpankit, POP pankit, S-pankki,
ovat suomalaisia tietääkseni OP:n ohella.
Niissä on kuitenkin heikkouksia OP:hen verrattuna. Esim. tupas-tunnistautuminen puuttuu, läheskään kaikkia palveluita jotka on OP:ssa, ei ole tarjolla. Poikkeuksetta sijoittajatoiminnot ovat heikommat kuin OP:ssa Joten tullaan taas siihen, että OP on paras pankki :)
Monien mielestä OP pankki on siksi paras pankki kun sieltä saa sadat eurot ilmaista rahaa tällainen keskiverto asuntolaina-asiakas, mikäli on omistaja-bonusasiakas :) - sua kun
suomalainen Op lainen kirjoitti:
Ei tarvitse valehdella, kun kertoo vaan tosiasioita. Itse käytät törkeää kieltä ja et perustele väittämiäsi. Se kertoo sinusta jo paljon, ja siksi on onni,ettet olekaan OP-lainen!! Op:n imago kun on siisti ja puhdas. Ei sinun laisiasi halutakaan fiksun pankin asiakkaiksi.
Niissä on kuitenkin heikkouksia OP:hen verrattuna. Esim. tupas-tunnistautuminen puuttuu, läheskään kaikkia palveluita jotka on OP:ssa, ei ole tarjolla. Poikkeuksetta sijoittajatoiminnot ovat heikommat kuin OP:ssa Joten tullaan taas siihen, että OP on paras pankki :)
Monien mielestä OP pankki on siksi paras pankki kun sieltä saa sadat eurot ilmaista rahaa tällainen keskiverto asuntolaina-asiakas, mikäli on omistaja-bonusasiakas :)haukuin pankkisi? oletpa kovasti rakastunut pankkiisi. tai sitten olet jokin hihhuli joka järkyttyy kun kuulee sanan paska tai kolmas vaihtoehto että olet niin hienopieru että otat nokkiisi yhdestä sanasta jota varmaan jokainen suomalainen käyttää . mielestäni viestini ei ollut törkeä. sinä sen sijaan loukkaat toisten älyä sillä että koitat johtaa ihmisiä harhaan! ne tupas-tunnistukset muuten kyllä toimii noissa mainitsemissasi pankeissa joten valehtelet siinäkin! mene vaikka vero.fi ja kirjaudu palveluun niin huomaat siellä noi kaikki pankit. tapiola, s-pankki, sp/pop
- ei ole mitään hyvää
suomalainen Op lainen kirjoitti:
Monien mielestä OP pankki on siksi paras pankki kun sieltä saa sadat eurot ilmaista rahaa tällainen keskiverto asuntolaina-asiakas, mikäli on omistaja-bonusasiakas :)" Poikkeuksetta sijoittajatoiminnot ovat heikommat kuin OP:ssa Joten tullaan taas siihen, että OP on paras pankki :)"
Heh
Kerropa, mitä OP:n sijoittajatoiminnossa on hyvää? Millä tavalla se on osakevälityksessä parempi tai edullisempi kuin Nordnet? Mitkä OP:n rahastot ovat mielestäsi hyviä?
Yleensäkään ei saa olla niin suppea näkökenttä, että ei näe kuin oman pankkinsa. Silmälaput pois, että näkee muutakin. :) - fiksu.
sua kun kirjoitti:
haukuin pankkisi? oletpa kovasti rakastunut pankkiisi. tai sitten olet jokin hihhuli joka järkyttyy kun kuulee sanan paska tai kolmas vaihtoehto että olet niin hienopieru että otat nokkiisi yhdestä sanasta jota varmaan jokainen suomalainen käyttää . mielestäni viestini ei ollut törkeä. sinä sen sijaan loukkaat toisten älyä sillä että koitat johtaa ihmisiä harhaan! ne tupas-tunnistukset muuten kyllä toimii noissa mainitsemissasi pankeissa joten valehtelet siinäkin! mene vaikka vero.fi ja kirjaudu palveluun niin huomaat siellä noi kaikki pankit. tapiola, s-pankki, sp/pop
junttura.
- op pohjola
ei ole mitään hyvää kirjoitti:
" Poikkeuksetta sijoittajatoiminnot ovat heikommat kuin OP:ssa Joten tullaan taas siihen, että OP on paras pankki :)"
Heh
Kerropa, mitä OP:n sijoittajatoiminnossa on hyvää? Millä tavalla se on osakevälityksessä parempi tai edullisempi kuin Nordnet? Mitkä OP:n rahastot ovat mielestäsi hyviä?
Yleensäkään ei saa olla niin suppea näkökenttä, että ei näe kuin oman pankkinsa. Silmälaput pois, että näkee muutakin. :)Op:n palvelut ovat ihan toista luokkaa kun pikkupankkien, Op on täyden palvelun suomalainen pankki.
Op:n verkkopankin kautta tapahtuva sijoittajapalvelu on arvostetuimpia ja kehutuimpia Suomessa - hakkaa mennen tullen mm. nordean palvelut. Kannattaa tutustua.
Op on viime lamankin aikana osoittanut kestävyytensä ja niin se tulee nytkin kestämään - toisin kun nämä ns. "paremmat vaihtoehdot". Luotettava ja palveleva- sitä on Op! - op pohjola
op paska pankki kirjoitti:
op on niin paska pankki että en ikinä veisi sinne rahojani. parempia vaihtoehtoja on. tuo mitä yrität on juuri sitä kusetusta ja turhaa hypetystä jolla johdetaan ihmisiä harhaan! parempia vaihtoehtoja siis on ja niissä paremmissa on mukana ihan suomalaisiakin pankkeja jos maalla on merkitystä.
>op on niin paska pankki että en ikinä veisi sinne rahojani
Et veisi OP:hen niitä paria satastasi? ;) Kyllä Op nyt jää paljosta paitsi... Oikeasti, ihan hyvä ettet vie sinne rahojasi. Sun rahasi ei kelpaisikaan OP:lle ;)
Ei Op kuseta, aliarvioit nyt suomalaiset. Jos diili olisi huono, ei sitä ottaisi näin monet - yksityiset ja yritykset.
Taitaa olla niin että olet puheittesi tasosta ja moukkamaisista sanavalinnoista päätellen juuri sellaista sosiaaliluokkaa, että olet mahdollisesti Op:lle ei-toivottu asiakas, ehkä katkeroitunut jostain syystä OP:hen? Enkö olekin oikeassa? Hehe. - Op ei pärjää
" Poikkeuksetta sijoittajatoiminnot ovat heikommat kuin OP:ssa Joten tullaan taas siihen, että OP on paras pankki :)"
Heh
Yleensäkään ei saa olla niin suppea näkökenttä, että ei näe kuin oman pankkinsa. Silmälaput pois, että näkee muutakin. :)Jep. Arvopaperilehteen 5/2008 kannattaa tutustua. Sen suuri välittäjävertaili paljastaa Nordnetin edullisimmaksi välittäjäksi. OP ei oikein pärjännyt. :)
- välittäjistä
Heh
Yleensäkään ei saa olla niin suppea näkökenttä, että ei näe kuin oman pankkinsa. Silmälaput pois, että näkee muutakin. :)Tässä on linkki Arvopaperilehden (5/2008)tekemään suuren välittäjävertailun yhteenvetoon:
http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/article111119.ece
"Välittäjä (Pisteet)
1. Nordnet (35)
2. eQ (30)
Glitnir (30)
4. E*Trade (28)
Nordea (28)
6. OP (21)
7. Sampo Pankki (20)
Ålandsbanken (20)
9. Evli (14)
Lue lisää tuoreesta Arvopaperista (5/2008)."
Eiköhän OP:n kehuminen lopu tähän. Sehän on pisteissä aivan selvästi esimerkiksi Nordeaa huonompi. OP:ssä ei ollut lehden mukaan mitään hyvää. Nordnet on ylivoimainen voittaja. - eipäs juupas
Heh
Yleensäkään ei saa olla niin suppea näkökenttä, että ei näe kuin oman pankkinsa. Silmälaput pois, että näkee muutakin. :)Naurettavaa vetää esiin jotain vertailutuloksia - et kai sinäkään sentään niin tyhmä ole että osta jotain tm-testivoittajia? tässähän on ihan sama asia. Maksettuja juttuja olleet testit viimeiset 40 vuotta.
Ei tavalliset sijoittajat ole välttämättä edes tietoisia mistään nordnetistä, nämä tällaiset ovat niille inhoille pörssikeinottelijoille, yleensä ihmiset haluavat tehdä sijoituksensa oman tutun pankin kautta, ja OP:n verkkopankki ja sen sijoittajatoiminnot on valittu parhaaksi vertailuissa.
Sitäpaitsi hinnastahan tästä ei ollut edes kyse, olkoot vaan joku toinen edullisempi, mutta OP bonusasiakkaille sijoittajapalvelu on ILMAINEN -sillä kaikki maksetaan bonuksista. - koska on huono
Heh
Yleensäkään ei saa olla niin suppea näkökenttä, että ei näe kuin oman pankkinsa. Silmälaput pois, että näkee muutakin. :)P..ka on p..kaa eikä muuksi muutu. OP on arvostetun Arvopaperilehden mukaan laajassa tutkimuksesa todettu huonoksi. Siis paljon huonommaksi kuin esimerkiksi Nordea. Tätä tosiasiaa ei pysty edes OP:n henkilökunta muuttamaan, vaikka kuinka valehtelisi. :)
- rippe vaan
Heh
Yleensäkään ei saa olla niin suppea näkökenttä, että ei näe kuin oman pankkinsa. Silmälaput pois, että näkee muutakin. :)Sinä edellinen "Faktaa-kirjoittaja": puurot ja vellit menevät sinulla sekaisin, puhut aidasta, kun muut täällä puhuvat seipäästä.
OP:n verkkopankki ja sen sijoitustoiminnot (etenkin laajempi salkkupalvelu, jota ei edes vertailtu siinä sinun vertailussasi) ovat vertailuvoittajia!! Op sai erityismaininnan verkkopankkinsa selkeydestä, toimivuudesta ja luotettavuudesta sekä ominaisuuksistaan.
Lisäksi nämä palvelut ovat bonusasiakkaalle ilmaisia mikäli bonusta on ehtinyt kertyä tarpeeksi. - korttiasiaan
Nordean Visa-kortit myöntää vielä toistaiseksi Luottokunta joten hieman vaikeaa pankin lähteä vaikuttamaan asiaan... Jos laskusi jää maksamatta ei velkojaa (Luottokuntaa) hirveästi lämmitä se kuinka paljon tililläsi Nordeassa on.
Ja luottorajan nosto (käytännössä lisälainan hakemus) soittelemalla tunnistautumatta nyt vaan sattuu olemaan aika sääntöjen vastainen juttu joten itkeminen, potkiminen ja roope-setämäisiin rahavuoriin vetoaminen on kohtuullisen lapsellista. Sori vaan. - Se on tuottajan ongelma
korttiasiaan kirjoitti:
Nordean Visa-kortit myöntää vielä toistaiseksi Luottokunta joten hieman vaikeaa pankin lähteä vaikuttamaan asiaan... Jos laskusi jää maksamatta ei velkojaa (Luottokuntaa) hirveästi lämmitä se kuinka paljon tililläsi Nordeassa on.
Ja luottorajan nosto (käytännössä lisälainan hakemus) soittelemalla tunnistautumatta nyt vaan sattuu olemaan aika sääntöjen vastainen juttu joten itkeminen, potkiminen ja roope-setämäisiin rahavuoriin vetoaminen on kohtuullisen lapsellista. Sori vaan.Se jos palveluorganisaatio on toteutettu väärin, ei ole asiakkaan vika. Asiakas haluaa ensisijaisesti palvelua. On ihan turha vedota siihen, että kun minulla ei ole valtuutusta. Tai emme tee sellaista yhteistyötä tms.
Tuo on aivan samaa pallottelua kuin juuri lehdessä ollut artikkeli vanhoista maksupäätteistä.
Sehän on lapsellista valittaa, ettei kortti käy kaupassa. Kauppiaskin sanoo, että maksupääte ei hyväksy korttia. Se että kauppiaan pitäisi järjestää se hyväksymään kortti tai olisi pitänyt järjestää asia kuntoon jo ajat sitten onkin ihan toinen kysymys. Millä tavalla se lämmittää asiakasta, ettei pystynyt maksamaan ostoksiaan mahdollisesti kiireellisessäkin tilanteessa?
Aika surkeaa mielestäni se, että ihmiset haukkuvat, kortteja, pankkeja ja myymälöitä siitä etteivät voi maksaa kortilla. Mikseivät maksa käteisellä, kuten kaikki muutkin jotka eivät elä velkakoukussa. ;) - korteista
Se on tuottajan ongelma kirjoitti:
Se jos palveluorganisaatio on toteutettu väärin, ei ole asiakkaan vika. Asiakas haluaa ensisijaisesti palvelua. On ihan turha vedota siihen, että kun minulla ei ole valtuutusta. Tai emme tee sellaista yhteistyötä tms.
Tuo on aivan samaa pallottelua kuin juuri lehdessä ollut artikkeli vanhoista maksupäätteistä.
Sehän on lapsellista valittaa, ettei kortti käy kaupassa. Kauppiaskin sanoo, että maksupääte ei hyväksy korttia. Se että kauppiaan pitäisi järjestää se hyväksymään kortti tai olisi pitänyt järjestää asia kuntoon jo ajat sitten onkin ihan toinen kysymys. Millä tavalla se lämmittää asiakasta, ettei pystynyt maksamaan ostoksiaan mahdollisesti kiireellisessäkin tilanteessa?
Aika surkeaa mielestäni se, että ihmiset haukkuvat, kortteja, pankkeja ja myymälöitä siitä etteivät voi maksaa kortilla. Mikseivät maksa käteisellä, kuten kaikki muutkin jotka eivät elä velkakoukussa. ;)Mutta vaikka korttisi olisi ollut Nordea Rahoituksen myöntävä MasterCard niin tunnistautumatta homma ei olisi onnistunut.
Ja SEPAn myötä kansainvälisiin kortteihin siirtyminen hyödyttää loppupeleissä kaikkia, siirtymäaika on näissä jutuissa aina hankala mutta lähtökohtaisestihan kansallinen pankkikorttijärjestelmä romutetaan Eu-lain myötä --> pankit ajattelivat hoitaa homman ajoissa kuntoon --> kaupat viivyttelevät kustannusten pelossa päätteiden päivitystä --> asiakkaat syyttävät SEKÄ pankkeja että kauppoja, huhut leviävät ja sen jälkeen Suomi on täynnä väärää tietoa. - Samaa mieltä ollaan
korteista kirjoitti:
Mutta vaikka korttisi olisi ollut Nordea Rahoituksen myöntävä MasterCard niin tunnistautumatta homma ei olisi onnistunut.
Ja SEPAn myötä kansainvälisiin kortteihin siirtyminen hyödyttää loppupeleissä kaikkia, siirtymäaika on näissä jutuissa aina hankala mutta lähtökohtaisestihan kansallinen pankkikorttijärjestelmä romutetaan Eu-lain myötä --> pankit ajattelivat hoitaa homman ajoissa kuntoon --> kaupat viivyttelevät kustannusten pelossa päätteiden päivitystä --> asiakkaat syyttävät SEKÄ pankkeja että kauppoja, huhut leviävät ja sen jälkeen Suomi on täynnä väärää tietoa.Näin se on. Elämme mielenkiintoisia aikoja. Etäluettavat pankkikortit ovat myös ilmeisesti tulossa. Suunnitteleekohan joku jättävänsä yhden vaiheen kokonaan väliin. Saas nähdä.
Oikeasti sellaisissa paikoissa joissa raha liikkuu, niin tärkeintä on ottaa raha pois. Mutta ainahan on näitä, peräkylän eläkelälisen pitämä parturi. Jolla on 3 tapahtumaa viikossa. Ymmärrän hyvin ettei halua investoida EMV järjestelmiin. ;) - näin se menee,
Samaa mieltä ollaan kirjoitti:
Näin se on. Elämme mielenkiintoisia aikoja. Etäluettavat pankkikortit ovat myös ilmeisesti tulossa. Suunnitteleekohan joku jättävänsä yhden vaiheen kokonaan väliin. Saas nähdä.
Oikeasti sellaisissa paikoissa joissa raha liikkuu, niin tärkeintä on ottaa raha pois. Mutta ainahan on näitä, peräkylän eläkelälisen pitämä parturi. Jolla on 3 tapahtumaa viikossa. Ymmärrän hyvin ettei halua investoida EMV järjestelmiin. ;)Mutta ehkäpä noihin etäluettaviin menee vielä hetki niin kerkeää korttien omistajien verenpaine hieman laskea...
Ja juurikin parturit ja esim. pienet lahjatavaralikkeet taitavat olla ne hankalimmat tapaukset. Tosin ihan ymmärrettävää koska kulut yhtä korttitapahtumaa kohti saattavat nousta suuriksi. Periaatteessa kyllä jos on tuollaiseen liikkeeseen menossa electron tai debit taskussa niin hienoahan olisi jos maalaisjärki laittaisi nostamaan parikymppiä automaatilta :)
- näin_______
Taitaa olla että kun hakemustiedot syötetään pankissa virkailijan toimesta koneelle niin kone ei hyväksy hakemusta ellei hakijalla ole merkintää kohdassa säännölliset tulot
- myöntää kortteja
ei edes visaelktronia tarvitse antaa minään lain mukaan sori vaan ja pankki saa valita asiakkaan,kunhan kaikille samat ehdot vaikka olisi jotta kortin saa vain rikas eläkeläinen sille ei voi mitään.nyt sitäpaitsi tulossa lama joten pankit erittäin tarkkoja nykyään ja hyvä onkin sillä jos niillä menee joidenkin kortinvinguttelijoiden takia huonosti sen maksaa me eli veronmaksajat.yleensäkkin lainan saantia pitää kiristää ainakin 100% nykyisestä.
- heihei vain.! =)
Hain luottoa op:sta mutta 23-vuotta ikärajana... säännölliset tulot löytyy,ei silti myönnetä.
Kumma kun opiskelijat saa vaikka mitä luottoja,mutta työssä käyvä ei. Aika paskaa. Itse vaihdoin liedon säästöpankkiin,sain sieltä heti luoton.- alkup.
Ihan järkevä vaihtoehto, täytyykin pohtia ;) Varsinkin kun olen itse Turusta.
- vastaan tähän
koska tossa toisessa kohtaa tuli virheilmoitus viestiketjun hierarkia liian syvä. tää ei siis ole aloittajalle! niin mä en kyllä ikinä ikinä ikinä ikinä tule osuuspankin asiakkaaksi jo siitä syystä että op ja sen jotkut idiootit asiakkaat haukkuu täällä muut pankit! muita syitä on harhaanjohtaminen ja bonuskusetus, ylimielinen asenne muita kohtaan ja op-laisten oman pankin YLIHYPETYS, perättömien juttujen levittäminen muista pankeista varsinkin toi juttu jossa väitetään Nordean olevan kaatumassa tai muuten häviämässä markkinoilta ym. joillain op.asiakkailla mm menossa asiakashankinta koska kai saavat siitä jonkun palkkion mut eivät tajua että tolla saavat aikaan vastenmielisyysreaktion ja inhon koko osuuspankkia kohtaan! tai sitten ovatkin jonkun toisen pankin asialla ja harrastavat käänteispsykologiaa jotta porukka pysyykin poissa osuuspankista, siinä tapauksessa aika nerokasta ja ovelaa, ehkä kieroakin mutta ennenkaikkea nerokasta.
- palkkatyöläinen
iiiihan raaauuuhassa.. ei mitään hätää... lepää vähän ja ajattele mukavia, kyllä se helpottaa
kyllä ne huonosti hoidetut pankit kuten sampo,nordea siitä kaatuu, niitä ei pelasteta kun ovat ulkomaisia... sitten voimme kaikki laittaa rahamme jäljelle jääneisiin suomalaisiin pankkeihin.
iiihan raauuhaassaa.... nooin... hyvä... - pankki suomessa
palkkatyöläinen kirjoitti:
iiiihan raaauuuhassa.. ei mitään hätää... lepää vähän ja ajattele mukavia, kyllä se helpottaa
kyllä ne huonosti hoidetut pankit kuten sampo,nordea siitä kaatuu, niitä ei pelasteta kun ovat ulkomaisia... sitten voimme kaikki laittaa rahamme jäljelle jääneisiin suomalaisiin pankkeihin.
iiihan raauuhaassaa.... nooin... hyvä...ei ole kuule yhtään vaikeaa mulla. tosin kieltämättä ärsyttää noi op-laisten asenteet. tosin itse alan jo toivoa että osuuspankki menis nurin. jo ihan vaikka näpäytyksenä noille ylimielisille op-laisille.. on mulla itsellänikin suomalaisessa pankissa tili mutta ei osuuspankissa. sen enempää en sano.
- eipäs juupas
Perustit sitten uuden eipäs-juupas vänkäysketjun tänne alemmas,kun systeemi ei enää antanut lisää sisennettyjä tasoja. Nerokasta. Et sitten tullut ajatelleeksi,että ominaisuus on tarkoituksella tehty juuri tällaisia sinun laisia vänkääjiä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332