1.1 syntyneet?

Veikko.

Hyvää iltaa! Kysyisin onko joku meikäläisen lisäksi syntynyt tuona IHANANA päivänä eli 1.1? En ikinä ole tavanut ihmistä joka olis syntyny tuona "erikoisena päivänä" kuten minä. :D

23

3720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.1

      miehen. Taisi viedä mua kympillä. Sai itseensä ihastumaan ja sitten hänelle ilmestyikin jostain nainen. Tai jos vaikka jo olikin. No nyt ei sit muuta kun että olen yrittänyt unohtaa hänet. Olihan hän muutenkin hiukan hankala luonteinen Kauris. Olin kyllä itsekin hiukan varauksella että hänet voi joku viedä, kun sitä ulkoista komeutta löytyi.

      • suolakurkku-K

        tompelikaurisM:n joka aina kääntää pään pois, kun mä yritän silmiin vilkuilla varovasti. Eipä sillä helpompaa se onkin niin, mullakin silmiä aivan karvastelee, kun se joskus kerran puolessa vuodessa yhtäkkiä suuntaa katseensa suoraan minun silmiin. Katse on kuin se porautuisi takaraivoon asti, se on niin paljonpuhuva ja kysyvä.

        Ei, antaa olla:)


      • kauriiNa
        suolakurkku-K kirjoitti:

        tompelikaurisM:n joka aina kääntää pään pois, kun mä yritän silmiin vilkuilla varovasti. Eipä sillä helpompaa se onkin niin, mullakin silmiä aivan karvastelee, kun se joskus kerran puolessa vuodessa yhtäkkiä suuntaa katseensa suoraan minun silmiin. Katse on kuin se porautuisi takaraivoon asti, se on niin paljonpuhuva ja kysyvä.

        Ei, antaa olla:)

        syntynyt 1.1. mun on. Mulla on piilotettuna sydämen pohjimmaiseen pohjukkaan sellainen komea kaurisuros, joka ei kehuja kaipaa. On meinaan kokoa ja näköä ja voi sitä tunnetta mitä meillä on. Jos ollaan lähekkäin, sanotaan nyt 5 km:n etäisyydellä toisistamme, niin salamat leiskuu ja kuuluu ukkosen jyrähtelyä. Että näin meillä. Ja synttärit on heti joulun jälkeen. Silloin juhlin yksin tai yhdessä häntä. 1.1. ja kauris, ihana!


      • tammikuinen
        kauriiNa kirjoitti:

        syntynyt 1.1. mun on. Mulla on piilotettuna sydämen pohjimmaiseen pohjukkaan sellainen komea kaurisuros, joka ei kehuja kaipaa. On meinaan kokoa ja näköä ja voi sitä tunnetta mitä meillä on. Jos ollaan lähekkäin, sanotaan nyt 5 km:n etäisyydellä toisistamme, niin salamat leiskuu ja kuuluu ukkosen jyrähtelyä. Että näin meillä. Ja synttärit on heti joulun jälkeen. Silloin juhlin yksin tai yhdessä häntä. 1.1. ja kauris, ihana!

        Olen syntynyt 1.1. Myös yksi tädeistäni on syntynyt kyseisenä päivänä.


      • Kauris65...
        tammikuinen kirjoitti:

        Olen syntynyt 1.1. Myös yksi tädeistäni on syntynyt kyseisenä päivänä.

        yksi nais immeinen lisää joka on syntynyt ko. päivänä eli 1. tammikuuta.


    • löytyy

      eräs nuori neito, joka viettää synttäreitään 1. tammikuuta :)

    • Minä!

      Melko myöhässä tähän vastailen, mutta itse olen syntynyt 1.1. 2000 ! :)

    • Minä täällä! :D

      Myöhässä vähän tämäkin, mutta syntynyt olen tammikuun ekana päivänä. Oudoin juttu tässä on se, että syntymävuoteni on 2000.

    • kaurisn1

      Täällä myös Kaurisnainen, joka syntynyt 1.1.
      Onhan meitä siis :)

      Olen tavannut kerran yhden miehen jolla sama syntymäpäivä. Aika jännä :)

    • näinmeillä

      Minun tyttäreni on syntynyt 1.1.
      Oikea ilotulitusraketti !

      Poikani on syntynyt isäinpäivä aamuna.
      Huippuhieno päivä isälle.

      • 112005

        mie olen syntynyt 1.1. ja minun entinen naapurikin on


    • Poikako

      Itse olen syntynyt 1.tammikuuta 2000!

    • Samiiiiii

      Itse olen syntynyt 1.1.2000

    • Elska2

      Olen syntynyt 1.1 ja samoin äitini😄😂

    • Henri222

      Meikäläinen on syntyny 1.1

    • Anonyymi

      En itekkää oo KOSKAAN tavannu ketää kuka olis syntyny samana päivänä, mutta joo oon syntyny 1.1:D Apua miten vastaus voi tulla näin myöhässä... 😂

    • Anonyymi

      Minä olen syntynyt 1.1.1992, anoppini on myös syntynyt 1.1. 😂

    • Anonyymi

      Mä olen syntynyt 1.1

    • Anonyymi

      Vähän myöhässä mutta olen syntynyt 1.1

    • Anonyymi

      Minä olen mutta olen tosi nuori

      • Anonyymi

        Siis olen syntynyt 1.1. 2012. En ole tavannut ketään muuta ketä olisi syntynyt samana päivänä mutta olen tavannut yhden ketä on syntynyt 2.tammikuuta. haluisin tavata oman ikäiseni joka on syntynyt samana päivänä😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olen syntynyt 1.1. 2012. En ole tavannut ketään muuta ketä olisi syntynyt samana päivänä mutta olen tavannut yhden ketä on syntynyt 2.tammikuuta. haluisin tavata oman ikäiseni joka on syntynyt samana päivänä😔

        Juu vanha viesti jne mut mä oon syntyny 1.1.2011😉 Näin uuttavuotta (+synttäreitä) odotellessa🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu vanha viesti jne mut mä oon syntyny 1.1.2011😉 Näin uuttavuotta ( synttäreitä) odotellessa🤩

        Ja mäki tunnen yhen 2.1. syntyneen (mut vuonna 2005😔)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe