"Naiset ovat kateellisia

minulle"

Alkaakohan ihmiset jo kyllästyä Annaan, kun pitää tunkea nokkansa joka paikkaan lehtiin yms antamaan itsestäänselviä kommentteja, antaa ns. "viisauksia"

JÄRKI KÄTEEN JO ANNA!!!!!!

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/731462?abreu_anna

15

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllätys....

      Annan suosikki on pete parkkonen! Miks ei vaikka Jaana Leiniäinen? Olisko liian kova kilpailija Annalle?

      • kiikkeli

        Yrittääkös Anna ohjailla yleisöä äänestämään Parkkosta, jos hän nyt sitten finalisti.Ettei vaan pelkäisi oman asemansa puolesta jos ja kun idols-voittaja olisikin esim.Jaana.


      • on jo
        kiikkeli kirjoitti:

        Yrittääkös Anna ohjailla yleisöä äänestämään Parkkosta, jos hän nyt sitten finalisti.Ettei vaan pelkäisi oman asemansa puolesta jos ja kun idols-voittaja olisikin esim.Jaana.

        aivan liikaa, niin ettei kukaan enää muista niitä. Anna sanoo iltapäivälehdessä, että idolsissa pitäisi pitää useamman vuoden tauko.


    • nyrjähti

      älä nyt kuitenkaan hörpötä mitä sattuu . naiset kateellisia sinulle no mistäköhän . se tyhmyys se tyhmyys keskity vaan olnnaiseen .

      • Anna oikeassa!

        Tottahan Anna on oikeassa. Naiselle on punainen vaate toinen nainen, joka on samaa ikäluokkaa ja joka on menestynyt jollain elämän alueella.

        Voi uskoa että baarien harmaavarpuset ovat katkeruudesta halkeamaisillaan nähdessään Annan. Mitäpä varpuset siinä tilanteessa muutakaan osaavat kuin kiroilun ja sylkemisen.

        Voimia ja kestämistä vaan Annalle!


      • mutta ei
        Anna oikeassa! kirjoitti:

        Tottahan Anna on oikeassa. Naiselle on punainen vaate toinen nainen, joka on samaa ikäluokkaa ja joka on menestynyt jollain elämän alueella.

        Voi uskoa että baarien harmaavarpuset ovat katkeruudesta halkeamaisillaan nähdessään Annan. Mitäpä varpuset siinä tilanteessa muutakaan osaavat kuin kiroilun ja sylkemisen.

        Voimia ja kestämistä vaan Annalle!

        sitä, että me vanhemmatkin olisimme hänelle kateellisia.Mistä?


      • tietenkin,
        mutta ei kirjoitti:

        sitä, että me vanhemmatkin olisimme hänelle kateellisia.Mistä?

        nuoruudesta.


      • olisinkin
        tietenkin, kirjoitti:

        nuoruudesta.

        Voin kertoa, että mä inhoan ja haukun niin,niin monia julkkiksia esimerkisksi Anna Abreuta, Ari Koivusta, Jenni Vartiaista, Tokio Hotellia jne.. :D Inhoan kaikkia artisteja/bändejä, jotka keikistelevät kokoajan lehdessä! Annasta minulla on juuri sen takia mennyt maku, kun ostaa vaikka iltalehden tai ihan minkä vaan lehden, niin siellähän se Pikku Anna taas kertoo parisuhteestaan ja toisesta kotimaastaan. Miksi pitää aina olla kateellinen, jos ei vaan tykkää?

        Ihan sama mulle onko jollakin hyvä elämä, en ole kateellinen, koska mulla on itellä asiat hyvin, mutta tulin siksi kirjottamaan tämän tänne, koska en oikeen jaksa enään ymmärtää tuota Abreuta. Taitaa luulla itsestään vähän liikoja, jos sanoo, että hänelle ollaan kateellisia. Melkeempä kaikki Anna fanit ovat nuoria naisia, joten ei kyllä pidä paikkaansa nuo Annan sanomiset.

        Ps. Miksi sitten miehetkin haukkuvat Annaa, mistä he ovat Annalle ''kateellisia''?


      • pissis^^
        olisinkin kirjoitti:

        Voin kertoa, että mä inhoan ja haukun niin,niin monia julkkiksia esimerkisksi Anna Abreuta, Ari Koivusta, Jenni Vartiaista, Tokio Hotellia jne.. :D Inhoan kaikkia artisteja/bändejä, jotka keikistelevät kokoajan lehdessä! Annasta minulla on juuri sen takia mennyt maku, kun ostaa vaikka iltalehden tai ihan minkä vaan lehden, niin siellähän se Pikku Anna taas kertoo parisuhteestaan ja toisesta kotimaastaan. Miksi pitää aina olla kateellinen, jos ei vaan tykkää?

        Ihan sama mulle onko jollakin hyvä elämä, en ole kateellinen, koska mulla on itellä asiat hyvin, mutta tulin siksi kirjottamaan tämän tänne, koska en oikeen jaksa enään ymmärtää tuota Abreuta. Taitaa luulla itsestään vähän liikoja, jos sanoo, että hänelle ollaan kateellisia. Melkeempä kaikki Anna fanit ovat nuoria naisia, joten ei kyllä pidä paikkaansa nuo Annan sanomiset.

        Ps. Miksi sitten miehetkin haukkuvat Annaa, mistä he ovat Annalle ''kateellisia''?

        et sillee...voi voi teitä Anna faneja mä säälin teitä.ja mä oon 16 vuotias ja osaan laulaa ja oon kaunis mulla on kavereitakin tällä hetkellä on perhe,Annalla on todellakin kovat luulot jos joku tuntee Annan niin pyydän että sanot sille että tulee katsoo suomi24 keskusteluja hänestä SIINÄPÄHÄN SUU LOKSAHTAA AUKI ETTÄ MITÄ TULI SANOTTUA.


      • minä vaan
        pissis^^ kirjoitti:

        et sillee...voi voi teitä Anna faneja mä säälin teitä.ja mä oon 16 vuotias ja osaan laulaa ja oon kaunis mulla on kavereitakin tällä hetkellä on perhe,Annalla on todellakin kovat luulot jos joku tuntee Annan niin pyydän että sanot sille että tulee katsoo suomi24 keskusteluja hänestä SIINÄPÄHÄN SUU LOKSAHTAA AUKI ETTÄ MITÄ TULI SANOTTUA.

        Ööh...

        "osaan laulaa ja oon kaunis"

        Siis muidenkin kuin sukulaisten ja kaverien mielestä?


      • pissis^^
        minä vaan kirjoitti:

        Ööh...

        "osaan laulaa ja oon kaunis"

        Siis muidenkin kuin sukulaisten ja kaverien mielestä?

        outo kysymys.


      • pissis^^

        mutta toi oli kyllä outo juttu mitä Anna sanoi...mitäköhän vielä keksii?


      • Annan fani
        pissis^^ kirjoitti:

        mutta toi oli kyllä outo juttu mitä Anna sanoi...mitäköhän vielä keksii?

        En usko että Anna tarkoitti tuolla, että naiset ovat kateellisia hänelle, että hän olisi paras!!
        Monet ihmiset haukkuvat julkisuuden henkilöitä vaikka heillä ei olisi mitään syytä haukkumiselleen.
        Esimerkiksi, mitä syytä jollain on haukkua Annaa huoraksi? Millä perusteella Anna on huora? Hänellä on mies ja hän ei kuljeksi nuoleskelemassa vieraita miehiä. Ja mitä syytä jollain olisi syljeksiä Annan päälle? EN usko että mitään muuta syytä kuin se, että he ovat kateellisia! Anna kertoi jo Idolsin aikoihin että aluksi hän alkoi itkeä ja otti itseensä kaiken sen pahan mitä ihmiset hänelle huutelivat tai mitä lehdet kirjoittivat, mutta vähitellen hän oppi olemaan välittämättä niistä ja ajattelemaan että ihmiset ovat vain kateellisia. Noin on hyvä ajatella, eikä jäädä murehtimaan ihmisten sanomisia! Sillä useat varmastikkin todella on kateellisia Annalle. Hänellä on hyvä ääni ja hän pärjäsi Idolsissa niin hyvin ja on edelleen todella suosittu. Niin kyllä joku laulajaksi haluava on varmasti kateellinen! Ja muutkin! Ja luulen että myös vanhemmat ihmiset voivat olla Annalle kateellisia, jos he eivät vaikka ole saaneet toteuttaa unelmaansa. Anna taas pääsi elämään unelmaansa jo tosi nuorena, 16 vuotiaana! Mielestäni kaikkien ihmisten pitäisi miettiä omaa käytöstään ja olla haukkumatta julkkiksia(ja muitakin ihmisiä)! On typerää pahoittaa toisen mieli vain siksi että ei pidä toisen musiikista tai on kateellinen hänelle ynm.

        -Annan ikuinen fani:)


      • Annan fani
        Annan fani kirjoitti:

        En usko että Anna tarkoitti tuolla, että naiset ovat kateellisia hänelle, että hän olisi paras!!
        Monet ihmiset haukkuvat julkisuuden henkilöitä vaikka heillä ei olisi mitään syytä haukkumiselleen.
        Esimerkiksi, mitä syytä jollain on haukkua Annaa huoraksi? Millä perusteella Anna on huora? Hänellä on mies ja hän ei kuljeksi nuoleskelemassa vieraita miehiä. Ja mitä syytä jollain olisi syljeksiä Annan päälle? EN usko että mitään muuta syytä kuin se, että he ovat kateellisia! Anna kertoi jo Idolsin aikoihin että aluksi hän alkoi itkeä ja otti itseensä kaiken sen pahan mitä ihmiset hänelle huutelivat tai mitä lehdet kirjoittivat, mutta vähitellen hän oppi olemaan välittämättä niistä ja ajattelemaan että ihmiset ovat vain kateellisia. Noin on hyvä ajatella, eikä jäädä murehtimaan ihmisten sanomisia! Sillä useat varmastikkin todella on kateellisia Annalle. Hänellä on hyvä ääni ja hän pärjäsi Idolsissa niin hyvin ja on edelleen todella suosittu. Niin kyllä joku laulajaksi haluava on varmasti kateellinen! Ja muutkin! Ja luulen että myös vanhemmat ihmiset voivat olla Annalle kateellisia, jos he eivät vaikka ole saaneet toteuttaa unelmaansa. Anna taas pääsi elämään unelmaansa jo tosi nuorena, 16 vuotiaana! Mielestäni kaikkien ihmisten pitäisi miettiä omaa käytöstään ja olla haukkumatta julkkiksia(ja muitakin ihmisiä)! On typerää pahoittaa toisen mieli vain siksi että ei pidä toisen musiikista tai on kateellinen hänelle ynm.

        -Annan ikuinen fani:)

        Miten voitte inhota jotain ihmistä jota ette ole edes tavanneet?

        (Joku kirjoitti että inhoaa Anna Abreuta, Tokio Hotellia ja Antti Tuiskua ynm.)

        Voitte sanoa että inhoatte jonkun ihmisen musiikkia tai sitä että joku tyrkyttää itseään lehtiin, mutta mielestäni on todella typerää sanoa inhoavansa jotain henkilöä jota ei ole edes ikinä tavannut! Ja vielä kaiken lisäksi haukkua häntä!!


      • Annan fani
        Annan fani kirjoitti:

        En usko että Anna tarkoitti tuolla, että naiset ovat kateellisia hänelle, että hän olisi paras!!
        Monet ihmiset haukkuvat julkisuuden henkilöitä vaikka heillä ei olisi mitään syytä haukkumiselleen.
        Esimerkiksi, mitä syytä jollain on haukkua Annaa huoraksi? Millä perusteella Anna on huora? Hänellä on mies ja hän ei kuljeksi nuoleskelemassa vieraita miehiä. Ja mitä syytä jollain olisi syljeksiä Annan päälle? EN usko että mitään muuta syytä kuin se, että he ovat kateellisia! Anna kertoi jo Idolsin aikoihin että aluksi hän alkoi itkeä ja otti itseensä kaiken sen pahan mitä ihmiset hänelle huutelivat tai mitä lehdet kirjoittivat, mutta vähitellen hän oppi olemaan välittämättä niistä ja ajattelemaan että ihmiset ovat vain kateellisia. Noin on hyvä ajatella, eikä jäädä murehtimaan ihmisten sanomisia! Sillä useat varmastikkin todella on kateellisia Annalle. Hänellä on hyvä ääni ja hän pärjäsi Idolsissa niin hyvin ja on edelleen todella suosittu. Niin kyllä joku laulajaksi haluava on varmasti kateellinen! Ja muutkin! Ja luulen että myös vanhemmat ihmiset voivat olla Annalle kateellisia, jos he eivät vaikka ole saaneet toteuttaa unelmaansa. Anna taas pääsi elämään unelmaansa jo tosi nuorena, 16 vuotiaana! Mielestäni kaikkien ihmisten pitäisi miettiä omaa käytöstään ja olla haukkumatta julkkiksia(ja muitakin ihmisiä)! On typerää pahoittaa toisen mieli vain siksi että ei pidä toisen musiikista tai on kateellinen hänelle ynm.

        -Annan ikuinen fani:)

        Niin ja vielä; Annan ei varmastikkaan tarvitse tyrkyttää itseään lehtiin! Luulen että sille riittää haastattelupyyntöjä ihan ilmankin, sillä esimerkiksi iltalehteä ja iltasanomia ostaa monet Annan fanit vain silloin kun siinä on Annasta juttua. Ja seuraa ynm. näitä aikuisten lehtiä, joita ei muuten ostaisi.

        Sori tuplapostaus!!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe