Onko se ministeri

mukana wessaklubissa?

Se olisi aika jymypaukku!

Mutta nimeä ei saa mainita, vaikka on julkisuuden henkilö. Kutsutaan häntä vaikkapa WC-ministeriksi.

Joko WC-ministeri tekee "Konneveden kunnanhallituksen puheenjohtajat" tai sitten hän on todella rohkea.

61

12350

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cluso627.

      niin heittää HYVÄN SÄÄN AIKANA SE MIES HALLITUKSESTA PIHALLE!

      • keinoja

        Kukaan ei pysty selvittämään onko hän mukana, koska tämä voi olla SDP:n panettelua.

        Kellään ei ole mahdollisuuksia selvittää, ei edes panamalaisisilla tai Clusolla.


      • Cluso627.
        keinoja kirjoitti:

        Kukaan ei pysty selvittämään onko hän mukana, koska tämä voi olla SDP:n panettelua.

        Kellään ei ole mahdollisuuksia selvittää, ei edes panamalaisisilla tai Clusolla.

        Aina on mahollisuus.Aina joku tietää, joku kuulee joku puhuu.


      • Juttua pukkaa
        Cluso627. kirjoitti:

        Aina on mahollisuus.Aina joku tietää, joku kuulee joku puhuu.

        "Isoja herroja Wincapitassa"


      • kuka pystyy
        Cluso627. kirjoitti:

        Aina on mahollisuus.Aina joku tietää, joku kuulee joku puhuu.

        todistamaan?


      • Akhmed.......
        Cluso627. kirjoitti:

        Aina on mahollisuus.Aina joku tietää, joku kuulee joku puhuu.

        Jot vain on sekin ministeri muiden joukossa mukana.......=)
        Ja mainitaan nyt vaikka yks entinen ralliautoilun maailmanmestari,eräs julkisuudessa hyvin tunnettu ravintoloitsija ja pannaan nyt vielä esim.yksi puolustusvoimien entinen komentaja.......=)
        JA TÄMÄ ON FAKTAA NAPEROT!!!!!!!!!
        Ne ei nuo vapaamuurarit ihan kaikkeen sentään kykene,vaikka poliisia yritetään heidän käyttöön valjastaa.........


    • Kaikki tietämättömiä

      Tämä on kyllä huvittava ketju. Parisen päivää sitten joku nimetön palstakirjoittaja kysyi pitääkö paikkaansa, että valtionvarainministerimme olisi winkkarilaisia. Kysymyksellä on ollut kolme seurausta:

      - winkkarilaiset hymisevät, että kyllä me olimme tästä tietoisia että todella isoja kihoja on mukana. KRP ei sen takia uskalla enää tutkia ja siksi vaikenee. Winkkarin tutkinta tulee hiljaisesti päättymään ja toiminta alkaa taas.
      - kysymystä on toistettu ikään kuin uutena monessa avauksessa, eikä siihen tule sen kummempaa vastausta.
      - useat kirjoittavat, että JOS se pitää paikkaansa pitää ministerin erota. Varmasti on monia rikoksia, joista ministerin tulisikin erota mutta tässä tapauksessa kenelläkään ei ole mitään tietoa mistään ja eikä kukaan ole kysymystä enempää väittänytkään...

      • Clsuo627.

        Hän ei sitä enää päätä,että eroaako hänet erotetaan ihan varmasti.Ja saa ministereille kirjoittaa hehän on meidän renkejä jotka on siellä vaan töissä.Käskytys on taasen sitten eriasia sitäkin tiedän kuka tekee/tehneet niitäkään nimiä ei voi tänne laittaa nimi alkaa Suk. ja 2,-nen


      • huhuja
        Clsuo627. kirjoitti:

        Hän ei sitä enää päätä,että eroaako hänet erotetaan ihan varmasti.Ja saa ministereille kirjoittaa hehän on meidän renkejä jotka on siellä vaan töissä.Käskytys on taasen sitten eriasia sitäkin tiedän kuka tekee/tehneet niitäkään nimiä ei voi tänne laittaa nimi alkaa Suk. ja 2,-nen

        "Jos on mukana J.K Hän ei sitä enää päätä,että eroaako hänet erotetaan ihan varmasti."

        Koeta nyt muistaa tuo sana _JOS_ :-) Toistaiseksi olet innostunut vain siitä, että joku nimetön tyyppi tällä palstalla on esittänyt kysymyksen. Voinhan minäkin esittää kysymyksiä vaikka kenestä: Mahtoikohan Paris Hilton olla mukana Winkkarissa? Sitä saa sitten nimimerkit pureskella palstan täytteeksi.

        Kysyä toki voi, mutta huomasit kai että alkuperäinenkin kysyjä esitti kysymyksensä varsin tarkoitushakuisesti. Tarkoituksensa ei varmaankaan ollut esittää rehellistä tiedustelua vaan vihjata että näin itse asiassa varmaankin on asianlaita. Katso alkuperäisestä viestiketjusta miten paljon sen jälkeen lyhyen ajan sisään tuli vihjailevia viestejä isojen kihojen mukana olosta ja Winkkari-tutkimusten hyytymisestä kun KRP ei uskalla laittaa isoja tekijöitä vastuuseen. Minä veikkaisin, että joku sponsori yritti tietoisesti laittaa liikkeelle huhun rauhoitellakseen tunkkeja: "ei hätää, ei niitä tutkimuksiä viedä loppuun asti, homma loppuu pian ja Winkkari jatkaa rallukan tahkoamista. Maltti on nyt valttia".

        Enkä minä toki kieltänyt sinua kirjoittamasta minne haluatkin. Käytit kyseisen henkilön s-postiosoitetta eduskunnassa. Voit olla aika varma siitä, että hän ei lue sitä itse. Todennäköisesti hänen eduskunta-avustajansa perkaa postia ja printtaa hänelle ne jotka vaikuttavat aiheelliselta näyttää hänelle. Kyseisellä henkilöllä on tietenkin julkiset s-postiosoitteet myös ministeriössään ja varmaankin myös puolueessaan.

        Ministeriössään veikkaisin, että sihteerinsä tai muu avustajansa käy läpi postiaan. Ministeriöön lähetettyä kirjeenvaihtoa ei käsittääkseni saa tuosta noin vaan hävittää vaikka siihen ei vastattaisikaan, vaan se mahdollisesti (veikkaisin niin) kirjataan ja arkistoidaan, kuten ihan tavallisetkin kirjeet.


      • Cluso627.
        huhuja kirjoitti:

        "Jos on mukana J.K Hän ei sitä enää päätä,että eroaako hänet erotetaan ihan varmasti."

        Koeta nyt muistaa tuo sana _JOS_ :-) Toistaiseksi olet innostunut vain siitä, että joku nimetön tyyppi tällä palstalla on esittänyt kysymyksen. Voinhan minäkin esittää kysymyksiä vaikka kenestä: Mahtoikohan Paris Hilton olla mukana Winkkarissa? Sitä saa sitten nimimerkit pureskella palstan täytteeksi.

        Kysyä toki voi, mutta huomasit kai että alkuperäinenkin kysyjä esitti kysymyksensä varsin tarkoitushakuisesti. Tarkoituksensa ei varmaankaan ollut esittää rehellistä tiedustelua vaan vihjata että näin itse asiassa varmaankin on asianlaita. Katso alkuperäisestä viestiketjusta miten paljon sen jälkeen lyhyen ajan sisään tuli vihjailevia viestejä isojen kihojen mukana olosta ja Winkkari-tutkimusten hyytymisestä kun KRP ei uskalla laittaa isoja tekijöitä vastuuseen. Minä veikkaisin, että joku sponsori yritti tietoisesti laittaa liikkeelle huhun rauhoitellakseen tunkkeja: "ei hätää, ei niitä tutkimuksiä viedä loppuun asti, homma loppuu pian ja Winkkari jatkaa rallukan tahkoamista. Maltti on nyt valttia".

        Enkä minä toki kieltänyt sinua kirjoittamasta minne haluatkin. Käytit kyseisen henkilön s-postiosoitetta eduskunnassa. Voit olla aika varma siitä, että hän ei lue sitä itse. Todennäköisesti hänen eduskunta-avustajansa perkaa postia ja printtaa hänelle ne jotka vaikuttavat aiheelliselta näyttää hänelle. Kyseisellä henkilöllä on tietenkin julkiset s-postiosoitteet myös ministeriössään ja varmaankin myös puolueessaan.

        Ministeriössään veikkaisin, että sihteerinsä tai muu avustajansa käy läpi postiaan. Ministeriöön lähetettyä kirjeenvaihtoa ei käsittääkseni saa tuosta noin vaan hävittää vaikka siihen ei vastattaisikaan, vaan se mahdollisesti (veikkaisin niin) kirjataan ja arkistoidaan, kuten ihan tavallisetkin kirjeet.

        Mihin se minkä lähetin asiallisen tiedustelun menee se menee suoraan roskiin.Mutta niin menee äänestyslippunikin roskiin.Jos voisi jotenki niin en etes haluaisi,että mulle lähetetään moista "roskapostia"käy katos mun mielenterveyden päälle
        tieeä mitä sitä keksii.


      • niin puhuttiin
        huhuja kirjoitti:

        "Jos on mukana J.K Hän ei sitä enää päätä,että eroaako hänet erotetaan ihan varmasti."

        Koeta nyt muistaa tuo sana _JOS_ :-) Toistaiseksi olet innostunut vain siitä, että joku nimetön tyyppi tällä palstalla on esittänyt kysymyksen. Voinhan minäkin esittää kysymyksiä vaikka kenestä: Mahtoikohan Paris Hilton olla mukana Winkkarissa? Sitä saa sitten nimimerkit pureskella palstan täytteeksi.

        Kysyä toki voi, mutta huomasit kai että alkuperäinenkin kysyjä esitti kysymyksensä varsin tarkoitushakuisesti. Tarkoituksensa ei varmaankaan ollut esittää rehellistä tiedustelua vaan vihjata että näin itse asiassa varmaankin on asianlaita. Katso alkuperäisestä viestiketjusta miten paljon sen jälkeen lyhyen ajan sisään tuli vihjailevia viestejä isojen kihojen mukana olosta ja Winkkari-tutkimusten hyytymisestä kun KRP ei uskalla laittaa isoja tekijöitä vastuuseen. Minä veikkaisin, että joku sponsori yritti tietoisesti laittaa liikkeelle huhun rauhoitellakseen tunkkeja: "ei hätää, ei niitä tutkimuksiä viedä loppuun asti, homma loppuu pian ja Winkkari jatkaa rallukan tahkoamista. Maltti on nyt valttia".

        Enkä minä toki kieltänyt sinua kirjoittamasta minne haluatkin. Käytit kyseisen henkilön s-postiosoitetta eduskunnassa. Voit olla aika varma siitä, että hän ei lue sitä itse. Todennäköisesti hänen eduskunta-avustajansa perkaa postia ja printtaa hänelle ne jotka vaikuttavat aiheelliselta näyttää hänelle. Kyseisellä henkilöllä on tietenkin julkiset s-postiosoitteet myös ministeriössään ja varmaankin myös puolueessaan.

        Ministeriössään veikkaisin, että sihteerinsä tai muu avustajansa käy läpi postiaan. Ministeriöön lähetettyä kirjeenvaihtoa ei käsittääkseni saa tuosta noin vaan hävittää vaikka siihen ei vastattaisikaan, vaan se mahdollisesti (veikkaisin niin) kirjataan ja arkistoidaan, kuten ihan tavallisetkin kirjeet.

        Omankylän pojasta, jonka väitti olevan WC:ssä?


      • totta?
        niin puhuttiin kirjoitti:

        Omankylän pojasta, jonka väitti olevan WC:ssä?

        Niinhän siinä väitettiin, eli lienee Siilinjärvi Savossa. Mutta pysyikö kirjoittaja totuudessa? Mistä tiedät, että hän edes on samalta paikkakunnalta?

        Tarkoitukseni ei ole esittää tässä asiassa puoleen eikä toiseen mitään, kun ei minullakaan ole sen parempaa tietoa. Ihmettelen vaan miten vähistä "todisteista" ihmiset innostuvat arvailemaan.


      • Äänestäjä
        totta? kirjoitti:

        Niinhän siinä väitettiin, eli lienee Siilinjärvi Savossa. Mutta pysyikö kirjoittaja totuudessa? Mistä tiedät, että hän edes on samalta paikkakunnalta?

        Tarkoitukseni ei ole esittää tässä asiassa puoleen eikä toiseen mitään, kun ei minullakaan ole sen parempaa tietoa. Ihmettelen vaan miten vähistä "todisteista" ihmiset innostuvat arvailemaan.

        mitään todisteita, että kyseinen ministeri ei olisi capitassa mukana?


      • Cluso627.
        Äänestäjä kirjoitti:

        mitään todisteita, että kyseinen ministeri ei olisi capitassa mukana?

        Arvon ministeri minulle vastaisi minähän olen kakkosluokan kansalainen kun olen eläkkeellä nuoresta iästäni huolimatta, ja syystä mille en itse voi mitään,mutta kakkkosluokan kansalainen kumminki.Niitä ei pidetä etes ihmisenä jos ette tienneet.Eli minä en ole ihminen,mutta kummiski mulle äänestyslippu postitetyaan,vaikka EN sitä ehottomasti haluaisi minulle tulee sen näkemisestäkin helvetin huono olo,paha olo okettaa ja niin pois päin.


      • selvitystä
        totta? kirjoitti:

        Niinhän siinä väitettiin, eli lienee Siilinjärvi Savossa. Mutta pysyikö kirjoittaja totuudessa? Mistä tiedät, että hän edes on samalta paikkakunnalta?

        Tarkoitukseni ei ole esittää tässä asiassa puoleen eikä toiseen mitään, kun ei minullakaan ole sen parempaa tietoa. Ihmettelen vaan miten vähistä "todisteista" ihmiset innostuvat arvailemaan.

        "Julkkikset..
        Kirjoittanut: Nimetön 15.10.2008 klo 19.04

        Jos julkkiksista puhutaan niin toi
        meidän vuorelan oma poika valtiovarainministeri
        jyrki katainen se vasta idiootti onkin
        ku lähti capitaan mukaan ja sponssasi
        siihen vielä muitakin..
        Hahaa!! Saattaa tulla vielä melkoiset uutis
        jysäykset! Niin suomessako muka tyhmiä?
        No ainakin jyrki on kouluja käynyt.. "


      • juuri väärin päin
        Äänestäjä kirjoitti:

        mitään todisteita, että kyseinen ministeri ei olisi capitassa mukana?

        Kysymyksesi on väärin päin asetettu. Havainnollistaakseni:

        Onko löytynyt todisteita että sinä et ole Opus Dein jäsen? Onko todisteita että et ole KGB:n/FSK:n agentti? Onko todisteita ettet ole kv. pedofiiliringin johtaja? Onko todisteita että sinä et ole suunnitellut 9/11 hyökkäyksiä jne jne....


      • Cluso627.
        juuri väärin päin kirjoitti:

        Kysymyksesi on väärin päin asetettu. Havainnollistaakseni:

        Onko löytynyt todisteita että sinä et ole Opus Dein jäsen? Onko todisteita että et ole KGB:n/FSK:n agentti? Onko todisteita ettet ole kv. pedofiiliringin johtaja? Onko todisteita että sinä et ole suunnitellut 9/11 hyökkäyksiä jne jne....

        Asia J.K;n kannalta esitetty toisin lukekaa Wanted otsikon alta.http://www.anttalainen.com/

        Niin en minä paremmin osannut sitä kysyä arvoisalta ministeriltä niin silloin ei tällästen"vähääälysten"ääniäkään tarvita.(muistakaa tämä kun/jos olette tulossa kohtapuolin mielisairaaksi)Muistakaa silloin mua.Ja näin tulee monella käymään nyt ei olla nähty finanssikriisistä kuin vaan noin puolet ja vielä ei olla nähty lähes ollenkaan sen vaikutuksia reaalitalouteen ja se voi käydä milenterveyden päälle.


      • Vierailija
        Clsuo627. kirjoitti:

        Hän ei sitä enää päätä,että eroaako hänet erotetaan ihan varmasti.Ja saa ministereille kirjoittaa hehän on meidän renkejä jotka on siellä vaan töissä.Käskytys on taasen sitten eriasia sitäkin tiedän kuka tekee/tehneet niitäkään nimiä ei voi tänne laittaa nimi alkaa Suk. ja 2,-nen

        Meinaatko tosiaan että Siilinjärven ministeri on mukana?


      • Vierailija
        huhuja kirjoitti:

        "Jos on mukana J.K Hän ei sitä enää päätä,että eroaako hänet erotetaan ihan varmasti."

        Koeta nyt muistaa tuo sana _JOS_ :-) Toistaiseksi olet innostunut vain siitä, että joku nimetön tyyppi tällä palstalla on esittänyt kysymyksen. Voinhan minäkin esittää kysymyksiä vaikka kenestä: Mahtoikohan Paris Hilton olla mukana Winkkarissa? Sitä saa sitten nimimerkit pureskella palstan täytteeksi.

        Kysyä toki voi, mutta huomasit kai että alkuperäinenkin kysyjä esitti kysymyksensä varsin tarkoitushakuisesti. Tarkoituksensa ei varmaankaan ollut esittää rehellistä tiedustelua vaan vihjata että näin itse asiassa varmaankin on asianlaita. Katso alkuperäisestä viestiketjusta miten paljon sen jälkeen lyhyen ajan sisään tuli vihjailevia viestejä isojen kihojen mukana olosta ja Winkkari-tutkimusten hyytymisestä kun KRP ei uskalla laittaa isoja tekijöitä vastuuseen. Minä veikkaisin, että joku sponsori yritti tietoisesti laittaa liikkeelle huhun rauhoitellakseen tunkkeja: "ei hätää, ei niitä tutkimuksiä viedä loppuun asti, homma loppuu pian ja Winkkari jatkaa rallukan tahkoamista. Maltti on nyt valttia".

        Enkä minä toki kieltänyt sinua kirjoittamasta minne haluatkin. Käytit kyseisen henkilön s-postiosoitetta eduskunnassa. Voit olla aika varma siitä, että hän ei lue sitä itse. Todennäköisesti hänen eduskunta-avustajansa perkaa postia ja printtaa hänelle ne jotka vaikuttavat aiheelliselta näyttää hänelle. Kyseisellä henkilöllä on tietenkin julkiset s-postiosoitteet myös ministeriössään ja varmaankin myös puolueessaan.

        Ministeriössään veikkaisin, että sihteerinsä tai muu avustajansa käy läpi postiaan. Ministeriöön lähetettyä kirjeenvaihtoa ei käsittääkseni saa tuosta noin vaan hävittää vaikka siihen ei vastattaisikaan, vaan se mahdollisesti (veikkaisin niin) kirjataan ja arkistoidaan, kuten ihan tavallisetkin kirjeet.

        Monia on numeroita ja osoitteita. juuri 3 viikkoa sitten soiteltiin kun luita löytyi yhteisen mummolamme edustalta. Antoi sellaisen numeron mihin ITSE VASTAA ja sellaisen sähköpostioisitteen JOTA ITSE LUKEE eikä avustajat yms. ole perkaamassa turhaa pois. Kannantaisi Cluson ja muiden jättää kaveri rauhaan, suht tiukkoja turvatoimia on VM.n kavereilla.


    • mukana olleista.

      Mukana ei ole ketään päättäjiä, virkamiehiä, poliiseja, eikä politiikkoja. Älkää kuvitelko tyhmiä.
      Mukana on ollut vain tyhmää, huonosti koulutettua, tuulipukuihin pukeutuvaa alempaa yhteiskuntaluokkaa!! Kyllä hande tiesi ettei rikkaalta saa mitään, mutta köyhä antaa vähästäkin.

      • eri mieltä

        Jäsenten profiilista ja ammateista?

        http://areena.yle.fi/toista?id=1261967

        Toiseksi tuosta luokittelustasi tulee mieleen eräs herra H vuosien takaa, joka rakensi ylvästä ihmisrotua ja halusi eroon sen aikaisesta tuulipukukansasta.

        Kaikkia kunnioittaen
        DI KK/WC:n jäsen


      • yli lipan
        eri mieltä kirjoitti:

        Jäsenten profiilista ja ammateista?

        http://areena.yle.fi/toista?id=1261967

        Toiseksi tuosta luokittelustasi tulee mieleen eräs herra H vuosien takaa, joka rakensi ylvästä ihmisrotua ja halusi eroon sen aikaisesta tuulipukukansasta.

        Kaikkia kunnioittaen
        DI KK/WC:n jäsen

        Eikö tiplomiekonomi (vai mikä nä olit) nyt ymmärrä.

        VIRALLISESTI mukana oli vain alempaa kastia. Epävirallisesti mukana oli hyvinkin paljon ylempää kastia. Tutkimus venyy, koska todisteita ylemmän kastin mukana olosta lakaistaan piiloon. Ja handea ei oteta kiinni, koska hän voisi todistaa ylemmän ihmisrodun mukanaolosta. Tämähän ei sovi!
        Joten tulemme tyytymään muutaman verkkatakkisen perheenisän ja -äidin linnaan tuomitsemiseen. Näin oikeus toteutuu.
        Tämä siis epävirallisesti... hys hys...


    • Dirikka

      Tätä ketjua tarkastellessa voi vain ihmetellä, kuinka kaikenlaiset WinCapitaan liittyvät puolivillaiset huhut uppoavat asiaansa uskoviin ihmisiin miltei varauksetta.

      Kuinka moni voi vakavalla naamalla visioida tilanteen, jossa vyölaukkumiehen kaltainen myyntitykki esittelee tälle huhujen kohteena olevalle henkilölle WinClubin/WinCapitan toimintamallia ja ansaintalogiikkaa sekä saada vielä tämän henkilön ryhtymään WC-"sijoittajaksi" merkittävällä panostuksella?

      Pidettäköön mielessä, että tämä huhujen kohteena oleva henkilö oli vielä viime vuoden puolella eduskunnan pankkivaltuustossa. Eduskunnan pankkivaltuusto sattuu nimittäin olemaan valtiopäivillä valittu toimielin, joka valvoo Suomen Pankin sekä Rahoitustarkastuksen toimintaa ja eduskunnan vastattavana olevien rahastojen hallintoa.

      Jotta uusia salaliittoteorioita ei lähtisi liikkeelle tästäkin huomiosta, on varmasti aiheellista mainita, että huhujen kohteena olevaa henkilöä EI OLE EROTETTU eduskunnan pankkivaltuustosta WinCapita-epäilyjen takia, vaan pesti p.o. toimielimessä on määräaikainen. Huhujen kohteena oleva henkilö oli valtuuston jäsen vuosina 2005-2007.

      Huh huh näitä huhumyllyjä...

      -Dirikka

      • olevan lähellä

        Ja siksikö loka lentää?

        Toisaalta eräs kuopiolainen oli väittänyt, että tämän K:n veljen rahoja olisi jäädytelty.


      • osallistumista

        Tämä ketju kuvastaa Winclubia/Wincapitaa yleisemminkin. Siinäkin joku Hannu kumppaneineen vaan väitti jotakin. He sanoivat, että anna rahasi meille me olemme onnistuneet mullistavalla valuuttakauppamenetelmällä kasvattamaan niitä 300-400% per 6kk. Osa uskoi mitä sanottiin ja antoi rahansa Hannulle. Hannun puheet perustuivat valheeseen, taustalla ei ollut valuuttakauppaa van ponzilla kierrätettiin myöhemmin liittyneiden rahoja aikaisemmin liittyneille. Kunnes ponzi kaatui omaan mahdottomuuteensa.

        Wincapitaan sijoittaneellakaan ei ollut paljoa muuta mihin uskoa kuin verkkosivusto, sähköpostiosoite ja sponsorinsa sana, että homma kuule futaa ja hienosti. Ei tässäkään ketjussa ole mistään muusta kyse, kuin että joku nimetön tyyppi esitti tarkoitushakuisen vihjailevan kysymyksen. Nyt palsta porisee usealla muutaman ketjun voimalla vihjailuja tutkinnan tyrehtymisestä ja vaatimuksia totuuden kaivamisesta esiin.

        Kauhean vähästä ihmiset ovat valmiita uskomaan mitä vaan. Niinhän se oli winkkarilaisillakin.


      • Dirikka
        olevan lähellä kirjoitti:

        Ja siksikö loka lentää?

        Toisaalta eräs kuopiolainen oli väittänyt, että tämän K:n veljen rahoja olisi jäädytelty.

        ...mutta valita voi sen mihin rahansa laittaa.

        Ja esität taas olettamuksia kuulopuheiden pohjalta. Onko huhujen kohteena olevalla henkilöllä veljeä? Minä en asiasta tiedä, koska olennaisempaa tietoa ministeristä allekirjoittaneelle on se, miten tiettyyn tehtävään valittu henkilö tehtäviään hoitaa.

        Vai olisiko tässä jäädytystapauksessa kyseessä joku henkilö jota nykyinen ministeri on aikoinaan kätellyt eduskuntavaalien aikaan kokoomuksen vaalitilaisuudessa? Vai kenties ulkoavaruuden olento, joka on naamioitunut tunnetun henkilön veljeksi?

        Ja onko sillä juurikaan merkitystä...

        Huhuja syntyy päivittäin aiheesta kuin aiheesta, mutta valtaosa niistä on silkkaa paskaa.

        -Dirikka


      • Cluso627.
        osallistumista kirjoitti:

        Tämä ketju kuvastaa Winclubia/Wincapitaa yleisemminkin. Siinäkin joku Hannu kumppaneineen vaan väitti jotakin. He sanoivat, että anna rahasi meille me olemme onnistuneet mullistavalla valuuttakauppamenetelmällä kasvattamaan niitä 300-400% per 6kk. Osa uskoi mitä sanottiin ja antoi rahansa Hannulle. Hannun puheet perustuivat valheeseen, taustalla ei ollut valuuttakauppaa van ponzilla kierrätettiin myöhemmin liittyneiden rahoja aikaisemmin liittyneille. Kunnes ponzi kaatui omaan mahdottomuuteensa.

        Wincapitaan sijoittaneellakaan ei ollut paljoa muuta mihin uskoa kuin verkkosivusto, sähköpostiosoite ja sponsorinsa sana, että homma kuule futaa ja hienosti. Ei tässäkään ketjussa ole mistään muusta kyse, kuin että joku nimetön tyyppi esitti tarkoitushakuisen vihjailevan kysymyksen. Nyt palsta porisee usealla muutaman ketjun voimalla vihjailuja tutkinnan tyrehtymisestä ja vaatimuksia totuuden kaivamisesta esiin.

        Kauhean vähästä ihmiset ovat valmiita uskomaan mitä vaan. Niinhän se oli winkkarilaisillakin.

        Kysyt Octaviotä joka on ollut valuutakauppa alalla yli 20;mentä vuotta ei sellaisiin tuottoihin voi päästä ei sitten millään hän lupaa noin 35prosentin tuottoa mitä on tehneet Usalaiset kuukaudessa noin 4%tia,mutta ei voi luvata yhtään enempää.Ja hän on ammatilainen vautuuttakaupoissa.Ja opetaa vielä rikosjuriidikka yliopostossa Panamassa.
        -T Cluso627


      • vubin fnp
        Dirikka kirjoitti:

        ...mutta valita voi sen mihin rahansa laittaa.

        Ja esität taas olettamuksia kuulopuheiden pohjalta. Onko huhujen kohteena olevalla henkilöllä veljeä? Minä en asiasta tiedä, koska olennaisempaa tietoa ministeristä allekirjoittaneelle on se, miten tiettyyn tehtävään valittu henkilö tehtäviään hoitaa.

        Vai olisiko tässä jäädytystapauksessa kyseessä joku henkilö jota nykyinen ministeri on aikoinaan kätellyt eduskuntavaalien aikaan kokoomuksen vaalitilaisuudessa? Vai kenties ulkoavaruuden olento, joka on naamioitunut tunnetun henkilön veljeksi?

        Ja onko sillä juurikaan merkitystä...

        Huhuja syntyy päivittäin aiheesta kuin aiheesta, mutta valtaosa niistä on silkkaa paskaa.

        -Dirikka

        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/10/727165


      • hande,,,,,,,
        Cluso627. kirjoitti:

        Kysyt Octaviotä joka on ollut valuutakauppa alalla yli 20;mentä vuotta ei sellaisiin tuottoihin voi päästä ei sitten millään hän lupaa noin 35prosentin tuottoa mitä on tehneet Usalaiset kuukaudessa noin 4%tia,mutta ei voi luvata yhtään enempää.Ja hän on ammatilainen vautuuttakaupoissa.Ja opetaa vielä rikosjuriidikka yliopostossa Panamassa.
        -T Cluso627

        luvata mitään.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000038654814


      • levittele
        osallistumista kirjoitti:

        Tämä ketju kuvastaa Winclubia/Wincapitaa yleisemminkin. Siinäkin joku Hannu kumppaneineen vaan väitti jotakin. He sanoivat, että anna rahasi meille me olemme onnistuneet mullistavalla valuuttakauppamenetelmällä kasvattamaan niitä 300-400% per 6kk. Osa uskoi mitä sanottiin ja antoi rahansa Hannulle. Hannun puheet perustuivat valheeseen, taustalla ei ollut valuuttakauppaa van ponzilla kierrätettiin myöhemmin liittyneiden rahoja aikaisemmin liittyneille. Kunnes ponzi kaatui omaan mahdottomuuteensa.

        Wincapitaan sijoittaneellakaan ei ollut paljoa muuta mihin uskoa kuin verkkosivusto, sähköpostiosoite ja sponsorinsa sana, että homma kuule futaa ja hienosti. Ei tässäkään ketjussa ole mistään muusta kyse, kuin että joku nimetön tyyppi esitti tarkoitushakuisen vihjailevan kysymyksen. Nyt palsta porisee usealla muutaman ketjun voimalla vihjailuja tutkinnan tyrehtymisestä ja vaatimuksia totuuden kaivamisesta esiin.

        Kauhean vähästä ihmiset ovat valmiita uskomaan mitä vaan. Niinhän se oli winkkarilaisillakin.

        >>Tämä ketju kuvastaa Winclubia/Wincapitaa yleisemminkin.----------------

        Vai kuvastaa tämä ketju Winclubia/Wincapitaa, vaikka
        tuskin tuola huhuilee kuitenkaan capitalaiset, vaan
        eräät muut hurmoshenkiset voimat ovat liikkeellä?
        Mielenkiintoinen kommenti sinulta siksi?:)

        Mitä tulee Wincapitan tuottoihin, niin ne olivat hyviä, tai paremminkin erittäin hyviä vaikkei mitään luvattukaan.
        Virtuaalit kummasti muuttuivat minunkin pankissani
        käyttörahaksi, joka konkretisoitui ostoksina ja lainojen pois maksamisena.

        Monet ovat myöskin seuranneet livenä valuuttakauppaa, mitä capita teki ja eräät jäsenet pelasivat oikealla rahalla lähes samaa tulosta mitä Wincapita teki ja tästä on todistusaineistoa KRP:llä pilvin pimein eri jäsenten treidaamana.

        On se ihmeellistä jos ei tule mieleen, että olisiko Wincapitakin onnistunut käymään kauppaa, kun jäsenet tekivät huipputulosta capitan välineitä hyödyntäen?

        Siis kehittivät huippusysteemin, mutta eivät viitsineet itse käyttää sitä jostain kumman syystä, vaan antoivat vain asiakkaidensa treidata?

        No tätähän eräs jäsen jankkasi aikansa KRP:n tutkijalta, jolloin tutkija hermostui ja tunnusti tietävänsä valuuttakauppaa käydyn, sillä eivät he nyt mitään idiootteja ole, mutta sanovat niin kuitenkin tutkinnallisista syistä.
        Tämä keskustelu on sanatarkasti mustaa valkoisella sisäministerillämme Anne Holmlundilla.

        Ensimmäisten käräjäoikeuksien jälkeenhän homma vasta alkaa, oletko valmis?


      • Trick Dacy
        hande,,,,,,, kirjoitti:

        luvata mitään.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000038654814

        Toki WinClubin/WinCapitan materiaaleissa varoitettiin sijoitustoiminnan riskeistä ja mahdollisuudesta menettää rahansa. Tämän lisäksi valuuttarobotin esittelyissä itse sovellusta kuvaavat termit olivat lainausmerkeissä. Tästä olisi voinut tulkita jo etukäteen, että kyseiset kuvaukset eivät siis viitanneet mihinkään todellisiin ohjelmistoihin.

        Voidaan siis johtaa päätelmä, että WC:hen omaisuuttaan lahjoittaneet henkilöt kitisevät turhaan rahojensa perään, koska heille on käytännössä rivien välistä kerrottu jo etukäteen, että osa "sijoittajista" tulee joka tapauksessa menettämään rahansa tässä pelissä.


      • tarkemmin

      • Cluso627.
        hande,,,,,,, kirjoitti:

        luvata mitään.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000038654814

        Ja kerroin koko homman sinne no tuskipa ne uskaltaa mitään julkaista.No minä sentään yritän saada selvyyttä asiaan.Vaikka ei sillä loppupeissä ole mitään merkitystä Italiaiset tulee tänne, ja sitten muuttuu ääni kellossa!Suomi on tarvinnutkin pitkään kilpailijaa ja nyt se on tulossa.Semmonen on laskuvarjojääkäri se tulle,vaikka kuolemanki jälkeen takasin!On hakattu ja potkittu yms.Ja mulla on kavereina Britanian SAS-joukon yksi mies..Bob Spour...


      • niitä pillereitä
        Cluso627. kirjoitti:

        Ja kerroin koko homman sinne no tuskipa ne uskaltaa mitään julkaista.No minä sentään yritän saada selvyyttä asiaan.Vaikka ei sillä loppupeissä ole mitään merkitystä Italiaiset tulee tänne, ja sitten muuttuu ääni kellossa!Suomi on tarvinnutkin pitkään kilpailijaa ja nyt se on tulossa.Semmonen on laskuvarjojääkäri se tulle,vaikka kuolemanki jälkeen takasin!On hakattu ja potkittu yms.Ja mulla on kavereina Britanian SAS-joukon yksi mies..Bob Spour...

        Ettei karkaa taas poro käsistä.


      • veteraani:)
        Cluso627. kirjoitti:

        Ja kerroin koko homman sinne no tuskipa ne uskaltaa mitään julkaista.No minä sentään yritän saada selvyyttä asiaan.Vaikka ei sillä loppupeissä ole mitään merkitystä Italiaiset tulee tänne, ja sitten muuttuu ääni kellossa!Suomi on tarvinnutkin pitkään kilpailijaa ja nyt se on tulossa.Semmonen on laskuvarjojääkäri se tulle,vaikka kuolemanki jälkeen takasin!On hakattu ja potkittu yms.Ja mulla on kavereina Britanian SAS-joukon yksi mies..Bob Spour...

        Taisit taistella Bobin ja Luigin kanssa Bretagnessa??
        Vai oliko se Vietnamissa jossa taistelit USAn erikoisjoukoissa??
        Vai oliko se....diapamin antamassa autuaassa pilvessä??
        Vai oliko se......


      • Cluso627.
        levittele kirjoitti:

        >>Tämä ketju kuvastaa Winclubia/Wincapitaa yleisemminkin.----------------

        Vai kuvastaa tämä ketju Winclubia/Wincapitaa, vaikka
        tuskin tuola huhuilee kuitenkaan capitalaiset, vaan
        eräät muut hurmoshenkiset voimat ovat liikkeellä?
        Mielenkiintoinen kommenti sinulta siksi?:)

        Mitä tulee Wincapitan tuottoihin, niin ne olivat hyviä, tai paremminkin erittäin hyviä vaikkei mitään luvattukaan.
        Virtuaalit kummasti muuttuivat minunkin pankissani
        käyttörahaksi, joka konkretisoitui ostoksina ja lainojen pois maksamisena.

        Monet ovat myöskin seuranneet livenä valuuttakauppaa, mitä capita teki ja eräät jäsenet pelasivat oikealla rahalla lähes samaa tulosta mitä Wincapita teki ja tästä on todistusaineistoa KRP:llä pilvin pimein eri jäsenten treidaamana.

        On se ihmeellistä jos ei tule mieleen, että olisiko Wincapitakin onnistunut käymään kauppaa, kun jäsenet tekivät huipputulosta capitan välineitä hyödyntäen?

        Siis kehittivät huippusysteemin, mutta eivät viitsineet itse käyttää sitä jostain kumman syystä, vaan antoivat vain asiakkaidensa treidata?

        No tätähän eräs jäsen jankkasi aikansa KRP:n tutkijalta, jolloin tutkija hermostui ja tunnusti tietävänsä valuuttakauppaa käydyn, sillä eivät he nyt mitään idiootteja ole, mutta sanovat niin kuitenkin tutkinnallisista syistä.
        Tämä keskustelu on sanatarkasti mustaa valkoisella sisäministerillämme Anne Holmlundilla.

        Ensimmäisten käräjäoikeuksien jälkeenhän homma vasta alkaa, oletko valmis?

        Koskaan julkiksia.mahdollia poliitikkoja yms.Sinne tulee vaan tavaliset ihmiset ymrrän heitä erittäin hyvin.Mutta jos miten joku poliitikko menee tähän mukaan voi hyvä tavaton sentään!Kyllä minä tiedän ulkomaalaisten kontaktieni kautta,että uusi maailman järjestys on tulossa ja sille ei voi mitään.Lyhenne NWO.
        Mutta kyllä Jumala korjaa tilanteen minä olen siis uskovainen mitä siinä on häpeämistä en käy kovinkaan usein kirkossa,mutta rukoilen joka ilta
        Yleensä rukoilen sitä,että isä ottaisi mut pois täältä.Kun en sairaana enää kauvoa jaksa.Tämä asia tulee Teille tutuksi kuukaisien-Vuosien päästä.Joillekin on varmaan jo tullut.
        -T cLUSO627


      • tarkkaan
        tarkemmin kirjoitti:

        Lueppa tarkemmin mitä kirjoitin noista prosenteista.

        kirjoituksesi.

        ******mutta ei voi luvata yhtään enempää******


        scammit ne lupailee.klupi ei ole luvannut mitään.


      • kyllin tarkasti
        tarkkaan kirjoitti:

        kirjoituksesi.

        ******mutta ei voi luvata yhtään enempää******


        scammit ne lupailee.klupi ei ole luvannut mitään.

        No kerro sitten, kun olet ihan tarpeeksi lukenut, että missä kohtaa minä kirjoitit Hannun ja kumppaneiden luvanneen jotain?

        Sinä ymmärsit minun sanomani ihan samalla tavalla kuin sioittaja ymmärsi ponzihuijarin puheet. :-) Minä viittasin vain menneisiin tuottoihin, en puhunut tulevista mitään. Sinä käsitit minun niin tehneen...


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Koskaan julkiksia.mahdollia poliitikkoja yms.Sinne tulee vaan tavaliset ihmiset ymrrän heitä erittäin hyvin.Mutta jos miten joku poliitikko menee tähän mukaan voi hyvä tavaton sentään!Kyllä minä tiedän ulkomaalaisten kontaktieni kautta,että uusi maailman järjestys on tulossa ja sille ei voi mitään.Lyhenne NWO.
        Mutta kyllä Jumala korjaa tilanteen minä olen siis uskovainen mitä siinä on häpeämistä en käy kovinkaan usein kirkossa,mutta rukoilen joka ilta
        Yleensä rukoilen sitä,että isä ottaisi mut pois täältä.Kun en sairaana enää kauvoa jaksa.Tämä asia tulee Teille tutuksi kuukaisien-Vuosien päästä.Joillekin on varmaan jo tullut.
        -T cLUSO627

        Mie hokasin miksi ei niitä rikosilmoituksia tule kun Te WinCapitaliset puhutte varmaan,että ei tää voi olla kusetuusta,koska sekin minister. on mukana.Siitä se luotto tulee.Voin vannoa,että jos WinCapita aukeasisi ovet teen itsemurhan.Eikö tämä silloin kuittais kaiken?Enempää en voi tehä minä tiedän,että mitään aukaisuja ei tule ikina!Tämä on totuus ei tule Panamassakin ihmetellään, kuinka idootti porukkaa Suomessa on ihan oikesti.Näköjään löytyy KRP muuten on jo ajat sitten lukenut tienauksen palstaa:D
        -t cLUSO627


      • viesti....
        tarkkaan kirjoitti:

        kirjoituksesi.

        ******mutta ei voi luvata yhtään enempää******


        scammit ne lupailee.klupi ei ole luvannut mitään.

        katos?ei ees rekatulla kirjoitettu.

        Et vieläkään lukenut
        Kirjoittanut: kyllin tarkasti 16.10.2008 klo 17.12

           No kerro sitten, kun olet ihan tarpeeksi lukenut, että missä kohtaa minä kirjoitit Hannun ja kumppaneiden luvanneen jotain?

        Sinä ymmärsit minun sanomani ihan samalla tavalla kuin sioittaja ymmärsi ponzihuijarin puheet. :-) Minä viittasin vain menneisiin tuottoihin, en puhunut tulevista mitään. Sinä käsitit minun niin tehneen...    


      • suolella
        viesti.... kirjoitti:

        katos?ei ees rekatulla kirjoitettu.

        Et vieläkään lukenut
        Kirjoittanut: kyllin tarkasti 16.10.2008 klo 17.12

           No kerro sitten, kun olet ihan tarpeeksi lukenut, että missä kohtaa minä kirjoitit Hannun ja kumppaneiden luvanneen jotain?

        Sinä ymmärsit minun sanomani ihan samalla tavalla kuin sioittaja ymmärsi ponzihuijarin puheet. :-) Minä viittasin vain menneisiin tuottoihin, en puhunut tulevista mitään. Sinä käsitit minun niin tehneen...    

        olla ongelmia. Kyseinen viesti on kyllä edelleen omalla paikalla.


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Mie hokasin miksi ei niitä rikosilmoituksia tule kun Te WinCapitaliset puhutte varmaan,että ei tää voi olla kusetuusta,koska sekin minister. on mukana.Siitä se luotto tulee.Voin vannoa,että jos WinCapita aukeasisi ovet teen itsemurhan.Eikö tämä silloin kuittais kaiken?Enempää en voi tehä minä tiedän,että mitään aukaisuja ei tule ikina!Tämä on totuus ei tule Panamassakin ihmetellään, kuinka idootti porukkaa Suomessa on ihan oikesti.Näköjään löytyy KRP muuten on jo ajat sitten lukenut tienauksen palstaa:D
        -t cLUSO627

        Ihmien joka on tehnhyt 25 vuotta valuuttakauppaa
        hat´s fine. we don´t want too many stupid people. We´ll get the people who want 35% annual (4%) monthly.
        -T Cluso627


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Ihmien joka on tehnhyt 25 vuotta valuuttakauppaa
        hat´s fine. we don´t want too many stupid people. We´ll get the people who want 35% annual (4%) monthly.
        -T Cluso627

        Mun ystävä Panamassa tekee kun on...go to vVIEW-TERMINAL.Octavio:


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Mun ystävä Panamassa tekee kun on...go to vVIEW-TERMINAL.Octavio:

        nyt supo tarkkana!Se lieoro ei vastaa onkohan kenties sponsori?Mulle että voi yhtään mitään ei mitään tulkaapa hakeen!Vinkkinä vaan että kannattee ottaa Utissa koulutettu karhu-ryhmä mukaan..Eikä se siihenkään lopu tää ei lopu,vaikka kuolisin joka olisi minulle helpotus kun tiedän liikaa.HÄVETKÄÄ!Roistot!Minä olen näyttänyt miten päätekijä olisi voitu saada kiinni jo ajat sitten.Jos minä sairaana ihmisenä tähän pystyn niin miten että Te?Turha sitä Handea on Suomeen kuuluuttaa se on Panamassa.Mutta ette Te halalua että hän jää kiinni.Tämä ei ole muuten ekakerta kun päästetään isommat kalat vesille.AdaFlink tietää kuinka olisi voitu saada kirjoitan pienellä suomen valtion saada miljoonia WGI:Tapauksessa valtiolle,mutta itse syttäjäkään ei lotkautunut korvaakaan kun soitin hänelle hän oli silloin Helsinki-Ruotsi risteylyllä.Tää on ihan varmasti totta joka sana,mutta hys,hys


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        nyt supo tarkkana!Se lieoro ei vastaa onkohan kenties sponsori?Mulle että voi yhtään mitään ei mitään tulkaapa hakeen!Vinkkinä vaan että kannattee ottaa Utissa koulutettu karhu-ryhmä mukaan..Eikä se siihenkään lopu tää ei lopu,vaikka kuolisin joka olisi minulle helpotus kun tiedän liikaa.HÄVETKÄÄ!Roistot!Minä olen näyttänyt miten päätekijä olisi voitu saada kiinni jo ajat sitten.Jos minä sairaana ihmisenä tähän pystyn niin miten että Te?Turha sitä Handea on Suomeen kuuluuttaa se on Panamassa.Mutta ette Te halalua että hän jää kiinni.Tämä ei ole muuten ekakerta kun päästetään isommat kalat vesille.AdaFlink tietää kuinka olisi voitu saada kirjoitan pienellä suomen valtion saada miljoonia WGI:Tapauksessa valtiolle,mutta itse syttäjäkään ei lotkautunut korvaakaan kun soitin hänelle hän oli silloin Helsinki-Ruotsi risteylyllä.Tää on ihan varmasti totta joka sana,mutta hys,hys

        Niistä kadoista e-mailesta ihan oikesti tutkintapyyntö.Minä en varmasti ole niitä poistanut ja minäkin haluan tietää kuka on ja jutteln F-Securen hyppösen kanssa siitä jää jälki kuka on käynyt sähköpostilootallasi..Minä autan mitä voin,koska asia kiusaa myös minua minä ne sulle lähetin mikä EI OLE MISSÄÄN LAISSA KIELLETTYÄ!Vinkkinä sulle annan vaihda salasaa päivittäin tee siitä sellainen,että et itsekkään muista vaan se on paperilla.No Mercy!
        .T Cluso627


      • valmis, sillä
        levittele kirjoitti:

        >>Tämä ketju kuvastaa Winclubia/Wincapitaa yleisemminkin.----------------

        Vai kuvastaa tämä ketju Winclubia/Wincapitaa, vaikka
        tuskin tuola huhuilee kuitenkaan capitalaiset, vaan
        eräät muut hurmoshenkiset voimat ovat liikkeellä?
        Mielenkiintoinen kommenti sinulta siksi?:)

        Mitä tulee Wincapitan tuottoihin, niin ne olivat hyviä, tai paremminkin erittäin hyviä vaikkei mitään luvattukaan.
        Virtuaalit kummasti muuttuivat minunkin pankissani
        käyttörahaksi, joka konkretisoitui ostoksina ja lainojen pois maksamisena.

        Monet ovat myöskin seuranneet livenä valuuttakauppaa, mitä capita teki ja eräät jäsenet pelasivat oikealla rahalla lähes samaa tulosta mitä Wincapita teki ja tästä on todistusaineistoa KRP:llä pilvin pimein eri jäsenten treidaamana.

        On se ihmeellistä jos ei tule mieleen, että olisiko Wincapitakin onnistunut käymään kauppaa, kun jäsenet tekivät huipputulosta capitan välineitä hyödyntäen?

        Siis kehittivät huippusysteemin, mutta eivät viitsineet itse käyttää sitä jostain kumman syystä, vaan antoivat vain asiakkaidensa treidata?

        No tätähän eräs jäsen jankkasi aikansa KRP:n tutkijalta, jolloin tutkija hermostui ja tunnusti tietävänsä valuuttakauppaa käydyn, sillä eivät he nyt mitään idiootteja ole, mutta sanovat niin kuitenkin tutkinnallisista syistä.
        Tämä keskustelu on sanatarkasti mustaa valkoisella sisäministerillämme Anne Holmlundilla.

        Ensimmäisten käräjäoikeuksien jälkeenhän homma vasta alkaa, oletko valmis?

        Olenhan partiolainen!


      • Cluso627.
        valmis, sillä kirjoitti:

        Olenhan partiolainen!

        Kuten Utissa opetettiin ei peräännytä!Vaan päin vastoin hyökätään vauhilla,agressiloilla,yllätyksellä tällä en missään nimessä tarkoita,että alatte sponsoria vastaan vaan syyllinen on Hande siitä se on lähtösin.Jos minä sattuisin näkeen niin meille tulis VARMASTI yhteine trippi!Toinen menee helvettiin varmaanki business luokaan.


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Kuten Utissa opetettiin ei peräännytä!Vaan päin vastoin hyökätään vauhilla,agressiloilla,yllätyksellä tällä en missään nimessä tarkoita,että alatte sponsoria vastaan vaan syyllinen on Hande siitä se on lähtösin.Jos minä sattuisin näkeen niin meille tulis VARMASTI yhteine trippi!Toinen menee helvettiin varmaanki business luokaan.

        Että tälläisen mielenterveispotilaan pitää lähteä ottaan muuta olut.lukekaa oikein mielenterveispotilaan pistäkää vaan koppiin niin en voi luontoni mukaan syödä lääkkeitä ja siitä ei hyvää seuraa..Eli supolle terkut perseestä!


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Että tälläisen mielenterveispotilaan pitää lähteä ottaan muuta olut.lukekaa oikein mielenterveispotilaan pistäkää vaan koppiin niin en voi luontoni mukaan syödä lääkkeitä ja siitä ei hyvää seuraa..Eli supolle terkut perseestä!

        Tämä rentoa meinikiä suomalaisittain josta on mennyt jo aikoja sitten tietoa Italiaan siellä NÄÄS Oulun murretta osataan tajuta tilanne ja ette ikinä arvaa mistä tietoa sinne meneepi Te ette pysty siihen.Sattukos väärä ihminen tähän?
        MITÄÄN ETTÄ VOI...


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Tämä rentoa meinikiä suomalaisittain josta on mennyt jo aikoja sitten tietoa Italiaan siellä NÄÄS Oulun murretta osataan tajuta tilanne ja ette ikinä arvaa mistä tietoa sinne meneepi Te ette pysty siihen.Sattukos väärä ihminen tähän?
        MITÄÄN ETTÄ VOI...

        Kaikenlaisita höpöhöpö jutissa 45-miuttiakin tekee täyttä paskoo.Ketä he suojelevät?Onko jonku työläisen poliitikon nimi niin tärkeä,että ei sitä voi julkaista.Nähtävästi on sillä uideiden tiedustelujen kautta en saanut vastausta on Ministeri Jyrki Katainen muka WinCapitassa.Kokeiltu on hän on jossian mitä lienee,vaikka Panamassa mitstäpä minä tiedän?KRP:n tutkinta on kyllä enempi kuin hanurista.keskitytään vaan pieniin tekijöihin,mutta herrä päätekijä saa olla vapaana.


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Kaikenlaisita höpöhöpö jutissa 45-miuttiakin tekee täyttä paskoo.Ketä he suojelevät?Onko jonku työläisen poliitikon nimi niin tärkeä,että ei sitä voi julkaista.Nähtävästi on sillä uideiden tiedustelujen kautta en saanut vastausta on Ministeri Jyrki Katainen muka WinCapitassa.Kokeiltu on hän on jossian mitä lienee,vaikka Panamassa mitstäpä minä tiedän?KRP:n tutkinta on kyllä enempi kuin hanurista.keskitytään vaan pieniin tekijöihin,mutta herrä päätekijä saa olla vapaana.

        Että ne on lähes kaikki rosvoja anteeksi sanat ei ole omiani vaan 93-vuotiaan pappani sanoja.Tätä EI moni tiedä,mutta sodanloputtua löytyi rekkakuormallinen rahaa,mutta ei sille omistajaa
        tietenkään elikkä ne poltettiin.Tämä löyty oli eduskuntalon pihassa.Kukaan ei omistanut rahoja.
        Saksalaisilla oli junassa painokone millä pysty painaan rahaa.Monikin kuulemma varasti rahaa sieltä siis Suomalaiset en sano nimiä ehkä ovat jo kuolleet.Mutta tämä on hyvät ihmiset tosiasia.
        Ja jos oikein penkottais, niin löytyisihän sille raha-kuorman omistajakin,mutta rikoshan olisi vanhentunut.Pappani oli 5,puoli vuotta sodassa
        legentariisen Lauri Törninki kanssa.Pappani oli lääkintä mies kaukopartio JR33 ryhmässä.Minä tiedän asioita joita ei kukaan uskailtaa etes kirjoittaa.Papani sano,että anna vaan Antti kaikki julki ja niin annankin.Ainoat oikeat sankarit on sotiemme veteraanit ja lotat..

        tämä liityy tähän aiheeseen,mutta ylläåpito varmaan poistaa tämän


      • Kauko Partio
        Cluso627. kirjoitti:

        Kuten Utissa opetettiin ei peräännytä!Vaan päin vastoin hyökätään vauhilla,agressiloilla,yllätyksellä tällä en missään nimessä tarkoita,että alatte sponsoria vastaan vaan syyllinen on Hande siitä se on lähtösin.Jos minä sattuisin näkeen niin meille tulis VARMASTI yhteine trippi!Toinen menee helvettiin varmaanki business luokaan.

        harkita joskus koukkausta..


      • sähköpostilla
        Cluso627. kirjoitti:

        Että ne on lähes kaikki rosvoja anteeksi sanat ei ole omiani vaan 93-vuotiaan pappani sanoja.Tätä EI moni tiedä,mutta sodanloputtua löytyi rekkakuormallinen rahaa,mutta ei sille omistajaa
        tietenkään elikkä ne poltettiin.Tämä löyty oli eduskuntalon pihassa.Kukaan ei omistanut rahoja.
        Saksalaisilla oli junassa painokone millä pysty painaan rahaa.Monikin kuulemma varasti rahaa sieltä siis Suomalaiset en sano nimiä ehkä ovat jo kuolleet.Mutta tämä on hyvät ihmiset tosiasia.
        Ja jos oikein penkottais, niin löytyisihän sille raha-kuorman omistajakin,mutta rikoshan olisi vanhentunut.Pappani oli 5,puoli vuotta sodassa
        legentariisen Lauri Törninki kanssa.Pappani oli lääkintä mies kaukopartio JR33 ryhmässä.Minä tiedän asioita joita ei kukaan uskailtaa etes kirjoittaa.Papani sano,että anna vaan Antti kaikki julki ja niin annankin.Ainoat oikeat sankarit on sotiemme veteraanit ja lotat..

        tämä liityy tähän aiheeseen,mutta ylläåpito varmaan poistaa tämän

        Capilaarit tuntuvat ainakin olevan kovin mykkinä, kun heiltä asiaa tiedustelee.


      • Cluso627.
        Kauko Partio kirjoitti:

        harkita joskus koukkausta..

        Varmasti vastaa eli ei ole vastannut mitään.Ja minähän eilen soitin avustajan,avustajan,avustalle joka kerto,että ministeri on Brysselissä.Kehotti vaan mua äänestään itseään kunnallisvaaleissa varmaan arvaattekin äänestetäänkö!


      • riistäjäporvari
        Cluso627. kirjoitti:

        Varmasti vastaa eli ei ole vastannut mitään.Ja minähän eilen soitin avustajan,avustajan,avustalle joka kerto,että ministeri on Brysselissä.Kehotti vaan mua äänestään itseään kunnallisvaaleissa varmaan arvaattekin äänestetäänkö!

        kataja on pisnismies, tietenkin.
        kumuloituneet fyrkat on jo tallessa.


      • sanamuotoa:
        osallistumista kirjoitti:

        Tämä ketju kuvastaa Winclubia/Wincapitaa yleisemminkin. Siinäkin joku Hannu kumppaneineen vaan väitti jotakin. He sanoivat, että anna rahasi meille me olemme onnistuneet mullistavalla valuuttakauppamenetelmällä kasvattamaan niitä 300-400% per 6kk. Osa uskoi mitä sanottiin ja antoi rahansa Hannulle. Hannun puheet perustuivat valheeseen, taustalla ei ollut valuuttakauppaa van ponzilla kierrätettiin myöhemmin liittyneiden rahoja aikaisemmin liittyneille. Kunnes ponzi kaatui omaan mahdottomuuteensa.

        Wincapitaan sijoittaneellakaan ei ollut paljoa muuta mihin uskoa kuin verkkosivusto, sähköpostiosoite ja sponsorinsa sana, että homma kuule futaa ja hienosti. Ei tässäkään ketjussa ole mistään muusta kyse, kuin että joku nimetön tyyppi esitti tarkoitushakuisen vihjailevan kysymyksen. Nyt palsta porisee usealla muutaman ketjun voimalla vihjailuja tutkinnan tyrehtymisestä ja vaatimuksia totuuden kaivamisesta esiin.

        Kauhean vähästä ihmiset ovat valmiita uskomaan mitä vaan. Niinhän se oli winkkarilaisillakin.

        Oli.se kuuluu olla:On!
        ja sitä paitsi mikään mikä liittyy klubiin niin ei ole mennyttä.


      • heistä

        joita meedia puhuu ympäri kirjoittamillaan valheilla 6-0


      • directör

        ollut entisiä poliisejakin interpolin etsintä listalla.


      • Vierailija
        olevan lähellä kirjoitti:

        Ja siksikö loka lentää?

        Toisaalta eräs kuopiolainen oli väittänyt, että tämän K:n veljen rahoja olisi jäädytelty.

        Tiedoksi että tällä K:lla ei OLE VELJEÄ. Ainut lapsi kun sattuu olemaan. Ett vituksi meni tämäkin ketju.


      • Vierailija
        Dirikka kirjoitti:

        ...mutta valita voi sen mihin rahansa laittaa.

        Ja esität taas olettamuksia kuulopuheiden pohjalta. Onko huhujen kohteena olevalla henkilöllä veljeä? Minä en asiasta tiedä, koska olennaisempaa tietoa ministeristä allekirjoittaneelle on se, miten tiettyyn tehtävään valittu henkilö tehtäviään hoitaa.

        Vai olisiko tässä jäädytystapauksessa kyseessä joku henkilö jota nykyinen ministeri on aikoinaan kätellyt eduskuntavaalien aikaan kokoomuksen vaalitilaisuudessa? Vai kenties ulkoavaruuden olento, joka on naamioitunut tunnetun henkilön veljeksi?

        Ja onko sillä juurikaan merkitystä...

        Huhuja syntyy päivittäin aiheesta kuin aiheesta, mutta valtaosa niistä on silkkaa paskaa.

        -Dirikka

        Tällä K.lla joka on politiikassa mukana ei VALITETTAVASTI OLE VELJEÄ EIKÄ SISKOA. Nyt on sotkettu erääseen toiseen saman sukunimiseen henkilöön. Jo vuosi sitten jouduin korjaamaan asian kun kerrottiin että sen veli ja serkku on mukana winkkarissa....no sori kun ei ole veljeä ja serkku asuu naapurissa.


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe