Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Maksulliset vihjaajat/kokemuksia?

marko_marko

Kertokaapa hyviä ja huonoja kokemuksia maksullisista vihjepalveluista? Tekisi mieli kokeilla mutta en osaa yhtään päättä mihin rahaa uskaltaisi laittaa.

6

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5894289542

      Suomalaisista firmoista ei oikein muita kannata harkita kuin TotalCTRL.infoa tai ProfitBETtiä. Molemmat pitävät seurantaa ja ovat osoittaneet pystyvänsä hyvään tulokseen.

    • useampia

      ja huomannut että mitä pidempään viihtyy linjoilla niin sitä parempi,joillakin on kertamaksu,muuten yhtä tyhjän kanssa

    • ei mikään hannuhanhi

      Riippuu pitkälti sarjasta ja lajista jolle haluat pelata. Sillä toiset maksulliset vihjaajat tietävät jostain sarjoista huomattavasti enemmän kuin toiset. Ja kun aloittaa pineillä summilla ja pienillä kokeiluilla niin siitähän sitä itse parhaiten oppii ja saa kokemusta pelivihjetarjoajista.

      Huonoja kokemuksia vain ESBC:stä, sillä Jorma ja kumppanit ei näytä tietävän pitkässä juoksussa (muutamia onnekkaita osumia lukuunottamatta) mistään sarjasta mitään.
      En itse ainakaan ole kahden vuoden aikana saanut yhtään osumaa...niin en siis yhtään heidän peli ideoillaan. Esim. eilisessä 18.10.08 YouBet osiossa kaikki väärin. Tulee laitettua päivittäin pineiä vetoja. Omista olen voittanut, mutta ESBC:n vihjeillä kassa miinuksella. Älkää tehkö samaa virhettä.

      Etenkin jos NHL tietämystä etsit niin ei ainakaan ESBC:ltä kannata vihjeitä etsiä. Heille NHL on osoittautunut todella vaikeaksi aiheeksi.

      Muista vihjepalveluiden tarjoajista ja kertoimien laskijoista en voi negatiivista sanoa joskaan en liiaksi ylistääkkään. Liian vähäinen kokemus.

      Mutta jos joku on toista mieltä ESBC:stä ja Jorma Vuoksenmaasta niin olkaapa toki en ala väittelemään, kerron vain oman kokemukseni kahden vuoden ajalta. Itse en ole ESBC:n ideoilla tosiaan voittanut ikinä.

      Näyttäisi että Vuoksenmaan tietämystä on vain liioiteltu ja näin ESBC saanut tuulesta temmattua mainetta ilman todellista näyttöä. Hehkuttavat lähinnä vain vanhoilla onnekkailla osumilla ja rikastuvat pelaajien rahoilla. Lyövät varmasti itse vihjeitään vastaan. Kun massa pelaa heidän vihjeiden mukaan, niin kertoimet toiselle merkille nousee ja sehän sopii ESBC:lle.

      Ja Veikkauksella on tunnetusti huonot kertoimet joten sinne ei kannattaisi rahojaan kylvää. Nopeat vie ylikertoimet, kunnes veikkaus on pakotettu laskemaan kertoimiaan.

      • on osoittautunut

        Parasveto.com ainakin omissa peleissäni. Muutamia olen testannut ja tämä toimi ainakin kesällä ja nyt olen taas viikonverran testannut ja voittoja on lähes joka päivälle.


      • masanassu

        Hyvä kirjoitus tuossa yllä. Itse olen ollut tyytyväinen peleihini TotalCTRL:n vihjeillä. Sieltä kun karsii tappiollisisia sarjoja pois (kertovat menestyksen etusivuillaan) niin kassa on kasvanut tasaisen varmasti eikä hintakaan päätä huimaa vaan taitaa olla noin 10 kertaa halvempi kuin vaikkapa esbc:n vastaava. Myös Profitbet tuntuu luotettavalta puljulta päivittäisen seurantansa johdosta.


    • Soccer24.nu

      marko_marko: Olen alkanut tekemään pioneerityötä tämän vedonlyönnin harrastajia riivanneen ongelman ratkaisemiseksi. On todella paljon ihmisiä jotka eivät tiedä mitä vihjepalveluiden tarjonta oikein sisältää, ja yleenä edes sitä, mitä suomalaisten tarjoampia palveluita oikein markkinoilla on.

      Olenkin alkanut keräämään objektiivista tietopankkia eri palveluiden sisällöstä, ja tällä hetkellä esiteltynä on kymmenkunta tunnetuinta palvelua. Kuka palvelua tarjoaa, mitä se sisältää, mitä se maksaa, kenelle sopii, onko ilmaisvihjeitä jne.

      Tätä informaatiota voi vapaasti hyödyntää kuka tahansa, joka miettii vihjepalveluiden käyttöä. Materiaali löytyy:
      http://soccer24.nu/viewforum.php?f=27

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe