Maksulliset vihjaajat/kokemuksia?

marko_marko

Kertokaapa hyviä ja huonoja kokemuksia maksullisista vihjepalveluista? Tekisi mieli kokeilla mutta en osaa yhtään päättä mihin rahaa uskaltaisi laittaa.

6

2244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5894289542

Suomalaisista firmoista ei oikein muita kannata harkita kuin TotalCTRL.infoa tai ProfitBETtiä. Molemmat pitävät seurantaa ja ovat osoittaneet pystyvänsä hyvään tulokseen.

• useampia

ja huomannut että mitä pidempään viihtyy linjoilla niin sitä parempi,joillakin on kertamaksu,muuten yhtä tyhjän kanssa

• ei mikään hannuhanhi

Riippuu pitkälti sarjasta ja lajista jolle haluat pelata. Sillä toiset maksulliset vihjaajat tietävät jostain sarjoista huomattavasti enemmän kuin toiset. Ja kun aloittaa pineillä summilla ja pienillä kokeiluilla niin siitähän sitä itse parhaiten oppii ja saa kokemusta pelivihjetarjoajista.

Huonoja kokemuksia vain ESBC:stä, sillä Jorma ja kumppanit ei näytä tietävän pitkässä juoksussa (muutamia onnekkaita osumia lukuunottamatta) mistään sarjasta mitään.
      En itse ainakaan ole kahden vuoden aikana saanut yhtään osumaa...niin en siis yhtään heidän peli ideoillaan. Esim. eilisessä 18.10.08 YouBet osiossa kaikki väärin. Tulee laitettua päivittäin pineiä vetoja. Omista olen voittanut, mutta ESBC:n vihjeillä kassa miinuksella. Älkää tehkö samaa virhettä.

Etenkin jos NHL tietämystä etsit niin ei ainakaan ESBC:ltä kannata vihjeitä etsiä. Heille NHL on osoittautunut todella vaikeaksi aiheeksi.

Muista vihjepalveluiden tarjoajista ja kertoimien laskijoista en voi negatiivista sanoa joskaan en liiaksi ylistääkkään. Liian vähäinen kokemus.

Mutta jos joku on toista mieltä ESBC:stä ja Jorma Vuoksenmaasta niin olkaapa toki en ala väittelemään, kerron vain oman kokemukseni kahden vuoden ajalta. Itse en ole ESBC:n ideoilla tosiaan voittanut ikinä.

Näyttäisi että Vuoksenmaan tietämystä on vain liioiteltu ja näin ESBC saanut tuulesta temmattua mainetta ilman todellista näyttöä. Hehkuttavat lähinnä vain vanhoilla onnekkailla osumilla ja rikastuvat pelaajien rahoilla. Lyövät varmasti itse vihjeitään vastaan. Kun massa pelaa heidän vihjeiden mukaan, niin kertoimet toiselle merkille nousee ja sehän sopii ESBC:lle.

Ja Veikkauksella on tunnetusti huonot kertoimet joten sinne ei kannattaisi rahojaan kylvää. Nopeat vie ylikertoimet, kunnes veikkaus on pakotettu laskemaan kertoimiaan.

• on osoittautunut

Parasveto.com ainakin omissa peleissäni. Muutamia olen testannut ja tämä toimi ainakin kesällä ja nyt olen taas viikonverran testannut ja voittoja on lähes joka päivälle.

• masanassu

Hyvä kirjoitus tuossa yllä. Itse olen ollut tyytyväinen peleihini TotalCTRL:n vihjeillä. Sieltä kun karsii tappiollisisia sarjoja pois (kertovat menestyksen etusivuillaan) niin kassa on kasvanut tasaisen varmasti eikä hintakaan päätä huimaa vaan taitaa olla noin 10 kertaa halvempi kuin vaikkapa esbc:n vastaava. Myös Profitbet tuntuu luotettavalta puljulta päivittäisen seurantansa johdosta.

• Soccer24.nu

marko_marko: Olen alkanut tekemään pioneerityötä tämän vedonlyönnin harrastajia riivanneen ongelman ratkaisemiseksi. On todella paljon ihmisiä jotka eivät tiedä mitä vihjepalveluiden tarjonta oikein sisältää, ja yleenä edes sitä, mitä suomalaisten tarjoampia palveluita oikein markkinoilla on.

Olenkin alkanut keräämään objektiivista tietopankkia eri palveluiden sisällöstä, ja tällä hetkellä esiteltynä on kymmenkunta tunnetuinta palvelua. Kuka palvelua tarjoaa, mitä se sisältää, mitä se maksaa, kenelle sopii, onko ilmaisvihjeitä jne.

Tätä informaatiota voi vapaasti hyödyntää kuka tahansa, joka miettii vihjepalveluiden käyttöä. Materiaali löytyy:
      http://soccer24.nu/viewforum.php?f=27

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe