TÄä on ehkä vähän tyhmä kysymys mut pystyykö kylmäasemalla tankkaamaan tankin täyteen?
Ku ainahan se kysyy ekana sitä summaa ja en osaa aina arvioda että monellako eurolla sinne tankkiin bensaa menee
Tankaus
3
401
Vastaukset
Jos siis maksat esim. Visa Electronilla, syötät rajahinnaksi vaikkapa 60 euroa ja tankkaat sitten vain 48,55 eurolla, niin tililtäsi menee rahaa vain tuo 48,55 euroa. Rajahinnan voi siis määritellä reilusti yläkanttiin eikä ole sitä vaaraa, kuten setelitankkauksessa, että kaikki maksettu bensa ei mahtuisikaan tankkiin. Ennen tankkausta systeemi varaa tililtäsi ilmoittamasi rajahinnan verran rahaa, joten jonkin aikaa tilillä voi näkyä sen suuruinen "katevaraus".
- korteilla
Tavallisilla pankkikorteilla ei edes tarvitse antaa summaa etukäteen, vaan tankkaus ja se siitä.
Jossain oli, että S-pankin pankkikortin Visa Credit ominaisuus olisi vastaava kuin Electron, mutta ei se kysele mitään summia ja kelpaa jo esim. Lidliinkin. - kiitos;)
toi auttoi paljon kun kavereilta kysyin niin ne sanos et ei heijän tartte mitään summaa määrätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176150
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563320
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342510Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452390Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232109Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381590
- 1891478