Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eri esineitä peppuun

ideoita

Elikkä uudistin vanhan otsikon. Kertokaa eri esineitä mitä oottee laitannu peppuihinne. Esim Theramed Perfect -hammastahnapurkista ja Nivea Roll-on -dödöstä. Lisää ideoita!

26

9640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panoa peppuun

      ......laittanu kurkkua,banaania,makkaraa,sormia,
      dildoa, ja tietenkin kyrpää!!

    • Peppunen(M)

      En tiedä oikein miksi mutta iso tuntuu anaalissa mukavalle. Kiihottavaa on kun peppu on ihan äärimmilleen venytetty. Venyttelyrintamalla oma käsi on ehdoton ykkönen. Kaljapulloa olen myös kokeillut mutta se on viellä vähän turhan iso.
      Muuten peppuun on mennyt joksenkin kaikki pitkulaisen muotoiset esineet mitä taloudesta löytyy.
      Porkkanat, banaanit, lenkkimakkarat, kurkut, kesäkurpitsat, erinäisten esineiden "varret" jne. Eräs hieman ehkä omituinen harrastus on työntää sisään paksu ja pitkä (4,5 cm/25cm) silikoni dildo kokonaan ja jättää se sinne joksikin aikaa. Sieltä se sitten muljahtaa ulos liman siivittämänä. Myös naistani panen toisinaan patukka pepussa.
      (hmm.. olenkohan vähän sairas? ;)

      • Anonyymi

        Ai että 4,5 cm on paksu... itsellä noin 8 cm alkaa tuntua siltä.


    • PeppuMies

      Peppuun voi työntää ihan mitä vaan. Mitä isompaa saa hivutettua pikkuhiljaa sisään niin sitä kiihottavampaa. Itse olen kokeillut dildoja, kurkkua, banaania, porkkanaa, erikokoisia deodorantti- ja hiuslakkapulloja, jääpalaa, selänpesuharjan vartta, sormia, lämpimällä vedellä täytettyä siideripulloa. Käsisuihkulla tehtävää suolen huuhtomista ei myöskään voita moni asia.

    • piia

      minäkin käytin aiemmin kaikenlaista dildoista dödöpulloihin, kunnes keksin hyvän: suht pitkä ja kapeahko dödöspraypullo sukan sisään, kelmua ympärille ja koko komeus kondomiin. loistava, pehmeä ja aidonoloinen pakkaus! sitten vaan lisätään sukkia jos tuntuu, ettei oo tarpeeks paksu.

      • miekkonen

        Minkälainen sukka? Olen kokeillut froteesukkaa samalla tavalla, mutta se oli liian karhea minulle.


    • Pilot

      Nyt kun ne poistettiin käytöstä, ajattelin työntää sellaisen anukseeni. Pilkon puolen kilon paloiksi ja sullon sisään.

      No ei vaan. Minusta sellaiset esineet ovat parhaita, jotka ovat kapeampia käjestä ja mielellään hieman suomuisia, jolloin ne eivät lähde itsestään ulos vaan vaativat lääkärin apua. Mikään ei ole niin kiihottavaa, kuin että ronski kirurgi leikkaa raastinrautaa ulos anaalistani.

    • 222Mies222

      Oon kokeillu hammasharjalla ja sormilla:D
      Myös suihkussa sormilla, mutta ku laitoin pesuainetta liukasteeks ni tuntu hiema oudolta persiis. Jotain kirvelyn tapasta:D

    • tuhkaluukkuavaan

      Pari vhs videokasettia; sellaista mihin oli tallennettu napakymppi muutamaan kertaan, kaukosäädin, taskulamppu, tuikkulyhty ilman tulta tietenki, pesusienen ja vessapaperirullan. Siinä noin esimerkiksi.

    • löylyälissää

      Onko kukaan kokeillut kolmea saunakauhaa kerralla?

    • himosaunojavain

      Jep, kolme menee, tosin kantsii laittaa vaan varret edellä. V-mäistä kiskoa ulos, jos kauhat edellä työntää.

    • abborre_

      Mä työnsin kerran sellaisen 500g ahvenen pää edellä. Perkele... oli muuten kova työ saada se ulos!!

    • takapuoli_hellänä
    • LapiotVeks

      luin jostain et joku nainen oli laittanu lapion

    • MegaAnal

      Itsellä takana vuosin anaalileikit. Nykyään sisään menee kaksi tai kolme nyrkkiä. 1,5 L limupullo pohja edellä kokonaan. Pölyimurin letkua yli 35 cm. / banaania ja 5 isoa kesäkrpitsaa. Ai että tekee gutaa! Sulkijalihas on kyllä mennyttä kauraa...

      • Anonyymi

        Toi limupullo ja kaksi nyrkkiä olisi vielä ihan uskottava... :)


      • Fanta5yOfAllium

        Nykyään käytetään paljon esim. purjosipulia.


    • Anusnauttija

      Iteki oon kauan himonnu työntää anukseen kaikenlaista,mieluummin pyöreäpäistä. Isoja,todella isoja oon saanu mahtumaanki mut paras orkku tulee semmosella esineellä missä on n.6cm paksu pyöreä pää ja muuten varsi ohut. Sillä kun työntää hieroen eturauhasta niin tulee erikoinen orgasmi :) Iso dildokin on ja se on mennyt kokonaan sisään eli 36cm pitkä ja yli 6 cm paksu:) en tiiä miks tämmöset kiinnostaa vaikka en vois kuvitella olevani miehen kaa.

      • karvatrinnassa

        mitäs väliä kuka sitä dildoa käyttää. mies vai nainen? paremmalta tuntuu kun toinen työntelee ja ottaa samalla suihin!


      • Anusnauttija

        Totta,varmasti paremmalta tuntuis ku toinen tekis noita juttui just. Yks fantasiani on että joku nainen työntäis kätensä anukseen ja hierois eturauhasta samalla. Itse tykkäisin fistata naista pilluun,se on yksi fantasiani myös:)


    • valoapeppuun

      Maglight on varsin kätevä. Se toimii samalla peruutusvalona. Tosin sitä on lämmitettävä ensin----se on niin kylmä. Se on sopivan paksu ja jos haluaa niin voi hankkia saman valmistajan isomman.

    • Pervosetä

      Omaan löysään anukseen työnnettyjä asioita; sotaveteraanin puujalka, naapurin haravanvarsi ainakin 35 cm, kerralla 7 kpl HP:n hiiriä, johdosta vetämällä sitten ulos, metrilakua (salmiakinmakuinen) 37 euron edestä, bilteman minijoulukuusi korkeus 42 cm ilman koristeita, yhdellä kertaa 2 HK sinistä iso sinaappipurkki ja tölkki Karjala olutta. Anaalista poisoton jälkeen nautittu tuotteet hyvällä ruokahalulla

    • Anonyymi

      Mulla dödön päälle elmukelmuu ja käyttää sitä vedessä eiku vaa peppuun

    • Anonyymi

      Erilaisissa puhallinsoittimissa on erikokoisia suukappaleita. Satun tuntemaan orkesterimuusikoita silleen sopivan määrän ja osa niistä on halunnut tulla katsomaan mitä aion heidän suukappaleillaan oikein tehdä. Kuulemma se on ollut kihottavaa. Klarinetin suukappalekin on aika hyvä, katsokaa kuva netistä jos ette usko.

    • Anonyymi

      Laitoin sinne duopleks sähköveturin (AA paristoilla toimiva)

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe