olisi kiinteistö hyvällä paikalla lähellä palveluja Huom:huippu lähellä kaikki.hyvässä kunnossa. rak:1999. hinnasta olen pudottanut yli 20% eikä mene kaupaksi .olen sanonut välittäjälle (myydään tarjousten perusteella). ei yhtäkää tarjousta ole tullut koko 10kk aikana.mitä tekee kun ei käy ketään edes katsomassa asunto esittelyssä paitsi naapurit/lähi uteliaat.
asuntokauppa pysähtynyt
3
1123
Vastaukset
- ostajat odottelevat
Vain TODELLA HYVÄT, harvinaiset, erilaiset käyvät laskussa kaupaksi, siis sellaiset helmet joita ei yleensä edes tule markkinoille.
Kaikkea muuta odottaa kova kohtalo: ostajat odottelevat pohjatason saavuttamista, ja alkavat edes harkita ostamista vasta sitten.- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ovat kiinni, ellei ole todella hyvätuloinen ja ne joilla on rahaa omasta takaa odottavat hintojen laskevan huomattavasti vielä. Asuntojen hinnat alkuvuoden huippunoteerauksista tulevat tippumaan 30-50%, tuo noin kolmanneksen tippuminen koskee hyvillä paikoilla olevia loistokuntoisia asuntoja. Vaatimattomammat asunnot tippuvat vähintään tuon 50%.
- videomainosta
tuota asuntoesittelyvideo tai vastaajaa ja myy tehokkaammin itse kuin välittäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604