Olen useaan otteeseen pyytänyt teitä narukätisiä suolikaisia esittämään vedenpitävät todisteet siittä, jos mielestänne klubi on pyradimikusetus!
Jos ei todisteita kuulu, niin pitäkää turpanne kiinni, älkääkä hulluttako alalinjalaisia!
Itse olen saanut kuulla varsin luotettavalta taholta, että klubin tilanteeseen on tulossa hyvinkin pian muutos.
Todisteita kiitos?
16
3845
Vastaukset
- Vai mikä muutos?
Sinä surkea pikkuotus koetat vielä vedättää, vaikka suttaantuu kolmet alushousut päivässä, kun paniikissa verhojen välistä ulos tiirailet.
Surullista, mutta ehkä tilanteeseen on todellakin tulossa muutos. Kenties poliisi hakee pois, tai sitten lähdet täältä muuten. Hus hus ja nyt pää kiinni.- murollaaa
Hermo......buhahahhahaa
- todisteita kiitos!
Täällä on moni tivannut todisteita Wessan olemassaolosta ja paluusta, ei vain löydy! Ole mies ja esitä sinä ehdottomat todisteet, sovitaanko niin?
"Itse olen saanut kuulla varsin luotettavalta taholta..."
Sinä ÄÄLIÖ!!! Tuolle nauraa jo siatkin karsinassaan!!!- Akhmed.....
Ensimmäisessä "virallisessa" oikeudenkäynnissä esille,sen voin sanoa ihan kaikille.
Lausunto on valmisteilla koko ajan.
Sitten kuulette.
Se riittää capitan puolelta.
Joka muuta väittää vastaan esittäköön vedenpitäviä näyttöjä konkreettisesti. - syyttäjä tekee
Akhmed..... kirjoitti:
Ensimmäisessä "virallisessa" oikeudenkäynnissä esille,sen voin sanoa ihan kaikille.
Sitten kuulette.
Joka muuta väittää vastaan esittäköön vedenpitäviä näyttöjä konkreettisesti."Joka muuta väittää vastaan esittäköön vedenpitäviä näyttöjä konkreettisesti."
Niinhän tuo syyttäjä tulee siinä samassa oikeudenkäynnissä tekemään. Odottelemme siis siihen asti. - pelkkiä unelmia
Akhmed..... kirjoitti:
Sitten kuulette.
Joka muuta väittää vastaan esittäköön vedenpitäviä näyttöjä konkreettisesti."Tulee"
"Sitten kun"
"Avautuu"
Huomatkaa aikamuodot! Kaikki pelkkää haaveita ja unelmia tulevasta. Eli pelkkää sontaa, ei mitään faktaa.
Tuota sponsorit levittävät ja tyhmä tuulipukuun pukeutunut karjalauma uskoo. - Missä mennään
Siispä odotamme rauhassa oikeudenkäynnin tuloksia.;)
- Akhmed....
Lapsi parka.... kyllä se selviää ajallaan.
Odota sitä oikeudenkäyntiä rauhassa vaan....
Ei mulla ainakaan ole mitään hätää vaikka olis kiinni toiset 7kk.=)
Jos on typeryyttään joku laittanut viimeiset roponsa,tai lupaillut jotain tuottoja niin se on VOI,VOI!!!!!!
SIPERIA OPETTAA..!!! - V...U
MITÄÄN RUVETA ESITTÄMÄÄN.
- muutos on.....
Tulossa:
Kaikki winclubilaiset joutuu vankilaan. - niitä todisteita
olisi:
Itse olen saanut kuulla (ja lukenut) varsin luotettavalta taholta, että klubi oli kusetusta.
Huomaathan että argumenttini olivat yhtä vahvat kuin sinunkin. Oliko sinulla vielä jotain? Farmariautollinen todisteita? Se teidän autokin eiksyi osoitteesta (Pasilan poliisitalo), kun klubilla ei ollut varaa ostaa navigaattoria. Kuten ei ollut rahaa maksaa serverimaksujakaan (siksi ne sivut on kiinni!).- tytti..
kuka on asiasta tuomittu? Kuka on syyllinen? Missä todisteet?
- lyyli..
tytti.. kirjoitti:
Sinähän tyhmiä kyselet, höh!
"Kuka syyllinen, kuka tuomittu?"
Tuomittu oli syyllinen! Tietenkin! Pölöjä...
Todisteet on tuomarilla! Pöljä. - odotettaessa...
tytti.. kirjoitti:
Odota vaan rauhassa, kyllä tuohonkin vaiheeseen vielä päästään. Maltti on nyt valttia.
ei voi olla väärässä.
Ainoa ongelma on että sivut ovat kiinni eikä kukaan tiedä milloin ne aukeaa.
Yksi pieni lisäongelma on että jäsenillä ei ole mitään kirjallista vahvistusta jäsenyydestä.
Eikä myöskään tietoa missä jäsenluettelo olisi.- Sorosta
Järkyttävää.
Wincapitan avautuminen on kuin odottaisi loppovoittoa, yhtä epävarmaa. Paitsi että epävarmempaa :)
Suomessa on siis yli 5 miljoonaa Sorosta. Ainoa ongelma on että juuri kukaan ei ole saanut täysvoittoa eikä tiedetä milloin kaikki saavat voittonsa! :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847