Mitä keksin isänpäivälahjaksi?

mamma ja kolme skidiä

Helppikää, mitä keksin?

34

2433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............................

milloin on isänpäivä??? osta kalsarit ja kravatti :D

• isänpäivä

Veikkaan että saan sukat, bokserit ja suklaata, kuten yleensä.

• lasten kanssa

t-paita, lakanat tai kravatti isälle. Helppoa silittää kiinni ja varmasti persoonallinen. Maalausten viereen käden tai jalan painallus merkkaamaan kuka maalasi ja mitä ( ei tosin mahdu tavalliseen krakaan ;) )...

• kinderit

• on erittäin

ihana ajatus.Käykö ihan tavallinen kangasväri vai mitä sellaseen käytetään että kestää pesut yms.?

• saa ostaa
        on erittäin kirjoitti:

ihana ajatus.Käykö ihan tavallinen kangasväri vai mitä sellaseen käytetään että kestää pesut yms.?

kangasvärejä, jotka vain sitten silitetään kiinni. Eka pesu kannattaa tehdä miedolla lämmöllä, mutta aika hyvin on väri pysynyt kiinni noissa aikaisemmin maalatuissa. Olemme myös maalanneet kuppeja ja astioita, tosin se soveltuu vähän vanhemmille lapsille paremmin.

• onnistu?

• seeeeeefffffffffffe

Minä meinasin lahjakortin kokovartalo hierontaan.

• sponssaan

Meillä ei tulla isän- eikä äitienpäiväksi mitään varsinaisia lahjoja ostelemaan... turhaa krääsää nurkissa pyörii muutenkin.

Viimevuonna isi "sai" isänpäivänä kaikki vauvan hoitovuorot ja näin viettää laatuaikaa oikein urakalla pikku prinsessansa kanssa.

Tänä vuonna tein tytölle fanibodyn.... ISKÄ -world tour since 2007, ja isin kuva siihen. Laitetaan se sitten aamulla päälle ja mennään kutittelemaan iskää.

Jatkossa ajattelin junarataa tms mitä voivat puuhailla yhdessä. Ja sittenhän ipana alkaakin olla jo niin iso, että osaa keksiä itse.

• lionmama.

"Ei krääsää mutta junarata olis jees"???????????????????????????
        well well.. toi body kuulosti ihan jees hommalta mutta mitä jos sinä saat äitienpäivä lahjaksi vauvan hoito päivän?? sorry nyt,tottakai vastaat että se on ihana lahja..mutta mutta..kyllä minusta isi on ansainnut jotain ikimuistoista lahjaksi.
        hoitovuoroja meillä on ainakin aivan riittämiin molemmille vanhemmille.
        junarata on lapselle??
        itse teetin kahvimukin jossa on lapsen ja isin kuva

• Meidän isänpäivä
        lionmama. kirjoitti:

"Ei krääsää mutta junarata olis jees"???????????????????????????
        well well.. toi body kuulosti ihan jees hommalta mutta mitä jos sinä saat äitienpäivä lahjaksi vauvan hoito päivän?? sorry nyt,tottakai vastaat että se on ihana lahja..mutta mutta..kyllä minusta isi on ansainnut jotain ikimuistoista lahjaksi.
        hoitovuoroja meillä on ainakin aivan riittämiin molemmille vanhemmille.
        junarata on lapselle??
        itse teetin kahvimukin jossa on lapsen ja isin kuva

Olen myös vähän sitä mieltä että mieluummin isälle nimenomaan jotain.

Nyt se tuntuu ehkä turhalta ja yhdentekevältä, mutta vuosien kuluessa se vahvistaa suhdetta, juuri ne pienet asiat joilla toista on puolisona ja vanhempana muistanut.

Meillä taas olen itse päässyt tästä "isä-lapsi-aika on tärkeää ja totta kai isän on haluttava olla lapsensa kanssa enemmän kuin mitään muuta"-ajatuksesta. Totta kai sen niin kuuluu mennä, mutta sitä lapsen hoitamista ja lapsen kanssa tekemistä on lapseperheen arjessa noin muutenkin aika paljon kummallakin vanhemmalla, ellei isä sitten ole totaalisen poissaolevaa isä-tyyppiä joka on hautautunut töihin tai omiin menoihinsa eikä viihdy kotona kuin tunnin pari päivässä...

Meillä isänpäivänä isä saa nimeomaan sitä omaa aikaa. On yleensä suuren osan päivästä - ellei koko päivän - kotona, mutta saa tehdä mitä itse haluaa, puuhailla omia juttuja, rentoutua, nukkua pitkään, löhötä sohvalla, yritetään paapoa ja niin ettei isän tarvitse isänpäivänä juurikaan tehdä mitään, ei ainakaan vaihdella vaippoja (joskus tosin on sekin vahingossa mennyt miehellä siinä sivussa), siivota lasten sotkuja, tms.

Lasten kanssa tulee miehen keskusteltua ja tehtyä asioita noin normaaliarjessa, eikä mies isänpäivänäkään linnoittaudu mihinkään yksin, ehkä jokusen tunnin saattaa kaivata omaa aikaa, mutta se on miehen itsensä päätettävissä. Itsestä tuntuu kivoimmalta kun mies on kotona ja saa paapoa, esim. selkähieronta minun toimesta, miehen lemppariruokien kokkaaminen, lasten kortit ja askartelemat aarteet, ym. lahjat, kinastelun ja melun välttäminen, mukavan ja leppoisan päivän tekeminen ovat meille SE juttu isänpäivässä. Ei loppujen lopuksi tarvitse olla mitään ihmeellistä. Mies joskus sanoi että tärkeintä on että saisi levätä ja rentoutua, olisi kiva tunnelma ja ehtisi kerrankin tehdä vähän niitä omia juttuja ja nauttia perheen, vaimon ja lasten seurasta ilman kiirettä. Ehkä asia on erilainen kun lapset kasvavat, mutta nyt pikkulapsiperheessä näin.

• marittasw
    • brunni

Uniikki magneetti lasten valokuvasta tekstillä
      Tässä oiva idea isänpäiväksi. Isälle, jolla on jo kaikkea.
      Lasten valokuvasta magneetti, jossa on omavalintainen teksti.
      Näin lapset pääsee piristämään isän päivää aamuin illoin ja aina hetkillä, jolloin jääkaapin ovi kolahtaa. Toimii erittäin hyvin myös vaarille, papalle, ukille jne.. jotka eivät päivittäin edes näe lapsia/lapsenlapsia.
      KTS. HUUTOKOHDE magn.koko 9x13 cm
      http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89537760

• isänpäiväksi

Kurkkaa ideaa isänpäivälahjaksi
      www.brunni.fi

• jrkkari
    • kauppias rosamunda

Miesten käytöskirja erotilanteessa. Hyvä kirja, tai tiskiharja ja esiliina. Balettipuku ja tiara. Tai kausikortti ravintolaan naistentansseihin.
      Oopperalippu, viulunsoittaja katolla, tai tee se itse miehelle, ompele ja opettele.

• ifolorr

käy tsekkaa ifolorin sivuja, saa halvalla mukeja joihin voi itse lisätä kuvan ja tekstin! itse tilasin sellaisen viime torstaina ja tuli tänää postissa! ;-)

• epäilevä ihimenen

Oliko hieno? Oon ajatellu monta kertaa tilaa noita juttuja lahjaksi, mutta epäilen, kuten aina, onko ne tasokkaita, ettei mitenkään nopeesti tehtyjä ja epäselvviä?? Onko pelkkää rahastusta.

Olisi kiva tilaa lapsenlapsille ja kaikille lahjaksi kaikkee kivaa mitä ifolor tarjoo.

• muk tolkulla ;?
        epäilevä ihimenen kirjoitti:

Oliko hieno? Oon ajatellu monta kertaa tilaa noita juttuja lahjaksi, mutta epäilen, kuten aina, onko ne tasokkaita, ettei mitenkään nopeesti tehtyjä ja epäselvviä?? Onko pelkkää rahastusta.

Olisi kiva tilaa lapsenlapsille ja kaikille lahjaksi kaikkee kivaa mitä ifolor tarjoo.

mieki tilasin mukin ja siihen teksti"rakas isi" ja tytön kuva.
        ihana ja laadukas.ite sain vuosia sitte koirastani samanlaisen ja kestää konepesut ym. aivan selkeee ja hyvä kuva. kannatan :D

• isänpäivätonttu
        muk tolkulla ;? kirjoitti:

mieki tilasin mukin ja siihen teksti"rakas isi" ja tytön kuva.
        ihana ja laadukas.ite sain vuosia sitte koirastani samanlaisen ja kestää konepesut ym. aivan selkeee ja hyvä kuva. kannatan :D

Sotakirjahan on isänpäivälahjojen perusklisee - tässä henkevämmälle isille sopiva, jota ei ole aiemmin suomeksi nähty: http://www.faroskustannus.fi/kirjat/saintexupery.html

• Tuulia_Aho

Meillä kun on niin, että mies hoitaa yleensä siivoamisen (joo, tiedän - harvinaista :) niin minäpä ostin hänelle kotisiivouksen www.sellina.fi lahjaksi.
      Nyt tulee sitten joulusiivouskin samalla kertaa.
      Toki sitten lapselta saa jotain kivaa päiväkodissa askarreltua - ja sitten menemme syömään hyvin sunnuntaina - joten eiköhän siinä ole jo lahjoja kerrakseen..

• ei mun isä ole

Miksi pitää antaa lahja? Itseppä on isäksi halunnut tulla, vai onko? Jos sen takia haluu isäksi että saisi isänpäivänä lahjoja, niin omituinen on mies.

Itse en osta mitään lasten isälle, ei hän ole minun isä. Miksi siis lahjoa mies?

Ostakoot itse itselle suklaata ja sukat jos haluu. Tai soivat bokserit.

• Minnikki
    • eikä maksa paljo

Miehelle kantsii ostaa navigaattori, et osaa kotiin

• VolleVolle95

Mä ainakin nyt aattelin ostaa isänpäiväks isille semmosen lahjapussin mihin mä sit laitan kaikkkeee autonpesu-aineita ja karkkei ja kaikki tommosii mitä se TULEE TARTTEMAAN .. meinaa ku en ainakaa haluis mitää tommosii rojui nurkkii (: ja tietenki ostan kortin! se on tärkein! sen vois toki itsekkin väsätä jostai mut ei ihan mielenkiinto enään täs "teini-iässä" riitä =D

• vinkk1
    • Hiivakka78

Osta kerrankin jotain sellaista mitä miehesi ihan aidosti arvostaa, eikä niitä ainaisia sukkia ja kravatteja. Osta pullo miehesi lempi viskiä, tai konjakkia. Jos jotain haluat siihen lisätä, niin joku hieno kristallilasi, josta tuota voi nauttia.

Olen 100% varma että miehesi arvostaa tuollaista.

• Onhan toki

miehiä, jotka eivät arvosta.
        Oma mieheni purskahtaisi varmaan nauruun, koska on absolutisti, joten älä ole sentään 100% varma muista isistä.

• Supermimmi1

Miehillä on turhaa rojua jo ihan tarpeeksi. Kunnon suihinotto on paljon parempi isänpäivälahja - oma mieheni tykkäsi hirveästi!

• ihihihiih

Hah, ethän sää (vissiin) voi sellaista antaa isälles, kysehän oli nyt isänpäivälahjasta!! Haloo, ei mistään miestenpäivänlahjasta :D

• Fathersday
    • Kiva kikka
    • Itse laitan

En jaksanut lukea, josko joku olisi jo ehdottanut tätä:
      raha-arpa tai lottolappu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      3317
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      49
      1213
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1182
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      56
      1147
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1027
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      930
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe