missä tampereella olisi edullisia retkeilytarvike kauppoja?? isännälle joululahjaa pitäs käydä hakeen. ihan semmosta perus retkeily kaamaa oon etsimässä.
retkeily tarvikkeita edullisesti??
5
1412
Vastaukset
- OTTO 10
Ehdotan tutkia, että löytyykö sopivia retkeilyvälineitä mallina armeija.
Jos esim. Suomen arm. maihinnousukengät ovat mieleen, niin Oy milpro ltd myy niitä 145ekeä,
joka ei ole paljon verrattuna siviilikenkiin. Jos
oikein haluaa edulliset, niin halvimmat 45ekeä,
jolloin hinta/laatu mielestäni lyömätön.
Ostin itse Savenmaalta Nokian kumisaappaat mallia
Ruotsin arm. h. 30 ekeä sisätossut, eli n.40ekeä,
ovat kyllä hieman kolsut ja raskaat, mutta sopivat käyttööni ja kestänevät pitkään.
Mainitsemani jalkineet ovat uusia.
Noita armeijan kamoja myyvät vielä Salainen agentti, Varusteleka ja Valtion pukutehdas liikkeissään; hintojen vertailu kannattaa,
Milpro on ehdottomasti edullisimmasta päästä,
ja Savenmaalta voi tehdä edullisia löytöjä.
Jos arm. peltipaita mieleen, niin tuskin kukaan
myy niitä uusina alle 33eken, joka on Milpron hinta. (www.milpro.fi Toivottavasti tiedoistani on apua. - hiking-girl
tiedä kauppoja Treelta, mutta suosittelen lahjakorttia, niin ei tule ostettua mitään turhaa =D
Joitain perus-retkikamoja saa myös halpahalleista ja marketeistakin..
:) - perhostelija
laita siihen pinssi joka suomi tai lintu.
retkeilijälle et voi ostaa osuvampaa koska retkeilykama on henk.koht. juttua ja tuskin alat sen laatua nostamaan esim. 1000 telttaan periaatteella....
Vakoile välineet ja voin sanoa että esim. itse kokenut ja jopa ostanut on loisteputki valaisin noin kahden käännykän pituinen kapula. markka-aikaan -92 välinen maksoi oikeasti paljon lampuksi, 85mk, mutta toimii edelleenkin moitteetta samalla putkella ja valoa piisaa 4x sormiparistoilla lähes yhtäjaksoisesti 2vko. aiwan mieletön väline, tuote jota kunnioittaa maksaa varmaanin nyt 20-40€ - on parempi
Siis jos et itse ihan satavarmasti tiedä mitä hän haluaa.
- agajbg
Se, minkä sivuilla kannattaa käväistä. Olen ostanut tuolta monenlaista kampetta ja hinta/laatusuhde on kohdallaan.
http://www.varusteleka.fi/~5Cd7x0000001/?Y999=MAI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833