Princen suojattibändit/-artistit yms. sivuprojektit

Luffy91

Kuinka moni on siis tutustunut muihin artisteihin tai bändeihin, joiden levyillä Prince on ollut itse suuressa roolissa (kirjoitannut ja tuottanut biisit yms.)? 80-luvullahan näitä oli vaikka millä mitalla: The Time, The Family, Vanity 6 jne.

Itse olen tutustunut ainoastaan New Power Generationin vuoden 95 Exodus levyyn ja se on kyllä erittäin hyvä, parempi kuin monet Princen omat albumit 90-luvulta. Ainoa huono puoli albumilla on skitit, joita on aivan liikaa. Olen myös kuullut klippejä The Timen What Time Is It? albumilta ja sekin kuulosti hyvältä.

2

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daddy Pop

      Nothing Compares 2 U / The Family ja Manic Monday / Bangles ovat minulle tuttuja, muuten en ole pahemmin Princen sivuprojekteihin perehtynyt. New power generation on tietysti minullekin tutuin näistä sivuprojekteista, ja omastakin levyhyllystä löytyy sen albumi New Power Soul - itse asiassa se tosin on Prince-levy muuten paitsi nimensä puolesta, eikä Princen levyksi edes kovin hyvä, vaikka bändi onkin tiukka. The Time on varsin paljon esillä albumilla Graffiti Bridge.

    • ...

      Minulta löytynee tällä hetkellä sivuprojekteista 94 East, NPGn ja Madhousen koko tuotanto, ja suojateista Timen uusin(?) levy sekä Carmen Electra... Ja tietenkin 1-800-New-Funk kokoelma.

      NPG vetää vertoja Princen omalle tuotannolle (yllättäen, koska herrahan oli mukana yhtyeessä jopa videoita myöten, joissa asiintyi "anonyymisti" lippiksen takana), ja Madhouse on... mielenkiintoista, joskaan ei loppujen lopuksi kovin hyvää musiikillisesti.

      94 East on laatumusiikkia, mutta ei Princen kuuloista koska on nauhoitettu ennen soolotuotantoa.

      Timesta en ole koskaan jaksanut kauheasti innostua, mutta ehkä tilanne olisi toinen jos olisin poiminut divarista vanhemman levyn.

      Carmen Electra on aika lailla hanurista, mutta onhan voihan sitä pitää kuriositeettina kokoelmassa. :P


      1-800-New-Funk kokoelmasta olen aina pitänyt, eikä levyltä löydy yhtään huonoa kappaletta. Tämän soisi kaikkien Princen (tyylisestä) musiikista diggaavien kuulevan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1885
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      194
      1500
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1192
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      92
      1071
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      910
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      856
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe