Rovaniemeläisen Lordi´s Rocktaurantin vetäjä vaihtuu. Ravintolan liiketoimintaa siirtyy vetämään franchising-sopimuksella yrityksessä pitkään kokkina työskennellyt Mika Salmela.
"Mika halusi yrittäjäksi ja päätimme aloittaa franchising-toiminnan Rovaniemeltä", Monsterica Oy:n omistajiin kuuluva Arto Koivuharju kertoo. Salmela on työskennellyt reilut kymmenen vuotta ravintola-alalla ja haluaa nyt kokeilla kykyjään yrittäjänä.
Monsterica Oy on laajenemassa ja Lordi´s Rocktauranteja ollaan perustamassa Venäjälle asti. Arto Koivuharju kertoo, että parhaillaan on käynnissä neuvottelut ravintolan perustamiseksi Pietariin ja Novgorodiin.
"Lordin imu kantaa edelleen", Koivuharju kertoo. Lordi itse eli Tomi Putaansuu on myös yrityksen osakas.
Ruokalistat tulevat hieman vaihtelemaan kaupungeittain, mutta ravintolan ulkoasu tulee oleman lordimaisen hirviömäinen muuallakin.
Myös Suomeen on tarkoitus perustaa uusia Rocktauranteja, mutta mitään kovaa kiirettä yrityksellä ei ole laajentua.
Rovaniemen ravintola on ollut viikon kiinni Rinteenkulman kauppakeskuksen rakennustöiden takia. Ravintola avaa jälleen ovensa 6.marraskuuta samaan aikaan kuin kauppakeskuskin. Ravintola myös laajenee kauppakeskuksen käytävälle, johon tulee kahvio.
Lordi´s Rocktaurant avattiin Rovaniemellä pari vuotta sitten joulukuussa.
Lordi´s Rocktaurant laajenee Venäjälle
skmk
1
1097
Vastaukset
- Lordisami
Tulispa niitä Lordi ravintoloita Pohjanmaallekkin. Asun nimittäin Pohjanmaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976