jousimiesnainen ja härkämies

syysunelma

Hei! Lyhyestä virsi kaunis,,,,,,kertokaa omia kokemuksia. Olen jousimiesnainen ja seurustellut kaksi kuukautta härkämiehen kanssa.
Meillä mennyt suhteellisen hyvin,,,,kemiamme kyllä kohtaavat.
En vain ymmärrä, miksi hän toisinaan muuttuu kylmäksi. Omasta mielestäni en ole tehnyt mitään,joka olisi laukaissut tämän tilanteen. Tavallaan hän vetää seinän meidän väliimme!!! Sen seinän toiselle puolelle on joskus todella vaikea päästä,,,,,hänen mielestään kuvittelen tilanteen. Ymmärrän, että hänen työnsä on sellaista joka laittaa unirytmit sekaisin ja yleensä hänen selityksensä onkin tämä,,,,pitäisikö minun tuntea syyllisyyttä?

5

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasuragi5

      Itse tunsin kerran härkämiehen ja katselin häntä aikani. Hän on aina oikeassa, sinun tarvitsee vain myötäillä ja - ihailla. Luulen, että hänelle paras naiskaveri olisi perässä kävelevä, mielellään aivoton ja vähäpuheinen, ehkä mykkä. Jousimiesnaista hän piti turhan hössöttäjänä, kaikki aina hukassa tai ainakin epäjärjestyksessä. Tasavertaista suhdetta ei pystynyt muodostumaan ja sitähän jousimiesnainen haluaa, ainakin minä, tasavertaista, älykästä, keskustelevaa suhdettta. Ei toiminut. Sen jälkeen olenkin kiertänyt härkämiehet kaukaa. Ehkä hän koki myös minut älykkäämpänä ja sitä härkä ei kestä. Jousimieshän on rehellinen, päätöksissään pysyvä. Hän on huomennakin vielä samaa mieltä. Härän mielipiteet muuttuvat lähes "tunneittain". Vertaa, sama pätee naispuolisenkin kanssa, varsinkaan jos ei muista, mitä mieltä oli eilen. Ärsyttävää, ei sovi mulle.

      • neitokainen.

        Ei onnistunut.. oltiin kyllä 5 vuotta yhdessä.
        Mua ärsytti jouskarinaisena härän hiljaisuus ja vetäytyminen, liian rauhallinen minulle... Ei voitu keskustella asioista, välillä olisin kaivannut hieman tulta ja tappuraa.

        Tunsin, että emme ole tasavertaisia, minä tunsin oloni päällepäsmäriksi ja siitä tuli huono omatunto, kun valitin toiselle. Härkä ei halunnut muutosta vaan sanoi "kaiken olevan hyvin".

        Minua alkoi tympiä ja erosimme.

        Härät ovat herkkiä ja ihania, uskollista sorttia, viihtyy kotona. Mutta partnerina minulle ei ollut se oikea.


      • toisin päin
        neitokainen. kirjoitti:

        Ei onnistunut.. oltiin kyllä 5 vuotta yhdessä.
        Mua ärsytti jouskarinaisena härän hiljaisuus ja vetäytyminen, liian rauhallinen minulle... Ei voitu keskustella asioista, välillä olisin kaivannut hieman tulta ja tappuraa.

        Tunsin, että emme ole tasavertaisia, minä tunsin oloni päällepäsmäriksi ja siitä tuli huono omatunto, kun valitin toiselle. Härkä ei halunnut muutosta vaan sanoi "kaiken olevan hyvin".

        Minua alkoi tympiä ja erosimme.

        Härät ovat herkkiä ja ihania, uskollista sorttia, viihtyy kotona. Mutta partnerina minulle ei ollut se oikea.

        Mulla takana 10 kk,ta härkämiehen kanssa,joka oli
        itseään täynnä.Mies oli tulta ja tappuraa,suuttui
        herkästi,eikä ymmärtänyt leikin laskua ollenkaan.
        Epäili minun uskollisuutta,vaikka häneen ei voinut
        luottaa.Kapakka veti aina,kun ei oltu yhdessä.
        Liikaakin kotona viihtyvä ja laiskanlainen.
        Itse olin se rauhallisempi osapuoli ja härän alati
        vaihtuvat mielialat hämmästyttivät.


    • Jousinainen-64

      About 3kk riitti mulle ja katkasin suhteen häneen.

      Säälin hakuinen ja kun kaikki huonot asiat ovat ohi, niin hän ei enää aina muista kumppania ollenkaan, vaan liihottaa muiden kavereitten kanssa missä milloinkin.

      Sikamainen pienessä humalassa.

      Toisalta horoskooppien mukaan ei saisi tuomita ketään, sillä joka merkissä on huonoja ja hyviä ominaisuuteja.

    • kohtalotoveri

      Ettei vaan miehelläsi ole toista naista? Kuulostaa samanlaiselta kuin minun tarinani ja syyksi paljastui se, että mies oli rakastunut toiseen naiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe