Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksiä vain vuoden verran

Neiti Puute

Kertokaa onko olemassa kohtalotovereita, jotka ovat samassa jamassa kuin minä?

Olen kuukauden päästä 26 vuotias aikuinen KAUNIS nainen. Olen harrastanut elämäni aikana seksiä ainoastaan YHDEN miehen kanssa!!! Tämä seikkailu kesti n.puoli vuotta. Menetin neitsyyteni ja sydämmeni tälle miehelle. Pystyn laskemaan kahden käden sormilla ne kerrat jolloin harrastimme seksiä(ja kaikki sormet eivät edes tule käyttöön). Olin 23 vuotias. Tämän jälkeen (ja tätä ennen) en ole harrastanut seksiä kenenkään muun kuin itseni kanssa!! Hajoaa kohta pää!!

En ole koskaan osanut lähteä esim. baarista melkein tuntemattoman miehen matkaan ja harrastaa villejä yhden yön juttuja. Minun täytyy aina pitää miehestä ja TUNTEA VETOA jos aion harrastaa seksiä hänen kanssaan. Toisaalta ihan hyvä juttu, MUTTA olen jäänyt paitsi siitä elämän vaiheesta kun vain kokeilee eri juttuja!!

Miten te muut naiset olette eksyneet miehen kainaloon? Oletteko tunteneet miehen aikaisemmin ja kuinka kauan? Itse saan todella paljon huomiota miehiltä ja baarissa minulle tarjotaan. Mutta ei siitä nyt vaan lähdetä panemaan, vaikka olisi kuinka humalassa.... HÄ???

Tämä ainoa mieheni oli minulle puolituttu. Olimme jutelleet ja katselleet toisiamme jo jonkin aikaa. Yhtenä iltana baarissa annoin miehelle merkin ja hän osasi pyytää minua jatkoille siitä se sitten alkoi, elämäni ainoa kerta, kun sain tuntea, miltä tuntuu olla miehen lämpimässä syleilyssä. Siinä oli myös tunnetta mukana, ainakin minun puoleltani. Kaipaan sitä niin että kuolen.

Auttakaa, mitä teen? En halua pyytää seksiä keneltäkään tai olla tyrkky. Nyt kaipaan vinkkejä naiset!!!

10

2955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks tyyppi

      juu sulla on hankala tilanne, mieli tekis hirveen kauheesti mut jossain sielun syvyydessä korkein voima sanoo että ei käy ei tule kuuloonkaan.
      oli muuten tuttu tilanne mullekkin,päässä ei muuta pyöri kuin seksi,seksi.se hallitsee koko elämää joka hetkeä.
      mä en tiedä oikeen muuta kunnon ulospääsytietä kuin hankkia lemmenleikkiseuraa tavalla tai toisella.
      ei kai ny kenenkään sentään pidä kiduttaa itseään kuoliaaksi,se se vasta olis väärin. mulla ei rohkeus riittäny ehdotella naisille.
      turvauduin viimeiseen konstiin,ilotytölle rahaa käteen. enkä kadu hetkeäkään.
      sun on vaan annettava hiukan periksi omista periaatteista,ja armahdettava itseäsi.
      ei kai kannata jäädä odottamaan sitä aikaa kun on vanha ja sairas.

      • miksi ei

        Minä olen huomannut että monilla naisilla on korkea kynnys yhden illan suhteisinn,mutta erinäiset syyt estävät ne.
        Vieraan miehen hakeminen ja siitä eroon pääseminen on työlästä ja tunteita raastavaa.
        Itse en halua ihmissuhde rumbaa ja raastavia eroja ym. silti olen aikuinen ok näköinen luotettava mies ja haluan seksiä.
        voisinko siis tarjota turvallista kainaloa naisille vain seksin merkeissä ja kadota jos löytyy se oikea tai muuta tapahtuua?
        mitä mieltä olette?


      • m.apuhoitaja
        miksi ei kirjoitti:

        Minä olen huomannut että monilla naisilla on korkea kynnys yhden illan suhteisinn,mutta erinäiset syyt estävät ne.
        Vieraan miehen hakeminen ja siitä eroon pääseminen on työlästä ja tunteita raastavaa.
        Itse en halua ihmissuhde rumbaa ja raastavia eroja ym. silti olen aikuinen ok näköinen luotettava mies ja haluan seksiä.
        voisinko siis tarjota turvallista kainaloa naisille vain seksin merkeissä ja kadota jos löytyy se oikea tai muuta tapahtuua?
        mitä mieltä olette?

        Olen sama henkilö kuin edellä,mutta rekisteröidyin ettei nimissäni kirjoitella asiattomuuksia.


    • poju68v

      Ettet juokse baarista hakemassa
      sitä juttua... Pidä ennemmin
      huolta itsestsi kun tuntemattmista!!!

    • Joppeliini

      .. seksi on sinulle? Jos haluat hyvänäpitoa enemmän kuin himoa, hanki vaikka koira. Jos taas alapääsi sykkii usein puutteen merkkinä niin päästä nyt ihmeessä joku mies purkamaan paineesi. Kavereita on tarjolla joka nurkalla, tietty baareissakin joku voi tulla örveltään. Mutta parempi on jos tuollaisena ujona tyttönä tutustut henkilöön paremmin esim nettituttavuutena ensin. Vanhanajan kirjeenvaihtotoveri "henkilökohtaista" palstalta olisi myös varmaankin toiminut, mutta niitä näkee nykyään tosi vähän. Mieti myös, mitä kriteerejä unelmiesi prinssisi pitää täyttää. Jos oot kovin ronkeli niin tarjontaa on niukalti mutta en sinuna en vetäisi kovin tiukkaa rajaa siihen kuka lakanoiden väliin on kelpuutettu. Seksi on ihana asia eikä siitä kannata kieltäytyä, jos ei nunnaluostari ole se oma kutsumus.

      • yks tyyppi

        no niin naiset lukekaa edellisen kirjottajan teksti tarkkan ja ottakaa onkeenne.itsestä johtuvan ongelman voi korjata vaan itse.


      • Neiti Puute

        Ei se pelkkä seksi itsessään niin tärkeää ole. Pelkällä seksillä tarkoitan lähinnä sitä suorittamista, jolla on vain yks päätavoite: orgasmi. (Tähän tavoitteeseenhan pääsee ihan yksinäänkin). Haluan vaan ihan puhtaasti miehellisiä otteita, kiihkeyttä ja LÄHEISYYTTÄ ja tähän tietenkin kuluu myös seksi. (Ja aina parempi jos löytää sen ”oikean”). Tunnen useita kavereita jotka löytää aina (seksi)kumppaneita ja joilla on jos jonkin näköisiä kokemuksia ja kommelluksia. Silloin, kun olin nuorempi, minulta kyllä kysyttiin melko suoraan jatkoille lähtemisestä, mutta kai ne miehet ovat nyt vanhemmiten ”fiksumpia” ettei enää tule ehdoteltua niin suoraan...

        Olen aina vähän vieroksunut noita nettituttavuuksia, enkä koe olevani niin ujo. Minun täytyy aina nähdä henkilö, jos aijon luoda hänestä jonkin näköistä kuvaa, varsinkin kumppanin ”etsinnässä”.


        Vaikeaksi menee...:(


      • Joppeliini
        Neiti Puute kirjoitti:

        Ei se pelkkä seksi itsessään niin tärkeää ole. Pelkällä seksillä tarkoitan lähinnä sitä suorittamista, jolla on vain yks päätavoite: orgasmi. (Tähän tavoitteeseenhan pääsee ihan yksinäänkin). Haluan vaan ihan puhtaasti miehellisiä otteita, kiihkeyttä ja LÄHEISYYTTÄ ja tähän tietenkin kuluu myös seksi. (Ja aina parempi jos löytää sen ”oikean”). Tunnen useita kavereita jotka löytää aina (seksi)kumppaneita ja joilla on jos jonkin näköisiä kokemuksia ja kommelluksia. Silloin, kun olin nuorempi, minulta kyllä kysyttiin melko suoraan jatkoille lähtemisestä, mutta kai ne miehet ovat nyt vanhemmiten ”fiksumpia” ettei enää tule ehdoteltua niin suoraan...

        Olen aina vähän vieroksunut noita nettituttavuuksia, enkä koe olevani niin ujo. Minun täytyy aina nähdä henkilö, jos aijon luoda hänestä jonkin näköistä kuvaa, varsinkin kumppanin ”etsinnässä”.


        Vaikeaksi menee...:(

        Tää viesti kertookin jo sitten paljon enemmän sun sielunmaisemasta. Puute on siis seuraus, ei syy. Jos ihan oikein luen rivien välistä niin haet poikaystävää/miestä etkä niinkään satunnaista seksiseuraa. Ne kriteerit ovatkin sitten ihan toisenlaiset kun pitää viihtyä hyvin yhdessä muuallakin kuin lakanoiden välissä. Mitä harrastat tai mistä olet kiinnostunut? Poikakaveri voi olla ns. "domestic", joka on luonasi aina kaikkine hyvine ja huonoine puolineen (en suosittelis tätä ainakaan heti sulle) tai sitten ns. "outsourced" elikä ulkoistettu, jota tapaat aina silloin kun sinulle sopii, viikonloppuisin tms. Ulkoistettu poikaystävä on hyvä ottaa pienen matkan päästä, reilu 100km on hyvä matka joka ei estä kiinteääkään yhteydenpitoa mutta ei aina roiku jaloissa kun sinulla on muuta tekemistä. Tee siis aloite ja mene lähikaupunkiin viikonlopun viettoon tai "shoppaileen" kaverisi kanssa. Illalla baarissa voit olla kuin toinen nainen, johon monikin haluaa paremmin tutustua. Ulkoistettu voi olla myös varattu, mutta sen riskeistä on riittävästi juttua muilla palstoilla. Ymmärrän ton kuvajutun mutta niinkuin jossakin toisessa viestissä tällä palstalla joku viisas kirjoitti että fiksu nainen viettelee miehen vaikka pimeässä kun katos toi kauneus on hyvä avaus mutta ei sit paljon muuta. Elikkä, toimii molemmin päin: kuvaan ihastutaan mutta siihen kuvan takana olevaan ihmiseen rakastutaan.

        Mut hei, älä suotta oo onneton äläkä luovuta. Sä oot ilmiselvästi ihana ihminen jonka ainakin minä haluaisin tutustua ihan sukkana pelkästään sun ajatustes takia, vaikka en oo kuvaas nähnytkään..


      • Neiti Puute kirjoitti:

        Ei se pelkkä seksi itsessään niin tärkeää ole. Pelkällä seksillä tarkoitan lähinnä sitä suorittamista, jolla on vain yks päätavoite: orgasmi. (Tähän tavoitteeseenhan pääsee ihan yksinäänkin). Haluan vaan ihan puhtaasti miehellisiä otteita, kiihkeyttä ja LÄHEISYYTTÄ ja tähän tietenkin kuluu myös seksi. (Ja aina parempi jos löytää sen ”oikean”). Tunnen useita kavereita jotka löytää aina (seksi)kumppaneita ja joilla on jos jonkin näköisiä kokemuksia ja kommelluksia. Silloin, kun olin nuorempi, minulta kyllä kysyttiin melko suoraan jatkoille lähtemisestä, mutta kai ne miehet ovat nyt vanhemmiten ”fiksumpia” ettei enää tule ehdoteltua niin suoraan...

        Olen aina vähän vieroksunut noita nettituttavuuksia, enkä koe olevani niin ujo. Minun täytyy aina nähdä henkilö, jos aijon luoda hänestä jonkin näköistä kuvaa, varsinkin kumppanin ”etsinnässä”.


        Vaikeaksi menee...:(

        Voi kumpa se valitsemani nainen olisi ollut kaikkien muiden hyvien asioiden lisäksi vielä yhtä halukas kuin minä, mutta kaikkea ei voi saada samassa purkissa.
        Meillä alkuvuosien ja ensimmäisten lasten jälkeen seksi hiipui pariin kertaan kuukaudessa. Itse olisin halunnut monta kertaa päivässä :)
        No ymmärsin, ettei pienten lasten kanssa tunnu varmaan seksikkäältä ja niimpä sitten aikaa kului eikä seksi alkanut uudelleen sujumaan. Asioista puhuttiin ja kuulin ettei häntä ole koskaan oikein seksi niin paljoa kiinnostanut, riittää läheisyys, hellyys ym ym.
        Siinäpä sitä sitten oltiin. Olisi pitänyt huomata ennen lasten tekoa tuokin asia ja vaihtaa ennenkuin oli myöhäistä.
        Kaipaisin kipeästi samoja asioita kuin Neiti Puute ja niimpä ajan kanssa ajauduin suhteisiin toisten naisten kanssa, pääasiassa varattujen naisten. Alussa omatunto soimasi, mutta muutaman kerran jälkeen ei enää. Näin olemme menneet jo vuosia ja minulla on ollut useampia suhteita, joista jotkut kestäneet useampia vuosia. Kotona kaikki hyvin ja suhteista olen saanut sen kaipaamani kiihkeyden, himon, läheisyyden jne. Varattujen kesken myös luottamus pysyy ja tautiriskin vaara pienenee huomattavasti, pääasiassa suhteissa kummallakin on koti ja suhde eikä muita.

        Olen aina ennen suhteitani kuvitellut, että mies on aina se joka haluaa enemmän kuin nainen ja että seksi hiipuu aina naisesta johtuen. Nyt kokemus on osoittanut kuvittelut vääriksi. Tuntuu, että ei ole sellaista suhdetta jossa kummankin halut olisivat samalla tasolla vaan aina jompikumpi haluaa enemmän kuin toinen. Hulluinta on vain se, että kumpikin joutuu parisuhteessa elämään sen vähemmän haluavan ehdoilla. Ei kovinkaan reilua. Miksi ei se haluttomampi voisi antaa toiselle vapautta käydä tyydyttämässä tarpeensa ja sitten pitää perhe-elämänsä erillään.
        Kun jossain vaiheessa joka tapauksessa se halukkaampi menee vieraisiin tai sitten ottaa eron seksin puutteen takia tai sitten yrittää elää puutteessa ja on kiukkuinen kuin ampiainen.......

        Jos olisin sinun housuissa Neiti Puute (ei hullumpi ajatus) niin harkitsisin vakavasti eroa ja hankkisit tilalle ihan toimivan mies yksilön. Kun lapset ym tulevat kuvioihin niin siinä sitten vanhenet toisen ehdoilla ja jossain vaiheessa joko alat pettämään tai katkeroidut...........vaihda tai luo salainen vakisuhde.


    • Rouva Puute

      Tiedän tunteesi, sillä erolla että olen naimisissa, mutta mies ei ole enää innostunut seksistä, ainakaan minun kanssani. En voi myöskään iskeä itselleni yhden yön seuraa koska nuoruuden kokemusteni perusteella tiedän että mulle seksi on taivasta vain sen miehen kanssa jota sillä hetkellä haluan. Muut on ilmaa, näin se vaan on. Mutta kaipaan (sen yhden ja tietyn) miehen painoa päälläni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe