että suhun on kadonnut luottamus, ja sitä tuskin saat takaisin, kiitos kauniille sanoillesi ja haluillesi, jota et minua kohtaan esittänyt..ensi kesänä voit matkustaa puolestani suklaajunalla kiinaan! grr
JAAKKO
4
581
Vastaukset
- Jaakolle
tää viesti nyt oikeen menee?? Pistä nimikirjaimet ja paikkakunta!!
- direkt här..kerrankin
niin...J.O. ja HKI..Jos sattuu lukemaan tämän niin soo-soo! luottamus ei oo nyt myytävänä...
Se on vaan ikävää kun luulee tuntevansa, mutta toisin kävi..näin niinkuin tulevaisuutta ajatellen..mutta, mutta vuosia kun tulee lisää, niin ehkä se järjenkäyttökin kasvaa! - että puhumme
direkt här..kerrankin kirjoitti:
niin...J.O. ja HKI..Jos sattuu lukemaan tämän niin soo-soo! luottamus ei oo nyt myytävänä...
Se on vaan ikävää kun luulee tuntevansa, mutta toisin kävi..näin niinkuin tulevaisuutta ajatellen..mutta, mutta vuosia kun tulee lisää, niin ehkä se järjenkäyttökin kasvaa!samasta Jaakosta...Mutta tämä minun luottamuksen rikkonut Jaakko ei asu Helsingissä...
- duoda duoda..
että puhumme kirjoitti:
samasta Jaakosta...Mutta tämä minun luottamuksen rikkonut Jaakko ei asu Helsingissä...
ilmeisesti nimellä jaakko varustetut miehet ovat toisinaan epäluotettavia ( kaikki mukavat jaakko-kullat, tämä ei koske teitä..) heh...sinäänsä sääli..Kaikkeen sitä uskoo..
Täytyykin muistaa, että jos luoja suo ja mukuloita hankkii, ei edes harkitse ko. nimeä...
Could be a bit of a problem!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768