että suhun on kadonnut luottamus, ja sitä tuskin saat takaisin, kiitos kauniille sanoillesi ja haluillesi, jota et minua kohtaan esittänyt..ensi kesänä voit matkustaa puolestani suklaajunalla kiinaan! grr
JAAKKO
4
598
Vastaukset
- Jaakolle
tää viesti nyt oikeen menee?? Pistä nimikirjaimet ja paikkakunta!!
- direkt här..kerrankin
niin...J.O. ja HKI..Jos sattuu lukemaan tämän niin soo-soo! luottamus ei oo nyt myytävänä...
Se on vaan ikävää kun luulee tuntevansa, mutta toisin kävi..näin niinkuin tulevaisuutta ajatellen..mutta, mutta vuosia kun tulee lisää, niin ehkä se järjenkäyttökin kasvaa! - että puhumme
direkt här..kerrankin kirjoitti:
niin...J.O. ja HKI..Jos sattuu lukemaan tämän niin soo-soo! luottamus ei oo nyt myytävänä...
Se on vaan ikävää kun luulee tuntevansa, mutta toisin kävi..näin niinkuin tulevaisuutta ajatellen..mutta, mutta vuosia kun tulee lisää, niin ehkä se järjenkäyttökin kasvaa!samasta Jaakosta...Mutta tämä minun luottamuksen rikkonut Jaakko ei asu Helsingissä...
- duoda duoda..
että puhumme kirjoitti:
samasta Jaakosta...Mutta tämä minun luottamuksen rikkonut Jaakko ei asu Helsingissä...
ilmeisesti nimellä jaakko varustetut miehet ovat toisinaan epäluotettavia ( kaikki mukavat jaakko-kullat, tämä ei koske teitä..) heh...sinäänsä sääli..Kaikkeen sitä uskoo..
Täytyykin muistaa, että jos luoja suo ja mukuloita hankkii, ei edes harkitse ko. nimeä...
Could be a bit of a problem!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681847- 1001839
- 1371669
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331344MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 591191
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2731039Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446933