Mikä ihmisiä vaivaa?

d-wa

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1601562

Että sellasta! HYVÄ KOTKA!!!

32 vuotiaan puolustus oli niin naurettava!
"tytön syy että porukalla oli ollut vaikeuksia virkavallan kanssa, niin porukan mielestä tämä tytölle aiheutettu oli ihan oikein ja sallittavaa!"

SAIRAS!!! MISTÄ TOLLASII SEKOPÄITÄ SIKIÄÄ???

11

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SairasMaailma

      Ainahan jostain löytyy noita k***päitä, mutta kun nuo syrjäytyneet nuoret sotkeutuvat noiden mulkkujen matkaan, niin ei voi muuta kuin ihmetellä että missä on vikaa... Huono henkisen terveyden huolto? Korkeat eroprosentit? Vai molemmat?

      Ja tod. näköisesti tekijät saavat parin vuoden tuomion josta istuvat vuoden. Hyvä Suomi!

      • Mutta velka syntyy tavalla, joka on tuttu itärajan taakse.


    • joku hulluus

      iskenyt,että otetaan vangiksi ihminen ja kidutetaan.Eihän tästä kauaa ole kun Karhuvuoressa näin kävi,missäköhän päin tämä tapaus sattui?

      • diipadaapa duu

        Hovinsaarella?


      • sama tapaus, nyt se vasta on oikeuskäsittelyssä.


    • yleistää..

      Minun näkemys on että tällästä ei
      pidä kommentoida sinun koska et varmasti
      tiedä kokoasiasta juuria myöten yhtään
      mitään. Mutta kohtelu on ollut väärä.

      • Doora

        Mihinkään ei pitäisi kommentoida mitään eikä reagoida!
        Julkinen reagointi vaan lisää poltetta tehdä näitä hullutuksia!

        Mutta mitä näille asioille sitten pitäisi tehdä?
        Kaikessa hiljaisuudessa ladon taa ja lopettaa?

        JA TODELLAKIN TEKO OLI VÄÄRIN!!!
        Ja luulempa, että tekijät pääsevät tästä kuin koirat veräjästä!?


    • tietäjien tietäjä

      "MISTÄ TOLLASII SEKOPÄITÄ SIKIÄÄ???" ööö, no kotkasta!!!

      • yleistät..

        Missäs se sun pyhättö on?Missä ollaan herran hallussa?


    • HA-nuri

      Voisinpa ihan vaan luulla, että kaipa meillä jokaisella on tarve nähdä asiat itselleen parhaaksi katsomalla tavalla. Että eipä tuossa mitään ihmeellistä. Minusta ei yhtään naurettavampi "kuin että kuulin ääniä" tms lätinää.

      • Doora

        ???"kuulin ääniä"???

        tekijän mielestä teko oli oikeutettu, koska nuori likka oli ollut "vasikka". no mutta luuliko tekijät saavansa jotain parempaa kohtelua virkavallalta jatkossa tuolla teolla???
        ei käynny tekijöillä mielessä linnareissu jossa saa b-rapun ja poskihoidon!?

        mitä lie on sitten tyttö tehnyt tai missä ollut mukana? on kuitenkin joutunut poliisin kynsiin ja kuulusteltavaksi kenties?
        mikä on poliisin asema tässä asiassa?
        tyttö on laulanut, poliisi edennyt jutussaan ja likka kärsii!?

        mistä tälläinen käyttäytyminen johtuu?
        onko nyky yhteiskunta liian suvaitsevainen?

        pahaa on maailmassa tapahtunut kautta aikojen.. olen aika nuori ja ehkä vasta nyt kiinnitän siihen enemmän huomiota?
        on kuitenkin tapahtunut tässä ihan lähiaikoina paljon meitä suomalaisia hätkäyttäneitä asioita..
        ovat panneet ainakin minut miettimään asioita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe