Jousimies on tosi vaikea luonteeltaan. On tosi äkänen ja määräilevä,murjottaja. kokemusta on.
vaikeaa...
10
1501
Vastaukset
- Jousinainen-64
Etpä ole minua kokenut vielä, tosin en tiedä oletko nainen vai mies.
- rapu
olen rapa nainen. Mieheni ja poikani ovat jousimiehiä, ja todella yhtä vaikeita luonteeltaan. En ikinä ottaisi enään jousimiestä aviomieheksi. Alkoholi kummallakin ongelma. Aina lupaavat lopettaa juomisen ,eikä se lopu.Sitte kun huomauttaa,se on paha asia. Pojallani oma asunto ei perhettä.
- Jouskarinainen-64
rapu kirjoitti:
olen rapa nainen. Mieheni ja poikani ovat jousimiehiä, ja todella yhtä vaikeita luonteeltaan. En ikinä ottaisi enään jousimiestä aviomieheksi. Alkoholi kummallakin ongelma. Aina lupaavat lopettaa juomisen ,eikä se lopu.Sitte kun huomauttaa,se on paha asia. Pojallani oma asunto ei perhettä.
Itsellänikin on poika(täysikäinen) jouskari. Meillä kummallakaan ei ole alkoholiongelmaa. Exälläni (kauris) oli ongelmia alkoholin kanssa ja jatkuu kuulemma vieläkin näin 14v jälkeenkin.
Oleko hieman hurahtanut horoskooppimerkkeihin ja luulet että pitää myös elää niiden mukaan ?
Tiesitkö että jokaisessa horoskooppimerkissä on juoppoja, ärsyttäjiä, komentavia ym. pahoja tekijöitä.
Poikasi kerkii perustaa perheen millon vaan, ei horoskoopilla ole silloin mitään merkitystä.
ps. jos horoskooppimerkit määrää kumppanin, niin en aio koskaan ottaa rapu kumppania. - moi moi
Jouskarinainen-64 kirjoitti:
Itsellänikin on poika(täysikäinen) jouskari. Meillä kummallakaan ei ole alkoholiongelmaa. Exälläni (kauris) oli ongelmia alkoholin kanssa ja jatkuu kuulemma vieläkin näin 14v jälkeenkin.
Oleko hieman hurahtanut horoskooppimerkkeihin ja luulet että pitää myös elää niiden mukaan ?
Tiesitkö että jokaisessa horoskooppimerkissä on juoppoja, ärsyttäjiä, komentavia ym. pahoja tekijöitä.
Poikasi kerkii perustaa perheen millon vaan, ei horoskoopilla ole silloin mitään merkitystä.
ps. jos horoskooppimerkit määrää kumppanin, niin en aio koskaan ottaa rapu kumppania.olen itse rapu-nainen. Odotan äitinä eettää joku nainen rakastuu poikaani ja omistaa hänet. ompa komea poika jääny
ilman naista-
- pantolella
ne jaksaa valittaa! Ehkä jousimiehen käytös johtuu omasta käytöksestäsi. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan, eikö?!?
- Shendi
Itse olen jousimies ja en koe olevani vaikea ihminen :D tai no se riippuu siitä onko joku tottunut saamaan kaiken kultalusikka suussa, nimittäin minua, ette siltä lusikalta saa :D Ihmiset eivät halua ikinä kuulla totuutta vaikka kaunistelisin asiaa. sitä aina jauhetaan, että oppikaa virheistänne, mutta eihän niistä voi oppia jos, ette itse nää mitä olette tehneet väärin. Itse ainakin ajattelenm sanomisillani aina ystäväni parasta vaikka hän ei sitä niin ymmärtäisi( olen muuten kuullut kiitoksia tästä jälkeenpäin). Miettikääs sitä
- pantolella
Shendi kirjoitti:
Itse olen jousimies ja en koe olevani vaikea ihminen :D tai no se riippuu siitä onko joku tottunut saamaan kaiken kultalusikka suussa, nimittäin minua, ette siltä lusikalta saa :D Ihmiset eivät halua ikinä kuulla totuutta vaikka kaunistelisin asiaa. sitä aina jauhetaan, että oppikaa virheistänne, mutta eihän niistä voi oppia jos, ette itse nää mitä olette tehneet väärin. Itse ainakin ajattelenm sanomisillani aina ystäväni parasta vaikka hän ei sitä niin ymmärtäisi( olen muuten kuullut kiitoksia tästä jälkeenpäin). Miettikääs sitä
Itse myös jousimies ja erittäin "ylpeä" siitä! ;-D Jouskari on ns. "totuuden torvi", eivätkä kaikki ihmiset pidä siitä... Heille on mukavampaa elää "valheessa/väärässä uskossa" kuin kuulla totuus!
- Valentina_
Sama mieltä, en ole koskaan tavanut niin vaikean ihmisen, huh, nyt kaksi vuotta yhessä. Mutta sitten kyllä ne osaavat olla helliä ja rakastavia. Mutta juuh äkäiset jousimiehet on. Eivätkä opi mitää tai eivät haluaa, varmaan tekevät niinkuin haluavat, kun niitähän ei voi määräillä..
- pantolella
Puhu pukille, äläkä yleistä! Ehkä teillä myös kulttuurierot?
- rapjou
pantolella kirjoitti:
Puhu pukille, äläkä yleistä! Ehkä teillä myös kulttuurierot?
Mutta meillä EI kulttuurierot....ja mies on jouskari ite olen rapu ja en OIKEESTI ole koskaan aiemmin tavannu ihmistä joka osaa olla hellä ja rakastava ja samalla niin ärsyttävän määräilevän omistava ja mustasukkanen murjottaja ja mieleltään tosi ailahtelevainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734