Haluasin tietää ketkä Piikkiön kunnan virkamiehet ja päättäjät ovat vastuussa siitä että Piikkiön "keskusta" on pelkkää möykkyä, joita nykyään kutsutaan "hidasteiksi".
Mikäli noihin ajaa rajoituksen sallimalla nopeudella ja auto vahingoittuu, niin kenellä on vastuu? Voisiko joku juristi vastata.
Ja kertokaa pikaisesti luottamushenkilöiden nimet ettei tule ainakaan heitä äänestettyä!
Piikkiön keskutan näivettäminen
3
875
Vastaukset
- keskustassa
Kyllä töissyt ovat aivan lailiset. Ei siihen juristia tarvita vastaamaan.
Itse olet vastuussa , jos autosi siihen rikot , koska kyseessä ei ole ansa eikä tie ole rappeentumisesta heikentynyt => iso monttu rikkoo esim. vanteen. Tosin auton rikkoontumista tutkittaisiin ennemmin siltä kantilta , että olet ajanut yli sallitun nopeuden.
Töyssyt eivät ole mielestäni pahoja , niistä voi ajaa jopa yli ylinopeudella. Tietysti auto , joka on erittäin matala on etu ja taka spoilerin vaurioituminen mahdollinen.
Töyssyn jyrkkyydestä on toinen hyvä esimerkki Luodontiellä. Käyppä testaamassa tämä töyssy.
Se on äkäinen hiljaankin ajettaessa , toisin sanoen ylittäminen suositusnopeudella on jopa liikaa.
Töyssyillä on kyllä ihan tarkoituksellisesti haettu nopeuden laskua noille tieosuuksille , mutta ovat ratkaisuna toimimattomia. Kyseiset töyssyt ovat mielestäni lisänneet ainostaan kaahailua ja turhaa kiihdettelyä niiden välissä ja jälkeen.
Kunnan virkamiesten nimet voit käydä katsomassa kunnan sivuilta. Selailet sieltä vaan valtuustojen pöytäkirjoja.
Ellen aivan väärin muista "Vilkku" oli jonkin sortin nokkamies keskustan kavennuksen suhteen. Kyseinen mies on nyt nopeuksen noston puolella Luodontiellä sekä 110 tiellä Piikkiöstä Turkuun. - Jmmk
Oletko miettinyt että hidasteilla on tarkoitus hidastaa ajoneuvojen vauhtia keskustan kohdalla, niihin ei ole tarkoitustakaan ajaa normaalivauhtia. Ilman hidasteita sinun kaltaisesi älypäät painaisitte keskustan läpi talla pohjassa.
Ajan keskustan läpi lähes päivittäin eikä minulla tai autollani ole mitään valitettavaa hidasteista. Enemmän minua risoo paikalliset mopoilijat, joilla ei ole mitään tajua liikennesäännöistä. Pelkään että he tappavat itsensä. - saa ajatella
Nopeusrajoitus on suurin sallittu nopeus eikä tarkoita, että sitä nopeutta pitää voida ajaa kaikissa tilanteissa.
Palauta ajokorttisi siksi aikaa kun sisäistät liikennesääntöjä ja ajotaitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409