Ystäväkö vielä ?

Vaikeata

uskoa...voisiko härkä mies olla pelkkä ystävä 2.v seurustelun jälkeen ? Omasta mielestäni meillä oli tulinen suhde ja itsekkin vakuutteli, mutta sit kumminkin epäluotettava...tykkäs matkustella ilman mua kavereiden kanssa...aina oli jokin syy miksi en juttuihin mahtunut mukaan...nyt erottu, mutta ystäviä ? Hmmm...mulle kyl tosi vaikeeta olla pelkkä hyvä ystävä....mut kaverille ei näy olevan...oli jonkii aikaa menemättä, mutta nyt risteilyllä ja viestitellään jatkuvasti, mutta ei romanttisessa mielessä...olen moneen otteeseen miettinyt olisiko sittenkkin parempi olla yksinkertaisesti vastaamatta...ihankuin pelais jonkinlaista peliä..inhottavaa ja jotenkin sairasta mun mielestäni...olenko ihan pöhkelö.. ? Olisiko fiksumpa antaa olla vastaamatta vai auttaisiko kiusoittelu...itse jo ihan seko tän asian suhteen...mitä tehdä ? Erosta n. 1 kk...

8

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaisin..

      mennä...kun jäädä roikkumaan toiseen.
      aloittaa oma elämä ja sitä kautta unohtaa koko tyyppi!

      • en kyllä

        antas pitää varalla koska sinullekkin on varmaan joku joka osaa arvostaa sinua paremmin, ei ole kaipaamisen arvoinen.


    • Samma häär

      Suoraan ote minun elämästäni?? Ollaan samassa veneessä ! Minä olen jo ihan seko sen ihmisen vuoksi,(tietenkin eri härkä, tai mistä sen tietää)Samaa rataa meilläkin menee, paitsi me nähdään kerran viikossa,(minä haluaisin joka päivä)mutta jotenkin tapaamiset ovat lyhentyneet ja harventuneet? Seksi asiatkin ovat menneet päin p*****ä!!Sekin parinminutin juttu ja se siitä??mutta katsotaan nyt, otan varmaan uuden miehen kun vaan kohdalle sattuu

    • voi niitä härkiä

      Uskomatonta miten voi olla niin samanlainen tilanne kun itselläni! Seurustelin parin vuoden ajan (parilla tauolla) härän kanssa ja suhteemme suurin kompastuskivi oli se, että härkä piti niin tiiviisti yhteyttä KAIKKIIN entisiinsä ja piti selvästi heitä tärkeempinä itselleen kuin minua. Nyt minä olen se entinen ja härällä jo uusi kierteessä, niin yllätys yllätys härälle on tärkeintä maailmassa, että saa olla minun kanssa tekemisissä!

    • .....

      Niin vastaanpa vielä kysymykseesi:) Et ole pöhkö vaan rakastunut ja silloin on vaikee toimia järkevästi. Tuttu tunne! Itse luulin että pystyn oleen härän kaveri, kun erosta oli vasta muutama viikko. Ja siinä sitä satutti itseensä! Nyt kun aikaa on kulunut kuukausia niin ettei pidetty mitään yhteyttä, voin vasta sanoa olevani tarpeeksi vahva ollakseni härän kaveria. Eli siis suosittelen ottamaan aikaa niin paljon, että itsetuntosi on taas kohdillaan (mikä varmasti on kolhiintunut härän temppujen takia). Siinä vaiheessa kun sinulle on tavallaan "ihan sama" oletteko kavereita vai ette, niin olet valmis olemaan kaveri eron jälkeen. Tämä on minun mielipiteeni:)

      • Vaikeata

        Kiitos...tää pöhkelö lopettaa nyt itsensä rääkkäämisen ja ottaa neuvosta vaarin...Ihmeellistä miten härkämies voikin olla noin tunteeton ja kylmäkiskoinen sekä samalla pitää itseään pulmusena ja niin maanmahtavana tyyppinä...nyt pakko jo sanoa yök !


      • sinulle ihminen..............
        Vaikeata kirjoitti:

        Kiitos...tää pöhkelö lopettaa nyt itsensä rääkkäämisen ja ottaa neuvosta vaarin...Ihmeellistä miten härkämies voikin olla noin tunteeton ja kylmäkiskoinen sekä samalla pitää itseään pulmusena ja niin maanmahtavana tyyppinä...nyt pakko jo sanoa yök !

        Siis ystävaä kun kaikki kiihko tallella. Minulle joskus härkä ehdotti moista nauroin päin naamaa. Siis yksinkertasta. Elämässäni en ikinä alentuisi moiseen, kun kaikki jää kesken, ja siinä istut sitten muka iltaa viettääs herra härän ja uuden naisensa kanssa.

        Voi voi... Sellaista ei olekaan kuin ystävyys rakastelun nainnin kunnon kiihkojen jälkeen mieheen. Minä tein niin että oli kuin ilmaan herra härkä. Aina yrittää uudestaan nyt. Näen hänet kuitenkin alhaisena alapään jakajana luotto meni.

        Järkeä sulle päähän ja häviä hänen elämästää et vastaa viesteihin et ota ite yhteyttä. >Saat sen tyydytyksen ainaski kun juoksee kohta sun perässä. Se valitettavasti totta on härkäryhmä myös muissa meirkeissä sama ryhmä, jotka ei naistaan tyydytä kunnolla hyppivät kukasta kierrätten itsellään.... Nykyaikaa 2000 lukua.....


      • moi 8'DD
        sinulle ihminen.............. kirjoitti:

        Siis ystävaä kun kaikki kiihko tallella. Minulle joskus härkä ehdotti moista nauroin päin naamaa. Siis yksinkertasta. Elämässäni en ikinä alentuisi moiseen, kun kaikki jää kesken, ja siinä istut sitten muka iltaa viettääs herra härän ja uuden naisensa kanssa.

        Voi voi... Sellaista ei olekaan kuin ystävyys rakastelun nainnin kunnon kiihkojen jälkeen mieheen. Minä tein niin että oli kuin ilmaan herra härkä. Aina yrittää uudestaan nyt. Näen hänet kuitenkin alhaisena alapään jakajana luotto meni.

        Järkeä sulle päähän ja häviä hänen elämästää et vastaa viesteihin et ota ite yhteyttä. >Saat sen tyydytyksen ainaski kun juoksee kohta sun perässä. Se valitettavasti totta on härkäryhmä myös muissa meirkeissä sama ryhmä, jotka ei naistaan tyydytä kunnolla hyppivät kukasta kierrätten itsellään.... Nykyaikaa 2000 lukua.....

        Vähänkuin 2 tyyppiä, 1 jengi, 1 tyyppi menee 1 jengiin, 1 tyyppi jää yksin (sinä tässä tapauksessa). Kannattaa mennä, unohtaa ja etsiä oma ''jengi''. Eli etsi ''se oikea'', joka välittää sinusta enemmän kuin parista random kaverista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3877
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2710
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1877
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1199
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      74
      1180
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe