joka toisena

viikonloppuna

Oli aina odotettua aikaa..toki olisin halunut tavata joka viikonloppu, mutta silloin kun olin lasteni kanssa (yh) niin kaverilla oli menoja kavereiden kanssa...otin asian puheeksi ja sanoin että, toivoin enemmän tapaamisia pitkän välimatkamme takia...johon hän vastasi "olenko vankilassa vaiko vapaassa suhteessa ?" Minä olin kyllä silloin aika ihmeissäni ja sanoin että, "jos tahdot kanssani olla, niin ei sen pitäisi tuntua vankilalta, jos tahtoo mennä niin siitä vain oman sydämensä mukaan" No vastasi mulle että,"aijon edespäinkin mennä " joten, oma aatokseni oli että mene ihmeessä, mutta kahta ei voi omistaa...jos tahtoo mennä niin menee...jos se asia tuntuu tärkeemmältä....mun mielestä suhde perustuu kahden ihmisen syvään ystävyyteen, jolla rakennetaan luottamus ja sen jälkeen voi mennä minne haluaa...tätä luottamusta meille ei koskaan syntynyt ja nyt kaveri tahtoo olla ystävä, mutta mun tunteet ei taida antaa periksi moiselle...tunteita vielä =(

4

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höm

      Omasta mielestäni tuntuu kyllä vähän turhan kovalta vaatimukselta, että vaadit tapaamista joka viikonlopulle. Viikonloput on kuitenkin niitä ainoita hetkiä jolloin yleensä on kunnolla aikaa kavereitakin nähdä ja viettää hauskaa sosiaalista elämää. Jos joku alkaisi minulle asettaa sellaisia ehtoja, että "kaverit tai minä", niin kyllä ehdottomasti valitsisin kaverini, omaakin elämää on pakko olla!

      • viikonloppuna

        Juu, mut se tyyppi valitsikin viikonloput jolloin itse olin lasten kanssa kotona tai tein niiden kanssa jotakin kivaa...sit kun oli oma vapaa viikonloppu niin tuli varmaana. Joskus kun tahdoin mennä itse niin sain myös siitä kuulla... Eli mun olisi pitänyt olla aina valmiina sen tapaamisille kun sille sopi...joten ei haitan jos meni välillä, mutta joka toinen viikonloppu tuntui kurjalta ja jos itse menin niin näkemisetkin venyivät helposti kerran kuukauteen... Juu..täytyypi sanoa että oikeastaan kaukosuhteet ovat kaikkea muuta kuin suositeltavia...varsinkin jos kummatkaan eivät pysty irtautumaan kotipaikastaan...joten huomasin kyllä että turhasta narisin, menkööt mies nyt niin paljon kuin haluaa, ettei tuntisi olevansa vankilassa...paitsi että en häntä jaksa odotella... ;)


      • joka toinen viikonloppu 3tu...
        viikonloppuna kirjoitti:

        Juu, mut se tyyppi valitsikin viikonloput jolloin itse olin lasten kanssa kotona tai tein niiden kanssa jotakin kivaa...sit kun oli oma vapaa viikonloppu niin tuli varmaana. Joskus kun tahdoin mennä itse niin sain myös siitä kuulla... Eli mun olisi pitänyt olla aina valmiina sen tapaamisille kun sille sopi...joten ei haitan jos meni välillä, mutta joka toinen viikonloppu tuntui kurjalta ja jos itse menin niin näkemisetkin venyivät helposti kerran kuukauteen... Juu..täytyypi sanoa että oikeastaan kaukosuhteet ovat kaikkea muuta kuin suositeltavia...varsinkin jos kummatkaan eivät pysty irtautumaan kotipaikastaan...joten huomasin kyllä että turhasta narisin, menkööt mies nyt niin paljon kuin haluaa, ettei tuntisi olevansa vankilassa...paitsi että en häntä jaksa odotella... ;)

        Minulla asu härkämies 2km päässä. ;-) ei tarvi kaukosuhdetta härkä tehdäkseen noin. Minulla oli 3vuotta sama juttu yritti tulla aina sunnuntaina kun lapset tulos kotiin viikonlopun jälkeen. Härästä ei näkynyt useimmiten mitään kuin perjaintai 3tuntia sit hävisi. Syynä tytärtä vahtii. Kuinka ollakaan, kun itse menin sitten pailaan sielähän herra härkä, ja tyttärestä ei jälkeäkään. Moista en kuitenkaan sietänyt. Aloin itse kulkea en todellakaan istunu kotona odottelees hänen lupauksiaan tulen keskipäivällä sit siirty iltaan ja lopuksi yritti yöllä. Sama ralli jatku lauantaina ja vihdoin sunnutaina kovasti tulos. Katselin pari kuukautta herra-härän touhuja, ja aloin itse mennä. Aina hän takaisi yritti, ja otin välillä. Nyt loput 4kuukautta, ja tuo mies ei pääse enää haaskaan aikaani. Tuola niin ihania miehiä mm. maakunnassa lavoilla. Kunnon miehiä. Ei kaupunkihärät tee muutaku pettää, ja antaa akan odottaa.. koskaan ei enää moista.... Häntäheikki on pahoin.....


    • Mene itsekin

      Ei taida kaveri olla sitoutumiskykyinen.
      Jostain syystä,ainakaan vielä.
      Tärkeää on säilyttää myös kaverit, mutta
      kyllä seurustelusuhteellekin aikaa pitää
      antaa.Että sinäkin tuntisit itsesi
      onnelliseksi jos suhteessa olette.

      Yritä sinäkin mennä ja katsella ympärillesi.
      Eihän tuo nyt maailman ainoa mies ole.
      Älä jää kotiin odottelemaan ja pähkäilemään
      koska hän on valmis muuhunkin kuin ystävyyteen.
      Rakkaus on vaikeaa...monimutkaista välillä.
      Kun ryhdyt menemään niin ehkä hän huomaa
      että voi menettää sinut...ja tiedä mitä
      löydät..onnea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe