ENTISTÄ

VARMEMPI2

EI OLE VAKITUISTA MIESTÄ, EI VAKITUISTA TYÖTÄ, VAIN VITUN YKSINHUOLTAJUUAS SANA KIROUKSENA. VAIKKA POIKA KIVA ASIA ELÄMÄSSSÄNI, MUTTA TUO VITUN SANA YH, JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA TAASEM, STRESSAAAN KUN HYVÄTULOISET SUKULAISENI TULEVAT HUOMENA KYLÄÄN, AION OLLA VAIN OMA ITTENI, VITUTTAA KUN KAKSOSVELJENI SAANUT ASIAT KUNTOON, PERHE KASASSA, OLEN KATEELLINEN VELJELLENI, TODELLA TODELLA KATEELLINEN, ITELLÄNI EI OLE MITÄÄN, EI MITÄÄN, 2 ASIA MISTÄ OLEN YLPEÄ : 1 LAPSI, TEIN SEN 18- VUOTIAANA JA YKSIN KASVATTANUT SEN.
VITUTTAAA TÄMÄ YKSINHUOLTAJASANA.
1 ASIA MIKÄ ON VUORENVARMA: EN ENÄÄN KOSKAAN TEE LAPSIA, VAIKKA ELÄMÄNI PRINSSI ASTUISI KEHIIN.
KASVATUS ON AINA ERI ASIA ENTÄ RAKKAUS.
HALUAN YKSINHUOLTAJUUDESTA EROON.
ENÄÄ 5 VUOTTA JÄLJELLÄ, SITTESE ON LOPPU.
SE RANKIN ASIA MAAILMASSA MINKÄ ITELLEEN VOI AIHEUTTAA.
EI KOSKAAN ENÄÄN YHTÄÄN VANHEMPAINILTAA JA KYTTÄYSTÄ. EI ENÄÄN HAH HAAH MUA EI ENÄÄ KYTÄTÄ

4

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaa

tän useammalle palstalle, nuoriin, parisuhteeseen, ihannemie/ihanenainen palstalle jne. Voisi kenties pelastaa jonkun tekemästä samaa virhettä.

Voimia sulle. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon, koskaan ei ole liian myöhäistä uudelle alulle!

• yh-äiti

Miehet tahtovat yh-äideistä vain p****a, tuskin lyödät unelmien miestä, joka suostuu kasvattamaan toisen miehen lasta.

Vinkkinä tyydy huonompaan asuntoon, huonompaan työhön, huonompaan mieheen. Onhan sinulla poikasi. :)

• Noh...

Minäpä en voi saada lapsia. Revipä sinä siitä.

• YH; SINKKU; KÖYHÄ

MULLA MYÖS LINJALLA EI IKINÄ KOSKAAN VITTU LAPSIA!! Kyllä on nimittäin niin vitun ruusuilla tanssaamista noiden kanssa, ettei usko kukaan. Vitun kakarat saatana muuta tee kun huutavat, sotkevat, tappelevat ja kiljuuvat perässä. Ja ei saa kurittaa, ei huutaa takaisin, ei ei ei, neuvotellaan, lellitään ja leikitään vaikka perkele tekisi mieli talonkatolta hypätä saatana metrin paksunen köysi kaulassa. JA AJATTELE, TEIN LAPSET IHAN IHMISEN IÄSSÄ (yli 30) JA KYLLÄ OLI OMAKOTITALOT, AUTOT, HIENOT VAATTEET! Sitten mies löyti uuden, paremman ja lähti. Mulla meni luottotiedot, talo, auto, KAIKKI. KIITOKSENA TÄSTÄ TILALLE JÄI KASA VITUN MIELENVIKAISIA MUKSUJA JOILLE EI AUTA SANOA MITÄÄN, kun ei kuitenkaan tottele. Kertaakaan ei ukko ole vuoden aikana ottanut lapsiaan hoitoon, ei yhtään vapaailtaa, mummoja /ukkeja ei ole. Ysätävät hävisi samalla kun ukko rahoineen ja en pystynyt enää järjestämään niitä perkeleen valkoviini-illallisia!! KIITOS VAAN TÄSTÄKIN PERKELEEN PASKASTA. SAATANA MÄ VIEN NOI MUKULAT LASTENKOTIIN. Ei minunkaan tarvitse yksin. Jos isä ei halua niin miksi minun pitäisi vaan jaksaa? Siksikö että olen nainen? Just. KYRVÄT POIKKI TUOLLAISTA MIEHILTÄ JA MNULTA KOHTU PIHALLE!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe