Elämänkumppanin valinta,

vaa'at on nirsoja...

Tiesittekö sitä,että vaa'at on hirveen vaativia ja nirsoja elämänkumppania valitessaan. Mikään ei meinaa kelvata. Mutta, sen jonka vaaka valitsee,tulee olla erittäin tyytyväinen että on tullu valituksi ja on kelvannu tähän hommaan! Itse vaakanaisena olen huomannut näitä piirteitä elämässäni... :)

16

2725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaativa on

      mutta kun sen oikean vihdoin löytää (jos löytää), niin hänelle taivas aukeaa. Vaaka osaa helliä miestä, mies tuntee olevansa mies, kaikilla osa-alueilla. Vaa`assa on lämpöä, intohimoa, kauneudentajua, kaikkea mitä mies naiselta toivoo saavansa, mutta ongelma on siinä, että vain harva mies on sellainen, jonka pauloihin vaakanainen antautuu. Valitettavan totta, mutta kun on kykyä antaa parastaan, miksi tyytyisi vähempään kuin ansaitsee?

    • Fizz18

      Että kaksonen olisi vaa'alle ihanteellinen kumppani. Itse olen vaaka ja aloin seurustella maailman ihanimman miehen kanssa ja selvisikin myöhemmin että hän on kaksonen. Meillä ainakin menee loistavasti.

    • nimi on ilkka

      niin löysin n. 10v vanhan nimipäiväkortin missä kerrotaan nimen historiaa ja kantajan luonnetta: vaatii aina parasta, ei tyydy korvikkeisiin. Itellä tuli kylläkin huono valinta, härkä ei oike ymmärtäny mua

      • suuria ongelmia

        Myös minulla , Vaaka- naisella on kokemus miehestä.Ainakaan itsekäs Kauris ei sovi. On liian laskelmoiva ja kylmä tyyppi, herkälle vaaka-naiselle. On pitkä kokemus tästä.Onkohan kotiolot olleet osittain syynä hänen luonteeseensa vai sitten tähtimerkki ,vaikea sanoa.Surkea parisuhde ollut tämä :(.


      • kauriista
        suuria ongelmia kirjoitti:

        Myös minulla , Vaaka- naisella on kokemus miehestä.Ainakaan itsekäs Kauris ei sovi. On liian laskelmoiva ja kylmä tyyppi, herkälle vaaka-naiselle. On pitkä kokemus tästä.Onkohan kotiolot olleet osittain syynä hänen luonteeseensa vai sitten tähtimerkki ,vaikea sanoa.Surkea parisuhde ollut tämä :(.

        Sinulta puuttuu itseltäsi ymmärrystä ja tulkitset sitten muita omien mielihaluinesi mukaan. Kauris ei ole kylmä, mutta laslkelmoiva kyllläkin. Niin ielestäni pitää ollakin. Kaikkeen ei sovi joutava hempeily ja irrationaalisuus. Vaaka jos kuka on itsekäs. Se antaa ymmärtää ihan muuta mitä tarkoittaa (jotta ei pahoittaisi toisen mieltä???).
        Teilla arvon vaakanaiset on vääristynyt kuva itsestänne ja näkyy myös suhtautumisessa muuhun. Teille ei sovi kauris, koska se kertookin totuuden, jota taas teille ei ole olemassa. Te ette kestä totuutta. Ei elämä ole pelkkää venusta se on myös merkuriusta ja marsia ja saturnusta ja myös plutoa. Parisuhde voi olla surke silti, mutta suhteessa on silloin vääriä odotuksia. Mutta eikö olisikin ihanteellista, että molempien hyviä puolia tulisi toiselta ja huonoja saisi karsittua pois. Elämässä ei muuten ole järkeä. Sitä tarkoittaa, että vakka on löytänyt kantensa. Vaaka on itsekäs merkki, toistan sen vielä. Se haluaa elämää, jossa vain hänen elämällään on merkitystä.


      • viimeiseen lauseeseen
        kauriista kirjoitti:

        Sinulta puuttuu itseltäsi ymmärrystä ja tulkitset sitten muita omien mielihaluinesi mukaan. Kauris ei ole kylmä, mutta laslkelmoiva kyllläkin. Niin ielestäni pitää ollakin. Kaikkeen ei sovi joutava hempeily ja irrationaalisuus. Vaaka jos kuka on itsekäs. Se antaa ymmärtää ihan muuta mitä tarkoittaa (jotta ei pahoittaisi toisen mieltä???).
        Teilla arvon vaakanaiset on vääristynyt kuva itsestänne ja näkyy myös suhtautumisessa muuhun. Teille ei sovi kauris, koska se kertookin totuuden, jota taas teille ei ole olemassa. Te ette kestä totuutta. Ei elämä ole pelkkää venusta se on myös merkuriusta ja marsia ja saturnusta ja myös plutoa. Parisuhde voi olla surke silti, mutta suhteessa on silloin vääriä odotuksia. Mutta eikö olisikin ihanteellista, että molempien hyviä puolia tulisi toiselta ja huonoja saisi karsittua pois. Elämässä ei muuten ole järkeä. Sitä tarkoittaa, että vakka on löytänyt kantensa. Vaaka on itsekäs merkki, toistan sen vielä. Se haluaa elämää, jossa vain hänen elämällään on merkitystä.

        "...Vaaka on itsekäs merkki, toistan sen vielä. Se haluaa elämää, jossa vain hänen elämällään on merkitystä. "

        Saattaa olla juuri näin. En voisi kuvitellakaan eläväni jonkun muun elämää, uhraamalla omani!!!


      • vaa´alla
        viimeiseen lauseeseen kirjoitti:

        "...Vaaka on itsekäs merkki, toistan sen vielä. Se haluaa elämää, jossa vain hänen elämällään on merkitystä. "

        Saattaa olla juuri näin. En voisi kuvitellakaan eläväni jonkun muun elämää, uhraamalla omani!!!

        vaihtoehdot ja variaatiot vähissä!!


      • vaakapiirpana
        suuria ongelmia kirjoitti:

        Myös minulla , Vaaka- naisella on kokemus miehestä.Ainakaan itsekäs Kauris ei sovi. On liian laskelmoiva ja kylmä tyyppi, herkälle vaaka-naiselle. On pitkä kokemus tästä.Onkohan kotiolot olleet osittain syynä hänen luonteeseensa vai sitten tähtimerkki ,vaikea sanoa.Surkea parisuhde ollut tämä :(.

        kävi mulla, kauris miesystävä. Ihan ookoo luotettava ja rauhallinen ja kätevä, mutta sisäänpäin kääntynyt ja ei kertonut mistään mitään ja halaaminen ja suukottelu harvinaista seksistä puhumattakaan. Mä rakastan halata ja suukotella ja sekstata ja kaikin tavoin näyttää miehelle tykkääväni hänestä. Kauriin kanssa kuivuin henkisesti enkä voinut enää naureskella ja olla iloinen oma itseni, nyt yksin ollessani olen saanut iloa ja onnea takaisin elämään ja annan rakkautta lähimmäisilleni sekä työssäni.


    • Vaaka*

      Sama täällä, kaikki pienet piirteet alkavat toisessa nopeasti ahidstaan. nyt löysin toisen vaa`an ja on syntynytkin samana pv kuin minä.. :) jotenki ehkä täydennetää toisia:) ONNELINEN... :)

    • Manta55

      Kaikkein parhaiten vaakanaiselle sopii vesimies- sitten kaksonen- ja vaakamies Kaloja rapuja ja skorppioneja pitää kiertää kaukaa Ne eivät sovi kumppaniksi vaakanaiselle.

      • vaa'alle sopivista

        Kauris oli täysi katastrofi. Oli vaikeaa uskoa, että edes sen sydänlihakset toimi, saati, että lämmin olisi ollut. Olis pitäny mua suhteessa itseensä vaikka kuinka kauan, mutta ilman hellyyttä ja seksiä. Ihme tyyppi!

        Kaksonen on vaarallisin. Oikeesti.
        Kaksonen on perinjuurin valehtelija. Vaaka on oikeudentajuinen, eikä siedä valehtelua. Kaksonen on kepeä ja pitää muita pilkkanaan. Luulee olevansa muiden yläpuolella. Onneksi en ole koskaan seurustellut kaksosen kanssa. Voin luvata, että sitä ei tule tapahtumaan.

        Muut merkit ei herätä niinkään erityisiä kommentteja. Varmaan suhde muiden kanssa olisi mahdollinen. Rapu tosin vaatii uskomattoman pitkää pinnaa, puhelahjoja ja sinnikkyyttä, mutta palkinto on sitäkin parempi.


      • oikeassa..
        vaa'alle sopivista kirjoitti:

        Kauris oli täysi katastrofi. Oli vaikeaa uskoa, että edes sen sydänlihakset toimi, saati, että lämmin olisi ollut. Olis pitäny mua suhteessa itseensä vaikka kuinka kauan, mutta ilman hellyyttä ja seksiä. Ihme tyyppi!

        Kaksonen on vaarallisin. Oikeesti.
        Kaksonen on perinjuurin valehtelija. Vaaka on oikeudentajuinen, eikä siedä valehtelua. Kaksonen on kepeä ja pitää muita pilkkanaan. Luulee olevansa muiden yläpuolella. Onneksi en ole koskaan seurustellut kaksosen kanssa. Voin luvata, että sitä ei tule tapahtumaan.

        Muut merkit ei herätä niinkään erityisiä kommentteja. Varmaan suhde muiden kanssa olisi mahdollinen. Rapu tosin vaatii uskomattoman pitkää pinnaa, puhelahjoja ja sinnikkyyttä, mutta palkinto on sitäkin parempi.

        ihmetyttää aina kun sanotaan että vaaka ja kaksonen sopivat yhteen.
        Valehteleva kaksonen ei millään muotoa sovi vakavalle vaakalle, kokemusta on.


      • sopiva?

        olen lueskellut, että vaaka sopii oikein hyvin vesimiesten kanssa yhteen. Onkohan näin? ja miksi? Samankaltaisia?
        Vaakamies varmaankin sopii vaakanaiselle...mutta ovatko sitten liiankin samankaltaisia? Ilmeneekö sellaisessa suhteessa paljon mustasukkaisuutta...kun molemmat varmaankin ovat flirttailemaan jne ;)Ymmärtävät varmaan kuitenkin hyvin toisiaan.
        Kalojen kanssa voi yhteiselo olla hyvinkin taistelua, suhteen eteen täytyy tehdä todella työtä, että onnistuu...ja onnistuuko sittenkään. Ravun kanssa tulee toimeen, ainakin hyvänä ystävänä.


      • kanssa:
        sopiva? kirjoitti:

        olen lueskellut, että vaaka sopii oikein hyvin vesimiesten kanssa yhteen. Onkohan näin? ja miksi? Samankaltaisia?
        Vaakamies varmaankin sopii vaakanaiselle...mutta ovatko sitten liiankin samankaltaisia? Ilmeneekö sellaisessa suhteessa paljon mustasukkaisuutta...kun molemmat varmaankin ovat flirttailemaan jne ;)Ymmärtävät varmaan kuitenkin hyvin toisiaan.
        Kalojen kanssa voi yhteiselo olla hyvinkin taistelua, suhteen eteen täytyy tehdä todella työtä, että onnistuu...ja onnistuuko sittenkään. Ravun kanssa tulee toimeen, ainakin hyvänä ystävänä.

        vaa'an oleminen on helppoa ja mutkatonta, todellista sielunkumppanuutta!
        Toteaa eräs vaaka ,jolla kokemusta tästä yhteiselosta


      • vesimiehen kanssa
        kanssa: kirjoitti:

        vaa'an oleminen on helppoa ja mutkatonta, todellista sielunkumppanuutta!
        Toteaa eräs vaaka ,jolla kokemusta tästä yhteiselosta

        Mutkatonta kyllä eikä kumpikaan meistä ole rajoittanut toistemme menemisiä. Naimisiin menosta emme ole koskaan puhuneet, koska se sitoo liikaa (ainakin minun käsitykseni ko. liitosta). Se mikä vesimiehessä pännii, on sen jämähtäneisyys... Vaakanaisena kaipaan välillä rajujakin muutoksia, vesimies ei niitä tarvitse/halua, koska muutokset saattavat olla kipeitäkin. "...Ja mites sitten kaikki arkirutiinit, kun näin on ihan hyvä...?"


      • toimii...
        vesimiehen kanssa kirjoitti:

        Mutkatonta kyllä eikä kumpikaan meistä ole rajoittanut toistemme menemisiä. Naimisiin menosta emme ole koskaan puhuneet, koska se sitoo liikaa (ainakin minun käsitykseni ko. liitosta). Se mikä vesimiehessä pännii, on sen jämähtäneisyys... Vaakanaisena kaipaan välillä rajujakin muutoksia, vesimies ei niitä tarvitse/halua, koska muutokset saattavat olla kipeitäkin. "...Ja mites sitten kaikki arkirutiinit, kun näin on ihan hyvä...?"

        Vesimies ja vaaka ovat ilman merkkejä.Vapaita ja vapautta rakastavia. Koti on tärkeä, mutta matkusteleminen, ja kaikki mukava puuhastelu, helppoa ja mutkatonta. Hyvä yhdistelmä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      110
      2193
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      121
      1649
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1152
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1080
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      48
      988
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      907
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      834
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      826
    9. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      186
      809
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      53
      783
    Aihe