nii elikkäs onko olemassa parempaa yhdistelmää?? härkä m ja neitsyt n suhteessa eläneet/elävät kertokaas kokemuksianne!??:)haluan kuulla...=)
härkä m ja neitsyt n
11
1531
Vastaukset
- niinpäs
luulin itsekkin alussa ja kaikki oli ihanaa ja romanttista..aikaa kului ja härkä m näytti todellisen luonteensa...ei enään välitetty niinkuin ennen...unohdettiin toinen moneen otteeseen...innostui muista asioista niin että niitä oli toteutettava kavereiden kanssa (oma ei mahtunut mukaan)Sortsy, mutta tässä mun mielipiteeni suhteesta härkä mieheen (itsekeskeinen paskiainen) Onnea silti..toivottavasti siel härkämies ei satuttaisi neitsyttään yhtä kovin kuin mulle kävi T:neitsyt neitokainen ;)
- Aivan saman kokenut!!
Kerroit tarinan aivan samoin sanoin kun olis mun kirjoittama.Alussa ihana kiva huomioon ottava,mut kun aikaa kuluu,kiinnostaa kaikki muut addiktiot,vaimo pelkkä kodinkone,kieroileva paska,huoraava häntäheikki,rahaton raasu,kun rahat meni nettipokeriin,usein heräsin aamuyöllä 3maissa ISÄNTÄ vielä pelaamassa!!Nyt ei enää häiritse eikä isannoi kun annoin lopputilin kesäkuussa.Ihanaa elämää ilman pettävää härkää!!!!
- NNaiNeN
parempaan törmännyt... Ensimmäinen pitempi suhde oli Kauris-miehen kanssa - ei toiminut, kun toinen oli tosikoista tosikoin. Seuraava suhde Vesimieheen oli ilmeisesti kokeilu, että josko vastakohdat täydentäisivät toisiaan. No ei toiminut, ei. Ärsyttävää, kun toinen on aivan eri telluksella haihatteluineen!
Nyt on sitten takana reilu pari vuotta Härkä-miehen kanssa... On meillä ollut riitamme - kun tuppaan "tulkitsemaan" liikaa hänen mielialojaan, ja hänen mielestään kaikki on ok, vaikkei pihahtaisikaan muutamaan päivään. Silti meidän välillä on jotain sellaista, mitä en ole ennen kokenut. Härkä on Mies isolla M:lla, haastetta piisaa puolin jos toisin. Päästää vaikeasti lähelleen, mutta kun sen tiukan sihdin läpäisee, voi onnitella itseään - on jo pitkällä. Lojaali, empaattinen ja intohimoinen.
Pahalla tuulella ollessaan todella hankala ja mahdoton miellyttää - pitää vaan olla sinnikäs ja antaa hänen mullitella rauhassa paha tullensa pois. Itselle oli alkuun vallan mahdotonta käsittää moinen, kun mököttely ei kuulu luonteenpiirteisiin. Kukaan ei ole täydellinen - mutta herra Härän kanssa vaan tulee keskimääräistä paremmin toimeen tällainen tuittu-Neitsyt. - eli on parempikin yhdistelmä
härkä n ja härkä m niin se vaan menee.
- Sellainen-
Paras mahdollinen yhdistelmä Härkä ja Neitsyt.
Fyysinen ihastus ja vetovoima tuntuu todella voimakkaalta heti ensitapaamisella.
MATCH MADE IN HEAVEN! LIKE THEY WERE BORN FOR EACH OTHER!
- neissykkä
minulla on täällä jossain iänikuinen viestiketju jonka aloitin luettuani kuinka härkämiehiä niin paljon solvataav. nyt tulin pitkästä aikaa lukemaan kirjoituksianne ja halauaisin kertoa omat kokemukseni kun aikaa on kulunut melkein puoli vuotta.
heti ensitapaamisesta lähtien meillä on ollut vahva fyysinen veto toisia kohtaa, joka edelleen jatkuu. härkämies ymmärtää minua ja minä häntä. aluksi tosin kävimme pientä taistelua siitä, että kummallakin pysyisi ns. oma elämä. olen pitänyt oman linjani ja se oli aluksi härkämiehelle vaikeaa (mustasukkainen, omistushaluinen) mutta lopulta hänen piti hyväksyä ettei minua voi liikaa omistaa. hän on erittäin huomaavainen ja seksuaalinen ihminen, kuten myös minä. meillä synkkaa hyvin ja ei voisi parempaa toivoa. härkämiehet tarvitsevat voimakastahtoisen naisen, jossa he arvostavat kuitenkin sitä, kuinka uskaltaa tehdä asioita välittämättä muiden mielipiteistä, eli ei myötäilijää.- taas!!!!!!!!!!!!!!!!!
Härkämies karttaa voimakastahtoista naista. Olen itse härkänainen enkä ole koskaan nähnyt härkämiehessä mitään vetoavaa. Härkämies on liian naismainen makuuni. Siksi varmaan monet naiset heistä pitävätkin. Kavereina kyllä ovat ihan ok mutta romanttisessa mielessä ei nappaa..
- neissykkä
taas!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Härkämies karttaa voimakastahtoista naista. Olen itse härkänainen enkä ole koskaan nähnyt härkämiehessä mitään vetoavaa. Härkämies on liian naismainen makuuni. Siksi varmaan monet naiset heistä pitävätkin. Kavereina kyllä ovat ihan ok mutta romanttisessa mielessä ei nappaa..
toki olen nähnyt noitakin härkämiehiä jotka haluavat nyssykän naisen, jonka saa omaan tapaansa alistettua niinsanotusti. minulla oli pientä kamppailua tässä asiassa, mutta toisaalta tämä mies kunnioittaa sellaista hulluutta ja itsepäisyyttä mitä minussakin on. tietysti yksilöt on erilaisia. enkä mä tiedä tosta neitimäisyydestä sanoa sit mitään. osaavat kyllä vedota naisiin ja manipuloida, oikealla tapaa jolloin useat lankeavat. mutta itse olen tyytyväinen.
- härkänainen kuin minä
taas!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
katsos kun toiset voivat olla voimakkaita mutta eivät äänekkäitä päällepäsmäreitä. kai sellaista nyt kuka vaan pelkää.
voima ei aina tarkoita sitä että uhkuu ja puhisee. mä ainakin sovin härkämiehille kuin nenä päähän. - neitsyt55
Totta on, että kemiat kohtaavat härkämiehen ja neitsyt naisen kohdatessa. Ja itsepäisyys on samaa luokkaa..sen olen huomanut.
liian hiljanen ja kiltti Härälle... O-I-N-A-S on ku tehty sarvet kolisten heh :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972