Tekis mieli ostaa hiukan erikoisempi auto ja näitä jenkkejä kattellu hiukan kun ovat 5-10vuoden iässä aikas edullisia.
Kuullut jotain hyvää ja sit jotain tosi järkkyä laadusta....
50-60luvullahan mopar laatu oli parasta
Millaista chrysler laatu?
37
2112
Vastaukset
- haluat
varman auton niin osta lada, lujaa laatua :)
- Chrysler huonohko
Luotettavuus tilastoissa chrysler puolenvälin huonommalla puolella. Silti ajan kys automerkillä. Jos osaat käyttää yleismittaria ja vaihtaa esim jarrupalat itse niin pärjäät näillä vehkeillä. Yli 10vuotiaan crysyn kanssa joudut tekemisiin myös hitsin kanssa.
Vaativat hiukan enemmän huoltoa kun toyota. - Grand Chero
Chrysler huonohko kirjoitti:
Luotettavuus tilastoissa chrysler puolenvälin huonommalla puolella. Silti ajan kys automerkillä. Jos osaat käyttää yleismittaria ja vaihtaa esim jarrupalat itse niin pärjäät näillä vehkeillä. Yli 10vuotiaan crysyn kanssa joudut tekemisiin myös hitsin kanssa.
Vaativat hiukan enemmän huoltoa kun toyota.Toij-otaa ei tarvitse huoltaa lainkaan, ei tosin siitä syystä että ne persoonattomat Turkkilais-Japanilais-Englantilais ihmeet pysyisivät ajokelpoisina ilman huoltoa. Vaan siksi että on silkkaa hulluutta upottaa senttiäkään Tojotien huoltoihin (eihän se heikkolaatuinen muovirakenne sen kauempaa kestä vaikka siihen syytäis mielin määrin korkealaatuista Jenkkivaseliinia).
- kyllä hyvin
Grand Chero kirjoitti:
Toij-otaa ei tarvitse huoltaa lainkaan, ei tosin siitä syystä että ne persoonattomat Turkkilais-Japanilais-Englantilais ihmeet pysyisivät ajokelpoisina ilman huoltoa. Vaan siksi että on silkkaa hulluutta upottaa senttiäkään Tojotien huoltoihin (eihän se heikkolaatuinen muovirakenne sen kauempaa kestä vaikka siihen syytäis mielin määrin korkealaatuista Jenkkivaseliinia).
"Persoonattomia" kinkkikotteroita, JUURIKIN NÄIN!
Noissa kiinalaispaskoissa ei VAAN ole sitä jotain mitä AIDOISSA jenkeissä on. - vai joo
kyllä hyvin kirjoitti:
"Persoonattomia" kinkkikotteroita, JUURIKIN NÄIN!
Noissa kiinalaispaskoissa ei VAAN ole sitä jotain mitä AIDOISSA jenkeissä on.Aitoja jenkkejä joissa saku tekniikka ja tehty meksikossa tai itävallassa..hah Osin japsikoneet ja laatikot made by mitsubishi.. lohkot world enginessä alunperin hundaista . Aitop jenkki joopa joo
- naapuris crys.
Chrysler huonohko kirjoitti:
Luotettavuus tilastoissa chrysler puolenvälin huonommalla puolella. Silti ajan kys automerkillä. Jos osaat käyttää yleismittaria ja vaihtaa esim jarrupalat itse niin pärjäät näillä vehkeillä. Yli 10vuotiaan crysyn kanssa joudut tekemisiin myös hitsin kanssa.
Vaativat hiukan enemmän huoltoa kun toyota.Kannattaa huoltaa 5000 km välein, säästyt isommilta murheilta.
- .............j
Grand Chero kirjoitti:
Toij-otaa ei tarvitse huoltaa lainkaan, ei tosin siitä syystä että ne persoonattomat Turkkilais-Japanilais-Englantilais ihmeet pysyisivät ajokelpoisina ilman huoltoa. Vaan siksi että on silkkaa hulluutta upottaa senttiäkään Tojotien huoltoihin (eihän se heikkolaatuinen muovirakenne sen kauempaa kestä vaikka siihen syytäis mielin määrin korkealaatuista Jenkkivaseliinia).
Siinä kanssa yksi tollo, jonka tuttavapiiriin kuuluu pelkkiä suomalaisia maitonaamoja, mutta haaveilee asuvansa Ämöriikassa, vaikkei kieltäkään osaa ääntää oikein.
Turha sinun on japanilaisia muovista syyttää, amerikkalaisissa nykyautoissa kun sisustat ovat muovisia, ja se muovi on halvinta mahdollista. Audi, BMW ym premium -autoissa ihan eri planeetalta. Ei nitise eikä halkeile.
- Öld man
Älä vaan osta,kerran olen ajanut Neonia ja paskempaa
ja laiskempaa(automaatti loota) autoa en ole ajanut.
Nitisi ja natisi kuin vanha kiikkutuoli.
Ei voi verrata vanhoihin jenkkeihin millään lailla.- Neonilla mukavasti
Et osaa käyttää autostickiä. Ei Neon nitise tai natise. On lämmin ja todella hyvä ajaa
- corvette wannabe
Mopar = ameriikan mosse
- gm-made in china
olet säälittävä..
- mopar made in China
gm-made in china kirjoitti:
olet säälittävä..
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/chrysler-valmistuttaa-autoja-kiinassa
- GM sucks
Olet kusipää runkkari vitu korealaisella chevyllä ajaja joka toivoo autonsa joskus muuttuvan Corveteksi vaikka niin ei käy - Dodge Viper se on miesten auto!
- GM sucks
mopar made in China kirjoitti:
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/chrysler-valmistuttaa-autoja-kiinassa
ps. Eipä niitä Chrysler tuotteita loppuen lopuksi edes valmistettu kiinassa... taliaivo!
- amerikan mosse
GM sucks kirjoitti:
ps. Eipä niitä Chrysler tuotteita loppuen lopuksi edes valmistettu kiinassa... taliaivo!
Ei valmistettu, totesivat etteivät kelpaa Kiinassa valmistettavaksi huonon maineensa, laatunsa ja epämääräisen yritysprofiilinsa vuoksi.. Sääli , olisi voinut laatu hiukan parantua.. vatipää!
- mosse mikä mosse
amerikan mosse kirjoitti:
Ei valmistettu, totesivat etteivät kelpaa Kiinassa valmistettavaksi huonon maineensa, laatunsa ja epämääräisen yritysprofiilinsa vuoksi.. Sääli , olisi voinut laatu hiukan parantua.. vatipää!
Kyl nää Ukrainalaiset yrittää laatuu parantaa. Tulokset esim katastustilastoissa puhuvat puolestaan..
300c..
Valmistaja ja valmistusmaa DaimlerChrysler,
Itävalta, Yhdysvallat, Kanada, Ukraina
http://www.autowiki.fi/index.php/Chrysler_300C - Jaska Jokunen.
GM sucks kirjoitti:
Olet kusipää runkkari vitu korealaisella chevyllä ajaja joka toivoo autonsa joskus muuttuvan Corveteksi vaikka niin ei käy - Dodge Viper se on miesten auto!
Jos Viper on kerran miesten auto niin sinä neiti ajat varmaankin Neonilla..
- Olet säälittävä
Jaska Jokunen. kirjoitti:
Jos Viper on kerran miesten auto niin sinä neiti ajat varmaankin Neonilla..
En kyllä aja neonilla (-_-) Jos sulla ois kaljarättis tilalla aivoit niinkuin muilla osaisit ehkä ajatella
- ex japski
Aiemmin omistin noita japski autoja ja luulin että ne ovat parhaita, mutta kun kaveri osti chrysyn ja ajelin sillä itekkin, niin alkoi japskit tuntuun vähän arkisilta kehonsiirtimiltä. Olen vertaillut huolto ja käyttökuluja, japski vs jenkki, ja todennut yllätyksekseni sen että esim, tojo avensis oli huoltokuluiltaan kalliimpi kuin sebring. Kulutuksessa sebring vei noin pari litraa avea enemmän, mutta konekkin oli reilusti isompi ja tehokkaampi. Ajettavuus oli sebringissä mukavampaa ja leppoisampaa, mutta avensis oli parempi pyöritellä kaupunkiliikenteessä. Mitä ruostumiseen tulee niin kyllä avensis ja sitä edeltänyt nissan primera alkoivat työntää ruostetta lokasuojien reunoista jo noin viisi vuotiaina, ja chrysy on nyt seitsemän vuotias ja ruosteeton.( Huom! Olen kaikki autoni ruostesuojuuttanut heti oston jälkeen, niin ei tartte luulla että vain chrysyn olen suojuuttanut ruostetta vastaan ja sen takia se on säilynyt japskeja pidempään ). Seuraavakin auto on jenkki ja ehkäpä chrysler, senverran tyytyväinen olen nykyiseen autooni ollut. Ihme juttu miten meillä aivopestään kuolaamaan noitten japski- ja euro autojen perään, mutta olen tyytyväinen, kun olen huomannut että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen.
- Chrysleristi
Puhut asiaa, eikä chryslerit ole todellakaan herkkiä ruostumaan, japsit kylläkin ja mersut, mukavia ja vaivattomia kikometrejä sinne!
- ...............
Taas tekstimuuri läpipaskaa argumentointia.
- vuoden 2011 tilasto
Siinä nykylaatua eli samaa vuodesta toiseen...
http://www.iltasanomat.fi/autot/hurja-katsastustilasto-joka-neljas-auto-hylataan---katso-kuinka-autosi-menestyi/art-1288449336127.html- lllllll.............
Ohhoh. 5 vimppaa..4 Mopareit ja yks Lada. jes
- 2xGV
Niin. Itsellä on ollut kaksi Grand Voyageria, eikä kolmatta tule. Ensin oli vm. 98 3.8 l ja sitten vm 04 3.3. Mukavia ajaa - siitä ei pääse mihinkään. Ongelmaksi minulla nousi järjettömät ylläpitokulut. Nyt on kenenkään turha sanoa, että jos on varaa ostaa jne..koska nykyiset autoni ovat kalliimpia ja silti käyttökulut ovat monta kertaa pienemmät. Silti niissä on tilaa kuudelle. Laita sinä rahasi käyttökuluihin - minä ajan halvemmalla.
- Volvisti
Oli Voangeri, mielettömän hyvä ajaa! :)
Nyt volvo ja ahdasta on :( - minä mokasin
Vaihdoin 05 Sebringin 2.7L, Audi A6 2.8 FSI 09 malliin ja nyt kaduttaa. Chrysler oli todella huoleton, mitä ei voi sanoa tästä Audista. Kummastuttaa kun sanotaan, että Audi on laatuauto ja jenkki muka alinta kastia mitä vikatilastoihin tulee, MUTTA OIKEASTI JENKISSÄ SE TODELLINEN LAATU JA LUOTETTAVUUS ON.
- pjaskaa!
Samaa sanotaan mersustakin, sebringiin verrattuna ylihintaista sakupjaskoja.
- Saksalainen jenkkiin
Näin on, Chrysler on mainettaan paljon parempi auto. Mercedes osat ovat esim. 300C mallissa ne heikoimmat ja vika-alttiimmat osat, ON KOKEMUSTA. Sebring 2,7, jollainen mulla oli ennen 300C mallia, oli mahtavan hyvä ajaa ja oli aina ajokunnossa, jota muuten ei voinut sanoa vaimoni Audi A4 06 kulkimesta. A4 oli Sebringiin verrattuna tietysti jämäkämpi alustaltaan, mutta jenkki oli vaan mukavampi ajaa etenkin pitkillä matkoilla ja matkustajatkin mieluummin valitsivat jenkin. Sebringiin laitatin etujarrulevyt ja eteen/ taakse jarrupalat, laturin ja etuiskarit, siinä olivat kolmeen vuoteen menneet osat ja autolla mittarissa 170 tkm. Audista meni alapallot, ajotietokone, pyöränlaakerit edestä, etujarrusylinteri, vetoakselin stefa, sytytys boksi, iskunvaimentimet, ABS, airbag merkkivalojen kuittausta, moottorin lämpö välillä seilasi, vaihdelaatikko uusittu ja koelaudasta lämmönsäätö yksikkö, ajettu n. 200 tkm. Että näin, meillä sanaa LAATU on totuttu käyttämään Chryslerien yhteydessä, eikä niinkään muunmaalaisten kulkimien kanssa.
- AutoPelle
300c:ssähän on puoliautoa Mersua. E-sarjan takajousitus, voimansiirto, dieselit, ohjaus ja S-sarjan etujousitus ynnä lisäksi taisi penkin rungot olla E-sarjasta.
Jos nuo kaikki MB osat ovet ongelmia niin aika paljon olisi odotettavissa korjattavaa, vai?
Minua kiinnostanut 300c diesel farkkuna. Ongelma siinä on auton ulkonäkö. Se on liian mahtipontinen ja erottuva. Muuten auto vaikuttaisi hyvältä.
Niin no kantavuus on toinen ongelma. Nissan Micrassa on sama kantavuus kuin 300c farkussa. Oli muistaakseni 400kg joka siis sisältää matkustajat ja matkatavarat ynnä suksiboxin sisältöineen.
- Harmitus
Olen kauan ihaillut 300C farkkua ja onhan se tosiaan turhankin mahtipontisesti muotoiltu, mutta samaa tyyliähän tuntuu moni muukin valmistaja noudattavan. Mutta ostopäätöksen lykkäämiseen on vaikuttanut se, että Mercedeksen osien käyttö ei tunnu hyvältä Chryslerissä. Käyttäjät kertovat Mersun osien olevan se heikoin lenkki kokonaisuudessa, mikä tuntuu ihmeelliseltä mutta kaipa käyttäjät asian tietävät. Ihmeellistä kun Mercedeksen ja Chryslerin yhdistyessä mainostettiin mesen tuovan laatua ja varmuutta chrysyyn, mutta todellisuudessa meseen pitäisi alkaa pistellä chrysyn osia, niin alkaisi meset pelittämään paremmin.
- 2.7
Itsellä 2006 sebring, kertaakaan ei ole huoltojen välillä tarvinnut pajalle viedä.
Siinä audi ja mese pojille miettimistä.
- puhtaat näpit
Mulla kans samoja kokemuksia, sakuilla ajelin ennen ja aina sai korjailla jotain. Nyt mulla on 05 Sebring 2.7 ja ajettu 247 tkm, ja on ollut TODELLA VIATON!. Seuraavaksi hankin 300M tai C mallin, ovat kuulemma mahtavia autoja ajella.
- MAHTAVIA AUTOJA
Chryslerin laatu on hyvää. Eiköhän täällä ne suurimmat ja ns. valtamerkkien maahantuojat alkaneet aikoinaan mustamaalata Chrysleriä, kun niitä alkoi tulla järkevässä koko -ja hintasuhteessa tänne Suomeen. Alkoivat tietysti pelätä, että osa autojen myynnistä lohkeaa Chryslerille ja siksi tätä merkkiä ja sen imagoa alettiin painaa alas. Etenkin Voyageriä haukuttiin sen ruostumis herkkyyden takia ja onneksi se osoittautui täysin keksityksi jutuksi. Mahtoi muita harmittaa kun Voyageriä myytiin kuitenkin eniten tila-autoluokassa. Mulla on jo toinen Voyageri ja ei todellakaan ole ruosteen kanssa mitään ongelmaa, saatikka sitten tekniikan suhteen ei kummassakaan autossa ole ollut normaali huoltojen lisäksi mitään isompaa remppaa.
Chrysler laatu? HYVÄÄ ON! Kokemusta kahden Chryslerin verran. Ei ole paljon tarvinnut huollossa käytellä kumpaakaan. Erittäin varman tuntuisia autoja, kun on lähdössä jonnekin niin tietää, että kyllä käynnistyy eikä tielle jätä. Tietysti niinkuin muitakin autoja on näitäkin huollettava, näyttää vain nuo yleisimmät euromerkit hajota siitäkin huolimatta, niistäkin on kokemusta muutaman kärryn verran takavuosilta. :) No oli sitten kytkinremontii kesällä tuohon PT Cruiseriin, mutta täytyy sanoa, että oman tyhmyyden takia sekin tuli eteen revitellessä suht. painavalla autolla melko usein, ei silti olihan alkuperäisellä kytkimellä ajettu jo melkein 300 000 kilometriä! Toinen Hyrsleri onkin sitten automaatti ja hieman "isompi" siinä mielessä. Kun tielle lähtee niin tulee sellainen olo, että tässä ollaan maanteiden kingi. Mutta, muistetaanhan ajella Chryslereillä tyylikkäästi, siihen kun ei näytä euroautojen kuskit pystyvän, kuitenkaan liikaa yleistämättä :)
- 5v, yhtä juhlaa
Jo viisi vuotta Sebringillä, ei normaali huoltoja kummempaa remppaa. USKOMATTOMAN LUJA JA RUOSTEETON AUTO.
- 10 v juhla jatkuu
Ei ainoa merkki joka on lujaa laatua.. Lueppa postauksia Alfoista Volvoihin.. kaikki autot kestävät, pelkät normaali huollot, jälleenmyytiarvo 10 vanhalla romulla kovempi kuin uudella autolla.. Suomessa ei ole kuin hyviä laadukkaita kestäviä autoja joita kaikki kadehtivat.
- ryslarimies
10 v juhla jatkuu kirjoitti:
Ei ainoa merkki joka on lujaa laatua.. Lueppa postauksia Alfoista Volvoihin.. kaikki autot kestävät, pelkät normaali huollot, jälleenmyytiarvo 10 vanhalla romulla kovempi kuin uudella autolla.. Suomessa ei ole kuin hyviä laadukkaita kestäviä autoja joita kaikki kadehtivat.
Chrysleriä ei tuotu maahan enää 2005 jälkeen, tarkoitan näitä neoneja, sebringejä yms. joihin saa kahden litran moottorin ilman turboja muita turhia virityksiä, jotka vain lisäävät tuota rahanmenoriskiä, kun niistä katkeilee akselit, lähtee ropeleista siivet ja leikkaa laakerit yms. Tarkoitan nyt lähinnä tuota WAV-tuoteryhmää, joiden asiakkaat vuodesta toiseen sitkeesti toimivat tehtaan testiajajina omine autoineen. En nyt väitä, että kyseinen merkki olisi huono, mutta väitän, ettei samaan toimintavarmuuteen päästää, kun alkaa olla viisi-kuusi remiä ristissä nokkakaselin suunnassa. Ns. apulaitteet ne yleensä pettää, kun auto jää tien päälle. Olen aina arvostanut toimintavarmuutta ja Chryslerillä (neon) on aina päässyt perille. Kerrankin piti ämpärillä kaataa 10 km välein lisää vettä kun lohkolämmittimen tulppa petti (läpivienti, apulaite). Mutta sitkeesti mentiin ja ja haettiin vettä taloista välillä, sitä vielä Suomessa annetaan ihan kivasti, kun on hätä.
Nyt onkin noussut ongelma seuraavasta autosta, kun ei ole tarjolla Chryslerillä sopivaa. Uutta lähinnä ajattelin. 300-malli on liian raskas käyttööni ja kallis myös. 300-mallia ilmeisesti Suomessa uutena myydään.
Kysynkin mikä korvaajaksi, kun pitäisi kohta kait ostaa uusi. Siis semmottinen varma peli ilman turhaa tilpehööriä konepellin alle. Ja semmottinen väh. 140 oikeata hevosvoimaa, väh 170 newtonin väännöt. Pitäisi ainakin paitsen lisäksi kaveria eväät viikonlopuksi mahtua kyytiin. Onks ideoita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059