IKEA:n lusikat päästää väri

pettynynnä

IKEA -haarukat, lusikat, veitset vedessä liotessaan muuttavat veden mustaksi, missä syy?
katso edellä oleva viesti myös.
IKEA haarukka, IKEA veitsi, IKEA lusikka.
IKEAhaarukka, IKEAveitsi, IKEAlusikka.
IKEA-haarukka, IKEA-veitsi, IKEA-lusikka.
itse olemme jo ennenn tätä tapausta lopettaneet ko.
yrityksen rihkaman ostamisen.

ratkaisusta en osaa sanoa, mutta samaisen IKEA:n
aterimet täälläkin ja kun ne satunnaisesti ja epähuomiossa ovat kaarkoiden ja lusikoiden pystymallisen kuivaus -astian ritiläkön tai mikä sen nimi nyt onkaan kun seisoo tiskipöydällä, niin jossain vastaavan muotoisessa purnukassa tms jossa ei olekaan reikää pohjalla, niin silloinhan sen vesi jää lillumaan pohjalle.
no nyt kävi näin ja se vesi muttuukin ikean haarukoista piki-mustaksi, tää on meillä tapahtunut 2-3 kertaa in 6months. jossain nyt on vikaa. ei vesi jossa haarukka likoaa
muutu miksikään väriltään jos haarukka on kunnollinen. onko vastaavia kokemuksia? antakaa lusikoittenne tai haarukoittenne olla liossa viikko pari, jos testaatte asiaa.
meillä nyt tais olla siinä seassa joku ns. ulkopuolinenkin "pikkulusikka" ja pantiin nyt testiin ja vaan näitä IKEA-aterimia veteen ja muoviämppäriin ja tarkkaillaan veden väriä päivittäin.

6

2672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halloooooo!

      Kuka nyt niitä Ikean surkimustuotteita ostaisikaan, osta kerralla kunnon teräs-Hackmanit niin ei tule ongelmia.

      • Anonyymi

        Ajokki oliko tuo vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajokki oliko tuo vastaus.

        Siis vajokki


    • kerttakäyttötavaraa

      Juu ei sieltä Ikeasta saa laatua. Pitäisihän niiden tuotteiden toimia mutta niin vaan usein joutuu palauttamaan. Aivan uskomattomia vikoja on jossain tuotteissa. Olisi kiva tietää mikä on tavaroiden palautusprosentti. Toki ei sinne jokaista pientä paskaa ostosta viitsi kiikuttaa kun bensatkin maksaa ja siihen menee aikaa ja vaivaa.

      Itse törmäsin ongelmaan jossa astioiden lasitus ei kestä edes tavallista astianpesukoneenpesua.

      Pitää olla ostaessa todella tarkka valikoidessa koska useissa tuotteista maalipintavaurioitunut.
      On pilkkua ja suhmuraa. Ei pidä ottaa ikinä kulmasta kulunutta pakettia kun nurkka on todennäköisestri rikki. Suurin osa kangas/verho/lakanavalikoimasta todella laadutonta. Kelpää vain pölyräteiksi muutaman pesun jälkeen. Tekstiilejä ei kannata ostaa. Servetit on käyttökelpoisia vaikka märälle ruokapöydäälle voivat päästää väriä :) Peilit, kukkamaljakot, kehykset ja lahjapaperit sun muut tilpehöörit ovat yleensä ok.

    • Ikea friikki

      Ainakin minä tiedän että Ikean tuotteet on tehty kestämään 2 vuotta. Joten en sieltä saa laatua, eikä niillä hinnoilla sitä tarvitsekkaan.

    • Anonyymi

      Ikean kamat sopii oikein hyvin työttömälle wt-porukalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe