Tietty tavara ebaystä

halvemmalla..

http://cgi.ebay.ie/EHEIM-2215-CLASSIC-EXTERNAL-AQUARIUM-FISH-TANK-FILTER_W0QQitemZ320300301861QQcmdZViewItem?hash=item320300301861&_trkparms=72:1301|39:1|66:2|65:12|240:1318&_trksid=p3286.c0.m14

Kattelin että tuo laite maksais noin 150e suomessa uutena ja tuolla ebayssä kaikkine kuluineen, varusteineen noin 100e,-.

Ikävää Suomalaista yrittämistä kohtaan mutta en minäkään kaikkea tietysti mistään Suomen ulkopuolelta osta mutta jotain tuon kaltaisia laitteita.

Tuolla on ihan jumalattomasti vaikka mitä tavaraa ebayssä, tulee äkkiä shoppailu himo :) Kaikkea muuta olen sieltä tilaillut että tähän asti kaikki toiminu hyvin, tavarat tulleet usein todella nopeasti eli alta viikonkin jopa.

T: Aikuisiällä uudelleen akvaarioiden kimppuun.

11

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      ... ellei akvaariosi ole alle 150 litrainen
      - suomestakin noita saa käytettynä alle kuudenkympin
      - todella surkea suodatin huoltaa
      - liittimet ovat erittäin herkkiä hajoamaan, ilmesesti vääränlainen muoviseos, liian kova, murtuu helposti ja vuotaa sen jälkeen...
      - vaikka suodatin on suunniteltu n. kolmesataa litraiseen akvaarioon, on sen kierrätys voimakkuus aivan jotain muuta kuin mitä luvataan
      - ämpärin pohjaliitin ja sen kierteytys alkaa yleensä vanhemmiten vuotamaan sillä liitin erittäin altis murtumaan ja vahingoittumaan
      - osta ennemmin EHEIMin PRO tai PRO II sarjasta ulkosuodatinta


      http://www.aqua-web.fi/forum/search.php?keywords=eheim 2215&terms=all&author=&fid[]=10&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Etsi

      http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=10&t=138895&p=6767107&hilit=eheim pro ulkosuodatin#p6767107 .. tällaista esimerkiksi ;)

      mutta oon kanssasi samaa mieltä, on se vaan niin tyhmää maksaa liikaa, ahneudellakin on paskanen loppu, sanotaan

      • kuitenkin..

        Itse asiassa tosi paljon, tuo oli myös samalla hinta esimerkki, eli tuohan on uusi laite kuitenkin.. mutta jätän ostamatta. PRo laitteita tuol ebayssä ei juuri ole, joku malli siel kyl oli mutta kapasiteetti tais olla hiukan heikko, mun akvaario tulee olemaan 300-400L väliltä.. ja 380L on nyt kiikarissa..


      • niin ja noin...

        tuossa yhdes ilmotuksessa ainakin oli vanhat tavarat sisällä niin voiko sellasenaan iskee omaan altaaseen?


      • -Rihma-
        kuitenkin.. kirjoitti:

        Itse asiassa tosi paljon, tuo oli myös samalla hinta esimerkki, eli tuohan on uusi laite kuitenkin.. mutta jätän ostamatta. PRo laitteita tuol ebayssä ei juuri ole, joku malli siel kyl oli mutta kapasiteetti tais olla hiukan heikko, mun akvaario tulee olemaan 300-400L väliltä.. ja 380L on nyt kiikarissa..

        Katoppa tuolta, löytyy laatukamaa halvalla, luotettavasti kotiovelle;
        http://www.aquaristikshop.com
        http://www.aquaristic.net


      • fish KING
        niin ja noin... kirjoitti:

        tuossa yhdes ilmotuksessa ainakin oli vanhat tavarat sisällä niin voiko sellasenaan iskee omaan altaaseen?

        ... silloin vihreätä valoa projektille...


      • fish KING

        ... eti vaan Fluvalia tai Eheimia...


      • -Rihma-

        Sanoovat että köyhällä ei oo varaa halpaa ostaa! =)


      • samankaltainen laitos?
        fish KING kirjoitti:

        ... eti vaan Fluvalia tai Eheimia...

        TetraTec EX TetraTec EX 1200 149.00 €

        Eheim Professionel II 2028 239.00 €
        Mitä parempaa tässä laitteessa on?

        Eheim Professionel 3e 2078 400.00 €
        Kaikkene tarpeinee.


      • fish KING
        samankaltainen laitos? kirjoitti:

        TetraTec EX TetraTec EX 1200 149.00 €

        Eheim Professionel II 2028 239.00 €
        Mitä parempaa tässä laitteessa on?

        Eheim Professionel 3e 2078 400.00 €
        Kaikkene tarpeinee.

        TetraTec EX 1200
        - huonot ämpärit
        - huono kannen kiinitys mekanismi
        - huonot imukupit
        - varaosien huonohko saatavuus, tarvittaessa
        - melu, varauksin (kuka mihinkä tottuu)



        Eheim Professionel II 2028
        - hyvät ämpärit
        - hijainen
        - saksasta saa halvemmalla (KVG)
        - imupoisto liitin heikoin lenkki (halkes mulla muutossa (taisi taittua kuljetuksen aikana, mutta hajos kuitenkin)
        - tiivisteet kannattaa huoltaa aika ajoin mukana tulevalla tuubimassalla



        Eheim Professionel 3e 2078
        - kallis
        - paras

        Suositukseni
        - en tinkisi tässä asiassa jos rahaa on laittaa akvaarioonkin ;)
        - Eheimin PRO II tuut toimeen jos sulla on alle 500 litranen, mainostaa kuka mitä muuta tahansa, no, pienehköllä kalastolla kyllä vielä 800 litraiseenkin mutta kalaston täytyy olla tosiaan NIUKKAAKIN NIUKEMPI ja tarkkaan valittu (tarkoittaa jotain kahta suureksi kasvavaa ahven lajia pariskuntana) itse ajattelin riikinkukkoahvenia, toki 800seen mahtuu useampikin mutta suodatusta kannattaa silloin heti tuplata, meni vähän ohi aiheen mutta...


      • uusi hankittu..
        fish KING kirjoitti:

        TetraTec EX 1200
        - huonot ämpärit
        - huono kannen kiinitys mekanismi
        - huonot imukupit
        - varaosien huonohko saatavuus, tarvittaessa
        - melu, varauksin (kuka mihinkä tottuu)



        Eheim Professionel II 2028
        - hyvät ämpärit
        - hijainen
        - saksasta saa halvemmalla (KVG)
        - imupoisto liitin heikoin lenkki (halkes mulla muutossa (taisi taittua kuljetuksen aikana, mutta hajos kuitenkin)
        - tiivisteet kannattaa huoltaa aika ajoin mukana tulevalla tuubimassalla



        Eheim Professionel 3e 2078
        - kallis
        - paras

        Suositukseni
        - en tinkisi tässä asiassa jos rahaa on laittaa akvaarioonkin ;)
        - Eheimin PRO II tuut toimeen jos sulla on alle 500 litranen, mainostaa kuka mitä muuta tahansa, no, pienehköllä kalastolla kyllä vielä 800 litraiseenkin mutta kalaston täytyy olla tosiaan NIUKKAAKIN NIUKEMPI ja tarkkaan valittu (tarkoittaa jotain kahta suureksi kasvavaa ahven lajia pariskuntana) itse ajattelin riikinkukkoahvenia, toki 800seen mahtuu useampikin mutta suodatusta kannattaa silloin heti tuplata, meni vähän ohi aiheen mutta...

        Tuosta voi muuttaa sitten pienellä lisäinvestoinnilla pro 3:een joskus.. 400L.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe