Miksi näin hiljainen päivä

Kössönöm

10

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kössönöm

        lepopäivää. Luuletko sinä, että ne sunnuntaisin ilmaiseksi töitä tekevät?


      • Kössönöm kirjoitti:

        lepopäivää. Luuletko sinä, että ne sunnuntaisin ilmaiseksi töitä tekevät?

        erilainen päivä. Olin nuorena seurakunnassa töissä. Sunnuntaipäivät olivat työpäivinä sellaisia juhlallisia ja rauhallisia. Tehtiin vain välttämättömät työt.


      • Kössönöm
        purje kirjoitti:

        erilainen päivä. Olin nuorena seurakunnassa töissä. Sunnuntaipäivät olivat työpäivinä sellaisia juhlallisia ja rauhallisia. Tehtiin vain välttämättömät työt.

        sunnuntaisin kirkonmenoissa ja silti tavalliset uskovaiset haukkuvat sunnuntaisin töissä olevia. Se onkin aika kummallista, että tämä sunnuntaityön vastustaminen kristillisin perustein kohdistuu vaan kauppojen sunnuntai-aukioloon.

        Eipä taida umpiuskis vastustaa ambulanssimiehistön pihaan kurvaamista siinä vaiheessa, kun on sydänkohtaus päällä, vaikka olisikin sunnuntai.


      • Kössönöm kirjoitti:

        sunnuntaisin kirkonmenoissa ja silti tavalliset uskovaiset haukkuvat sunnuntaisin töissä olevia. Se onkin aika kummallista, että tämä sunnuntaityön vastustaminen kristillisin perustein kohdistuu vaan kauppojen sunnuntai-aukioloon.

        Eipä taida umpiuskis vastustaa ambulanssimiehistön pihaan kurvaamista siinä vaiheessa, kun on sydänkohtaus päällä, vaikka olisikin sunnuntai.

        uskovaiset haukumme heitä, jotka joutuvat olemaan töissä sunnuntaisin, ellei sitten kateudesta :)))) Me vastustamme materialistisia arvoja, jossa kaikki on kaupan ja mikään ei ole pyhää, vain raha ratkaisee. :(


      • Kössönöm
        purje kirjoitti:

        uskovaiset haukumme heitä, jotka joutuvat olemaan töissä sunnuntaisin, ellei sitten kateudesta :)))) Me vastustamme materialistisia arvoja, jossa kaikki on kaupan ja mikään ei ole pyhää, vain raha ratkaisee. :(

        onhan se tietysti aika materialistista pitää sairaaloita auki jopa sunnuntaisin. Niin vai?Entä poiisi?

        Kannattaa miettiä sitä, milloin sairastuu, tai joutuu ryöstön uhriksi, kun sunnuntaina ei ole mikään auki. Sopisiko sinulle?

        Jos ei ole autoa, eivätkä bussit kulje, niin vaikeaa se on mennä sapattisääntöä rikkovan papin saarnaa kuuntelemaan, jos ei kirkko ole kävelymatkan päässä.


    • Hanna

      Huvittaa tuo sinun touhusi. Jospa juuri sen vuoksi, että sinullakin olisi joskus "lepopäivä" tilastosi kontroloimisessasi. Kirkosta pääsee eroon, mutta...

      • Kössönöm

        Jos ei olisi valtionkirkkoa, niin minä olisinkin ihan hiljaa kirkostaeroamisluvuista. Ei minua sekään kiinnosta paljonko hellareissa on porukkaa.

        Tosin ihmisoikeuksien kannattajana olen sitä mieltä, että lasten uskonnollinen aivopesu pitäisi saada loppumaan.


    • ai mut hei

      Ne ovat tänään olleet kirkossa, eivätkä ole ennättäneet erota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe