kirkosta eroamisissa? Onko Paarma & company ollut tänään hiljaa, vai mistä johtuu?
http://eroakirkosta.fi/static/tilastot/tuntikohtaiset_erot
http://eroakirkosta.fi/static/tilastot/paivittaiset_erot.txt
Miksi näin hiljainen päivä
10
345
Vastaukset
palolla vaikutusta? Katso ja arvioi itse.
http://www.kristuspaiva.fi
Tänään on lepopäivä. :)- Kössönöm
lepopäivää. Luuletko sinä, että ne sunnuntaisin ilmaiseksi töitä tekevät?
Kössönöm kirjoitti:
lepopäivää. Luuletko sinä, että ne sunnuntaisin ilmaiseksi töitä tekevät?
erilainen päivä. Olin nuorena seurakunnassa töissä. Sunnuntaipäivät olivat työpäivinä sellaisia juhlallisia ja rauhallisia. Tehtiin vain välttämättömät työt.
- Kössönöm
purje kirjoitti:
erilainen päivä. Olin nuorena seurakunnassa töissä. Sunnuntaipäivät olivat työpäivinä sellaisia juhlallisia ja rauhallisia. Tehtiin vain välttämättömät työt.
sunnuntaisin kirkonmenoissa ja silti tavalliset uskovaiset haukkuvat sunnuntaisin töissä olevia. Se onkin aika kummallista, että tämä sunnuntaityön vastustaminen kristillisin perustein kohdistuu vaan kauppojen sunnuntai-aukioloon.
Eipä taida umpiuskis vastustaa ambulanssimiehistön pihaan kurvaamista siinä vaiheessa, kun on sydänkohtaus päällä, vaikka olisikin sunnuntai. Kössönöm kirjoitti:
sunnuntaisin kirkonmenoissa ja silti tavalliset uskovaiset haukkuvat sunnuntaisin töissä olevia. Se onkin aika kummallista, että tämä sunnuntaityön vastustaminen kristillisin perustein kohdistuu vaan kauppojen sunnuntai-aukioloon.
Eipä taida umpiuskis vastustaa ambulanssimiehistön pihaan kurvaamista siinä vaiheessa, kun on sydänkohtaus päällä, vaikka olisikin sunnuntai.uskovaiset haukumme heitä, jotka joutuvat olemaan töissä sunnuntaisin, ellei sitten kateudesta :)))) Me vastustamme materialistisia arvoja, jossa kaikki on kaupan ja mikään ei ole pyhää, vain raha ratkaisee. :(
- Kössönöm
purje kirjoitti:
uskovaiset haukumme heitä, jotka joutuvat olemaan töissä sunnuntaisin, ellei sitten kateudesta :)))) Me vastustamme materialistisia arvoja, jossa kaikki on kaupan ja mikään ei ole pyhää, vain raha ratkaisee. :(
onhan se tietysti aika materialistista pitää sairaaloita auki jopa sunnuntaisin. Niin vai?Entä poiisi?
Kannattaa miettiä sitä, milloin sairastuu, tai joutuu ryöstön uhriksi, kun sunnuntaina ei ole mikään auki. Sopisiko sinulle?
Jos ei ole autoa, eivätkä bussit kulje, niin vaikeaa se on mennä sapattisääntöä rikkovan papin saarnaa kuuntelemaan, jos ei kirkko ole kävelymatkan päässä.
- Hanna
Huvittaa tuo sinun touhusi. Jospa juuri sen vuoksi, että sinullakin olisi joskus "lepopäivä" tilastosi kontroloimisessasi. Kirkosta pääsee eroon, mutta...
- Kössönöm
Jos ei olisi valtionkirkkoa, niin minä olisinkin ihan hiljaa kirkostaeroamisluvuista. Ei minua sekään kiinnosta paljonko hellareissa on porukkaa.
Tosin ihmisoikeuksien kannattajana olen sitä mieltä, että lasten uskonnollinen aivopesu pitäisi saada loppumaan.
- ai mut hei
Ne ovat tänään olleet kirkossa, eivätkä ole ennättäneet erota.
- Kössönöm
sunnuntaitilastoja:
2008-10-12 157
2008-10-05 199
2008-09-28 246
2008-09-15 115
Aika hyvin kuitenkin. En tiedä mistä nuo keskinäiset erot johtuvat. Joistain uutisista kenties.
http://eroakirkosta.fi/static/tilastot/paivittaiset_erot.txt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230