Oisko kellään heittää biisilistaa joltain Popedan viimeaikaiselta keikalta? Mitkä biisit on kelpuutettu mukaan uudelta levyltä?
Ois tarkoitus mennä joulukuun alussa Tavastialle kattomaan.
Biisilista..
5
1264
Vastaukset
- Mä vaan
Settilistassa on ollut nyt täs syksyllä nää
Raakaa voimaa
Matkalla Alabamaan
Sukset
Elän itselleni
Aino
Onhan päivä vielä huomennakin
Kuutamohullu
Tahdotko mut tosiaan
Huh hah hei
Huumetta
Kersantti Karoliina
20 centtiä
Lentolupakirja
Tohtori Mustajärvi
Kaasua
Pohjantähden alla
Kuuma kesä
Tango pelargonia
Kun mies unelmoi
Hän on täällä tänään
Repe ja Lissu
Elämässä pitää olla runkkua
Järjestys vaihtelee keikoittain mut syksyn settiin kuuluu nuo- Mä vaan
verrattuna muuttunut aika paljon ja pois on tiputettu nyt biisit
Yö
Punaista ja makeaa
Beibi on Y.L.P.E.E
Delilah
Kalteriblues - ehkä kattomaan
Uuden levyn parhaat biisit näyttää löytyvän setistä :-)
- oli toi sama
Tuo sama setti oli miltei tuossa järjestyksessä Kouvolassa. Ainoastaan Kun mies unelmoi ja Hän on täällä tänään puuttui, eli ei menetetty yhtään mitään.
- Mä vaan
Mä vaan kirjoitti:
verrattuna muuttunut aika paljon ja pois on tiputettu nyt biisit
Yö
Punaista ja makeaa
Beibi on Y.L.P.E.E
Delilah
KalteribluesDADA ei kanssa oo nyt setissä. Keväällä ja kesän alussa oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408