Oisko kellään heittää biisilistaa joltain Popedan viimeaikaiselta keikalta? Mitkä biisit on kelpuutettu mukaan uudelta levyltä?
Ois tarkoitus mennä joulukuun alussa Tavastialle kattomaan.
Biisilista..
5
1266
Vastaukset
- Mä vaan
Settilistassa on ollut nyt täs syksyllä nää
Raakaa voimaa
Matkalla Alabamaan
Sukset
Elän itselleni
Aino
Onhan päivä vielä huomennakin
Kuutamohullu
Tahdotko mut tosiaan
Huh hah hei
Huumetta
Kersantti Karoliina
20 centtiä
Lentolupakirja
Tohtori Mustajärvi
Kaasua
Pohjantähden alla
Kuuma kesä
Tango pelargonia
Kun mies unelmoi
Hän on täällä tänään
Repe ja Lissu
Elämässä pitää olla runkkua
Järjestys vaihtelee keikoittain mut syksyn settiin kuuluu nuo- Mä vaan
verrattuna muuttunut aika paljon ja pois on tiputettu nyt biisit
Yö
Punaista ja makeaa
Beibi on Y.L.P.E.E
Delilah
Kalteriblues - ehkä kattomaan
Uuden levyn parhaat biisit näyttää löytyvän setistä :-)
- oli toi sama
Tuo sama setti oli miltei tuossa järjestyksessä Kouvolassa. Ainoastaan Kun mies unelmoi ja Hän on täällä tänään puuttui, eli ei menetetty yhtään mitään.
- Mä vaan
Mä vaan kirjoitti:
verrattuna muuttunut aika paljon ja pois on tiputettu nyt biisit
Yö
Punaista ja makeaa
Beibi on Y.L.P.E.E
Delilah
KalteribluesDADA ei kanssa oo nyt setissä. Keväällä ja kesän alussa oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029