Eli mikä olisi helpoin tapa hakea kotisivuille tieto huutonetistä, mitä olisi itsellä juuri sillähetkellä myynnissä, eli huuto.netin "katso myyjän muut kohteet" linkin takainen listaus siistinä kompaktina pakettina esim sivun oikeaan laitaan.. No sijainnin voi määritellä itse, kunhan keksii miten nuo tiedot saisi haettua, mielellään validi ratkaisu.
Kiitos jo etukäteen!
Esimerkkikoodi auttaisi, sillä aika alussa olen tämän kanssa, haluaisin vain oppia asiat alusta alkaen validilla tavalla.
huuto.net
nyt myynnissä
1
446
Vastaukset 1
- esim.
Mureakuha sisältää tällaisen koodipätkän:
http://mureakuha.com/keskustelut/2?9668
Tuo ei ole mitä haettu, mutta tuosta osaava saanee muokattua, itse en testailujen mukaan tätä muokkausta osannut, mutta ehkä joku täällä? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan66682- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli49646Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33573En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32548Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7546- 48488
- 76472
- 33435