Hei, minulla on vanha Krups:n TYP 963-mallinen espressokeitin, jonka sain eräältä tuttavalta, joka muuttopuuhissaan heittää tavaraa pois tai antaa muille. Valitettavasti ohjeita ei ole enään tallella enkä minä osaa tuollaista käyttää...
Olisiko jollakin mahdollisesti tietoa tuon käyttöohjeista?
Apua vanhaan espressokeittimeen..
3
692
Vastaukset
- pärjätä
Tilkka vettä sinne säiliöön.
Laitteessa on kauhaa muistuttava kahvallinen värkki ja sen sisään mahtuva siiviläntapainen. Siivilä sinne kauhan sisään ja espressopaahdettua kahvijauhetta siihen siivilään. Sitten kierrät sen kauhan paikoilleen (sovitat bajonettilukitsimen puoliskot vastakkain siinä kulmassa kuin kauha tuntuu sopivan loveensa ja kierrät sitten kahvasta oikealle niin että kauha lukittuu suht' tiukasti.
Lasikannu siihen kauhan pohjassa olevan valumareiän alle.
Töpseli seinään ja virtakytkin päälle.
Kohta sinulla on lasikannussa espressoa. Sovita veden ja kahvin määrä seuraavalla kerralla sen mukaan, millaista tuli eka kerralla.
Kauhan ja siivilän pesussa on vielä tiedossa pikku askaretta.- s....
kiitos, kiitos jo näistäkin.. suurimman osan tuosta kyllä arvasinkin, mutta mietin, että tuossa sivussa on jokin tuollainen ihmeellinen juttu (siinä on myös sellainen pyöreä osa joka kai siis säätelee), että tuleeko sieltä höyryä vai mitä?
- joo
s.... kirjoitti:
kiitos, kiitos jo näistäkin.. suurimman osan tuosta kyllä arvasinkin, mutta mietin, että tuossa sivussa on jokin tuollainen ihmeellinen juttu (siinä on myös sellainen pyöreä osa joka kai siis säätelee), että tuleeko sieltä höyryä vai mitä?
cappucinoon tarvittavan maidon vaahdottamiseen. Et tarvitse sitä pelkkää espressoa valmistaessasi. Anna sen venttiilin nupin olla kiinni kierrettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237