Tiedoksi: Lippuja ei saa.

J.H.

Monet valittavat ettei lippuja saa. Ei todellakaan saa, se on totta. Niitä ostetaan pitkän jonottamisen jälkeen. Tämä sama ilmiö toistuu joka kerta. Helpolla tai halvalla ei pärjää tässä kisassa. Itse ostin lippuni 90min jonotuksen jälkeen. Kahden lipun rajoitus oli erinomainen parannus viime kertaiseen.

22

2330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....joo....

      Miten niin 90 min jonotuksen? Jonotit sitten paikanpäällä vai? Kaikille ei ole mahdollista... Kahdella puhelimella paukutin samalla kun oli netissä jonossa. 45 min jälkeen sivuille tuli viesti, että liput on myyty loppuun!

      • J.H.

        Paikan päällä jonotin.. Ymmärrän toki ettei se kaikille ole mahdollista.


      • metallica fani 20 vuotta

        Vaikka sainkin liput, niin olen sitä mieltä, että aivan syvältä tuo systeemi, että sinne pääsi näköjään jonottamaan jo reippaasti ennen klo 9:ää ainakin netissä.

        Itse saatiin kun meni nettijonoon jotain 20 vaille 9. Kaveri, joka kirjautui nettiin vasta 10 min myöhemmin, ei saanut lippuja.

        Ei pitäis mennä noin. Pitäis jonotus alkaa vasta klo 9 kun myynti alkaa, ei niin että jonottamaan pääsee jo reippaasti ennen myyntiaikaa.

        Mut onneksi itellä kävi mäihä. JES!


      • tosiaan...
        metallica fani 20 vuotta kirjoitti:

        Vaikka sainkin liput, niin olen sitä mieltä, että aivan syvältä tuo systeemi, että sinne pääsi näköjään jonottamaan jo reippaasti ennen klo 9:ää ainakin netissä.

        Itse saatiin kun meni nettijonoon jotain 20 vaille 9. Kaveri, joka kirjautui nettiin vasta 10 min myöhemmin, ei saanut lippuja.

        Ei pitäis mennä noin. Pitäis jonotus alkaa vasta klo 9 kun myynti alkaa, ei niin että jonottamaan pääsee jo reippaasti ennen myyntiaikaa.

        Mut onneksi itellä kävi mäihä. JES!

        olet fani..miksi et ole metallica fanclubissa ei tarttis jonotella!!T:Tosi fäni


      • sadhustn
        metallica fani 20 vuotta kirjoitti:

        Vaikka sainkin liput, niin olen sitä mieltä, että aivan syvältä tuo systeemi, että sinne pääsi näköjään jonottamaan jo reippaasti ennen klo 9:ää ainakin netissä.

        Itse saatiin kun meni nettijonoon jotain 20 vaille 9. Kaveri, joka kirjautui nettiin vasta 10 min myöhemmin, ei saanut lippuja.

        Ei pitäis mennä noin. Pitäis jonotus alkaa vasta klo 9 kun myynti alkaa, ei niin että jonottamaan pääsee jo reippaasti ennen myyntiaikaa.

        Mut onneksi itellä kävi mäihä. JES!

        itse kirjauduin lippupalvelun sivulle klo.7:30 mutta pääsin jonoon vasta 8:50, kaveri kirjautu 8:30 ja pääsi jonoon 8:45....kamu sai liput minä en, kyllä kyrsii :(


      • .....joo....
        sadhustn kirjoitti:

        itse kirjauduin lippupalvelun sivulle klo.7:30 mutta pääsin jonoon vasta 8:50, kaveri kirjautu 8:30 ja pääsi jonoon 8:45....kamu sai liput minä en, kyllä kyrsii :(

        SOITASOITASOITA, SOITA KOKO AJAN, KYLLÄ NE IRTOO SIELTÄ!


      • sadhustn
        .....joo.... kirjoitti:

        SOITASOITASOITA, SOITA KOKO AJAN, KYLLÄ NE IRTOO SIELTÄ!

        sitkeys palkittiin, otin neuvostasi vaarin ja huvikseen soitin tossa klo.18 jälkeen jonotin n.20minsaa ja juuri oli vapautunut kaksi lippua :)


      • .....joo....
        sadhustn kirjoitti:

        sitkeys palkittiin, otin neuvostasi vaarin ja huvikseen soitin tossa klo.18 jälkeen jonotin n.20minsaa ja juuri oli vapautunut kaksi lippua :)

        Hyvä sinä! Eihän vituta enää läheskään niin paljoo kun aamulla? ;)
        Mullakin kummasti helpotti...


      • sadhustn
        .....joo.... kirjoitti:

        Hyvä sinä! Eihän vituta enää läheskään niin paljoo kun aamulla? ;)
        Mullakin kummasti helpotti...

        aika jännä tunne kun suuri vitutus muuttuu suunnattomaan tyytyväisyyteen :)


    • kyl mä tiiän ;)

      ei toi 90 min viel mitää. porukka jonotti niit 5 tuntiaki ovella. ite olin 2 tuntia

    • Jäi taas luu käteen...

      Siis nyt on ihan pakko kysyä että miten ihmeessä niitä lippuja oikein saa? Onko jokin porsaanreikä mitä en ole tajunnut kun taas kävi niin että jäi luu käteen.. Meitä oli kolme kaverusta ja oltiin Lippupalvelun nettisivuilla jonossa 8.45 ja silloin jo sanottiin että yli 15 minuutin jonotusaika. No sitten odoteltiin kolmen istunnon voimin ja kello 9.45 ilmoitettiin että liput ovat kaikki varattu.

      Kertokaahan hyvät ihmiset jotka olette onnistuneet saamaan lippuja Metallican konserttiin laillisin keinoin että miten ihmeessä siinä oikein onnistuitte kun viime kerralla meille kävi myös näin. Harmittaa..

      • elkomia

        Tampereen stokkalta sai lippuja kun jono oli hälventynyt. työkaveri kävi just (klo 13:00) hakemassa itelleen liput. on niitä varmaan vieläkin siellä mut varmaan vaan maanantaille


      • tällä kertaa

        Kahdella viime kerralla jäi liput saamatta, joten näköjään on ihan tuurista kiinni saako vai ei...

        Tänään:

        Itse olin myös netissä jonossa 8.30 aikaan ja n. 8.50 minulle tuli näytölle että jonotusaika yli 15 min. Pääsin netissä "kassalle" n. 9.10 ja sain ostettua 2 lippua.

        Kokeilin sen jälkeen hyvikseni ostamista uudelleen ja sain taas ostettua 2 lippua. Sen jälkeen nettipalvelu hyytyi ja jäin jonoon, joka n. 9.45 ilmoitti että konsertit loppuunmyytyjä.


      • jonottaja
        tällä kertaa kirjoitti:

        Kahdella viime kerralla jäi liput saamatta, joten näköjään on ihan tuurista kiinni saako vai ei...

        Tänään:

        Itse olin myös netissä jonossa 8.30 aikaan ja n. 8.50 minulle tuli näytölle että jonotusaika yli 15 min. Pääsin netissä "kassalle" n. 9.10 ja sain ostettua 2 lippua.

        Kokeilin sen jälkeen hyvikseni ostamista uudelleen ja sain taas ostettua 2 lippua. Sen jälkeen nettipalvelu hyytyi ja jäin jonoon, joka n. 9.45 ilmoitti että konsertit loppuunmyytyjä.

        oon odottanu jonossa jo 08.50 asti, eikä oo tullu mitään ilmotusta etten sais lippuja enää. Onko mulla vielä mahiksia ees saada lippuja enää?Onko liput varattu jo valmiiksi jonottajille?


      • .....joo....

      • jonottaja
        .....joo.... kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/popstars/200810208453347_ps.shtml

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1603593

        http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/734352?metallica

        Peruutuslippuja voi kysellä ensi viikosta alkaen...
        Tai ostaa 500€ huutonetistä :(
        Onnea vaan!

        kokoajan lataa vaan...outoa!siis kyllähän tässä vielä vähän aikaa jaksaa, jos kerta mulla olis vielä mahdollisuus saada ne liput. ei mulle oo tullu mitään viestiäkään ettei lippuja olis (vaikka toki oon lukenu, ettei niitä enää ole). Sitte tossa ei oo enää sitä jonotusaikaakaan, ainoastaan teksti:

        Verkkokaupassa on tällä hetkellä paljon asiakkaita.
        Olet jonossa verkkokauppaan. Pääset vuorollasi automaattisesti verkkokauppaan.

        You are placed in queue and will be let in automatically.

        ja sitte se aika systeemi.
        Onko kellään muulla samaa tilannetta, vai onko lippupalvelu vaan tiltannu lopullisesti??


      • .....joo....
        jonottaja kirjoitti:

        kokoajan lataa vaan...outoa!siis kyllähän tässä vielä vähän aikaa jaksaa, jos kerta mulla olis vielä mahdollisuus saada ne liput. ei mulle oo tullu mitään viestiäkään ettei lippuja olis (vaikka toki oon lukenu, ettei niitä enää ole). Sitte tossa ei oo enää sitä jonotusaikaakaan, ainoastaan teksti:

        Verkkokaupassa on tällä hetkellä paljon asiakkaita.
        Olet jonossa verkkokauppaan. Pääset vuorollasi automaattisesti verkkokauppaan.

        You are placed in queue and will be let in automatically.

        ja sitte se aika systeemi.
        Onko kellään muulla samaa tilannetta, vai onko lippupalvelu vaan tiltannu lopullisesti??

        Kävin kattoon, ilmoittaa vaan, ettei tilaisuuteen toistaiseksi ole lippuja.
        Eli sulla on varmaan joku bugi siellä, tai niillä paremminkin. Tuskin on toivoa lippuja saada...
        Soita puhelinpalveluun. Maksaa tosin liki 2€/min.


    • allica

      Itehän sain liput reilu puoli tuntia sitten (noin klo 13.50) Kävin lippupalvelun sivuilla huvikseen kokeilemassa niin eikös sieltä vielä irronnu 2 hajapaikkaa

      • .....joo....

        Ne on varmaan niitä lunastamattomia...Onnea :)
        Pitää itekkin kokeilla pitkin päivää, jos vielä kerran on toivoa!


      • all

        mulle kävi samoin, soitin lippupalveluun ja samantien irtos 2 hajalippua


    • onneksi

      Itsekin aloin jonottamaan jo ennen yhdeksää netissä ja kahdella puhelimella. Linjat oli niin tukossa että en päässyt edes jonoon puhelimilla. 20 yli 10 onnisti ja sain puhelimitse 2 hajapaikkaa kaarteista. Kahden aikoihin soitin uudestaan ja sain kaksi vierekkäistä paikkaa ylhäältä kaarteen alusta!
      Olisi ehkä sittenkin pitänyt reissata 40km Forssaan ja mennä luukulle :/

      No viisastuinpahan taas, eka kerta kun tilaan lippuja. Kantapään kauttahan nämä jutut pitää oppia (>_

    • BORIS

      Jonotin lippuani siitä 23.50-9.00 että haistakaa paska... oli kyllä kavereiden kanssa mukavaa touhua tuo :D Kentälle mennää poijjjaatt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe