Taasko sopupeli?

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2008/10/734096

Tuomari ei varmastikaan ollu lahjottu, koska vihelsi lopussa rankkarin RoPSia vastaan. Epäilyjä herättää se kun se ilmeisesti vedetiin tahallaan ohi.

Lahjotukuksen saanaeita olivat todenäköisemmin muutamat Ropsi:n pelaajat.

Outoa on että veikkaus avasi vielä kohteen 10 min ennen loppua, mutta kerroin oli huomattavasti pienempi.http://www.yle.fi/tekstitv/txt/P491_05.html

98 RoPS - VPS 0-1 2 2,35
ennen 19.10. klo 15:51:39 3,45

Mailmalla yhdessä kohtaa keroitoimet heittelivät niin plajon jossain kohtaa, että pystyi varmistaan varman voiton eri saittien kanssa 107%:n palautuksella kun pelasi vaan kaikkia 1x2 merkkejä panostamalla niin, että saa jokaisesta merkistä voittaa saman summan! Niin minä tein, mutta kun olisi tiennyt, että Rops häviää tahalleen niin olisi pitänyt pelata pelkkää VPS:sää

5

1746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä voitto

      Pelasit jokaista merkkiä eurolla, kun ei sulla ollut enempää viikkorahaa jäljellä, onnittelut voitostasi, hyvin vedit vedonvälittäjiltä sormet suuhun.

      • 3k yhteensä kaikille merkeille. Ennmänkin olsin laittanut mutta vedonvälittäjät ovat rajoitaneet liikaa panoksiani.

        Viikkoraha?

        siitä on sellaset 10 vuotta kun sain sellasen viimeksi.


      • Vai niin
        Gambler1 kirjoitti:

        3k yhteensä kaikille merkeille. Ennmänkin olsin laittanut mutta vedonvälittäjät ovat rajoitaneet liikaa panoksiani.

        Viikkoraha?

        siitä on sellaset 10 vuotta kun sain sellasen viimeksi.

        3 kuukauden karkkirahat laitoit. Miten osasit lukea peliehdot? Ootko ulkomaalainen? Kirjoituksesta päätellen olet, mutta mistä maasta? Venäjältä?


      • Vai niin kirjoitti:

        3 kuukauden karkkirahat laitoit. Miten osasit lukea peliehdot? Ootko ulkomaalainen? Kirjoituksesta päätellen olet, mutta mistä maasta? Venäjältä?

        3K on 3000€ ja 50K on 50 000€ ja 1M on 1000 000€

        Sanotaan myös kolme kiloa jos laittaa panokseksi 3000€

        Oon ihan suomalainen.


      • kun joku muukin
        Gambler1 kirjoitti:

        3K on 3000€ ja 50K on 50 000€ ja 1M on 1000 000€

        Sanotaan myös kolme kiloa jos laittaa panokseksi 3000€

        Oon ihan suomalainen.

        harrastaa näitä kaikkien vetojen merkkejä...

        minäkin joskus kerkiän ja käytän näitä joskus korkeita tasoitus kohteita toisena (pääsen kahdella merkillä tällöin joka merkin voittoo) jonkun muun rinnalla....

        Tarvii katsoa vain että tulee voittoa... eli kerroin ei saa jäädä liian pieneksi kuin panos, kokonaisuus ratkaisee....

        eli vaikka kokonais kerroin 1,2 ja panosta 1K voittoa 0,2K ihan hyvä ilta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe