http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2008/10/734096
Tuomari ei varmastikaan ollu lahjottu, koska vihelsi lopussa rankkarin RoPSia vastaan. Epäilyjä herättää se kun se ilmeisesti vedetiin tahallaan ohi.
Lahjotukuksen saanaeita olivat todenäköisemmin muutamat Ropsi:n pelaajat.
Outoa on että veikkaus avasi vielä kohteen 10 min ennen loppua, mutta kerroin oli huomattavasti pienempi.http://www.yle.fi/tekstitv/txt/P491_05.html
98 RoPS - VPS 0-1 2 2,35
ennen 19.10. klo 15:51:39 3,45
Mailmalla yhdessä kohtaa keroitoimet heittelivät niin plajon jossain kohtaa, että pystyi varmistaan varman voiton eri saittien kanssa 107%:n palautuksella kun pelasi vaan kaikkia 1x2 merkkejä panostamalla niin, että saa jokaisesta merkistä voittaa saman summan! Niin minä tein, mutta kun olisi tiennyt, että Rops häviää tahalleen niin olisi pitänyt pelata pelkkää VPS:sää
Taasko sopupeli?
5
1746
Vastaukset
- Hyvä voitto
Pelasit jokaista merkkiä eurolla, kun ei sulla ollut enempää viikkorahaa jäljellä, onnittelut voitostasi, hyvin vedit vedonvälittäjiltä sormet suuhun.
3k yhteensä kaikille merkeille. Ennmänkin olsin laittanut mutta vedonvälittäjät ovat rajoitaneet liikaa panoksiani.
Viikkoraha?
siitä on sellaset 10 vuotta kun sain sellasen viimeksi.- Vai niin
Gambler1 kirjoitti:
3k yhteensä kaikille merkeille. Ennmänkin olsin laittanut mutta vedonvälittäjät ovat rajoitaneet liikaa panoksiani.
Viikkoraha?
siitä on sellaset 10 vuotta kun sain sellasen viimeksi.3 kuukauden karkkirahat laitoit. Miten osasit lukea peliehdot? Ootko ulkomaalainen? Kirjoituksesta päätellen olet, mutta mistä maasta? Venäjältä?
Vai niin kirjoitti:
3 kuukauden karkkirahat laitoit. Miten osasit lukea peliehdot? Ootko ulkomaalainen? Kirjoituksesta päätellen olet, mutta mistä maasta? Venäjältä?
3K on 3000€ ja 50K on 50 000€ ja 1M on 1000 000€
Sanotaan myös kolme kiloa jos laittaa panokseksi 3000€
Oon ihan suomalainen.- kun joku muukin
Gambler1 kirjoitti:
3K on 3000€ ja 50K on 50 000€ ja 1M on 1000 000€
Sanotaan myös kolme kiloa jos laittaa panokseksi 3000€
Oon ihan suomalainen.harrastaa näitä kaikkien vetojen merkkejä...
minäkin joskus kerkiän ja käytän näitä joskus korkeita tasoitus kohteita toisena (pääsen kahdella merkillä tällöin joka merkin voittoo) jonkun muun rinnalla....
Tarvii katsoa vain että tulee voittoa... eli kerroin ei saa jäädä liian pieneksi kuin panos, kokonaisuus ratkaisee....
eli vaikka kokonais kerroin 1,2 ja panosta 1K voittoa 0,2K ihan hyvä ilta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483