sotaveteraanit vs

pakolaiset

kuinka suuresti ihmiset arvostavat sotaveteraaneja?? ihmisiä jotka taistelivat meille vapauden, itsenäisyyden!! on hienoa että olemme saaneet perintönä vapaan maan! eikö ole aika väärin hankkia tänne kaikenlaisia mitättömiä pakolaisia? hankkimalla pakolaisia kumoamme ja mitätöimme sotaveteraanien tekemät saavutukset meiden suomalaisten puolesta!! tulkaa ihmiset järkiinne, pitäkäämme suomi puhtaana!

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUTTUA

asia on niin kuin sanoit,valitettavasti suomalaiset ovat säälittäviä lampaita ja antavat persettä kun herrat niin sanoo...niin kauan kuin kaikki asiat eivät ole hyvin omassa maassa niin ei ainuttakaan ns.pakolaista tänne loisimaan.

• mielipide??

kertokaa tekin omat mielipiteenne tähän asiaan!! huhuu, merivirta,lommi jne!

• mielipide?? kirjoitti:

kertokaa tekin omat mielipiteenne tähän asiaan!! huhuu, merivirta,lommi jne!

panos olisi Suomi jäänyt ilman minun rikastuttavia vaikutuksia, kaikki kunnia suomen sotaveteraaneille.
        On mielestäni hävytöntä että he nyt jo hyvin iäkkäänä eivät saa tarvitseva huolenpito, jäljellä olevat olisi syyttä hemmotella viimeisen päällä.

Van Wonterghem Freddy 236

• silkkisukka
        wonterghem kirjoitti:

panos olisi Suomi jäänyt ilman minun rikastuttavia vaikutuksia, kaikki kunnia suomen sotaveteraaneille.
        On mielestäni hävytöntä että he nyt jo hyvin iäkkäänä eivät saa tarvitseva huolenpito, jäljellä olevat olisi syyttä hemmotella viimeisen päällä.

Van Wonterghem Freddy 236

ne hulppeat varat, jotka on kiinni niissä laitoksissa, jotka "veteraanikeräys"-varoilla on perustettu ja rakennettu.NYT ON AIKA RUVETA VAPAUTTAMAAN VAROJA VIIMEISTEN VETERAANIEN KÄYTTÖÖN! Terveyde- ja sairaudenhoito sekä kuntoutus maksuttomaksi ja kulut näistä kiinteistöistä!!!!!! Itse olen hoitanut isäni ja äitini saamatta penniäkään kuntoutukseen saati muuhun. En niitä itse kaipaa, mutta vielä on monia joita voidaan ilahduttaa ja tukea.

• körmyläinen
        silkkisukka kirjoitti:

ne hulppeat varat, jotka on kiinni niissä laitoksissa, jotka "veteraanikeräys"-varoilla on perustettu ja rakennettu.NYT ON AIKA RUVETA VAPAUTTAMAAN VAROJA VIIMEISTEN VETERAANIEN KÄYTTÖÖN! Terveyde- ja sairaudenhoito sekä kuntoutus maksuttomaksi ja kulut näistä kiinteistöistä!!!!!! Itse olen hoitanut isäni ja äitini saamatta penniäkään kuntoutukseen saati muuhun. En niitä itse kaipaa, mutta vielä on monia joita voidaan ilahduttaa ja tukea.

ei siihen kukaan näköjään halua osallistua. Voipi mennä suuret rahat ohi oman puolueen, jos niitä keräyspytinkejä myymään ruvetaan ja rahoja käyttämään vallan väärään osoitteeseen!!!

• kysyn vaan

olivat suomalaiset ruotsiin turvaan kuskatut sotalapset? Pakolaisia?

• hirteen vain

sotakarkureita ja maanpettureita olivat! olisivat minun mielestäni pitäneet tuomita sotaoikeudessa ajanmukaisin rangaistuksin!!

• hyssykät???

Aika pelotava kirjoitus. Pitäisikö meidän siis unohtaa Ruotsin apu sodan aikana lapsillemme, ja koko Suomelle. Emmekö me vuorostamme ole auttamisvuorossa? Älytön rinnastaa pakolaisia sotaveteraaneihin. uskoisin, että jokainen täysissä järjissään oleva suomalainen kunnioittaa omia veteraanejaan ja heidän mittaamattoman arvokasta työtään itsenäisyytemme eteen. Perussuomaisissakos tuollaisia ideoita ja ajatuksia kehittyy? Pelottaa!

• on niin vaikka pakolaisia tulee pääasiassa Ruotsista, ei ne nyt kovin ruotsalaisen näköisiä ole.
        Uskon jos Ruotsalaisille tulisi hätä, keskivertosuomalainen kykene antaa anteeksi lukuisat vääryydellä
        hävityt jääkiekonmaaottelut ,ja hyvällä mielellä auttaisi rakkaat viholliset hädässä.

• körmyläinen
        wonterghem kirjoitti:

on niin vaikka pakolaisia tulee pääasiassa Ruotsista, ei ne nyt kovin ruotsalaisen näköisiä ole.
        Uskon jos Ruotsalaisille tulisi hätä, keskivertosuomalainen kykene antaa anteeksi lukuisat vääryydellä
        hävityt jääkiekonmaaottelut ,ja hyvällä mielellä auttaisi rakkaat viholliset hädässä.

"silkkisukan" esitykseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2348
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2124
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1550
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1548
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75