sotaveteraanit vs

pakolaiset

kuinka suuresti ihmiset arvostavat sotaveteraaneja?? ihmisiä jotka taistelivat meille vapauden, itsenäisyyden!! on hienoa että olemme saaneet perintönä vapaan maan! eikö ole aika väärin hankkia tänne kaikenlaisia mitättömiä pakolaisia? hankkimalla pakolaisia kumoamme ja mitätöimme sotaveteraanien tekemät saavutukset meiden suomalaisten puolesta!! tulkaa ihmiset järkiinne, pitäkäämme suomi puhtaana!

10

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUTTUA

      asia on niin kuin sanoit,valitettavasti suomalaiset ovat säälittäviä lampaita ja antavat persettä kun herrat niin sanoo...niin kauan kuin kaikki asiat eivät ole hyvin omassa maassa niin ei ainuttakaan ns.pakolaista tänne loisimaan.

      • mielipide??

        kertokaa tekin omat mielipiteenne tähän asiaan!! huhuu, merivirta,lommi jne!


      • mielipide?? kirjoitti:

        kertokaa tekin omat mielipiteenne tähän asiaan!! huhuu, merivirta,lommi jne!

        panos olisi Suomi jäänyt ilman minun rikastuttavia vaikutuksia, kaikki kunnia suomen sotaveteraaneille.
        On mielestäni hävytöntä että he nyt jo hyvin iäkkäänä eivät saa tarvitseva huolenpito, jäljellä olevat olisi syyttä hemmotella viimeisen päällä.

        Van Wonterghem Freddy 236


      • silkkisukka
        wonterghem kirjoitti:

        panos olisi Suomi jäänyt ilman minun rikastuttavia vaikutuksia, kaikki kunnia suomen sotaveteraaneille.
        On mielestäni hävytöntä että he nyt jo hyvin iäkkäänä eivät saa tarvitseva huolenpito, jäljellä olevat olisi syyttä hemmotella viimeisen päällä.

        Van Wonterghem Freddy 236

        ne hulppeat varat, jotka on kiinni niissä laitoksissa, jotka "veteraanikeräys"-varoilla on perustettu ja rakennettu.NYT ON AIKA RUVETA VAPAUTTAMAAN VAROJA VIIMEISTEN VETERAANIEN KÄYTTÖÖN! Terveyde- ja sairaudenhoito sekä kuntoutus maksuttomaksi ja kulut näistä kiinteistöistä!!!!!! Itse olen hoitanut isäni ja äitini saamatta penniäkään kuntoutukseen saati muuhun. En niitä itse kaipaa, mutta vielä on monia joita voidaan ilahduttaa ja tukea.


      • körmyläinen
        silkkisukka kirjoitti:

        ne hulppeat varat, jotka on kiinni niissä laitoksissa, jotka "veteraanikeräys"-varoilla on perustettu ja rakennettu.NYT ON AIKA RUVETA VAPAUTTAMAAN VAROJA VIIMEISTEN VETERAANIEN KÄYTTÖÖN! Terveyde- ja sairaudenhoito sekä kuntoutus maksuttomaksi ja kulut näistä kiinteistöistä!!!!!! Itse olen hoitanut isäni ja äitini saamatta penniäkään kuntoutukseen saati muuhun. En niitä itse kaipaa, mutta vielä on monia joita voidaan ilahduttaa ja tukea.

        ei siihen kukaan näköjään halua osallistua. Voipi mennä suuret rahat ohi oman puolueen, jos niitä keräyspytinkejä myymään ruvetaan ja rahoja käyttämään vallan väärään osoitteeseen!!!


    • kysyn vaan

      olivat suomalaiset ruotsiin turvaan kuskatut sotalapset? Pakolaisia?

      • hirteen vain

        sotakarkureita ja maanpettureita olivat! olisivat minun mielestäni pitäneet tuomita sotaoikeudessa ajanmukaisin rangaistuksin!!


    • hyssykät???

      Aika pelotava kirjoitus. Pitäisikö meidän siis unohtaa Ruotsin apu sodan aikana lapsillemme, ja koko Suomelle. Emmekö me vuorostamme ole auttamisvuorossa? Älytön rinnastaa pakolaisia sotaveteraaneihin. uskoisin, että jokainen täysissä järjissään oleva suomalainen kunnioittaa omia veteraanejaan ja heidän mittaamattoman arvokasta työtään itsenäisyytemme eteen. Perussuomaisissakos tuollaisia ideoita ja ajatuksia kehittyy? Pelottaa!

      • on niin vaikka pakolaisia tulee pääasiassa Ruotsista, ei ne nyt kovin ruotsalaisen näköisiä ole.
        Uskon jos Ruotsalaisille tulisi hätä, keskivertosuomalainen kykene antaa anteeksi lukuisat vääryydellä
        hävityt jääkiekonmaaottelut ,ja hyvällä mielellä auttaisi rakkaat viholliset hädässä.


      • körmyläinen
        wonterghem kirjoitti:

        on niin vaikka pakolaisia tulee pääasiassa Ruotsista, ei ne nyt kovin ruotsalaisen näköisiä ole.
        Uskon jos Ruotsalaisille tulisi hätä, keskivertosuomalainen kykene antaa anteeksi lukuisat vääryydellä
        hävityt jääkiekonmaaottelut ,ja hyvällä mielellä auttaisi rakkaat viholliset hädässä.

        "silkkisukan" esitykseen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe