Manaaja Subilta halloweeninä

Mikä versio?

Manaaja on tulossa Subilta kuun lopussa. Mietin tässä, että onko kellään halua mikä versio on kyseessä? Se pitkä, jossa on hämähäkkikävely vai lyhyt? Pidempi kai 11 minuuttia pidempi ja subin sivuilla lukee, että tuleepi klo 23:00-01:20. Tietysti tuohon vielä mainoskatkot.

Onko tuo muuten miten pelottava leffa? Sisältääkö paljon säikäyttäviä äänitehosteita tai sellaisia hyökkääviä kuvia, jotka tuleevat yhtäkkiä ruudulle ja saatavat hävitäkin äkkiä? Vihaan niitä, säikäyttävät aina :D

Onkos tuo kakkososa peräisin mistään? Sekin näyttää tulevan sitten seuraavana päivänä...

15

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kunpi onpi kyseessä, mutta tässä on hätähousuille koko elokuva puolessa minuutissa.:)

      http://www.youtube.com/watch?v=C3F9o4vBZ10

      Musta niillä joista elokuva on "komedia" on jotain vikaa päässä, ja ne jotka pitävät filmiä kehnona puuttuu tyystin elokuvataiteenlukutaito.
      Ilman säikkyefektejä ja painostavaa, loppua kohti mielettömän intensitiivistä tunnelmaakin elokuva toimii täydellisesti.

      Nykymittapuun mukaan näitä niin sanottuja säikkyefektejä on niukanlaisesti, mutta ne on korvattu sitäkin väkevämmällä kerronnalla ja vahvalla tarinalla krusifiksin naimisella.:D

      Kun näitä kahta versioita vertaa keskenään, niin kyllä se lyhykäisempi on pätevämpi versio jo pelkästään tylymmän lopun ansiosta.

      Pazuzu olisi ylpeä leffastaan jos olisi olemassa...

      • Pazuzu

        ..olemassa, asun nykyään Porissa.


      • Astronomi

        7 kertaa nähny,niin se on lähinnä komedia.
        on se saattanu joskus 70 luvulla olla kovakin sana mutta nykyisissä lastenohjelmissakin lentää veret ja hernesopat enemmän.
        -Tai niissähän ne nykyään just lentääkin...=)


      • Mikä versio?
        Astronomi kirjoitti:

        7 kertaa nähny,niin se on lähinnä komedia.
        on se saattanu joskus 70 luvulla olla kovakin sana mutta nykyisissä lastenohjelmissakin lentää veret ja hernesopat enemmän.
        -Tai niissähän ne nykyään just lentääkin...=)

        Katselin tuon Manaajan sitten ensimmäistä kertaa ja vaikka siitä pidinkin sinänsä, niin ei se minua pelottanut. Oikeastaan nukuin sitä aiemmin yön peläten, josko se onkin pelottava ja nähtyäni elokuvan nukuin kuin koiranpentu - levollisesti.

        Elokuvan tarinahan on kiehtova, mutta mielestäni elokuva olisi voinut keskittyä täysin tähän riivattuun eikä niinkään siihen pappiin. Vaikka elokuva tietysti perustuu siihen kirjaan, mutta silti. Silloin elokuva olisi ehkä ollut enemmän kauhuelokuva, mutta kyllähän tuo tuollaisenaankin hyvä oli, joskin toisaalta hieman harmitti ettei se vastannutkaan odotuksia pelon osalta.


      • leffan nimi
        Mikä versio? kirjoitti:

        Katselin tuon Manaajan sitten ensimmäistä kertaa ja vaikka siitä pidinkin sinänsä, niin ei se minua pelottanut. Oikeastaan nukuin sitä aiemmin yön peläten, josko se onkin pelottava ja nähtyäni elokuvan nukuin kuin koiranpentu - levollisesti.

        Elokuvan tarinahan on kiehtova, mutta mielestäni elokuva olisi voinut keskittyä täysin tähän riivattuun eikä niinkään siihen pappiin. Vaikka elokuva tietysti perustuu siihen kirjaan, mutta silti. Silloin elokuva olisi ehkä ollut enemmän kauhuelokuva, mutta kyllähän tuo tuollaisenaankin hyvä oli, joskin toisaalta hieman harmitti ettei se vastannutkaan odotuksia pelon osalta.

        ois sitten Riivaaja, jos se keskittyis enemmän siihen riivattuun. Manaaja on se hihhuli joka niitä demoneita poistaa.


    • hirvittävä

      floppi.

    • Pettymys .

      kun ei siinä sitä hämähäkkikävely-kohtausta ollu. Hirveä pettymys, kun työkaverini vielä näki sen ekaa kertaa, olis saanut olla se kunnon versio.

      • onko siitä

        joku pidempikin versio? joku director's cut?


      • saa pidennetyn
        onko siitä kirjoitti:

        joku pidempikin versio? joku director's cut?

        version? mistä tietää että on juuri pidennetty eikä ns. lyhyt?


      • saa pidennetyn kirjoitti:

        version? mistä tietää että on juuri pidennetty eikä ns. lyhyt?

        lyhyt on DC, eli ohjaajan versio - siitä puuttuu Reganin hämähäkkikävely rappusia alas, sekä leffa päättyy tylymmin, papin jäädessä tuijottamaan alas portaikkoa jossa Karras menetti hengensä.


      • pätkät ehkä
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        lyhyt on DC, eli ohjaajan versio - siitä puuttuu Reganin hämähäkkikävely rappusia alas, sekä leffa päättyy tylymmin, papin jäädessä tuijottamaan alas portaikkoa jossa Karras menetti hengensä.

        löytyy varmaan jostain youtubesta. ja kuka hemmetti oli karras?


    • ???????????

      kuka on siinä dvd:n kannessa?

    • -------

      onko muuten mitään manaajan kaltaisia muita leffoja? esim. onko emily rosen riivaaja mistään kotoisin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe