Kysymys insestistä syynä

Maahanmuuttaja taustaisten

Lasten jatkuvasti kasvavissa huostaanotoissa.Kysyin tästä asiasta tänään Tampereella mielenterveysseura Taimi ry:n järjestämässä vaalipaneelissa.Vihreiden paikalla olleelta"asiantuntijalta" en saanut kunnon vastausta tai tilastoa.
Kysyjälle iskettiin HETI rasisti kortti pöytään ja sanottiin valehtelijaksi.Kysyn nyt samaa uudelleen vihreiltä ja eritysesti ehdokas Mervi Jantuselta siis onko näin että ja miksi lasten huostaanotot ovat räjähtämässä käsiin.

Tuntemani henkilö joka toimii huostaanottokodin toimnnanjohtajana S:n kunnassa kertoo että suurin ryhmä esim. Espoossa huostaanotetuista insestiä kokeneista lapsosista muodostuvat islamtaustaisista perheistä.

Toivon nyt JÄRKEVÄÄ vastausta ehdokas Mervi Jantuselta eikä pelkkää natsittelua.Olen pelkästään onnellinen jos olen saanut väärää tietoa, mutta siihen asti uskon mieluummin kokenutta huostaanottokodin toiminnanjohtajaa,kuin vihreiden"asiantuntijaa" ehdokas Jantusta Tampereella.

Salailun aika on ohi ja me perussuomalaiset tulemme vaatimaan rehellisiä vastauksia kautta maan myös näissä poliittisesti"epäkorrekteissa" kysymyksissä valtaa pitäviltä.
Esim. Lasten huostaanotto on kunnalle äärettömän kallis toimenpide ja sitä ei tehdä heppoisin perustein,joku syyhän siihen täytyy olla ja kun muslimit saamieni tietojen mukaa eivät käytä edes alkoholia?
Klaus Elovaara Tampereen perussuomalaisten varapj.

20

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • näkyivät odottavan

        lapsukaisia. Mahtoikohan vierihoito olla tarpeen ensimmäisinä öinä?


      • Sinusta Elovaara
        näkyivät odottavan kirjoitti:

        lapsukaisia. Mahtoikohan vierihoito olla tarpeen ensimmäisinä öinä?

        Fatwa uhkaa kun tuollaisia kyselet.


    • Pekka walden

      muslimilapset lasten psykiatrisella osastolla.
      Työni puolesta olen muutamia kertoja siellä käynyt
      ja osaston psykiatrin mukaan 60% on mamujen lapsia.
      Muslimien lapset ovat aina insestin uhreja ja heidän hyväksikäyytäjänsä eivät ymmärrä edes väärin toimineensa, sehän kuuluu heidän kulttuuriinsa.

      • Hyvin pyykii Tampereella

        Perussuomalaisilla täällä suuren urheilujuhlan tuntua ilmassa.On teillä isokokoisia nuo maahanmuuttaja lapset siellä Kotkassa.Liekö nuo olisivat sotilaskarkureita?


      • pitävät oikeutettuna
        Hyvin pyykii Tampereella kirjoitti:

        Perussuomalaisilla täällä suuren urheilujuhlan tuntua ilmassa.On teillä isokokoisia nuo maahanmuuttaja lapset siellä Kotkassa.Liekö nuo olisivat sotilaskarkureita?

        Seksuaalisten tarpeidensa suuntaamista kehen tahansa myös omiin lapsiinsa. Valitettavaa mutta totta.


      • Mikään epäkorrektia
        pitävät oikeutettuna kirjoitti:

        Seksuaalisten tarpeidensa suuntaamista kehen tahansa myös omiin lapsiinsa. Valitettavaa mutta totta.

        He ajavat homo-avioliittoja,kulttuuri sallii lapsiin sekaantumisen ja seuraavaksi vaaditaan perseraiskausten hyväksyntää,että silleen...


      • WALDEN
        Mikään epäkorrektia kirjoitti:

        He ajavat homo-avioliittoja,kulttuuri sallii lapsiin sekaantumisen ja seuraavaksi vaaditaan perseraiskausten hyväksyntää,että silleen...

        Mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa.Lähdetänkö taas joku päivä lohisiimoille sinne merelle.Uusi kirjani painossa(Rautaristi)lähetän jos uskallat lukea?
        Tuli melkoinen stoori ja poikkee kahville jos satut Tampereelle.Terv. KLASU


      • Piiloon myös
        WALDEN kirjoitti:

        Mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa.Lähdetänkö taas joku päivä lohisiimoille sinne merelle.Uusi kirjani painossa(Rautaristi)lähetän jos uskallat lukea?
        Tuli melkoinen stoori ja poikkee kahville jos satut Tampereelle.Terv. KLASU

        Kanat ja potkukelkka talveksi muhamedilta.


      • Töihin laittamaan
        Piiloon myös kirjoitti:

        Kanat ja potkukelkka talveksi muhamedilta.

        Viranomaiset kuriin jos eivät ymmärrä toieen kulttuuriin kuuluvia asioita, sillä kyllä insestiä kuuluu saada harjoittaa vapaasti.Suvaitsevaisuutta ja ymmärrystä hyvät ihmiset.Vihreiden puolella asiassa.


      • Miksi,miksi?
        Töihin laittamaan kirjoitti:

        Viranomaiset kuriin jos eivät ymmärrä toieen kulttuuriin kuuluvia asioita, sillä kyllä insestiä kuuluu saada harjoittaa vapaasti.Suvaitsevaisuutta ja ymmärrystä hyvät ihmiset.Vihreiden puolella asiassa.

        Vihreät ajaa tänne sekavaa populaatiota vaikka väkisin eihän se tomi luonnossakaan.Kyllä tulijoiden on kunnioitettava meidän arvojamme!


      • seota lapsiinsa

        kaikessa rauhassa. Mikä oikeus suomalaisilla on puuttua heidän tapoihinsa. Antaa kaikkien kukkien kukkia.


    • AKKAIN

      LÄTTY LÄTISEE.

      • ei anna

        onko se nyt syy niin kovasti lätyttää? Saattaa käydä, ettei anna jatkossakaan ja sitten "pitää" lätyttää entistä kovemmin?


    • keskustelevat.

      Veli:Sulla on parempi vittu kun äidillä.

      Sisko:Niinhän se isäkin aina sanoo.

      • Arvostelevat

        Toista kulttuuria ja sen tapoja kyllä niitä maailmassa riittää.Paljon matkustellut ja Mekassakin pyhiinvaelluksella ollut.Dhimmi Espoosta.


      • olisi ollut
        Arvostelevat kirjoitti:

        Toista kulttuuria ja sen tapoja kyllä niitä maailmassa riittää.Paljon matkustellut ja Mekassakin pyhiinvaelluksella ollut.Dhimmi Espoosta.

        että millä oikeudella PERUSSUOMALAISET arvostelee?
        Muut suomalaiset kyllä hyväksyy muunkin maalaiset ja ns. maahanmuuttajat, mutta natsipersut eivät.
        Persut pelkää omaa varjoaankin.


      • Ylä-SavoTar
        Arvostelevat kirjoitti:

        Toista kulttuuria ja sen tapoja kyllä niitä maailmassa riittää.Paljon matkustellut ja Mekassakin pyhiinvaelluksella ollut.Dhimmi Espoosta.

        Eihän nyt tokikaan ole tarkoitus arvostella. Kunnioittakaamme maahanmuuttajien tapoja hakata lapsiaan, raiskata naisiaan, käyttää lapsiaan hyväkseen jne. kunhan tekevät tämän kaiken vain omassa porukassaa ja toinen toisilleen ja mieluusti omassa maassaan.

        Meillä suomessa kaikki tuo ed.main on laissa kielletty. Maahanmuuttajat kun eivät kunnioita suomen lakeja, niin se johtaa sitten huostaanottohin ym. sanktioihin .

        Maahanmuuttajat tulevat suomelle jo muutenkin TODELLA kalliiksi ja kun heidän kakaransa vielä joudutaan ottamaan huostaan, niin aina vaan kalliimmaksi tulee.

        Sitä ne rotuerot ja siihen kuuluvat tapaerot saa aikaan!!!


      • Ylä-SavoTar
        Ylä-SavoTar kirjoitti:

        Eihän nyt tokikaan ole tarkoitus arvostella. Kunnioittakaamme maahanmuuttajien tapoja hakata lapsiaan, raiskata naisiaan, käyttää lapsiaan hyväkseen jne. kunhan tekevät tämän kaiken vain omassa porukassaa ja toinen toisilleen ja mieluusti omassa maassaan.

        Meillä suomessa kaikki tuo ed.main on laissa kielletty. Maahanmuuttajat kun eivät kunnioita suomen lakeja, niin se johtaa sitten huostaanottohin ym. sanktioihin .

        Maahanmuuttajat tulevat suomelle jo muutenkin TODELLA kalliiksi ja kun heidän kakaransa vielä joudutaan ottamaan huostaan, niin aina vaan kalliimmaksi tulee.

        Sitä ne rotuerot ja siihen kuuluvat tapaerot saa aikaan!!!

        Asiat pitää tuoda julki todella täällä Suomessa, että meidän kulttuuriin ei kuulu lapsiin sekaantuminen ja sukurutsauskin on meillä rikos.
        Pienellä lapsella on oikeus olla lapsi ja koskematon siihen asti kunnes itsellä tulee tarvetta sukupuolielämään oli hän kenen lapsi hyvänsä. On kyllä kumma ettei tuollaista uskontoa saada kuriin.Häpeäisitte edes.
        Arja Elovaara.


    • tämä kirjoitus

      jo poistettiin????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe