Ei jukolauta jätkät. Musa on kohdallaan eikä muutenkaan valitettavaa. Mutta tämä uskomaton Pink Floyd -kopio siinä introssa. Törkeää.
Kyllä mä luovutan
1
733
Vastaukset
- Four Symbols
Makuasia tuo kuitenkin on. Arvostan Negativea todella paljon. Hyvää musiikkia(ei laulussakaan mitään vikaa) ja asennettakin bändistä näyttää löytyvän(siis yksi parhaimmista kotimaisista rockbändeistä) ja itse myös henk. kohtaisesti olen sitä mieltä että kyseinen biisi(Givin Up) on ehdottomasti parhaimpia Karma Killer-albumin kappaleita. Ja nimenomaan tuo loppuosa("Pink Floid-laina") paras osa siitä kappaleesta. Ok, mutta kuten sanottua, jollain muulla saattaa olla taas jokin toinen mielipide asiaan, mutta niin sen kyllä pitääkin. Mielipiteenvapaus on nimittäin olemassa ja sehän tuo vain kivaa väriä tähän maailmaan. Rock, rock! ;) T:Four Symbols (Led Zeppelin fani vm.-87)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850