onneksi paukuttelu kielletään

huokaisen helpotuksesta

Kiitos asiaa ajaneille.

26

1939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että....

kun ei todellakaan kielletä. Kiitos siitä.

• En kerro

Mistä sinä tommosta oot kuullu et se kiellettäis?? mene helvettii täältä paskaa puhumasta senkin mummo! ku sitä ei todellakaan kielletä!!

• tulittaja
        En kerro kirjoitti:

Mistä sinä tommosta oot kuullu et se kiellettäis?? mene helvettii täältä paskaa puhumasta senkin mummo! ku sitä ei todellakaan kielletä!!

Juuri niin paukuttelua ei saa kieltää!!!!

• eduskunnassa keskustellaan
        tulittaja kirjoitti:

Juuri niin paukuttelua ei saa kieltää!!!!

Voi olla että papatteja saa ampua lähiaikoina vain 18 v täyttäneet.Raketteihin ja kovemman äänen tuottaville pitää olla erikoislupa ja ampuminen tulee suorittaa etukäteen sovituilla paikoilla yhden vastuuhenkilön johdolla

• rakettitero
        eduskunnassa keskustellaan kirjoitti:

Voi olla että papatteja saa ampua lähiaikoina vain 18 v täyttäneet.Raketteihin ja kovemman äänen tuottaville pitää olla erikoislupa ja ampuminen tulee suorittaa etukäteen sovituilla paikoilla yhden vastuuhenkilön johdolla

lol

• rakettitero

EI IKINÄ!!

• Sanon minä.

Ainakaan täksi uudeksivuodeksi sitä ei voida kieltää, koska päätös julistetaan aina 1.1. Eikä missään lue tämmöstä ja ilotulitefirmat ei tasan availe nettisivuja, ja julkista myyntipaikkoja ja tuotteita, jos paukuttelu kiellettäisiin

Että, kusetuksesi meni pieleen. Sorry...

• ??omg????

Noi 40v papparaiset jaksaa aina uhkailla sillä että ilotulitteet kiellettäisiin... EI LOL kun niitä ei kielletä, Nuub?

• sulaa hulluutta

Pikkuhiljaa täyskieltoon mennään mikä on pelkästään positiivinen asia. Ympäristö säästyy, vanhukset ja kotieläimet saavat olla rauhassa, eikä Kiinassakaan kuole niin montaa lapsityöntekijää ilotulitustehtaissa.

• vara jeesus.........

Sun talos pitäs tulittaa matalaksi.....

• vastaan takaisin
        vara jeesus......... kirjoitti:

Sun talos pitäs tulittaa matalaksi.....

Varaudu sitten siihen ettet löydä enää nenää poskeltasi jahka silmäsi ovat auenneet...

• ....

Onhan se kerrassaan kamalaa kun kerran vuodessa ammutaan raketteja. Viina, tupakka, itseasiassa lähes kaikki pitäisi kieltää. Sitäpaitsi Suomessa menee niin vähän ilotulitteita että Kiinassa kuolee yhtä monta työntekijää vaikka emme ampuisi yhtään rakettia.

Kannattaa ottaa selvää faktoista eikä puhua kakkaa sen takia että sinä et osaa nauttia ilotulitteista.

• yksityisiltä
        .... kirjoitti:

Onhan se kerrassaan kamalaa kun kerran vuodessa ammutaan raketteja. Viina, tupakka, itseasiassa lähes kaikki pitäisi kieltää. Sitäpaitsi Suomessa menee niin vähän ilotulitteita että Kiinassa kuolee yhtä monta työntekijää vaikka emme ampuisi yhtään rakettia.

Kannattaa ottaa selvää faktoista eikä puhua kakkaa sen takia että sinä et osaa nauttia ilotulitteista.

Pikkuhiljaa ollaan nähtävästi menossa ilotulitteiden täyskieltoon yksityishenkilöillä. Homma on jo täydessä vauhdissa. Yhä useammat kaupungit rajoittavat vähitellen yleisimmillä paikoilla räjäyttelyä. Tästä seuraa automaattisesti vähemmän paukuttelua. Selvityksiä ympäristöhaitoista jne. tehdään jatkuvasti ja jossain vaiheessa EU tulee kieltämään yksityisiltä pommit kokonaan alueellaan. Tämä on jo selviö. Itse veikkaan kiellon tapahtuvan 4-7 vuoden sisällä. Tuskin aikaisemmin kuitenkaan.

• sanon minä.
        yksityisiltä kirjoitti:

Pikkuhiljaa ollaan nähtävästi menossa ilotulitteiden täyskieltoon yksityishenkilöillä. Homma on jo täydessä vauhdissa. Yhä useammat kaupungit rajoittavat vähitellen yleisimmillä paikoilla räjäyttelyä. Tästä seuraa automaattisesti vähemmän paukuttelua. Selvityksiä ympäristöhaitoista jne. tehdään jatkuvasti ja jossain vaiheessa EU tulee kieltämään yksityisiltä pommit kokonaan alueellaan. Tämä on jo selviö. Itse veikkaan kiellon tapahtuvan 4-7 vuoden sisällä. Tuskin aikaisemmin kuitenkaan.

Jos niiin kävis, valtio tulee katumaan päätöstään, ja sen pitää huolen suomen kansa.

• roomalaisella kynttilällä!!
        vastaan takaisin kirjoitti:

Varaudu sitten siihen ettet löydä enää nenää poskeltasi jahka silmäsi ovat auenneet...

xDDDDDDDDDDDDDD

• Ananasse
        yksityisiltä kirjoitti:

Eihän se EU mitään kieltämässä ole, tietyt tuotteet saavat jatkossa olla jopa isompia kuin tähän asti, esim. padat

Sitäpaitsi, netti on "keittokirjoja" pullollaan jos kieltämään aletaan.

• jätkät
        sanon minä. kirjoitti:

Jos niiin kävis, valtio tulee katumaan päätöstään, ja sen pitää huolen suomen kansa.

puhuu asiaa

• Messissä ollaan!
        roomalaisella kynttilällä!! kirjoitti:

xDDDDDDDDDDDDDD

Joo. messissä ollaan! :D

• M0aB
        yksityisiltä kirjoitti:

Tää menee taas sellasiin asioihin mitä ei tod kielletä "4-7 vuodessa" EU tuskin kieltää yksittäisiltä pommit, mietippä mikä perinne ilotulitteilla on jo...
        Kaupunkien yleisillä alueilla ne kyllä tullaan kieltämään turvallisuuden lisäämiseksi

• RAKETTI ON HYVÄSTÄ

Me muualle Granny Sex JA Raketit pysyy muuten ei Maha mitää jos tommeset HEAVY_GRANNYT On ampunu thunderin perseeseensä ja PERSE ON POSHTAnUT:D

• Minusta tulee

Presidentti, Suomessa saa ampua joka päivä raketteja, ja niiden pyromassa nostetaan 500 ja ylikkin. Häviää tästäki valtiosta tommoset Nipottajatosikot!

Kuka äänestää mua??

• MINÄ!!!!

MINÄ MINÄ MINÄ!!

• Äänestän...

.........

• Vanhus..

Tuosta Niin sanotusta täyskiellosta on puhuttu jo varmaan 30 vuotta. EIkä mitään ole tapahtunut, mitä nyt tiettyjä rajoituksia on säädetty ja jotain pommeja kielletty, esim. Kiinalaiset. Mutta en usko, että mitään täyskieltoa tulee.. Noi rajoituksia saattaa vielä tulla, mutta ei sen kummempaa.

• ......................

Puhetta piisaa...

• 13v rakettipoika
        ...................... kirjoitti:

Puhetta piisaa...

jos raketteja saisi ampua joka päivä ihmiset kyllästyisivä muutaman viikonpäästä ja sen jälkeen niissä ei olisi ``sitä`` taikaa``
        toki rakastan itsekkin raketteja mielestäni pitäisi saada ampua 5 pyhänä vuodessa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe