onneksi paukuttelu kielletään

huokaisen helpotuksesta

Kiitos asiaa ajaneille.

26

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että....

      kun ei todellakaan kielletä. Kiitos siitä.

      • En kerro

        Mistä sinä tommosta oot kuullu et se kiellettäis?? mene helvettii täältä paskaa puhumasta senkin mummo! ku sitä ei todellakaan kielletä!!


      • tulittaja
        En kerro kirjoitti:

        Mistä sinä tommosta oot kuullu et se kiellettäis?? mene helvettii täältä paskaa puhumasta senkin mummo! ku sitä ei todellakaan kielletä!!

        Juuri niin paukuttelua ei saa kieltää!!!!


      • eduskunnassa keskustellaan
        tulittaja kirjoitti:

        Juuri niin paukuttelua ei saa kieltää!!!!

        Voi olla että papatteja saa ampua lähiaikoina vain 18 v täyttäneet.Raketteihin ja kovemman äänen tuottaville pitää olla erikoislupa ja ampuminen tulee suorittaa etukäteen sovituilla paikoilla yhden vastuuhenkilön johdolla


      • rakettitero
        eduskunnassa keskustellaan kirjoitti:

        Voi olla että papatteja saa ampua lähiaikoina vain 18 v täyttäneet.Raketteihin ja kovemman äänen tuottaville pitää olla erikoislupa ja ampuminen tulee suorittaa etukäteen sovituilla paikoilla yhden vastuuhenkilön johdolla

        lol


    • rakettitero

      EI IKINÄ!!

    • Sanon minä.

      Ainakaan täksi uudeksivuodeksi sitä ei voida kieltää, koska päätös julistetaan aina 1.1. Eikä missään lue tämmöstä ja ilotulitefirmat ei tasan availe nettisivuja, ja julkista myyntipaikkoja ja tuotteita, jos paukuttelu kiellettäisiin

      Että, kusetuksesi meni pieleen. Sorry...

      • ??omg????

        Noi 40v papparaiset jaksaa aina uhkailla sillä että ilotulitteet kiellettäisiin... EI LOL kun niitä ei kielletä, Nuub?


    • sulaa hulluutta

      Pikkuhiljaa täyskieltoon mennään mikä on pelkästään positiivinen asia. Ympäristö säästyy, vanhukset ja kotieläimet saavat olla rauhassa, eikä Kiinassakaan kuole niin montaa lapsityöntekijää ilotulitustehtaissa.

      • vara jeesus.........

        Sun talos pitäs tulittaa matalaksi.....


      • vastaan takaisin
        vara jeesus......... kirjoitti:

        Sun talos pitäs tulittaa matalaksi.....

        Varaudu sitten siihen ettet löydä enää nenää poskeltasi jahka silmäsi ovat auenneet...


      • ....

        Onhan se kerrassaan kamalaa kun kerran vuodessa ammutaan raketteja. Viina, tupakka, itseasiassa lähes kaikki pitäisi kieltää. Sitäpaitsi Suomessa menee niin vähän ilotulitteita että Kiinassa kuolee yhtä monta työntekijää vaikka emme ampuisi yhtään rakettia.

        Kannattaa ottaa selvää faktoista eikä puhua kakkaa sen takia että sinä et osaa nauttia ilotulitteista.


      • yksityisiltä
        .... kirjoitti:

        Onhan se kerrassaan kamalaa kun kerran vuodessa ammutaan raketteja. Viina, tupakka, itseasiassa lähes kaikki pitäisi kieltää. Sitäpaitsi Suomessa menee niin vähän ilotulitteita että Kiinassa kuolee yhtä monta työntekijää vaikka emme ampuisi yhtään rakettia.

        Kannattaa ottaa selvää faktoista eikä puhua kakkaa sen takia että sinä et osaa nauttia ilotulitteista.

        Pikkuhiljaa ollaan nähtävästi menossa ilotulitteiden täyskieltoon yksityishenkilöillä. Homma on jo täydessä vauhdissa. Yhä useammat kaupungit rajoittavat vähitellen yleisimmillä paikoilla räjäyttelyä. Tästä seuraa automaattisesti vähemmän paukuttelua. Selvityksiä ympäristöhaitoista jne. tehdään jatkuvasti ja jossain vaiheessa EU tulee kieltämään yksityisiltä pommit kokonaan alueellaan. Tämä on jo selviö. Itse veikkaan kiellon tapahtuvan 4-7 vuoden sisällä. Tuskin aikaisemmin kuitenkaan.


      • sanon minä.
        yksityisiltä kirjoitti:

        Pikkuhiljaa ollaan nähtävästi menossa ilotulitteiden täyskieltoon yksityishenkilöillä. Homma on jo täydessä vauhdissa. Yhä useammat kaupungit rajoittavat vähitellen yleisimmillä paikoilla räjäyttelyä. Tästä seuraa automaattisesti vähemmän paukuttelua. Selvityksiä ympäristöhaitoista jne. tehdään jatkuvasti ja jossain vaiheessa EU tulee kieltämään yksityisiltä pommit kokonaan alueellaan. Tämä on jo selviö. Itse veikkaan kiellon tapahtuvan 4-7 vuoden sisällä. Tuskin aikaisemmin kuitenkaan.

        Jos niiin kävis, valtio tulee katumaan päätöstään, ja sen pitää huolen suomen kansa.


      • roomalaisella kynttilällä!!
        vastaan takaisin kirjoitti:

        Varaudu sitten siihen ettet löydä enää nenää poskeltasi jahka silmäsi ovat auenneet...

        xDDDDDDDDDDDDDD


      • Ananasse
        yksityisiltä kirjoitti:

        Pikkuhiljaa ollaan nähtävästi menossa ilotulitteiden täyskieltoon yksityishenkilöillä. Homma on jo täydessä vauhdissa. Yhä useammat kaupungit rajoittavat vähitellen yleisimmillä paikoilla räjäyttelyä. Tästä seuraa automaattisesti vähemmän paukuttelua. Selvityksiä ympäristöhaitoista jne. tehdään jatkuvasti ja jossain vaiheessa EU tulee kieltämään yksityisiltä pommit kokonaan alueellaan. Tämä on jo selviö. Itse veikkaan kiellon tapahtuvan 4-7 vuoden sisällä. Tuskin aikaisemmin kuitenkaan.

        Eihän se EU mitään kieltämässä ole, tietyt tuotteet saavat jatkossa olla jopa isompia kuin tähän asti, esim. padat

        Sitäpaitsi, netti on "keittokirjoja" pullollaan jos kieltämään aletaan.


      • jätkät
        sanon minä. kirjoitti:

        Jos niiin kävis, valtio tulee katumaan päätöstään, ja sen pitää huolen suomen kansa.

        puhuu asiaa


      • Messissä ollaan!
        roomalaisella kynttilällä!! kirjoitti:

        xDDDDDDDDDDDDDD

        Joo. messissä ollaan! :D


      • M0aB
        yksityisiltä kirjoitti:

        Pikkuhiljaa ollaan nähtävästi menossa ilotulitteiden täyskieltoon yksityishenkilöillä. Homma on jo täydessä vauhdissa. Yhä useammat kaupungit rajoittavat vähitellen yleisimmillä paikoilla räjäyttelyä. Tästä seuraa automaattisesti vähemmän paukuttelua. Selvityksiä ympäristöhaitoista jne. tehdään jatkuvasti ja jossain vaiheessa EU tulee kieltämään yksityisiltä pommit kokonaan alueellaan. Tämä on jo selviö. Itse veikkaan kiellon tapahtuvan 4-7 vuoden sisällä. Tuskin aikaisemmin kuitenkaan.

        Tää menee taas sellasiin asioihin mitä ei tod kielletä "4-7 vuodessa" EU tuskin kieltää yksittäisiltä pommit, mietippä mikä perinne ilotulitteilla on jo...
        Kaupunkien yleisillä alueilla ne kyllä tullaan kieltämään turvallisuuden lisäämiseksi


    • RAKETTI ON HYVÄSTÄ

      Me muualle Granny Sex JA Raketit pysyy muuten ei Maha mitää jos tommeset HEAVY_GRANNYT On ampunu thunderin perseeseensä ja PERSE ON POSHTAnUT:D

    • Minusta tulee

      Presidentti, Suomessa saa ampua joka päivä raketteja, ja niiden pyromassa nostetaan 500 ja ylikkin. Häviää tästäki valtiosta tommoset Nipottajatosikot!

      Kuka äänestää mua??

      • MINÄ!!!!

        MINÄ MINÄ MINÄ!!


      • Äänestän...

        .........


    • Vanhus..

      Tuosta Niin sanotusta täyskiellosta on puhuttu jo varmaan 30 vuotta. EIkä mitään ole tapahtunut, mitä nyt tiettyjä rajoituksia on säädetty ja jotain pommeja kielletty, esim. Kiinalaiset. Mutta en usko, että mitään täyskieltoa tulee.. Noi rajoituksia saattaa vielä tulla, mutta ei sen kummempaa.

      • ......................

        Puhetta piisaa...


      • 13v rakettipoika
        ...................... kirjoitti:

        Puhetta piisaa...

        jos raketteja saisi ampua joka päivä ihmiset kyllästyisivä muutaman viikonpäästä ja sen jälkeen niissä ei olisi ``sitä`` taikaa``
        toki rakastan itsekkin raketteja mielestäni pitäisi saada ampua 5 pyhänä vuodessa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe