"tapellaan" liikaa, haukutaan toisia sitä rataa.
Tampereen porkkanaperseet jne.
Ei-fiksua toimintaa.
Viisaampi seuraa sivusta ja ei voi kuin pyöritellä silmiään että kuinka lapsellista touhua onkaan.
Minkähän ikäisiä ovat nää henkilöt jotka harrastaa tällaista vittuilua EVVK toisaalta.
Mulla se on niin että jos naapuripaikkakuntalaisen tapaan, niin se on ystävällinen kädenpuristus.
Ei tyyliin; -Heti turpaan tai vittuilleen vaan!
Ainakin täällä keskustelusivuilla huomaa paljon tyyppejä jotka toimii ei-fiksusti.
täällä Suomikeskustelu24:ssä
6
1082
Vastaukset
- Juha82
ei kaukalon ulkopuolelle.
Vittuileminen on täysin SYVÄLTÄ.
Aivotonta hommaa sanon mä.- poikanen
sama Juha82 joka toisella osastolla hihkuu että Tappara on perseestä!? Heh heh!
- Juha82
poikanen kirjoitti:
sama Juha82 joka toisella osastolla hihkuu että Tappara on perseestä!? Heh heh!
Juha82.
- Mä vaan
Jotain juuri kirjoittamaan oppineita veikkaisin..
- kalevan pallo
Suomi24 nyt on muutenkin täynnä pentuja, jotka kirjottaa mitä sattuu. Onneks on olemassa muitakin palstoja, joissa saattaa jopa olla älyllistä keskustelua lätkästä.
- tappara on terästä
tää on suomi24 johon pääsee jokainen 7v pentu joka luulee olevansa kovis kun tääl kirjottaa joka välis kun tappara on häviöllä että taas on tappara tappiolla ja tuota rataa ei fiksua toimintaa herästää pikku kersat kasvakaa viel vähän ennenkuin alatte kirjottaleen juttujanne tänne kiitän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200