"tapellaan" liikaa, haukutaan toisia sitä rataa.
Tampereen porkkanaperseet jne.
Ei-fiksua toimintaa.
Viisaampi seuraa sivusta ja ei voi kuin pyöritellä silmiään että kuinka lapsellista touhua onkaan.
Minkähän ikäisiä ovat nää henkilöt jotka harrastaa tällaista vittuilua EVVK toisaalta.
Mulla se on niin että jos naapuripaikkakuntalaisen tapaan, niin se on ystävällinen kädenpuristus.
Ei tyyliin; -Heti turpaan tai vittuilleen vaan!
Ainakin täällä keskustelusivuilla huomaa paljon tyyppejä jotka toimii ei-fiksusti.
täällä Suomikeskustelu24:ssä
6
1074
Vastaukset
- Juha82
ei kaukalon ulkopuolelle.
Vittuileminen on täysin SYVÄLTÄ.
Aivotonta hommaa sanon mä.- poikanen
sama Juha82 joka toisella osastolla hihkuu että Tappara on perseestä!? Heh heh!
- Juha82
poikanen kirjoitti:
sama Juha82 joka toisella osastolla hihkuu että Tappara on perseestä!? Heh heh!
Juha82.
- Mä vaan
Jotain juuri kirjoittamaan oppineita veikkaisin..
- kalevan pallo
Suomi24 nyt on muutenkin täynnä pentuja, jotka kirjottaa mitä sattuu. Onneks on olemassa muitakin palstoja, joissa saattaa jopa olla älyllistä keskustelua lätkästä.
- tappara on terästä
tää on suomi24 johon pääsee jokainen 7v pentu joka luulee olevansa kovis kun tääl kirjottaa joka välis kun tappara on häviöllä että taas on tappara tappiolla ja tuota rataa ei fiksua toimintaa herästää pikku kersat kasvakaa viel vähän ennenkuin alatte kirjottaleen juttujanne tänne kiitän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205004
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741615Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21561Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351227Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691131