"tapellaan" liikaa, haukutaan toisia sitä rataa.
Tampereen porkkanaperseet jne.
Ei-fiksua toimintaa.
Viisaampi seuraa sivusta ja ei voi kuin pyöritellä silmiään että kuinka lapsellista touhua onkaan.
Minkähän ikäisiä ovat nää henkilöt jotka harrastaa tällaista vittuilua EVVK toisaalta.
Mulla se on niin että jos naapuripaikkakuntalaisen tapaan, niin se on ystävällinen kädenpuristus.
Ei tyyliin; -Heti turpaan tai vittuilleen vaan!
Ainakin täällä keskustelusivuilla huomaa paljon tyyppejä jotka toimii ei-fiksusti.
täällä Suomikeskustelu24:ssä
6
1077
Vastaukset
- Juha82
ei kaukalon ulkopuolelle.
Vittuileminen on täysin SYVÄLTÄ.
Aivotonta hommaa sanon mä.- poikanen
sama Juha82 joka toisella osastolla hihkuu että Tappara on perseestä!? Heh heh!
- Juha82
poikanen kirjoitti:
sama Juha82 joka toisella osastolla hihkuu että Tappara on perseestä!? Heh heh!
Juha82.
- Mä vaan
Jotain juuri kirjoittamaan oppineita veikkaisin..
- kalevan pallo
Suomi24 nyt on muutenkin täynnä pentuja, jotka kirjottaa mitä sattuu. Onneks on olemassa muitakin palstoja, joissa saattaa jopa olla älyllistä keskustelua lätkästä.
- tappara on terästä
tää on suomi24 johon pääsee jokainen 7v pentu joka luulee olevansa kovis kun tääl kirjottaa joka välis kun tappara on häviöllä että taas on tappara tappiolla ja tuota rataa ei fiksua toimintaa herästää pikku kersat kasvakaa viel vähän ennenkuin alatte kirjottaleen juttujanne tänne kiitän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450