Mihis ne loordi-fanit on menneet?

aikuistuneetko?

Niinpä, ei ne räkänokkaiset alaikäiset warettajat, jotka eivät osta levyjä, ja joiden iskä ja äiskä ei päästä keikoille, kovin kauaa leivässä bändiä pidä.

Ei siinä miljoonan nimen laittaminen adresseihin paljon auta...

Tämä oli odotettavissa.

6

948

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordisami

Minä olen Lordi fani. Minä en ole räkänokka enkä wareta Lordin levyjä. Ostan ne kaupasta. Ja olen kerran Lordin konsertissakin käynyt. Että kyllä niitä leivässä pitäjiä löytyy.

• ......

Tosin ne ns. "euroviisufanit", jotka fanittivat Lordia vain siksi että se oli muodissa, ovat häipyneet. Nyt jäljelle on jäänyt ns. "oikeiden" fanien joukko joka aidosti diggaa yhtyeestä, oli se muodissa tai ei.

Ja tottakai euroviisuvoitto toi mukanaan paljon myös aitoja faneja. Euroviisuhypettäjät ovat jo häipyneet ja siirtyneet hehkuttamaan Ari Koivusia, Anna Abreuta tms.

• Jovainjovain

Kyllä. Kyllä niitä oikeita fanejakin vielä on ja varmasti lisääkin tulee uuden albumin myötä. On se niin samperin mahtava!. Itse olen ollut Lordin fani jo siitä lähtien, kun ensimmäinen levy julkaistiin ja omistankin lordin levyt (paitsi uusinta, jota helkkari soikoon en ole vielä hommannut mutta lähiaikoina hommaan. Youtubesta olen joutunut kuuntelemaan tähän asti).

• Lordisami

Lordi ei välitä, vaikkei heillä paljoa niitä "leivässä pitäjiä" olisikaan. Kaupallinen menestys ei merkitse heille mitään.

• lordi fani!

lordi faneja on paljon enemmän kun lauri tähkä tai hanna abreu ja lordi bändi on rock bändi 100% lordi on paras ja lordin konsertitkin on isoimmat madonnan kanssa

• Patse89
        lordi fani! kirjoitti:

lordi faneja on paljon enemmän kun lauri tähkä tai hanna abreu ja lordi bändi on rock bändi 100% lordi on paras ja lordin konsertitkin on isoimmat madonnan kanssa

Olen ollut lordifani vuodesta 2002 asti, jo ennen lordin esiintymistä rmj:ssä vuonna 2003, jolloin katsoin tv:stä bändin ensiesiintymisen. Se vain jotenkin sytytti, enemmän kuin mikään muu bändi milloinkaan, edes tähän päivään asti. Nyt edelleen kannatan bändiä erittäin paljon, sillä pidän yksinkertaisesti heidän tyylistään asusteistaan ja lavashowstaan. Mielestän ise on ainoa bändi jolla on kunnollinen lavashow ja johon on toden teolla panostettu.

Vaikka en hirveästi omista lordifanituotteita, on minulla 2levyä, ja lordi (mie oon lordi kirja) joka monen kannattaa lukea, hyvää juttua bändin aloittamisesta, historiasta ja kaikesta bändiin liittyvästä mielenkiintoisesta asiasta. Levyjen määrä, tai fanitavaroiden paljous ei tee kenestäkään parempaa fania, vaan mieli ja sydän ja tunne.

Niin ja olen 20 nuori mies, musiikki jota lordi edustaa iskee tosiaan minuun parhaiten, yksinkertaisen tallaavat kertosäkeet, höystettynä hyvillä instrumenteilla luovat parhaan mahdollisen edellytyksen minun mieleeni. Toivon että bändi jatkaa samanlaista matkaa, jäsenet pysyvät terveinä, ja tekevät uudelleen näitä upeita biisejä ja keikkojaan kuten tähänkin asti. Kiitos bändille jo etukäteen!
        -Lordi Rocks!-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1759
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      25
      1252
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      943
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      662
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      642
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      58
      507
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      21
      448
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe