Mihis ne loordi-fanit on menneet?

aikuistuneetko?

Niinpä, ei ne räkänokkaiset alaikäiset warettajat, jotka eivät osta levyjä, ja joiden iskä ja äiskä ei päästä keikoille, kovin kauaa leivässä bändiä pidä.

Ei siinä miljoonan nimen laittaminen adresseihin paljon auta...


Tämä oli odotettavissa.

6

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lordisami

      Minä olen Lordi fani. Minä en ole räkänokka enkä wareta Lordin levyjä. Ostan ne kaupasta. Ja olen kerran Lordin konsertissakin käynyt. Että kyllä niitä leivässä pitäjiä löytyy.

    • ......

      Tosin ne ns. "euroviisufanit", jotka fanittivat Lordia vain siksi että se oli muodissa, ovat häipyneet. Nyt jäljelle on jäänyt ns. "oikeiden" fanien joukko joka aidosti diggaa yhtyeestä, oli se muodissa tai ei.

      Ja tottakai euroviisuvoitto toi mukanaan paljon myös aitoja faneja. Euroviisuhypettäjät ovat jo häipyneet ja siirtyneet hehkuttamaan Ari Koivusia, Anna Abreuta tms.

      • Jovainjovain

        Kyllä. Kyllä niitä oikeita fanejakin vielä on ja varmasti lisääkin tulee uuden albumin myötä. On se niin samperin mahtava!. Itse olen ollut Lordin fani jo siitä lähtien, kun ensimmäinen levy julkaistiin ja omistankin lordin levyt (paitsi uusinta, jota helkkari soikoon en ole vielä hommannut mutta lähiaikoina hommaan. Youtubesta olen joutunut kuuntelemaan tähän asti).


    • Lordisami

      Lordi ei välitä, vaikkei heillä paljoa niitä "leivässä pitäjiä" olisikaan. Kaupallinen menestys ei merkitse heille mitään.

      • lordi fani!

        lordi faneja on paljon enemmän kun lauri tähkä tai hanna abreu ja lordi bändi on rock bändi 100% lordi on paras ja lordin konsertitkin on isoimmat madonnan kanssa


      • Patse89
        lordi fani! kirjoitti:

        lordi faneja on paljon enemmän kun lauri tähkä tai hanna abreu ja lordi bändi on rock bändi 100% lordi on paras ja lordin konsertitkin on isoimmat madonnan kanssa

        Olen ollut lordifani vuodesta 2002 asti, jo ennen lordin esiintymistä rmj:ssä vuonna 2003, jolloin katsoin tv:stä bändin ensiesiintymisen. Se vain jotenkin sytytti, enemmän kuin mikään muu bändi milloinkaan, edes tähän päivään asti. Nyt edelleen kannatan bändiä erittäin paljon, sillä pidän yksinkertaisesti heidän tyylistään asusteistaan ja lavashowstaan. Mielestän ise on ainoa bändi jolla on kunnollinen lavashow ja johon on toden teolla panostettu.

        Vaikka en hirveästi omista lordifanituotteita, on minulla 2levyä, ja lordi (mie oon lordi kirja) joka monen kannattaa lukea, hyvää juttua bändin aloittamisesta, historiasta ja kaikesta bändiin liittyvästä mielenkiintoisesta asiasta. Levyjen määrä, tai fanitavaroiden paljous ei tee kenestäkään parempaa fania, vaan mieli ja sydän ja tunne.

        Niin ja olen 20 nuori mies, musiikki jota lordi edustaa iskee tosiaan minuun parhaiten, yksinkertaisen tallaavat kertosäkeet, höystettynä hyvillä instrumenteilla luovat parhaan mahdollisen edellytyksen minun mieleeni. Toivon että bändi jatkaa samanlaista matkaa, jäsenet pysyvät terveinä, ja tekevät uudelleen näitä upeita biisejä ja keikkojaan kuten tähänkin asti. Kiitos bändille jo etukäteen!
        -Lordi Rocks!-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      1009
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe