Niinpä, ei ne räkänokkaiset alaikäiset warettajat, jotka eivät osta levyjä, ja joiden iskä ja äiskä ei päästä keikoille, kovin kauaa leivässä bändiä pidä.
Ei siinä miljoonan nimen laittaminen adresseihin paljon auta...
Tämä oli odotettavissa.
Mihis ne loordi-fanit on menneet?
6
877
Vastaukset
- Lordisami
Minä olen Lordi fani. Minä en ole räkänokka enkä wareta Lordin levyjä. Ostan ne kaupasta. Ja olen kerran Lordin konsertissakin käynyt. Että kyllä niitä leivässä pitäjiä löytyy.
- ......
Tosin ne ns. "euroviisufanit", jotka fanittivat Lordia vain siksi että se oli muodissa, ovat häipyneet. Nyt jäljelle on jäänyt ns. "oikeiden" fanien joukko joka aidosti diggaa yhtyeestä, oli se muodissa tai ei.
Ja tottakai euroviisuvoitto toi mukanaan paljon myös aitoja faneja. Euroviisuhypettäjät ovat jo häipyneet ja siirtyneet hehkuttamaan Ari Koivusia, Anna Abreuta tms.- Jovainjovain
Kyllä. Kyllä niitä oikeita fanejakin vielä on ja varmasti lisääkin tulee uuden albumin myötä. On se niin samperin mahtava!. Itse olen ollut Lordin fani jo siitä lähtien, kun ensimmäinen levy julkaistiin ja omistankin lordin levyt (paitsi uusinta, jota helkkari soikoon en ole vielä hommannut mutta lähiaikoina hommaan. Youtubesta olen joutunut kuuntelemaan tähän asti).
- Lordisami
Lordi ei välitä, vaikkei heillä paljoa niitä "leivässä pitäjiä" olisikaan. Kaupallinen menestys ei merkitse heille mitään.
- lordi fani!
lordi faneja on paljon enemmän kun lauri tähkä tai hanna abreu ja lordi bändi on rock bändi 100% lordi on paras ja lordin konsertitkin on isoimmat madonnan kanssa
- Patse89
lordi fani! kirjoitti:
lordi faneja on paljon enemmän kun lauri tähkä tai hanna abreu ja lordi bändi on rock bändi 100% lordi on paras ja lordin konsertitkin on isoimmat madonnan kanssa
Olen ollut lordifani vuodesta 2002 asti, jo ennen lordin esiintymistä rmj:ssä vuonna 2003, jolloin katsoin tv:stä bändin ensiesiintymisen. Se vain jotenkin sytytti, enemmän kuin mikään muu bändi milloinkaan, edes tähän päivään asti. Nyt edelleen kannatan bändiä erittäin paljon, sillä pidän yksinkertaisesti heidän tyylistään asusteistaan ja lavashowstaan. Mielestän ise on ainoa bändi jolla on kunnollinen lavashow ja johon on toden teolla panostettu.
Vaikka en hirveästi omista lordifanituotteita, on minulla 2levyä, ja lordi (mie oon lordi kirja) joka monen kannattaa lukea, hyvää juttua bändin aloittamisesta, historiasta ja kaikesta bändiin liittyvästä mielenkiintoisesta asiasta. Levyjen määrä, tai fanitavaroiden paljous ei tee kenestäkään parempaa fania, vaan mieli ja sydän ja tunne.
Niin ja olen 20 nuori mies, musiikki jota lordi edustaa iskee tosiaan minuun parhaiten, yksinkertaisen tallaavat kertosäkeet, höystettynä hyvillä instrumenteilla luovat parhaan mahdollisen edellytyksen minun mieleeni. Toivon että bändi jatkaa samanlaista matkaa, jäsenet pysyvät terveinä, ja tekevät uudelleen näitä upeita biisejä ja keikkojaan kuten tähänkin asti. Kiitos bändille jo etukäteen!
-Lordi Rocks!-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768