Minä ja Minna, "väkivaltainen"

namu

Olen lesbo, mutta kukaan kavereistani,vanhemmistani ei tiedä sitä. Olen harrastanut seksiä erään Katjan kanssa, joka harrastaa tanssia minun kanssa,menen muka kylään hänelle. Mutta asiaan, tämä tapahtui minulle kun olin kylässä Minnalla. Me olemme ystäviä, tiedämme muka toisemme ihastukset minun (Jari) ja Minna pitää Karista. Juu anna kun kerron nyt sinulle,mitä uskomatonta tapahtui:

"Rakas päiväkirja"
sunnuntai 20.10.2003

Äiti vei minut vihdoin Minnalle, olimme olleet sitä ennen shoppailemassa ja olin käynyt ihastelemassa läpinäkyviä stringejä ja tavallisia alkkareita,aivan täydellistä minulle ja Katjalle mietin, ja ostin ne.

Astuin sisään todella tip top eteiseen, tai no se ainaskin oli ollut sellainen, nimittäin Minnan pikku veli ja sisko olivat jotain sotaa, ja Minna oli siellä mukana. Yhtäkkiä ennen kuin tajusin oli sotimassa pahvi bunkkerilla Minnan pikku sisaruksia vastaan. Minä olen viisitoista samoin Minna enkä pitänyt yhtään tästä leikistä, mutta hymyilin ja näytin muka nauttivan tästä leikistä... Juuri niin minä...

Vihdoin leikki loppui, oli kulunut kaksi tuntia´,kun olimme huudelleet toisillemme pum pum.. siis tosi rasittavaa. Menimme Minnan huoneeseen joka oli "täydellisen tytön (kiltin sellaisen) huone" seinillä oli enkeli tapetit ja Minna keräili kissoja innolla,kissa posliineja,puuleluja ties mitä,oli sielä sun täälä ,ympäri huonetta. Ällötti,mutta istuin sängylle, miksi olin tullut Minnalle? En tiedä, en kai ajatellut mitään... ? Minna ja minä rupesimme pelaamaan monopolya,äh kuka sitä aina jaksaa pelata? Mutta antauduin, ja minä hävisin pelissä... Mutta Minna sormella kosketti nenääni ja sanoin hupsu,no ensikerralla parempi tuuri. Alapääni oli ihmeissään ja sykki innosta,ehkäpä Minnakin,mutta järkevänä en enää miettinyt sitä.

Oli päivä kulunut ja olimme pelanneet ties mitä pelejä ja aina olin saanut "jotain merkkejä" Esim.Olimme pelanneet kattopalloa ja siinä oli pää, olkapäät,selkä,peppu,pohkeet,kantapäät. Piti arvata missä pallo oli,AINA pallo oli peppuni kohdalla! No ehkä se oli vaikein kohta arvata?

Jäimme kahden,Minnan isä lähti johonkin kokoukseen ja Minna äiti ja sisarukset menivät uimaan. Minna halusi sisälle,no kyllä se minulle sopi... Menimme Minnan huoneeseen ja istuimme sängyllä molemmat miettivät mitä tekisimme seuraavaksi... Tai minä kyllä haluaisin jotain muuta kivaa, mutta Minna ei ollut lesbo jne.
Yhtäkkiä Minna kosketti olkapäätäni,hätkähdin ja ihmettelin syytä ja sitten Minna kosketti poskeani väitti siinä olevan ripsi. Minulla alkoi kostumaan ja aivan olin järkyttynyt tilanteesta,kaksin me!


Yhtäkkiä Minna alkoi silittämään minua ja hymyilin, jatka jatka teki mieli huutaa, Minna ei oikein tiennyt jatkaako vai eikö jatkaa? Kosketin hänen rintaansa, Minna aivan suorastaan rentoutui ja ei enää ujostellut. Menin Minnan päälle makaamaan ja aloin suutelemaan häntä, kuljetin kättäni hänen paidan alle ja siellä tulivat vastaan pienet rinnat, sivelin nännejä,nännit olivat kovat. Hymyilin,kuljetin käteni hänen huosujen luokse,en mennyt vielä kankaanalle vaan sivelin sisäreisien pintaa, Minna rukoili katseellaan että siirtyisin housujen sisään. Riisuin Minnan housut,tavalliset valkoiset alkkarit "täydellinen tyttö" tietysti... Muttei enää...

Kosketin häpyhuulta ,Minna värähti eikä oikein tiennyt miten olla ,käskin hänen vain nauttia. Minä nauttisin hänen katsomisestaan, blondi, kokematon, täysin minun käsissäni, mikä autuus.
Aloin kuljettaa kättäni Minnan klitalla, menin reijälle ja työnsin sormeni sisään, Minna oli aivan ihmeissään, vittu olikohan tämä tyttö katsonut ikinä omia juttujaan,nauttinut omasta itsestään? Ei näköjään...
Rupesin nuolemaan Minnan klittaa, Minna voihki aivan täysillä ja mehuja valui peitolle ja nuoleskelin ne pois,nam... Jatkoin lisää ja yhtäkkiä katsoin ikkunaan, siellä oli....

Minnan naapuri, Jalmari, mutta kutsuimme häntä Jakeksi... Voi ei..Jakke hymyili ivallisesti ja tuli sisään pääovesta, eikö se ollut lukossa? No ei nähtävästi!Pian Jakke seisoi Minnan huoneen oven suulla ja nauroi, mä tiesin ,että kaikki likat on pervoja, jopa nää hikari mimmit! Ja Jakke istui Minnan tuolille ja sanoi et jatkakaa, mä haluun katsoa... Niimpä jatkoin ja Minna sai ensimmäisen orkkunsa.. Jakke oli riisunut housunsa ja tuli Minnan päälle ja sanoi haluavansa mukaan ,hän meni Minnan sisään ja Minna huusi kuin joku hullu ,että kortsu ja kipu sai Minnan itkemään,en tiennyt miltä tuntuu kun sellainen tulee sisään, ja vielä väkisin... Minna rupesi lyömään ja Jakke suutui, Jakke jatkoi ja Minna pienenä oli mahdoton päästä pois... Minä vain seisoin ja katsoin kun Jakke nai ystävääni pakolla.

Jakke lopetti ja Minna itki, mutta lopetti kun menin lohduttamaan häntä, hän rupesi nauramaan!
Ihmettelin ja oli jo luullut että Minna ei halua olla ystäväni, mutta tämä halasi minua ja kiitti tästä tilaisuudesta. Käännyimme katsomaan Jakkea joka istui taas tuolilla hämmentyneenä.

Tulee jatko osa, palautetta kiitos. Laittakaa jooko número minkä antaisitte tästä...Esim. 4

8

7114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jaa...

      Ihan jees sinänsä, mutta jotenkin tuo itse "akti" jäi tyhjäksi vaikka alku lupaili parempaa tarinaa. mutta ehkäpä jatko-osassa osaat korjata sitä hieman =) mutta idea oli hyvä ja hieman harvemmin käytetty jopa että kannatan...

      • Jenna

        Ihan hyvä annan 8½.


    • Mä vaan.

      Toi oli ihan hyvä, alku liiankin hyvä mutta loppu meni liika nopeesti. Lisää aktii seuraavalla kerralla..! :) Tätä lisää..! 9-

    • no joo

      En oo ikinä lukenu mitään noin surkeeta, en tuntenu mitään alapäässä!!!

    • kusti

      joo, 4 , jos asteikko on nollasta sataan.

    • just

      just just......menihä tuo iha mut kyllästyin lopussa 4

    • joku

      tää on 10 jatka pliisss

    • susku

      Alku oli ihan jees mut loppu eteni aivan liian nopeesti ja oli muutenkin aika huono.... Asteikolla 1-10 saat jutustasi 2-..huono mikä huono..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe