Toiset naiset ja vaaka

Vaaka*

Täällähä tuntuu olevan tosissaa ihmisiä jotka on vaakoja vastaan. Itse olen huomannut että hyvin monet muut naiset eivät voi syystä tai toisesta sietää minua. En tiedä mitä teen kun aina on jotenki ylimielisiä minua kohtaan. Minulla on erittäin paljon mies puolisia ystäviä ja näin haluan kaiken säilyttääkkin. Olen kai kaunis tai näin monet sanovat, mutta en minä itse itseäni normaalia kauniimpana pidä.
Ja millainen vaaka nainen on, siitä täällä tuntuu olevan keskusteluja. Minä ainakin olen iloinen, kaikkien kanssa toimeentuleva, omistushaluinen, itsekäs, voimakas tahtonen..tulen erinomaisesti miesten kanssa toimeen. Olen kuin yksi pojista. Pitävätkö naiset minua "uhkana"? Parhaimmat tyttö puoliset ystäväni on 3x kauris ja yksi vaaka..

22

2174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Tuo oli ihan kuin minun kertomaani!
      Olen juuri samanlainen, tosin siinä kohtaa eroavaisuus, etten koe muiden naisten olevan vihamielisiä minua kohtaan. Tietysti joitakin löytyy, mutta ei voi yleistää.
      Olen jo pienenä leikkinyt paljon poikien kanssa ja edelleen tulen erittäin hyvin juttuun/toimeen miesten kanssa ystävinä.
      Itse pidän itseäni ulkoisesti suht taviksena, mutta olen kyllä kehujakin kuullut.
      Ja luonnepuoli on samanmoinen kuin sinullakin.
      Myös minun läheisistä ystävistäni löytyy vaaka- ja kauristyttö...
      Tosin työparini on myös kauris ja hän jos joku tuntuu jollakin tavoin kadehtivan minua, en kyllä ymmärrä miksi,koska hänen oma elämänsä on mielestäni lähes täydellistä! Ja aina löytyy jotain mistä hän piikittelee/nälvii... myös toiset ovat huomanneet tämän ja ihmetelevät tätä käytöstä.
      Itse olen sinkku ja tulen töissäkin erittäin hyvin juttuun miesten kanssa,työkavereina, hänelle se kanssakäyminen miesten kanssa näyttää melko väkinäiseltä...
      Liekö jopa mustasukkainen eräästä tietystä miehestä...
      Mutta kyllä me vaa'at olemme ihan hyviä tyyppejä! Kannattaa ehdottomasti tutustua!
      Olemme ystävillemme lojaaleja ja kunnon, todellisia ystäviä!
      Rakkaudessa olemme valmiita tekemään lähes mitä vaan toisen hyväksi, mutta toki odotamme samanlaista kohtelua myös meille!
      Tsemppiä kaikille vaaoille, varsinkin meille väärin ymmärretyille naispuolisille!!

    • hyvä itsetunto; joten kestää

      Kyllä on ihan täyttä totta. Varsinkin työpaikoilla
      jostain syystä Vaaka -nainen joutuu kokemaan naispuolisilta työtovereiltaan (ei kaikilta) selvää kateutta, selän takana puhumista, syrjimistä, kaikkea mahdollista negatiivista (miespuolisten kanssa ei ole mitään ongelmia). Tätä vielä höystää se kun vaaka on täsmällinen työssään, huolellinen, erinomainen kontaktien luoja ja -ylläpitäjä muihin yhteistyökumppaneihin, on esimiesten suosiossa, eli saa kehuja tekemisistään lähes päivittäin, siis kaikki menee kuin vettä valaen. Mutta nämä kateelliset naiset yrittävät kaikin keinoin myrkyttää työilmapiiriä (siinä kuitenkaan onnistumatta).
      Käsin kosketeltavissa se heidän katkeruus ja pahoinvointi, jota yrittävät peitellä.
      Kyllä heillä pitää olla huono itsetunto,
      mutta sitähän he eivät huomaa siinä katkeruudessaan. Edessä ollaan niin mielin kielin, mutta pärstästä näkee että kaikki on vain hämäystä, kun selkänsä kääntää ääni kellossa muuttuu. Vaa`alle ei ole vaikeaa kehua työtovereita hyvin tehdystä työstä, mutta vaaka harvoin saa samanlaista palautetta naispuolisilta työtovereiltaan. Sanottakoon kuitenkin, että onneksi kaikki naiset eivät sorru siihen "kiusaamiseen", ne on ne määrätyt tyypit, joille vaa`an positiivisuus, kauneus, toverillisuus, tasapuolisuus ym:t vastaavat hyveet ovat myrkkyä.
      Mistä lie johtuu, sitä tässä on vuosien varrella pohtinut, mutta ei ole muuhun johtopäätökseen tullut kuin että ovat huonon itsetunnon omaavia, ja jo perusluonteeltaan suvaitsemattomia ja pahoja ihmisiä joille kaikki hyveet muissa aiheuttaa tuskaa ja päänvaivaa.
      Vaa`assa vain on jotain sellaista lumoa jota kaikki eivät voi sulattaa, mutta sehän on vain heidän päänsärkynsä - vaaka ei voi kuin surkutella moista ja toivoa heille parempaa suhtautumista itseensä, elämäänsä, muihin kanssaeläjiin, ja ennen kaikkea sitä että oppisivat ymmärtämään, että on muitakin ihmisiä, erilaisia kuin he itse, joiden kanssa myös pitäisi oppia elämään sovussa ja rakentavasti, sillä eripura ja kateus aiheuttavat vain pahaa mieltä, jopa sairastumista, jos ei niistä pahanolon tunteista yritä päästä ulos, positiiviseen ajatteluun kaikesta mitä ympärillä kohtaa.
      Pahalla ei koskaan saa mitään hyvää aikaan, mutta pieni hymy ja aito kiinnostus muista antavat lämpöä ja onnistumista myös omaan elämään. Tätä voisi jatkaa loputtomiin, mutta jääköön nyt tähän.

    • Vaaka*

      Itsekkin huomannut että moni koittanut "kaataa" mut mutta se tuntuu olevan aika hankalaa koska olen suosittu ystävieni kesken ja he eivät voi uskoa minusta niitä juttuja jota esim. neitsyt levittää!.. aiva mahotonta. Olen kumminkin rauhaa rakastava ja annan tämmöisten turhien asioiden vaikuttaa itseeni vaikka ei pitäisi kun tietää mikä siinäkin on homman nimi, kateus ja mustasukkaisuus toisesta miehestä! huh..
      On jännä kun löyty samankaltaisia ihmisiä:) kyllä me vaa`at ollaa eri mukavia! Jos et tunne elä tuomitse:)

    • niin:

      "....omistushaluinen, itsekäs, voimakas tahtonen.."
      Ei kovainkaan hääppösiä ominaisuuksia, joten ei ihme, jos sinua karsastetaan.

      Itsekkäille ihmisille on ominaista, että he olettavat tulevansa kaikkien kanssa hyvin toimeen, koska he eivät itsekeskeisyydessään pysy vaistoamaan kanssaihmisten todellisia tuntoja.

      " Olen kuin yksi pojista. Pitävätkö naiset minua "uhkana"? "
      Eivät naiset sinua uhkana pidä, koska tietävät suurimman osan miehistä pitävän loppujen lopuksi enemmän naisista kuin pojista. :)

      • Vaaka*

        hyvä saada monesta kannasta mielipiteitä:) Olen aina ystävällinen ja mukava uusille ihmisille että kyllä ei voi saada huonoa kuvaa, joskus hieman ujokin.En vain tiedä mikä menee vikaan.. ja ikinä ei ole ollut hankalaa saada mies, että jos tarkoitit "tietävät suurimman osan miehistä pitävän loppujen lopuksi enemmän naisista kuin pojista. :)" hankala selittää:) mutta mielummin tyttöpoika kuin barbi:) mutta nyt omistan maailman ihanimman miehen ja hyvä niin.. toivottavsti aina..


      • minusta on
        Vaaka* kirjoitti:

        hyvä saada monesta kannasta mielipiteitä:) Olen aina ystävällinen ja mukava uusille ihmisille että kyllä ei voi saada huonoa kuvaa, joskus hieman ujokin.En vain tiedä mikä menee vikaan.. ja ikinä ei ole ollut hankalaa saada mies, että jos tarkoitit "tietävät suurimman osan miehistä pitävän loppujen lopuksi enemmän naisista kuin pojista. :)" hankala selittää:) mutta mielummin tyttöpoika kuin barbi:) mutta nyt omistan maailman ihanimman miehen ja hyvä niin.. toivottavsti aina..

        tuo pinnallisuutesi. Se on kaikille vaakaihmisille tyypillinen ominaisuus. Mitään oikeasti syvällistä tunnetta heillä ei ole. Pinnallisin merkki kaikista mahdollisista.


      • Vaaka*
        minusta on kirjoitti:

        tuo pinnallisuutesi. Se on kaikille vaakaihmisille tyypillinen ominaisuus. Mitään oikeasti syvällistä tunnetta heillä ei ole. Pinnallisin merkki kaikista mahdollisista.

        nii se voi olla, tai ennakko käsitys tuo ainaki on.. en omasta mielestä nii pinnallinen ole kuin monet muut. Myönnän että ennen olin erittäin pinnallinen. No mutta ei se anna jos ei otakkaa.. :)Kaikki on yksilöitä.


      • Nimetön
        minusta on kirjoitti:

        tuo pinnallisuutesi. Se on kaikille vaakaihmisille tyypillinen ominaisuus. Mitään oikeasti syvällistä tunnetta heillä ei ole. Pinnallisin merkki kaikista mahdollisista.

        äläpäs nyt yleistä... tutustu kunnolla muutamaan vaakaan, varsinkin naiseen... voit yllättyä ja saada hyvän ystävän!
        SUOSITTELEN!!


      • vaaka*
        Nimetön kirjoitti:

        äläpäs nyt yleistä... tutustu kunnolla muutamaan vaakaan, varsinkin naiseen... voit yllättyä ja saada hyvän ystävän!
        SUOSITTELEN!!

        mua on kiusattu ala-asteella myös mutta ei kauneudesta.. uskoakseni. Olin aina poikien kanssa ja muutenki aika omalaatuinen, siis joittekin mielestä. Se on tosiaan kasvattanu.. ja olen ylpeä siitä mitä olen saanut aikaan. Monet nais puoliset henkilöt on rehellisesti sanonut tutustuttuaan minuun että luulivat minun olevan kunnon L**** ynm.. mutta en tosiaan olekkaan.. ensi vaikutelma voi pettää!


      • kimallus
        Nimetön kirjoitti:

        äläpäs nyt yleistä... tutustu kunnolla muutamaan vaakaan, varsinkin naiseen... voit yllättyä ja saada hyvän ystävän!
        SUOSITTELEN!!

        olen juuri samaa mieltä, älä yleistä, vaan tutustu kunnolla vaakaan, naiseen. yllätyt varmasti ja positiivisesti. jos haluat todellisen ystävän sen saat vaa'asta.. olemalla myös ystävän arvoinen.
        suvaitsevainen, älykäs, sosiaalinen ja iloinen. nämä kuulin juuri ollessani vierailulla, meitä oli tällä kertaa noin 25 paikalla. meillä oli lauluilta, milloin mikäkin teema aiheena. ihana yhteinen tapahtuma.
        pidetäänkö vaakailta, tytöt?
        Katsotaan kuinka samanlaisia oikeasti olemme.
        voikaa hyvin kaikki merkit maan ja taivaan välillä.


      • vaaaaka
        minusta on kirjoitti:

        tuo pinnallisuutesi. Se on kaikille vaakaihmisille tyypillinen ominaisuus. Mitään oikeasti syvällistä tunnetta heillä ei ole. Pinnallisin merkki kaikista mahdollisista.

        Hei älä viitti länkyttää tota samaa läppää täällä että pinnallisia ym. Kumma homma kun asia on yleensä juuri niin että ihmiset kateellisia, ja jopa tunnustaneet sen riidan päätteeksi. Tyypillinen suomalainen KATEUS! Mua huvittaa suuresti että kaikki missä vaaka onnistuu, on hyvä ja nauttii pitää laittaa negatiiviseksi. Koittakaa nyt helvetti saada itse aikaseksi jotain, jos kerran omaatte myös hyvän itsetunnon ja vaat omahyväsiä ym niin antakaa olla.


      • Jauha
        minusta on kirjoitti:

        tuo pinnallisuutesi. Se on kaikille vaakaihmisille tyypillinen ominaisuus. Mitään oikeasti syvällistä tunnetta heillä ei ole. Pinnallisin merkki kaikista mahdollisista.

        Shittiä. Ehkä sinä ja sun 11v. pikkusysteris. IhQua


    • Pidämme sinua

      uhkana, koska olet niin kaunis ja ihana.

      Sen ihanampaa ihmistä ei olekaan, ja niin voimakas tahtoinenkin. kyllä vaa'at ovat sitten parhaita. Olemme sinulle niiiiin kateellisia!

      • uhattujen

        kadehtijoitten kerhoon! :))))

        Mahtaakohan muuten ap:n kauneus kompensoida hänen tekemiensä kirjoitusvirheiden runsautta?


    • `´´´´

      taiatte vaakalaiset usein olla
      skooppimerkkien inhokkilistan
      kärkipaikoilla.

    • vaakatyttöli^^

      Minä olen myös tästä vähän nuorempana kärsinyt koska olin ujo,kiltti ja kaunis. Silloin en itse ymmärtänyt muiden naisten vihaa mua kohtaan, mutta parhaimmat ystäväni silloin sanoivat että älä niistä välitä, ne ovat vain kateellisia. mikään ei voi olla mielestäni pahempaa kun kateuden kohteeksi joutuminen..

      nyt muutama vuosi on noista ajoista kulunut ja kaikki toi paska mitä mulle tehtiin on vaan vahvistanut. Olen mielestäni hyvin kaunis, iloinen, mukava ja ennenkaikkea tyytyväinen itseeni. itsevarmuutta on tullut roppakaupalla lisää ja minulla on paljon tosi ystäviä. Jostain syystä tulen silti miesten kanssa paremmin juttuun (melkein kaikki kaverini ovat miehiä) naisista mulle on ikävä kyllä jäänyt vähän paha maku suuhun.

      kiinnostaisi kuulla onko täällä muitakin joka olis saanu kärsiä kauneudestaan?
      enkä kaipaa sit mitään vittu oot ittees täynnä lässytyksiä , vaan omakohtasia kokemuksia. ne joille on näin käynyt tietävät mistä puhun :)

      kiitos.

      • aikanaan

        Asioilla on taipumus järjestyä. Kauneus on katoavaista, mutta rumuus senkun lisääntyy. Eräänä päivänä huomaat olevasi vanha ja myös ruma, vaikka kuin uskot olevasi nuori ja kaunis. Mitä silloin tapahtuu vaakanaiselle? Kierrokset lisääntyvät, eikä mikään tunnu olevan pysyvää. Joudut kärsimään ikuisesta etsijän roolista. Mietit minne ne komeat, hyvät ideaaliset miehet hävisivät. Ei ne minnekään hävinneet, niitä ei ollut olemassakaan. Näit unta.


      • saman kokenut

        Eipä tuohon kirjoittamaasi ole tarve muuta lisätä.
        Hyvin ilmaisit myös omat tuntemukseni.
        Olemme kuitenkin vahvoja, hyvä itsetunto ja positiivisuus auttavat jaksamaan, eikä nuo mainitsemasi "kademielet" saa elämää hetkautetuksi sinne eikä tänne, elämässä on paljon muuta mielenkiintoista ja elämisen arvoista, heikkotuntoiset rypekööt itsesäälissään, kun eivät muutakaan ilmeisesti voi.


      • Onnittelut
        saman kokenut kirjoitti:

        Eipä tuohon kirjoittamaasi ole tarve muuta lisätä.
        Hyvin ilmaisit myös omat tuntemukseni.
        Olemme kuitenkin vahvoja, hyvä itsetunto ja positiivisuus auttavat jaksamaan, eikä nuo mainitsemasi "kademielet" saa elämää hetkautetuksi sinne eikä tänne, elämässä on paljon muuta mielenkiintoista ja elämisen arvoista, heikkotuntoiset rypekööt itsesäälissään, kun eivät muutakaan ilmeisesti voi.

        Kommenttisi on surkuhupaisa esimerkki
        naispuolisen vaa´an positiivisuuskäsityksestä.


    • eräs vaakuli

      Ollaamme me vain omia ihania itsejämme, elämä hymyilee ja me elämälle! :)))

    • Vaakkuli myös

      Täällä on taas uusi vaakanainen joka kokee saman...onneksi meitä on useampia vaakoja joilla samoja komemuksia :))

      • vaaka oon

        Kyllä, samanlaisia kokemuksia löytyy... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe