Tykkääkö vaakamies

läheisyydestä

Tavannut rauhallisen, mutta niin hellän ja lämpöisen vaakamiehen. Tuntuu jotenkin uskomattomalle miten mies nauttii läheisyydestä sen sähköstä mitä on kun koskettaa. Voi halata olla vain vaikka 5-10 päästämättä irti. Nukkuu kiinni, mutta tekeekö hän sitä ilman tunteita tai onko merkki, että tosiaankin on ihastunut? Apua auttakaa... millainen on vaakamies? Haluaako vaakamies naisen aloitetta treffeille pyydettäessä? Tai onko naisen parempi odotella vaakamiehen soittoja, kutsuja? Miten vaaka osoittaa ihastukselleen aidon kiinnostuksen. En haluaisi pilata tätä mahdollisuutta saada hänet ainoakseen omakseni. PS. pieni vinkki hän kirjoitti, että nautti hyvästä,kauniista viikonlopusta toivottellen hyvää yötä.

16

4519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaka*

      Tykkää. Itsellä kävi sillai että koko kesän oli tavoitellut vaaka miestä mutta hän oli kumminkin erittäin varautunut. Oletin että ok, häntä ei kiinnosta sillä tavalla minä ja annoin olla. Hän soitteli satunnaisesti kun kesän lopussa olin hänen kanssaan illan päätin itse laittaa viestin että missä mennään jne. Vastausta ei kuulunut viikkoon kunnes soitti ja kysyi saako tulla käymään. Vaaka mies on ujo! Kun juteltii tästä kaikesta hän sanoikin että ei voinut kuvitella et saa minut, ja nyt ollaanki oltu kuin paita ja pylly:) Tämä vaakamies kyllä käyttäytyy juuri samalai kuin minunkin tilanteessa, eli anna mennä ja tee aloite!:) muuten ei synny mitään;)

      • wautsi

        Kiitos rohkaisusta ja vinkistä, että kyllä nainenkin voi tehdä aloitteen. Kiva kuulla, että joitakin onnistaa. En ole koskaan aikaisemmin tavannut vaakaa ja sitä ennen tuntui, että miehet pikemminkin on saalistajia, eikä se lähellä olo ole ollut niin tärkeää ja intiimiä nautinnollista. Lämmintä syksyn jatkoa teille.


      • ;)*
        wautsi kirjoitti:

        Kiitos rohkaisusta ja vinkistä, että kyllä nainenkin voi tehdä aloitteen. Kiva kuulla, että joitakin onnistaa. En ole koskaan aikaisemmin tavannut vaakaa ja sitä ennen tuntui, että miehet pikemminkin on saalistajia, eikä se lähellä olo ole ollut niin tärkeää ja intiimiä nautinnollista. Lämmintä syksyn jatkoa teille.

        vaakamies on kyllä ehkä mun unelmien täyttymys


      • Härkätikrukimma
        ;)* kirjoitti:

        vaakamies on kyllä ehkä mun unelmien täyttymys

        Juuri näin. En oo vielä joutunu katumaa että iskin Vaaka-miehen ja toivottavasti ei tarvikkaa. (Härät = jokseenki laiskoja rakkauessa eikä mielellää myöntäs erehtyneesä.) ;)


      • vaaka mies

        tää teksti pitää hyvin pitkälti paikkansa ainakin mun kohdalta ... oon alux kyllä aika ujo... mut kun tutustutaan niin tykkään "kyhnytä" sylikkäin sohvalla esim. elokuvaa katsellen ja sängyssä haluan nukkua iho "kontaktilla" tai ainakin jalat yhdessä .
        mut mä oon mikä oon en tiedä voiko tätä yleistää....


      • muuten
        vaaka mies kirjoitti:

        tää teksti pitää hyvin pitkälti paikkansa ainakin mun kohdalta ... oon alux kyllä aika ujo... mut kun tutustutaan niin tykkään "kyhnytä" sylikkäin sohvalla esim. elokuvaa katsellen ja sängyssä haluan nukkua iho "kontaktilla" tai ainakin jalat yhdessä .
        mut mä oon mikä oon en tiedä voiko tätä yleistää....

        Miten sinä muuten? Tunnetko ihtohimoa, halua ja pystytkö olla todella hellä naiselle, jos sinun tunteet eivät ole aitoja? Tarvitsetko sen ihastumisen rakastumisen siihen? Jäätö helposti ikävöimään naista, joka on tehnyt sinuun vaikutuksen? Kiitos paljon, jos voisit tarkentaa. Auttais ymmärtämään, vaikka tietty jokainen olemme yksilöitä.


      • vaakamies77
        muuten kirjoitti:

        Miten sinä muuten? Tunnetko ihtohimoa, halua ja pystytkö olla todella hellä naiselle, jos sinun tunteet eivät ole aitoja? Tarvitsetko sen ihastumisen rakastumisen siihen? Jäätö helposti ikävöimään naista, joka on tehnyt sinuun vaikutuksen? Kiitos paljon, jos voisit tarkentaa. Auttais ymmärtämään, vaikka tietty jokainen olemme yksilöitä.

        ..jos OIKEASTI;aidosti ja rehellisesti olen kiinnostunut,saati ihastunut,saati Rakastunut Naiseen..olen totaalisesti jumissa,ja kaikki kortit pitää katsoa,eikä siltikään ole helppoa sammuttaa tunteitaan kyseistä henkilöä kohtaan..


    • 2 viikkoo

      kyllä se siitä häipyy tietokoneelleen tai sohvalle :)

      ei mut oikeesti, kaikki vaakamiehet ovat aluksi niin lemmenkipeitä ja huomaavaisia, mutta se ilo loppuu viim. kuukauden kuluessa.

      vinkki: älä osoita mitään huomiota, niin se läheisyys voi kestää vähän kauemmin.

      luepa astro.fi sivuilta vaakamiehen rakkaushoroskooppi. siellä on hyvin kuvailtu sitä, mitä vaakamiehen kumppanilta odotetaan.

      • paradoksi

        Tottahan tuo on. On jotenkin luonnnonvastaista, että juuri venuksella varustettu vaaka ei itse osaakaan antaa rakkautta. Vaaka varmistaa vain sen, että häntä rakastetaan, mutta siinä on sitten kaikki. Tämä pätee myös muihin ilmanmerkkeihin kuten kaksosiin ja vesimiehiin. Vaaka on rakkauden ja romantiikan suhteen yliarvostettu. Yhteiselämä ei voi perustua taktikointiin, että kun en huomaa, niin hän antaa mulle huomiota. Se on vain varuillaanolemista ja pelkoa tulla jätetyksi. Vaaka ei ole ole yhden suhteen merkki. Vaaka ei myöskään rakastuu uudestaan samaan ihmiseen vaan silloin kohteena on joku toinen.


      • että#
        paradoksi kirjoitti:

        Tottahan tuo on. On jotenkin luonnnonvastaista, että juuri venuksella varustettu vaaka ei itse osaakaan antaa rakkautta. Vaaka varmistaa vain sen, että häntä rakastetaan, mutta siinä on sitten kaikki. Tämä pätee myös muihin ilmanmerkkeihin kuten kaksosiin ja vesimiehiin. Vaaka on rakkauden ja romantiikan suhteen yliarvostettu. Yhteiselämä ei voi perustua taktikointiin, että kun en huomaa, niin hän antaa mulle huomiota. Se on vain varuillaanolemista ja pelkoa tulla jätetyksi. Vaaka ei ole ole yhden suhteen merkki. Vaaka ei myöskään rakastuu uudestaan samaan ihmiseen vaan silloin kohteena on joku toinen.

        Siis tarkoitatko, että jos vaaka on löytänyt uuden naisen, niin silloin hänen on tavallaan helpompi luopua huonosta suhteestaan ja rakastua tähän uuteen naiseen? Ennemmin kuin rakastuisi tähän vanhaan uudestaan?


      • ovat myös
        että# kirjoitti:

        Siis tarkoitatko, että jos vaaka on löytänyt uuden naisen, niin silloin hänen on tavallaan helpompi luopua huonosta suhteestaan ja rakastua tähän uuteen naiseen? Ennemmin kuin rakastuisi tähän vanhaan uudestaan?

        talousvaakoja. Vain suurien taloudellisten tappioitten uhatessa vaaka
        "rakastuu" uudelleen exäänsä.
        Muuten, ei vaakoja niinkään rakkaus minnekään liikuttele vaan tarve rakastuneisuuden tunteen kertauksiin.

        Ja vielä, luopumisessa ei välttämättä ole aina kysymys huonosta suhteesta luopumisesta.
        Uusi suhde se vaan aina vaikuttaa (ainakin aluksi) vielä entistäkin paremmalta. :)


      • paradoksi
        ovat myös kirjoitti:

        talousvaakoja. Vain suurien taloudellisten tappioitten uhatessa vaaka
        "rakastuu" uudelleen exäänsä.
        Muuten, ei vaakoja niinkään rakkaus minnekään liikuttele vaan tarve rakastuneisuuden tunteen kertauksiin.

        Ja vielä, luopumisessa ei välttämättä ole aina kysymys huonosta suhteesta luopumisesta.
        Uusi suhde se vaan aina vaikuttaa (ainakin aluksi) vielä entistäkin paremmalta. :)

        Vaakojen ongelmana taitaa enemmänkin olla tasapainoon pyrkiminen, ei siinä oleminen. Suhde tosiaan voi päättyä siihen, että on liikaa harmoniaa. Silloin vaaka turhautuu, onhan se toimiva ja aktiivinen merkki. Vaaka tosin voisi oppia, että rakkaus sinällään on harmoniaa, ei siihen pyrkiminen.


      • ********
        ovat myös kirjoitti:

        talousvaakoja. Vain suurien taloudellisten tappioitten uhatessa vaaka
        "rakastuu" uudelleen exäänsä.
        Muuten, ei vaakoja niinkään rakkaus minnekään liikuttele vaan tarve rakastuneisuuden tunteen kertauksiin.

        Ja vielä, luopumisessa ei välttämättä ole aina kysymys huonosta suhteesta luopumisesta.
        Uusi suhde se vaan aina vaikuttaa (ainakin aluksi) vielä entistäkin paremmalta. :)

        Sulla on sana hallussa ihanasti, en pystyisi noin sarkastisen humoristisesti sanomaan vaakamiehestä mitään:) Talousvaaka....;)


      • Bety
        paradoksi kirjoitti:

        Tottahan tuo on. On jotenkin luonnnonvastaista, että juuri venuksella varustettu vaaka ei itse osaakaan antaa rakkautta. Vaaka varmistaa vain sen, että häntä rakastetaan, mutta siinä on sitten kaikki. Tämä pätee myös muihin ilmanmerkkeihin kuten kaksosiin ja vesimiehiin. Vaaka on rakkauden ja romantiikan suhteen yliarvostettu. Yhteiselämä ei voi perustua taktikointiin, että kun en huomaa, niin hän antaa mulle huomiota. Se on vain varuillaanolemista ja pelkoa tulla jätetyksi. Vaaka ei ole ole yhden suhteen merkki. Vaaka ei myöskään rakastuu uudestaan samaan ihmiseen vaan silloin kohteena on joku toinen.

        Olen nyt suhteessa vaaka mieheen joka on vasta alkuvaiheessa. Minusta vakaa mies pitää läheisyydestä ja romanttisista asoista niinkuin minäkin. Sen olen kyllä huomannut häntä ei voi sitoa liika niinkuin ei minuakaan joka olen kalat nainen. Tuo ei ihan pidä paikkaansa ettei vaaka rakastu uudelleen samaan ihmiseen, meillä oli tässä ½ vuoden katko välissä ja tässä nyt ollaan


    • kertoo

      vaakamiehestä mitä mielessä liikkuu. Puhuttaessa katse on rinnoissa tai takamuksessa ja heti kun tilaisuus tulee kädet ovat tisseissä kiinni. Vaakamiehen seurassa tulee vaivautunut olo.

    • RasJohnson

      Itse olen Vaaka, ja erittäin läheisyydenhaluinen, tunteellinen mutta kamalan ujo :( En uskalla tyttöjä juurikaan lähestyä ennen kuin tuntee hyvin. Tunteiden kertominen on minulle muutenkin vaikea asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe