On todella kiitettävää toimintaa demareilta kun eivät ole lähteneet tohon toisten haukkumiseen kuten vasssareiden Lommi, koko kokkari ryhmä ja pesun Taipale, Hirvonen, Eerola. Ei toisten haukkumisella kuntaa paranneta.
Demarit ei hauku muita
14
438
Vastaukset
- demari,ainut
puolue näillä palstoilla,joka ei pyri valtuustoon toisia mollaamalla!
- xzczxc
demarit tekee sen anonyymeinä, mutta tekee silti kun ei nimellään uskalla arvostella. haukkuminen ja arvostelu on kaksi eri asiaa!
Ketä Demarit haukkuisivat? Itseäänkö? He ovat vuosikymmeniä päättäneet lähes yksivaltiaan tavoin Kotkan asioista. Nyt jos Sdp kärsii rökäletappion ja joutuu keskisuuren puolueen asemaan alkaa sieltäkin varmasti jatkossa tulla arvostelua suurinta tai suurempia ryhmiä kohtaan. Ja kenties aito yhteistyö esimerkiksi Vasemmistoliiton kanssa alkaa kiinnostamaan.
Kyllä Demarien kunnallisvaaliohjelmasta löytyy paljon hyviä asioita jotka Vasemmistoliitto voi allekirjoittaa mutta niin on muillakin puolueilla hyvät ohjelmat. Tärkeintä on että niistä myös pidetään kiini ettei tule petettyä äänestäjiä. Ja näitä lupauksia tulen mielenkiinnolla seuraamaan. Ja jos niitä lupauksisa ei pidetä ja tulevaisuudessa muistutan, että niitä vaalilupauksia on rikottu niin älkää sitten kirjoitelko, että taas Vasemmistoliitto haukkuu ja kyllä on törkeää peliä. Voimia vaalityöhön. Äänestäjät päättää päättäjät ja meidän on oltava rehellisiä äänestäjille.
Terveisin: Semi Lommi Kotkan Vasemmistoliitto ry:n puheenjohtaja- kuin pesulaiset!
Tarkista puoluekantasi!
- örvellystä
kuin pesulaiset! kirjoitti:
Tarkista puoluekantasi!
populisti paskaa suoltaa
- demareita
örvellystä kirjoitti:
populisti paskaa suoltaa
Koska teidän johdollanne ei Kotkan koulurakennuksia ole ajallaan korjattu. Sama koskee monia päiväkoteja. Useat niistä on homeessa. Jos yksityisellä home haisee, vika korjataan.
Toiseksi ette juuri kuuntele ihmisiä (jonka seurauksena äänimääränne laskee).
Kolmanneksi olette luopuneet arvokkaista arvoistanne, joilla Suomea on rakennettu.
Neljänneksi. harrastatte alibudjetointia vuodesta toiseen. Tämä koskee erityisesti kunnan palkkalistoilla olevia. (selkänahka tiukoilla)
Viidenneksi. Investoitte jatkuvasti ei-lakisääteisiin juttuihin. Yrittäminen jääköön yrittäjille.
Kuudenneksi.Ette koskaan kerro, mistä nämä ihme investoinnit sikiävät (200 000€:n huoltorakennus esim. Sapokkaan)
Lopuksi. Olen niin kyllästynyt valtapuolue sos.demin toimiin, etten enää äänestä sitä ikinä.
Ja nyt on pesun aika. - tarvinut ilmoittaa,
demareita kirjoitti:
Koska teidän johdollanne ei Kotkan koulurakennuksia ole ajallaan korjattu. Sama koskee monia päiväkoteja. Useat niistä on homeessa. Jos yksityisellä home haisee, vika korjataan.
Toiseksi ette juuri kuuntele ihmisiä (jonka seurauksena äänimääränne laskee).
Kolmanneksi olette luopuneet arvokkaista arvoistanne, joilla Suomea on rakennettu.
Neljänneksi. harrastatte alibudjetointia vuodesta toiseen. Tämä koskee erityisesti kunnan palkkalistoilla olevia. (selkänahka tiukoilla)
Viidenneksi. Investoitte jatkuvasti ei-lakisääteisiin juttuihin. Yrittäminen jääköön yrittäjille.
Kuudenneksi.Ette koskaan kerro, mistä nämä ihme investoinnit sikiävät (200 000€:n huoltorakennus esim. Sapokkaan)
Lopuksi. Olen niin kyllästynyt valtapuolue sos.demin toimiin, etten enää äänestä sitä ikinä.
Ja nyt on pesun aika.että olet persu!
- KimSoares
vaikka kuun taivaalta näin vaalien alla. Myös vasemmistoliitto lupailee kovin paljon.
Minusta pitäisi aina pystyä perustelemaan MITEN ne asiat aikoo toteuttaa, joista vaahtoaa. Kuka tahansa voi sanoa esimerkiksi että "Lupaan että yhtään kyläkoulua ei lopeteta." Tyhjää sanahelinää, ei se sanomalla onnistu.
Pitää osata katsoa kokonaisuuksia ja perustella miten asiat sitten voisi tehdä paremmin.
Esimerkkiä voi katsoa vaikka täältä ;-)
http://www.soares.fi
Kim Soares (Sd.)
214
mitä nyt vähäsen, Sirpa kehui kovista arvoista toissa keväänä, nimimerkin taakse on tullut sitten populisti, pellet, itse olen jonkun mukaan maahanmuuttajan irvikuva, mitä lienee sekin tarkoitta.
Vastuuttomuudesta ei kai vastuu voi olla kun ei ole annettu.
Nimimerkeistä on vaikea sanoa kuka sen taakse kätkeytyy.
Itse en ainakaan muista että olisin haukkunut jotain toista ryhmä tai henkilö kovin pahasti.
Van Wonterghem Freddy
Kotkan Perussuomalaiset ry
Puheenjohtaja- ei pesulaiset ehdokkaat,
enää niin kovasti,mutta se tukijoukko mollailee liikaa!
- haluu sano?
Onko sinä asiaa? Eikö kuka hauku sinu. Sinu pita oppi suomi jos olla suomi?
haluu sano? kirjoitti:
Onko sinä asiaa? Eikö kuka hauku sinu. Sinu pita oppi suomi jos olla suomi?
takaisi hiekalaatiko, hiekalaatko soomelasi, vaalit on isojen setien ja tätien asia.
- jori p
Entäs mitä ite nyt teet,kehut vasurit ja pesut oikein nimeltä,mikä mun mielestäni osoittaa jonkun asteista alalautteela tai peräti lattiakaivossa kylvetettyä ja sille tasolle jäänyttä säälittävää raukkaa,nimimerkin takan piilossa!!
jorma k nykänrn
sit.vas 139
alahovi- Juho Eerola
Oli muuten Jorma hyvä huomio!
Muistetaanpa kaikki Oiva Lohtanderin esittämä hahmo eduskuntavaalien alla. Jos ei se ollut pilkkaa, niin mitä sitten?
Voisin nimetä monta demaria, jotka ovat aika rumasti nimeltä julkisesti arvostelleet esimerkiksi juuri Perussuomalaisia, mutta jätetään nyt. Minä kun en ole sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366