Tunnen repeäväni kahteen osaan? :/

kaksonen888888

Olen kaksonen ja en pysty seurustelemaan ihan kenen kanssa vaan siis olen valikoiva niin sanotusti. Mutta vaikka valitsisin sen niin sanotun oikean sillä hetkellä sitten en rakastukkaan häneen ja jos rakastun oikeasti niin en päästä millään irti. onko se tavnomaista myös muille kaksoistypyille vai pelkästään minulle? olen syntynyt 20.06

6

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytytyty777

ihan normaalia, jatka samaan malliin, saat horoskooppimitalin oikein santapaperista tehty.
      joo, ihan tavanomaista on vaikka tarttee kyllä mielikuvitus olla huipussa näissä hoorooskoopeissa.
      Ei itku auta mutta horoskooppi kyllä...voi kristus.

• itku

Luulitko?

• antingen eller

Olet tyypillinen kaksonen. Olen samanlainen, joskin syntynyt 28.5. Löydettyäni sen oikean rakastan iäisesti. Olen koko ajan ollut tyytyväinen häneen. Voi olla, että elämä meidät joskus erottaa, mutta en luule senkään voivan vaikuttaa rakkauteeni häneen. Kun kiinnyn ihmiseen, niin se siitä tulee pitkäaikainen, sanoisimpa ikuinen kiintymys.

Ethän vai sekoita käsitteitä "ihastus" ja "rakkaus". Ihastumisia toisiin ihmisiin on minullakin mukana kuvassa, ja ne voivat ottaa loppu yhtä äkkiä kuin alkoivat. Jos huomaan, että oli väärä ihastumisen kohde, niin siitä tulee kyllä lyhytaikainen. Oikea rakkauteni voi kohdistua vain tähän oikeaan. Kaikki muu ei ole oikeaa!

En koskaan tuhlannut aikaani keneen hyvänsä sinkkuna ollesaasni. Tiesin mitä etsin enkä tyytynyt vähempään.

Luulen, ett se on tyypillistä meille kaksosille.

• :) ....

ihan samanlainen, synt. 29.5 ...

• noova

myöskin syntynyt 20.6... ja niin samanlainen oli tekstisi kuvaus, että olisin luullut itseni kirjoittamaksi :D

• hipps

Ite olen syntynyt 15.6. ja huomaan itessäni ainakin sellaista itsepäisyyttä, että vaikka joku asia tuntuisi maalaisjärjen mukaan olevan parempi vaihtoehto, toisenlainen järki haluaa tehdä toista asiaa, johon erittäin todennäköisesti myöhemmin pettyy. Itelläni siis tällaista kahteen osaan repeämistä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 520
      7777
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      232
      2692
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2591
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1950
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1788
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      5
      1612
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1188
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1165
    Aihe