Pohjolan asiakaspalvelu

Pettynyt--

Onko kukaan muu saanut Pohjolalta huonoa asiakaspavelua? Olin tänään puhelinyhteydessä Pohjolan asiakaspalveluun ja täytyy sanoa, että jäin ihmettelemään, voiko näin huonoa palvelua enää olla.

Selvää virhettä ei pahoiteltu millään tavalla ja muutenkaan ei oltu valmiit palvelemaan pyytämälläni tavalla.

Ihmettelen tätä erityisesti siksi,että olen sentään OP:n omistajajäsen ja minulla on Pohjolassa vakuutuksia, eli olen maksava asiakas.

71

19435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wertyuiopasd

      "ei oltu valmiit palvelemaan pyytämälläni tavalla."

      No mitä pyysit?

      • ruotsifani

        Osuin puolivahingossa tälle sivulle.....Kun huomsin heti tuon negatiivisen kommentin, niin ajttelin vain heittää omani mukaan.Olen ollut OPn ja Pohjolan asiakkaana muutamia vuosikymmeniä.Palvelu on ollut aina ihan jees!


    • miten palvelu oli huonoa

      Oma kokemukseni: n. 5vuotias möhkäleen kokoinen televisiomme lakkasi toimimasta. Kun en muuta hokannut soitin tv-korjaajalle. Sanoi että on rikki. Sen minäkin tiesin. Sitten soitin Pohjolan palvelunumeroon. Sieltä pahoiteltiin, kun näitä paksuja kuvaputkitelkkareita ei enää saa. Kysyttiin kohteliaasti, että kävisikö jos hankkisimme teille uuden vastaavankokoisen plasmateeveen ja toimittaisimme sen teille kotiin? Luulin soittaneeni johonkin pilapuhelimeen. Ehdotettiin että maksan väliä omavastuun ja muutaman vuoden ikäpoiston, niin tuovat uuden koneen. Kolmen päivän päästä soi ovikello, ja kuljetusliikkeen lähetti tuli uusi töllö sylissä ja kysyi että onko tämä oikea osoite. Uskomattoman hienoa palvelua!! Luulin tätä joksikin mainostempuksi ja soitin perään Pohjolaan. Sieltä kertoivat, että niillä on nykyään tälläinen palvelu että ostavat uuden laitteen ja toimittavat asiakkaalle, jos asiakas hyväksyy. Saavat kuulema esim telkkarin ostettua vähän eri hinnalla, jos ostavat esim. 10.000 töllötintä, kun yhden telkkarin ostaja. Kannattaa kuulemma vielä tuoda ihan kotiin asti. Nyt alan uskoa minäkin suuruuden ekonomiaan. Lumipallo menee näin: Iso yhtiö = paljon vahinkoja. Paljon vahinkoja = vitusti €. Iso € = kiinnostava ostaja. Iso yhtiö ostaa paljon, saa halvemmalla, heijastuu vahinkosuhteeseen = edullisemmat vakuutusmaksut ja tyytyväisemmät asiakkaat.

      Näin se vaan menee, pikkunarikkavakuutusyhtiöt ovat kuolevaa kansantanhuperinnettä.

      Ed. kokemukseen viitaten: Pohjola on loistava vakuutusyhtiö. Olen tyytyväinen.

      • Salora ´83

        Olet sitten maksellut korkeimman mukaan vakuutusmaksuja.On tuo telkkukin tullut muutamaan kertaan makseltua.Omavastuu on pakko pitää korkeamalla jos on vähänkään enemmän omaisuutta.

        Siihen ei sovi mitkään ltelkkarit ja muut lelut.Ja mikä lienee 5v vanhan möhkötelkun markkinahinta.Ei taida 100€ irtoa suurimmastakaan.

        Viime vuoden huonointa palvelua saanut Pohjolasta.Eikä kysessä ollut edes mikään korvausasia.Rahaa
        tuntuu olevan,kun eivät lisää kaipaa.


      • pohjola

        Pohjola on tosi hyvä vakuutusyhtiö ja ainakin mulla palvelu on toimii hyvin ja totta
        on toi, että pikkukioskivakuutusyhtiöt on kuolevia laitoksia.Pohjola vaan laajentaa
        liiketoimintaa, kun ostivat Suomen Skandia Lifen vakuutuskannan pois pörimästä


      • voi älyn voittoa....
        pohjola kirjoitti:

        Pohjola on tosi hyvä vakuutusyhtiö ja ainakin mulla palvelu on toimii hyvin ja totta
        on toi, että pikkukioskivakuutusyhtiöt on kuolevia laitoksia.Pohjola vaan laajentaa
        liiketoimintaa, kun ostivat Suomen Skandia Lifen vakuutuskannan pois pörimästä

        Oletko todella noin tyhmä, vai esitätkö vain? Tunnut toivovan, että pikkuvakuutusyhtiöt kuolisivat pois.

        Jos pelkästään isoimmat toimijat jäisivät vakuutusalalle, miten kuvittelet, että vakuutusten hintojen kävisi?
        Tilannetta voisi verrata siihen, että Suomessa olisi vain K- ja S- ryhmä päivittäistavarakaupassa.


      • Paskapohjola

        Pohjola korvaa juurikin näitä "pikkujuttuja" pitääkseen reilun yhtiön imagoa yllään. Sitten kun sattuu työtapaturma, jossa työntekijä vammautuu, he eivät korvaa mitään, vaan heidän mielestään kaikki tapaturmasta johtuneet vammat ja sairaudet ovat vanhoja vaivoja tai iän mukanaan tuomia juttuja. Täysin perseestä koko yhtiö.


      • Jjh12

        Tuo täysin totta,eikä ollut Eka kertaa.Minkäs teet kun työn antajalla vakuutus siellä,eikä sama työnantaja.ei ole muuttunut 30na miksikään.Vihoin viimeinen paikka vaikutukselle.autovakuutuksekin pilkottu ovelasti,on kaiken maailman pikkumaksuja.


      • OP_jättää_heitteille
        Jjh12 kirjoitti:

        Tuo täysin totta,eikä ollut Eka kertaa.Minkäs teet kun työn antajalla vakuutus siellä,eikä sama työnantaja.ei ole muuttunut 30na miksikään.Vihoin viimeinen paikka vaikutukselle.autovakuutuksekin pilkottu ovelasti,on kaiken maailman pikkumaksuja.

        Juuri näin. Työtapaturmaa ei Pohjola (op-vakuutus) vaivaudu korvaamaan, vaan pistää hoidot poikki, ettei vaan tule kalliiksi pysyvät vammat. Ja kuten edellinenkin totesi: minkäs teet kun työnantajan vakuutus on siellä. Omat vakuutukset olleet siellä parikymmpisestä, eivät ole enää.


    • ei tarjousta

      Ei asiakkaita ajatella Pohjolassa. Olen myös Op:n omistajajäsen ja kysyin vakuutuksista tarjousta Pohjolasta. Eivät antaneet tarjousta vaan ilmoittivat vaan että vakuutuksen hinnasta tulee keskittämis ym alennukset. Kävin netissä laskemassa vakuutusten hintoja eräässä toisessa vakuutusyhtiössä ja siellä olisi liki 20% halvemmat vakuutukset.

    • 30min.

      ei vastausta. Odotin autovakuutuksen vakuutuskirjoja puolivuotta ennen kuin arvon Pohjola sai ne lähetettyä minulle... Surkeaa siis todella surkeaa sanon minä.

    • E01

      Ai onko Pohjolalla palveluakin, en ole huomannut!!
      Rahan ottavat vastaan, mutta korvauksia haettaessa kukaan ei tiedä mistään mitään!!

      Alkaa jo pikku hiljaa tympäisemään. Vahinko on Pohjolan omien esimerkkien kaltainen, mutta päätös korvauksesta viipyy ja viipyy. Alkaa jo 2 kuukauden sohvalla makoilu tympiä kun ei voi tehdä asialle mitään ennen kuin Pohjola antaa päätöksen.

      Kyllä on itselläkin vakuutusyhtiön vaihto edessä!

      • kipsi

        minun tarina !joulukuussa nilkka murtui työtapaturma, ja vakuutus pohjolassa .korvassi 25.5.08 asti nyt tuli päätös ,korvaus päättyy koska latuskajalkahäiriö ei johdu jalkapöydänluun murtumasta. että kyllä syy aina löyttyy ! ! olen päättänyt vaihttaa omatkin vakuutukset pois pohjolastta. if


      • Mitta täynnä
        kipsi kirjoitti:

        minun tarina !joulukuussa nilkka murtui työtapaturma, ja vakuutus pohjolassa .korvassi 25.5.08 asti nyt tuli päätös ,korvaus päättyy koska latuskajalkahäiriö ei johdu jalkapöydänluun murtumasta. että kyllä syy aina löyttyy ! ! olen päättänyt vaihttaa omatkin vakuutukset pois pohjolastta. if

        Samaa mieltä - rahat kelpaavat, mutta palvelua ei saa. Neuvojen saaminen korvauksen hakemiseen oli työn ja tuskan takana. Mitenkähän sitten korvauspäätöksen kanssa käynee kun neuvotkin olivat näin tiukassa. Reilut 20 vuotta asiakassuhdetta takana, mutta nyt kyllä riitti.


      • Emma P
        Mitta täynnä kirjoitti:

        Samaa mieltä - rahat kelpaavat, mutta palvelua ei saa. Neuvojen saaminen korvauksen hakemiseen oli työn ja tuskan takana. Mitenkähän sitten korvauspäätöksen kanssa käynee kun neuvotkin olivat näin tiukassa. Reilut 20 vuotta asiakassuhdetta takana, mutta nyt kyllä riitti.

        Olen yrittänyt soittaa, turhaan. Voiko sinne lähettää sähköpostia? Vastaavatko edes?


    • Ent. asiakas

      Oli joskus vakuutukset Pohjolassa ja palvelua kuvaa mielestäni seuraava aika osuvasti:
      Soitto sinne ja asiakaspalvelusta annettiin toinen numero. Toisesta annettiin kolmas numero. Kolmannesta annettiin taas uusi numero, joka vaikutti jotenkin tutulta. Puhelinsoittoni yhdistyi sinne ensimmäiseen soittamaani numeroon. Pyysi soittamaan seuraavalla viikolla uudestaan..
      Veikkaan, että neuvon antanut henkilö oli silloin lomalla..

      • Tosi on

        äänestää jaloillaan kyseisen pelleyhtiön asiakkaiden eli vaihtaa pankkia ja vakutusyhtiötä, ette ainakaan menettäisi mitään päinvastoin säästäisitte satasia ja palvelu olisi parempaa.


      • Vitun väliä sillä
        Tosi on kirjoitti:

        äänestää jaloillaan kyseisen pelleyhtiön asiakkaiden eli vaihtaa pankkia ja vakutusyhtiötä, ette ainakaan menettäisi mitään päinvastoin säästäisitte satasia ja palvelu olisi parempaa.

        yritin tehdä ilmoitusta Tapiolaan kohdistuneesta mahdollisesta vakuutuspetoksesta, pakko oli luovuttaa koska en saanut yhteyttä keneenkään fuusiseen henkilöön paineltuani aikani ropltin kyselimiä numerosarjoja.
        Vittuun kaikki firmat mitkä eivät pysty pitämään edes puhelin yhteyksiään vaan ulkoistavat ropotit tekemään keskusneidin työn.


      • mattimeikä nro. 110
        Vitun väliä sillä kirjoitti:

        yritin tehdä ilmoitusta Tapiolaan kohdistuneesta mahdollisesta vakuutuspetoksesta, pakko oli luovuttaa koska en saanut yhteyttä keneenkään fuusiseen henkilöön paineltuani aikani ropltin kyselimiä numerosarjoja.
        Vittuun kaikki firmat mitkä eivät pysty pitämään edes puhelin yhteyksiään vaan ulkoistavat ropotit tekemään keskusneidin työn.

        samaan ongelmaan olen törmännyt ja vaihtanut siksi vakuuutusyhtiötä, onneksi on kilpailijoita joilla vielä asiakaspalvelu toimii, kannattaa toimia heti jos tuntee että on kohdeltu väärin ja kannattaa myös kertoa se irtisanoessaan vakuutukset että tajuavat mistä on kyse!


      • vitun väliä sillä
        mattimeikä nro. 110 kirjoitti:

        samaan ongelmaan olen törmännyt ja vaihtanut siksi vakuuutusyhtiötä, onneksi on kilpailijoita joilla vielä asiakaspalvelu toimii, kannattaa toimia heti jos tuntee että on kohdeltu väärin ja kannattaa myös kertoa se irtisanoessaan vakuutukset että tajuavat mistä on kyse!

        Vaihtakaa pieniin asiakas ystävällisiin yhtiöihin ja ei Keskustan talutusnuorassa oleviin pankkeihin, ette häviä taloudellisesti ytikäs mitään ja palvelu tulee henkilökohtaiseksi, tämän ovat todistaneet tuhannet Pohjantähden omistaja asiakkaat antamalla haisevan vastalauseen pohjolan kätytyreiden valtausyritykselle 8.12-10.
        Jos haluatte näppäillä soittonne aikana älyttömiä numerosarjoja ja tulla kusetetuksi vahingon sattuessa niin olkaa edelleen näiden suuria mainoiksia ja koirakilpailuja pitävien yhtiöiden ja paskapankkien asiakkaita.


      • maahan lyöty
        vitun väliä sillä kirjoitti:

        Vaihtakaa pieniin asiakas ystävällisiin yhtiöihin ja ei Keskustan talutusnuorassa oleviin pankkeihin, ette häviä taloudellisesti ytikäs mitään ja palvelu tulee henkilökohtaiseksi, tämän ovat todistaneet tuhannet Pohjantähden omistaja asiakkaat antamalla haisevan vastalauseen pohjolan kätytyreiden valtausyritykselle 8.12-10.
        Jos haluatte näppäillä soittonne aikana älyttömiä numerosarjoja ja tulla kusetetuksi vahingon sattuessa niin olkaa edelleen näiden suuria mainoiksia ja koirakilpailuja pitävien yhtiöiden ja paskapankkien asiakkaita.

        työtapaturmassa ja vakuutuksenottajana on Pohjola niin pitäkää se varanne että ette suostu mihinkään kuntoutuskoulutukseen ettekä mihinkään työkokeiluihin ennenkuin olette mielestänne TÄYSIN TERVE vammasta jonka olette työtapaturmassa saaneet, jos on pienintäkään epäilystä siitä että vamma tulee haittaamaan tai vaivaamaan työtekoa niin kannattaa edelleen hakea sairaslomaa, sillä jos lähtee sille tielle että aloittaa työt ja ne joutuu keskeyttämään vamman vuoksi niin vakuutusyhtiö käyttää tätä työssäoloa perusteena sille mitä maksavat vaikkakin työssäkäynti potilaalla olisi ollut ytä kipuhelvettiä ja särkylääkkeiden syöntiä.

        Vaikka kuinka vakuutusyhtiön kuntoutusvastaavat lupaavat vaikka kuun taivaalta niin älkää uskoko, työkokeiluihin eikä muihin kannata lähteä ennekuin olette täysin terve!

        Ja pitäkää se vara että varmistatte kaikkien papereiden perille menon vakuutusyhtiöön ja samalla tiedustelette milloin nämä ko. tiedot sinne ovat saapuneet sillä lainmukainen asioiden käsittelyaika on noin kuukausi.

        Ottakaa kaikista papereista/todistuksista valokopiot itsellenne mitä lähetätte vakuutusyhtiöön ja jälkeenpäin tarkistakaa vakuutusyhtiön antamista lausunnoista kaiiki tiedot/päivämäärät yms että ne täsmäävät antamiinne ja lääkärin antamien toditusten yms tietojen kanssa. Ja pitäkä huoli että lääkäreiden antamissa todistuksissa DIAGNOOSI pysyy samana.

        Tämä esimerkiksi siksi että jos suostutte lähtemää esim työkokeiluun jossa vammasta huolimatta yritätte sinnitellä kivusta yms huolimatta työssä vaikka esimerkiksi puolet normaalista työajasta ja joudutte kuitenkin keskeyttämään työn kipujen vuoksi niin vakuutusyhtiö, minun tapauksessani Pohjola, katsoo että olette esimerkiksi vain 50 prosenttisesti työkyvytön tai yleensä vakuutusyhtiöt vetävät "kotiin päin" ja laskevat raaasti työkyvyttömyyden 30 prosenttiin!

        Vakuutusyhtiön kanssa ei toimi lojaalisuus...ei kannata sinnitellä sairaana ja kipujen kanssa työelämässä päivääkään sillä vakuutusyhtiöt ja varsinkin Pohjola ei tunne armoa eikä anna arvoa sille että yrittää kivuista huolimatta.

        Suhtautukaa myös varauksella kun tiedustelette vakuutusyhtiöstä asian käsittelyä ym sillä aina ei totuudenmukaista vastausta saa puhelinvastaajilta joihin ainoastaan saa suoraan yhteyden, pyytäkää soittopyyntö asian käsittelijältä mutta voitte varautua myös siihen että soittopyyntö voi tulla esim 1-2 päivän kuluttua tai ei lainkaan.

        Ennen kaikkea pitäkää hyvin jyrkkä linja siitä että etenette asiassa oma terveys edellä, vähänkin jos esiintyy tapaturmasta johtuvaa vaivaa tai kipua niinälkää suostuko vielä mihinkään koulutuksiin, koulutuskokeiluihin, työkokeiluihin...vaikka lääkärit lupailevat että kyllä sinä siitä paranet..odottaa kannattaa se "parantuminen" oikeasti eikä rynnätä särkylääkkeiden tai apuvälineiden avulla näihin edellä mainittuihin "kokeiluihin" sillä ne on vain vakuutusyhtiön tavotteita päästä mahdollisimman nopeasti eroon "potilaasta" joka on heille rahallinen rasite, asiakkaan terveys ja kuntoutuminen ja tapaturmasta toipuminen psyykkisestikin ei vakuutuyhtiölle (pohjolalle) ole tärkeintä vaan heille päin virtaava rahan määrä.

        Tämä vakuutusyhtiön byrokratia ja käsittelyiden hitaus rassaa toipilaan mieltä niin paljon että tapaturmassa saadut psyykkiset vaivat vain pahenevat siinä ryöpytyksessä mihin vakuutusyhtiön kanssa voi joutua. Työssä ollessasi olet saanut palkan säännöllisesti mutta kun joudut tapaturmaan ja olet vakuutusyhtiön korvausten varassa niin toimeentulo on todella heikoissa kantimissa sillä käsittelyajat ovat jopa useita kuukausia ja tätä voi jatkua useita vuosia, rahaa ei edes saa sossusta koska sitä on tulossa vakuutusyhtiöltä, putoat todella syvään kuiluun ja et voi muuta kuin odottaa, voit menettää tämän asian vuoksi luottokelpoisuuden ja ennen kaikkea kenenkään psyyke ei pahan tapaturman jälkeen tätä vakuutusyhtiön "kuritusta" kestä ja kaiken kukkuraksi vakuutusyhtiö ei katso että psyykkiset oireet olisivat saaneet alkunsa tapaturmasta vaikka lääkärit ovat niin jo diagnosoineet heti tapaturman jälkeen.


      • kjsybs
        maahan lyöty kirjoitti:

        työtapaturmassa ja vakuutuksenottajana on Pohjola niin pitäkää se varanne että ette suostu mihinkään kuntoutuskoulutukseen ettekä mihinkään työkokeiluihin ennenkuin olette mielestänne TÄYSIN TERVE vammasta jonka olette työtapaturmassa saaneet, jos on pienintäkään epäilystä siitä että vamma tulee haittaamaan tai vaivaamaan työtekoa niin kannattaa edelleen hakea sairaslomaa, sillä jos lähtee sille tielle että aloittaa työt ja ne joutuu keskeyttämään vamman vuoksi niin vakuutusyhtiö käyttää tätä työssäoloa perusteena sille mitä maksavat vaikkakin työssäkäynti potilaalla olisi ollut ytä kipuhelvettiä ja särkylääkkeiden syöntiä.

        Vaikka kuinka vakuutusyhtiön kuntoutusvastaavat lupaavat vaikka kuun taivaalta niin älkää uskoko, työkokeiluihin eikä muihin kannata lähteä ennekuin olette täysin terve!

        Ja pitäkää se vara että varmistatte kaikkien papereiden perille menon vakuutusyhtiöön ja samalla tiedustelette milloin nämä ko. tiedot sinne ovat saapuneet sillä lainmukainen asioiden käsittelyaika on noin kuukausi.

        Ottakaa kaikista papereista/todistuksista valokopiot itsellenne mitä lähetätte vakuutusyhtiöön ja jälkeenpäin tarkistakaa vakuutusyhtiön antamista lausunnoista kaiiki tiedot/päivämäärät yms että ne täsmäävät antamiinne ja lääkärin antamien toditusten yms tietojen kanssa. Ja pitäkä huoli että lääkäreiden antamissa todistuksissa DIAGNOOSI pysyy samana.

        Tämä esimerkiksi siksi että jos suostutte lähtemää esim työkokeiluun jossa vammasta huolimatta yritätte sinnitellä kivusta yms huolimatta työssä vaikka esimerkiksi puolet normaalista työajasta ja joudutte kuitenkin keskeyttämään työn kipujen vuoksi niin vakuutusyhtiö, minun tapauksessani Pohjola, katsoo että olette esimerkiksi vain 50 prosenttisesti työkyvytön tai yleensä vakuutusyhtiöt vetävät "kotiin päin" ja laskevat raaasti työkyvyttömyyden 30 prosenttiin!

        Vakuutusyhtiön kanssa ei toimi lojaalisuus...ei kannata sinnitellä sairaana ja kipujen kanssa työelämässä päivääkään sillä vakuutusyhtiöt ja varsinkin Pohjola ei tunne armoa eikä anna arvoa sille että yrittää kivuista huolimatta.

        Suhtautukaa myös varauksella kun tiedustelette vakuutusyhtiöstä asian käsittelyä ym sillä aina ei totuudenmukaista vastausta saa puhelinvastaajilta joihin ainoastaan saa suoraan yhteyden, pyytäkää soittopyyntö asian käsittelijältä mutta voitte varautua myös siihen että soittopyyntö voi tulla esim 1-2 päivän kuluttua tai ei lainkaan.

        Ennen kaikkea pitäkää hyvin jyrkkä linja siitä että etenette asiassa oma terveys edellä, vähänkin jos esiintyy tapaturmasta johtuvaa vaivaa tai kipua niinälkää suostuko vielä mihinkään koulutuksiin, koulutuskokeiluihin, työkokeiluihin...vaikka lääkärit lupailevat että kyllä sinä siitä paranet..odottaa kannattaa se "parantuminen" oikeasti eikä rynnätä särkylääkkeiden tai apuvälineiden avulla näihin edellä mainittuihin "kokeiluihin" sillä ne on vain vakuutusyhtiön tavotteita päästä mahdollisimman nopeasti eroon "potilaasta" joka on heille rahallinen rasite, asiakkaan terveys ja kuntoutuminen ja tapaturmasta toipuminen psyykkisestikin ei vakuutuyhtiölle (pohjolalle) ole tärkeintä vaan heille päin virtaava rahan määrä.

        Tämä vakuutusyhtiön byrokratia ja käsittelyiden hitaus rassaa toipilaan mieltä niin paljon että tapaturmassa saadut psyykkiset vaivat vain pahenevat siinä ryöpytyksessä mihin vakuutusyhtiön kanssa voi joutua. Työssä ollessasi olet saanut palkan säännöllisesti mutta kun joudut tapaturmaan ja olet vakuutusyhtiön korvausten varassa niin toimeentulo on todella heikoissa kantimissa sillä käsittelyajat ovat jopa useita kuukausia ja tätä voi jatkua useita vuosia, rahaa ei edes saa sossusta koska sitä on tulossa vakuutusyhtiöltä, putoat todella syvään kuiluun ja et voi muuta kuin odottaa, voit menettää tämän asian vuoksi luottokelpoisuuden ja ennen kaikkea kenenkään psyyke ei pahan tapaturman jälkeen tätä vakuutusyhtiön "kuritusta" kestä ja kaiken kukkuraksi vakuutusyhtiö ei katso että psyykkiset oireet olisivat saaneet alkunsa tapaturmasta vaikka lääkärit ovat niin jo diagnosoineet heti tapaturman jälkeen.

        vakuutusta niin hyvin pian vastaa asiakaspalvelija puheluusi mutta kun olet tiedustelemassa korvausasioita niin saat pahimmassa tapauksessa jonottaa liki puoli tuntia, mukamas 2kaikki asiakas palvelijat ovat juuri varattuja" sama laulu joka jumalan joulu, paskat kun siellä ei edes ole kun muutama hullu asiakaspalvelija siksi on ruuhkaa, sama se jos olet maksupuolella vakuutusyhtiöön niin heti tulee korkoja kun laskusi myöhästyy mutta annas olla kun olet sieltä päin saapa niin ei siinä päde lakisääteinen kuukauden käsittelyaika ja ei todellakaan korkoja makseta ylimenevältä ajalta, kyllä voi olla vittumaista asiakapalvelua, siksi olenkin sanonut kaikki vakuutukset irti paitsi ne lakisääteiset mitkä pitää olla kuten esim liikennevakuutus, en ala enää tappelemaan noiden huijaripuljujen kanssa jotka ei panosta asiakaspalveluun kuin siinä tapauksessa että saavat uuden asiakkaan huijattavaksi, esim nordean tryg on vielä sellainen jossa palvelu toimii mutta saas nähdä kuinka kauan, toivottavasti vielä pitkään.


      • mika nieminen
        maahan lyöty kirjoitti:

        työtapaturmassa ja vakuutuksenottajana on Pohjola niin pitäkää se varanne että ette suostu mihinkään kuntoutuskoulutukseen ettekä mihinkään työkokeiluihin ennenkuin olette mielestänne TÄYSIN TERVE vammasta jonka olette työtapaturmassa saaneet, jos on pienintäkään epäilystä siitä että vamma tulee haittaamaan tai vaivaamaan työtekoa niin kannattaa edelleen hakea sairaslomaa, sillä jos lähtee sille tielle että aloittaa työt ja ne joutuu keskeyttämään vamman vuoksi niin vakuutusyhtiö käyttää tätä työssäoloa perusteena sille mitä maksavat vaikkakin työssäkäynti potilaalla olisi ollut ytä kipuhelvettiä ja särkylääkkeiden syöntiä.

        Vaikka kuinka vakuutusyhtiön kuntoutusvastaavat lupaavat vaikka kuun taivaalta niin älkää uskoko, työkokeiluihin eikä muihin kannata lähteä ennekuin olette täysin terve!

        Ja pitäkää se vara että varmistatte kaikkien papereiden perille menon vakuutusyhtiöön ja samalla tiedustelette milloin nämä ko. tiedot sinne ovat saapuneet sillä lainmukainen asioiden käsittelyaika on noin kuukausi.

        Ottakaa kaikista papereista/todistuksista valokopiot itsellenne mitä lähetätte vakuutusyhtiöön ja jälkeenpäin tarkistakaa vakuutusyhtiön antamista lausunnoista kaiiki tiedot/päivämäärät yms että ne täsmäävät antamiinne ja lääkärin antamien toditusten yms tietojen kanssa. Ja pitäkä huoli että lääkäreiden antamissa todistuksissa DIAGNOOSI pysyy samana.

        Tämä esimerkiksi siksi että jos suostutte lähtemää esim työkokeiluun jossa vammasta huolimatta yritätte sinnitellä kivusta yms huolimatta työssä vaikka esimerkiksi puolet normaalista työajasta ja joudutte kuitenkin keskeyttämään työn kipujen vuoksi niin vakuutusyhtiö, minun tapauksessani Pohjola, katsoo että olette esimerkiksi vain 50 prosenttisesti työkyvytön tai yleensä vakuutusyhtiöt vetävät "kotiin päin" ja laskevat raaasti työkyvyttömyyden 30 prosenttiin!

        Vakuutusyhtiön kanssa ei toimi lojaalisuus...ei kannata sinnitellä sairaana ja kipujen kanssa työelämässä päivääkään sillä vakuutusyhtiöt ja varsinkin Pohjola ei tunne armoa eikä anna arvoa sille että yrittää kivuista huolimatta.

        Suhtautukaa myös varauksella kun tiedustelette vakuutusyhtiöstä asian käsittelyä ym sillä aina ei totuudenmukaista vastausta saa puhelinvastaajilta joihin ainoastaan saa suoraan yhteyden, pyytäkää soittopyyntö asian käsittelijältä mutta voitte varautua myös siihen että soittopyyntö voi tulla esim 1-2 päivän kuluttua tai ei lainkaan.

        Ennen kaikkea pitäkää hyvin jyrkkä linja siitä että etenette asiassa oma terveys edellä, vähänkin jos esiintyy tapaturmasta johtuvaa vaivaa tai kipua niinälkää suostuko vielä mihinkään koulutuksiin, koulutuskokeiluihin, työkokeiluihin...vaikka lääkärit lupailevat että kyllä sinä siitä paranet..odottaa kannattaa se "parantuminen" oikeasti eikä rynnätä särkylääkkeiden tai apuvälineiden avulla näihin edellä mainittuihin "kokeiluihin" sillä ne on vain vakuutusyhtiön tavotteita päästä mahdollisimman nopeasti eroon "potilaasta" joka on heille rahallinen rasite, asiakkaan terveys ja kuntoutuminen ja tapaturmasta toipuminen psyykkisestikin ei vakuutuyhtiölle (pohjolalle) ole tärkeintä vaan heille päin virtaava rahan määrä.

        Tämä vakuutusyhtiön byrokratia ja käsittelyiden hitaus rassaa toipilaan mieltä niin paljon että tapaturmassa saadut psyykkiset vaivat vain pahenevat siinä ryöpytyksessä mihin vakuutusyhtiön kanssa voi joutua. Työssä ollessasi olet saanut palkan säännöllisesti mutta kun joudut tapaturmaan ja olet vakuutusyhtiön korvausten varassa niin toimeentulo on todella heikoissa kantimissa sillä käsittelyajat ovat jopa useita kuukausia ja tätä voi jatkua useita vuosia, rahaa ei edes saa sossusta koska sitä on tulossa vakuutusyhtiöltä, putoat todella syvään kuiluun ja et voi muuta kuin odottaa, voit menettää tämän asian vuoksi luottokelpoisuuden ja ennen kaikkea kenenkään psyyke ei pahan tapaturman jälkeen tätä vakuutusyhtiön "kuritusta" kestä ja kaiken kukkuraksi vakuutusyhtiö ei katso että psyykkiset oireet olisivat saaneet alkunsa tapaturmasta vaikka lääkärit ovat niin jo diagnosoineet heti tapaturman jälkeen.

        olen samaa mieltä minä olen sairastanut jo 8,5 vuotta samaa vaivaa nyt olen saanut kipulaastarin joka hieman helpottaa mut tuo vakuutus yhtiön vetkuttelu ei tunnu hyvältä koska minä olen odottanut 6,5 vuoden palkkaa joka on vielä maksamatta, matkakorvaukset jostain ihmeen syystä aina hukkuvat postissa tänään laitoin vaksin menemään ettei hukkuis vain sekin, olin edellisessä ammatissa ajoneuvonosturin kuljettaja, olen menettänyt koko omaisuuden vain sen takia et lääkäri mokasi mutta ei myönnä virhettään jotta minä saisin oikeuden mukaisen korvauksen.mitä hittoa minun pitäisi tehdä jotta saisin jalkani kuntoon ja voisin mennä töihin T: MIKA NIEMINEN


      • Anonyymi
        mika nieminen kirjoitti:

        olen samaa mieltä minä olen sairastanut jo 8,5 vuotta samaa vaivaa nyt olen saanut kipulaastarin joka hieman helpottaa mut tuo vakuutus yhtiön vetkuttelu ei tunnu hyvältä koska minä olen odottanut 6,5 vuoden palkkaa joka on vielä maksamatta, matkakorvaukset jostain ihmeen syystä aina hukkuvat postissa tänään laitoin vaksin menemään ettei hukkuis vain sekin, olin edellisessä ammatissa ajoneuvonosturin kuljettaja, olen menettänyt koko omaisuuden vain sen takia et lääkäri mokasi mutta ei myönnä virhettään jotta minä saisin oikeuden mukaisen korvauksen.mitä hittoa minun pitäisi tehdä jotta saisin jalkani kuntoon ja voisin mennä töihin T: MIKA NIEMINEN

        Mika Niemiselle/ "Olet menettänyt koko omaisuuden sen takia,että lääkäri mokasi,
        mutta ei myönnä virhettään,jotta minä saisin oikeudenmukaise kor-
        vauksen"
        "Vakuutusyhtiön vetkuttelun takia olen odottanut 6,5 vuoden palkkaa"

        " Olet 8,5 vuotta sairastanut samaa vaivaa ja saanut siihen kipulaasta-
        rin"

        Sairautesi laatu jää sinulta ymmärrettävistä syistä mainitsematta,mutta joka mahdollis-
        taa sen,että vakuutusyhtiö katsoo sairautesi johtuvan,syistä jotka eivät aseta sitä kor-
        vausvelvolliseksi.
        Ilmeisesti kuitenkin olet saanut vakuutuyhtiöstäsi päätöksen ja olet tehnyt siitä valituk-
        sen?


    • paskapohjola

      Huonoa palvelua! Hinnasto ei vastaa palvelun tasoa/ kilpailukykyistä vakuutusmaksuissa.

    • Tommi--

      Olen uusi Pohjolan asiakas. Soitin eilen ensimmäistä kertaa asiakaspalveluun. Jonotin illalla, hiljaisena aikana 25 minuuttia. Puheluun vastannut asiakaspalvelija ei osannut auttaa (yllätys) mutta tämä neiti-näppärä ei sitä suotta hävennyt. Päinvastoin, hän ryhtyi viisastelemaan kanssani. Esim. kun kerroin, että asiani käsittely on siirretty Helsingin pääkonttorille, tämä Näppärä huomautti, että hän ei ole töissä Helsingissä vaan Kuopion asiakaspalvelukeskuksessa. (Mitä sitten? Mitä se minua kiinnostaa missä puheluun vastataan?) Kostoksi Näppärä antoi minun odottaa linjoilla ylimääräiset 5 min kun hän mukamas yhdisti puhelua oikealle henkilölle, joka ei kuitenkaan vastannut. Lopputulos oli, että "asiaasi käsittelevä henkilö soittaa 30min kuluessa". No, soitti 60min jälkeen. Asia ei ratkennut, lupasi soittaa heti seuraavana aamuna kun on asian selvittänyt. No, ei soittanut.

      Aivan käsittämätön laitos tämä OP-Pohjola. Arvatkaa kaduttaako että siirsimme tähän buulaakiin yhtään mitään vakuutuksia. Sen nyt arvaa miten käy jos joskus haluamme hakea vakuutuskorvausta...

    • Kokemusta on

      Voin sanoa omasta kokemuksestani että Pohjolan puhelut siirtyvät arkisin klo18 jälkeen ja viikonloppuisin Falck Oy:lle eli sille hinausfirmalle. Mistä "vakuutuskäsittelijät" eivät tiedä asiasta mitään. Ei ole mikään yllätys että ketään ei numerosta osata auttaa. Asiakkaille sanotaan yleensä että: "tee vahinkoilmoitus arkena asiakspalveluun" tai "emme pysty tähän aikaan tekemään vahinkopäätöstä". Eli toisinsanoen asiakkaita kusetetaan kun vastataan Pohjola hätäpalvelu. Vaikka asiakaspalvelija on aivan muualta kuin pohjolasta. Nykyään kun ulkoistaminen on niiiin mahtavaa ja kannattavaa niin on palvelu on sitten tätä.
      Terveisin. Kusetuksen ammattilainen

      • Outsourced

        24/7 hätäpalvelu ei tarkoita 24/7 korvauspalvelua, haloo!
        Hätäpalvelun tarkoituksena on antaa neuvoja hätätilanteessa, ei tehdä korvauspäätöksiä.


    • tyypillistä op:ta

      Tyypillistä osuuskassan toimintaa. Ja toiset kehuu maasta taivaisiin mm. bonukset. Toisaalta 80-luvulla oli kommunisteja, jotka ylistivät samalla tavalla ladoja.

    • Kukkuu!

      "24/7 hätäpalvelu ei tarkoita 24/7 korvauspalvelua, haloo!
      Hätäpalvelun tarkoituksena on antaa neuvoja hätätilanteessa, ei tehdä korvauspäätöksiä."

      Juurikin näin. "Ei osata auttaa" on asiakkaiden kanta jos hänelle ei voida kertoa välittömästi, että hän tulee varmasti saamaan nämä ja nämä kulut takaisin/voi laskuttaa suoraan vakuutusyhtiötä, eli jos ei voida tehdä korvauspäätöstä. Onko jolle kulle ihan oikeasti yllätys, ettei korvauskäsittely päivystä 24/7? Kyseessä on nimenomaan ulkoistettuja hätäpalveluja, joista annetaan toimintaohjeet tilanteeseen.

      Päivystysten ulkoistamiselle toinen vaihtoehto on se, että yhtiöissä ei vastaa kukaan illalla/vkl, parempi vaihtoehto? Kyseessä ei ole mikään Pohjolan juttu, yhdessä ainoassa vakuutusyhtiössä ei ole korvauskäsittelyä kellon ympäri.

    • kotkalaiset

      pohjola todella surkea yhtiö! avopuolisoni kaikki vakuutukset meni tuntematon henkilö irtisanomaan.poliisi ei tapausta suostunut tutkimaan.avovaimoni ajoi kolarin,jolloin selvisi että auton kaskovakuutus on irtisanottu puhelimitse.pohjolan päätöksessä meni 2kk aikaa.päätös oli:vastapuolen vahingot korvataan,ei omaa ajoneuvoa.eli menisköhän näil päätöksillä mustalle listalle koko firma?

    • Ihme homma!

      Vakuutukset pitää irtisanoa aina kirjallisena! Nyt vaan marssimaan vakuutusyhtiöön ja vaatimaan, et näkee sen kirjallisen irtisanomisen, koska se niiltä pitää löytyä!!

    • tre2145

      Vaihtakaa ihmiset heti vakuutusyhtiötä jos teillä on Pohjolassa. Nämä viestiketjut ei todellakaan ole turhia, vaan heti kun sattuu isompi vahinko, niin ei varmasti korvata mitään!

    • reimandi56

      Oletteko ihmiset tienneet, että Pohjolasta ei myöskään saa minkäänlaista KASVOTUSTEN tapahtuvaa palvelua korvausasioissa, vaan puhelimessa pitää kaikki asiat sitten hoitaa, jos jotain sattuu!!

    • luokatonta palvelua

      Joo, tuo Pohjolan asiakaspalvelu on naurettavaa. Itse sen sain juuri viime viikolla kokea. Silloin kun olet vakuutuksia ostamassa niin kyllä ollaan niin ystävällisiä ja hymyileviä kuin voi ihminen olla, mutta sitten kun kysyt mitään korvausasioista niin siellä on aivan eri tyypit vastaamassa. Kuka tyhmä vielä maksaa Pohjolaan vakuutuksia, jos on kerrankin saanut kokea huonoa palvelua, omat rahathan siinä on kysessä...

    • ZZ

      Täytyy sanoa, että minä olen kyllä tyytyväinen saamaani palveluun. Tänään viimeksi sain hyvää palvelua puhelimessa, laskuja rästissä aika paljon ja sain neuvoteltua jatkoaikaa, ettei irtisanota. Sieltä vielä neuvottiin, että kannattaa laittaa suoraveloitukseen, niin saa 12 erässä, muuten 4:ssä. Ja eräpäivään saa itse vaikuttaa, jos oikein ymmärsin.
      Kasvorustenkin olen saanut ihan hyvää palvelua paikallisessa konttorissa. Kiikutan sinne säännöllisesti kuitteja lapsen sairauskuluvakuutukseen.
      Ainoa pieni miinus on se, että rahojen tulo kestää, toisin kuin vanhoina hyvinä aikoina.

    • pettynyt ja vihainen

      Soitinpa tuonne, ja ei ollut kovin mieltä ylentävä kokemus. Ensin 5min tappelua huonon palveluvalikon kimpussa josta valitsin parhaiten soveltuvan vaihtoehdon..(Haloo, missä vaihtoehto MUUT ASIAT?!? kuten muillakin yrityksillä on..) Sitten 15min jonossa jonka jälkeen erittäin töykeä neitokainen totesi että sä olet soittanut väärään linjaan, hetki yhdistän, ja taas 10min jonossa. Ja kaikki tämä vain sen takia, että jouduin oikomaan heidän virhettään koskien yli vuotta aiemmin sattunutta työtapaturmaa. Onneksi omat vakuutukset eivät ole pohjolassa, ja tämän kokemuksen jälkeen ei tule olemaan myöskään koskaan vastaisuudessa. Ei minulla eikä kenellä muullakaan meidän perheestä!

    • anopin apuri

      kyllä OP :stä on tullut . Porin konttorissa pyysivät raahaamaan satavuotiaan vanhuksen pankkiin allekirjoittamaan paperin , kun yritin siirtää hänen talletustililtään rahaa hänen omalle käyttötilileen . Käyttötilillä ei ollut rahaa laskujen maksamiseen .
      Asia on nyt järjestelty , eikä OP :n jäykkyys enää häiritse .

      • pohjolapska

        Op on melko asiallinen pankki, mutta Pohjola ei todellakaan ole asiallinen vakuutusyhtiö. Pelkkää huijausta, vedätystä ja kusetusta. Ja asiakaspalvelun taso on todella surkea.


    • op pohjolan aspa nro

      Pohjolan sivuilta eikä googlella löydy asiakaspalvelunumeroa korvausasiassa???
      Ei siis kovin kutsuvalta vaikuta, eletään sentään vuotta 2012..voisko joku auttaa.. motivaatiopula..

    • jaa mää vai

      Kyllä on Pohjolan toimita syvältä ja hyvä kun nää foorumit on olemassa, niin tietoa voi laittaa jakoon. En tiedä missä vika on, mutta ilmeisesti tavoittelevat tuota voittoa niin kiimassa, että tämä korvausasiapuoli on aika onnetonta.

    • SAAK

      Minulle tarjottiin kotivakuutusta ja kun pyysin että soittaa seuraavana päivänä jotta vertaan palvelut entiseen. Luvattiin soittaa, mutta mitään ei ole kuulunut ja hänelle päin ei voi soittaa, kun menee yleiseen numeroon. Olisin ottanut kaksi vakuutusta häneltä

    • sohjola

      Se on sellainen paska yhtiö tuo Pohjola että nyt mennään käräjille. Kävi miten kävi !

    • harmistunut

      Eipä voi kehua! Sain tekstiviestiin tiedon tapaturmavakuutukseni käsittelystä. Tulos kehotettiin katsomaan vakuutuksen oma-arkisto osastosta. Sellaista ei löytynyt, ei myös mahdollisuutta kirjautua ilman OP-tunnuksia. Kävin työntekijän juttusilla, (10km sivu)ei osannut auttaa. Antoi ajan viisaammalle, taas 20km ajoa. Auttaneeko.
      Miksei vastausta voi lähettää kirjeitse tai sähköpostilla. Tiedot ovat vak.yhtiöllä korvausanomuksessa. Monta Pohjolan vakuutusta maksava!!

    • Tyytymätön123

      Jonotus-ja käsittelyajat käsittämättömän pitkiä.

    • Surkeaa

      Pohjolasta ei kyllä mitään hyvää sanottavaa. Ensimmäisestä tapaturmasta yli puolitoista vuotta ja vieläkin tulee selityksiä että tarvitsee jotain tietoja työnantajalta kun kyselee korvauksia. Näitä kyselyitä olen tehnyt noin 3 kk välein ja aina suurinpiirtein sama selitys. Uusimasta tapaturmasta jo puolitoista kuukautta siis siitä kun pohjola ilmoitti saaneensa tapaturma ilmoituksen ja mitään ei kuulu. Kun kyselin senkin korvauksen perään kerrottiin vain että koetetaan kiirehtiä sitä. Siis todella surkeaa toimintaa. En voi kyllä suositella Pohjolaa kenellekkään. Itsellä vakuutukset If:ssä ja itselläni ei koskaan ongelmia korvauksissa. Työnantajan vakuutukset vain valitettavasti Pohjolassa.

      • tuija57

        Minä vaihdoin firman vakuutukset Fenniaan ainakin palvelu pelaa. Tuskin saat korvausta Pohjolasta keksivät ettei ole tapaturma. Kannattaa kertoa työnantajalle, että kannattaisi vaihtaa. Maksutkin halpenee.


    • surkuhupaisaa1

      Todella huonoa palvelua sain tänään Pohjolan vahinkokäsittelijältä! Nimeä en viitsi mainita,mutta todella pahasti kenkää kiristi ja ei edes esitellyt itseään kun soitti minulle,vaan samantien alkoi saarna ja valitus yms. Asia ei jää tähän,vaan lähtee ylemmälle tasolle selvitettäväksi ja kuunneltavaksi. Onneksi kuulemma puhelut äänitetään asiakaspalvelun kehittämiseksi ja parantamiseksi.

    • tuija57

      Pohjolan asiakaspalvelu on surkein mitä minä tiedän. Siellä ollaan ylimielisiä ja korvauksista saa tapella aina. Ihmiset pitää hyvänä yhtiönä, kun voi maksaa vakuutusmaksut bonuksilla. Kun kilpailutin vakuutukset niin hinta tippui reilusta vaikka olenkin bonus asiakas. Sen takia se yhtiö on arvosteltu hyväksi, kun on asiakas, joka maksaa vakuutuksia eikä satu mitään ja vieläpä bonuksilla. Älkää uskoko tilastoja.

    • Pahin-runkku-niuhottaja

      On siirtynyt Turva lilliputti liigaan.

    • HuonoOPVakuutus

      Huonoa palvelua OP Vakuutus Oyssä:

      Olemme maksaneet OP ryhmälle asuntolainaa yli 30 vuotta ja koko perhe on pankin jäseniä. Yllättäen saimme kirjeen, jossa OP vakuutus Oy irtisanoo vapaaehtoisen matkavakuutuksen ja ilmoittaa ettei toistaiseksi myönnä taloudellemme vapaaehtoisia vakuutuksia. Kysiyn kuinka kauan tämä toistaiseksi on voimassa, niin vastaus oli, että vähintään 10 vuotta ja sen jälkeen asiaa voidaan harkita tapauskohtaisesti.

      Käytännössä tämä tarkoittaa, ettei lasten kannata avata ASP-tiliä eikä hakea opintolainaa Osuuspankista, kun kertyneille bonuksille ei olisi kuitenkaan käyttöä. Kymmenen vuotta on hyvin pitkä aika odottaa, eikä asia senkään jälkeen näytä vielä selvältä.

      Saimme Fenniasta hyvät vakuutustarjoukset, jotka ovat edullisemmat kuin OP vakuutus Oy:n tarjoamat vakuutukset ja ehdotkin ovat joiltain kohdin paremmat.

      • heh_heh_usko

        Mitä ihmeen vapaaehtoisia vakuutuksia? Vapaaehtoinen matkavakuutus?
        Tarkoitatko vapaa-ajan tapaturmavakuutusta? Mitä tarkoitat vapaaehtoisella matkavakuutuksella?
        Ei ole kovinkaan montaa pakollista vakuutuslajia, laissa määrättyä pakollista vakuutuslajia, joita ihmisen pitää ottaa.
        Suurin osa vakuutuksista on vapaaehtoisia.

        Mutta Pohjolasta. Itselläni on ollut vuosikymmeniä Pohjolassa vakuutuksia. Kaikki ok, siihen asti kunnen Pohjola liitettiin OP-ryhmään. Sen jälkeen... Sanoisin vakuutukset Pohjolasta irti, mutta mukana on eräs jonka takia yritän kestää.... Tämän erään takia OP takia taas olisi halukas muuttamaan systeemeitä meikäläisen osalta....

        Sitä näissä vakuutusjutuissa ihmettelen.... kuten tuolla ketjun alkupuolella joku boustaisi jo vuosia sitten, että kun 5 vuotta vanha televisio hajosi, niin Pohjola muka toimitti ilomielin uuden telkkarin tilalle - arvoltaan varmaankin kalliimman kuin mitä se hajonnut oli hajoamishetkellä. Boustaisi mitä boustaili, kaikkea ei tarvitse uskoa. Mutta tämän saman tyyppistä tarinaa löytyy vähän muualtakin, tosin siten, että tyyppi itse kertoo, että uskoo vakuutuksen korvaavan hänelle uuden laitteen tai vaikka auton jos vanha hajoaa tai hän ajaa auton penkkaan.
        Jos näin on. Niin, kylläpä on sitten törkeää, kun ilmeisesti sitten pienempiä vakuutusmaksuja vuodesta toiseen maksavat henkilöt eivät saa korvauksia menetyksistään ja joku toinen hajottaa alvariinsa jotain ja aina mukamas tulee uusi vakuutuksesta tilalle.
        Ei ole niin kuin maalaisjärjellä ajatellen uskottavaa, mutta ilmeisesti vakuutusekonomistit tällaista systeemiä sitten pyörittävät.


    • Anonyymi

      Mitä eroa on jos hakkeri murtatuu pohjolan pankkitilille ja laittaa sinne laskun maksuun ? Jos pohjolanvakuutus yhtiö laittaa yksityishenkilön tilille laskun,ilman minkäänlaista valtakirjaa,minkäänlaista lupaa. Kumpikohan on Rikollista toimintaa.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelun taso Pohjolalla käsittämättömän huono. Et saa vastaanottokuittauksia lähetetyistä sp:sta. Soitat palvelunumeroon ovatko he saaneet lähetetyt asiakirjat, virkailija vastaa ettei tiedä. Ei näe sitä koneeltaan. Jonotin palvelunumeroon 34min... laitat videon vahinkopaikalta. Kaikki muut saavat sen auki mutta Pohjola ei millään. Heidän tietoturva säädöt tiukat, estää käytännössä asian selvittämisen. Liikennevahingon käsittely kestänyt yli 2kk. Voi luoja mikä meininki!

    • Anonyymi

      Op pohjolassa ei ole palvelua ollenkaan

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Yhtiö takoo isot osingot mutta palvelut ajettu kaikki alas. Kyllä on tosi paska homma


    • Anonyymi

      Todellakin aliarvoista ja anteeksiantamatonta toimintaa Pohjolalta. Minulle sattui autovahinko, josta vastapuoli, joka Pohjolan asiakas oli vastuussa. Käsittelyaika heidän mukaansa 5-7 arkipäivää. Nyt kulunut 11 arkipäivää, eikä yhteyttä Pohjolasta. Eivät vastaa sähköposteihin eikä puhelinsoittoihin, joissa joutuu jonoon, joka saattaa kestää tunititolkulla ja jonotus on vielä maksullinen. Vetäkää hyvät ohmiset vakuutuksenne pois Pohjolasta. Kyllä Suomesta löytyy parempia vakuutuslaitoksia vaikka millä mitalla.

      • Anonyymi

        Tämähän on se vakuutuspetosjuttu joka yhä selvittelyssä!


    • Anonyymi

      pölhölä on varmaan paskin Suomessa oleva vak.yhtiö. Asiani on oikeuskäsittelyssä tuota puljua vastaan. Aika näyttää miten käy.

      • Anonyymi

        onko pohjola vakuutukseen s-posti osoitatta,puhelimeen ei vastata ,ensin pitää painella puolikymmentä numeroa ja sitten alkaa tulla sitä hirveän kuuloista soittoa ja sitä piisaa ja eurot juoksee firman tilille.


    • Anonyymi

      Huhtikuun alussa autosta varastettu katalysaattori. Samana päivänä rikosilmoitus poliisille ja vahinkoilmoitus OP-pohjalaan... Nyt on toukokuu ja auto on vielä korjaamon pihalla odottamassa korjausta.

    • Anonyymi

      Vain Pohjola yhtiössä

    • Anonyymi

      On kyllä jäätävä firma tämä op pohjola, yritykseni on maksanut sinne vakuutusmaksuja kymmeniätuhanisa euroja vuosien aikana, jonkun pienen sälän ovat korvanneet mutta sitten kun tuli tapaturma yrittäjälle, herravarjele sentään, johan muuttui ääni kellossa.
      Naivi kuvitelma oli että nyt kun tarvitaan todella vakuutusyhtiöltä tukea ja vakuutusturvaa , ei tipu.
      " ei korvata mitään " kaikki tutkimukset ja ortopedit ja fysiot, omasta pussista !
      Yhtiön kanta on se että vamma ei ole voinut syntyä kuvaamallanne tavalla ja se on siinä.
      En tiedä arvaanko lähteä asiasta käräjöimään koska vastakkain ovat megaluokan vakuutusyhtiö vs minä pikkupajan yrittäjä.
      Oikeudessa jos tulee pataan se maksaa taas kymmeniä tuhansia, en voi ottaa sitä riskiä ja sen varaan op pohjola laskee, siksi latelevat ympäripyöreitä hylsyjä .
      Jos olisin säästänyt ja sijoittanut ne rahat jotka tuhlasin jonninjoutavaan tapaturma vakuutukseen kymmenien vuosien aikana olisin voinut kustantaa itselleni parhaan mahdollisen hoidon moneen kertaan.
      Mielestäni nämä ovat vakuutuspetoksia asiakasta kohtaan yhtiön taholta. Myydään mielikuvaa toimivasta tuotteesta mutta totuus on aivan toinen.
      " Ei korvata mitään "
      Kehoitankin ihmisiä pohtimaan hyvin tarkasti millaisia vakuutuksia ottavat sillä jos vakuutus tuntuu liian hyvältä ollakseen totta niin silloin se ei ole totta !
      Op pohjolasta löytyy kyllä resursseja lyömään kansalaiselle luun kurkkuun ja siinä kyydissä harva selviää kuivin jaloin.
      Minulla on kyllä varaa maksaa hoitoni itse mutta kyllä suututtaa pahasti tälläinen kusettelu.
      Googlettakaa ihmiset kokemuksia yhtiöistä, eiköhän sillä tavalla löydy alan parhaat toimijat, mielestäni ja näin kokemuskouluttajana OP Pohjola ei ole luotettava yhtiö.

      Nimim " Ei korvata mitään "

      • Anonyymi

        " Kaiken voi jättää korvaamatta, ainakin vahingon " sopii parahimmin tämän yhtiön sloganiksi.
        Paskinta palvelua mitä voi saada, kiertäkää kaukaa tuo monsteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kaiken voi jättää korvaamatta, ainakin vahingon " sopii parahimmin tämän yhtiön sloganiksi.
        Paskinta palvelua mitä voi saada, kiertäkää kaukaa tuo monsteri.

        No kappas, tuttua juttua " vamma ei ole voinut syntyä kuvaamallanne tavalla ellei teillä ole iän tuomaa haurastumaa "
        Nainen 56v harrastanut yleisurheilua nuorena sekä kuntoliikuntaa voimaharjoituksineen aivan viime vuosiin saakka eli kroppa on pidetty kunnossa eikä haurastumassa.

        Suosittelen todella miettimään kahdesti ja vielä sen jälkeenkin kun otatte laajaa vapaa ajan tapaturma vakuutusta, on mahdollista että vahingon sattuessa oletta maksaneet vakuutusmaksunne ihan turhaan, säästäkää tuo raha mieluiten että voitte käyttää sen tarvittaessa sairaskuluihin, ei kannata uskoa helppoheikkien markkinapuheuta.

        Kuten tuossa yllä mainitaan " mitään ei korvata, tarvitsemme vain rahanne "


    • Anonyymi

      -25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

      www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

    • Anonyymi

      Paskaa pukkaa Pohjolan vahinko korvaus

      • Anonyymi

        Googlettakaa ihmiset kokemuksia yhtiöistä, eiköhän sillä tavalla löydy alan parhaat toimijat, mielestäni ja näin kokemuskouluttajana OP Pohjola ei ole luotettava yhtiö.

        Nimim " Ei korvata mitään "


        Pohjola vakuutuksessa on vapaamuurarien salaseuran keskittymä päättäjinä, osa on tullut Osuuspankista ja osa on muista verkoston tahoista.

        Nimet voi tarkistaa esim. rikostoimittajilta ( Suomen suosituin rikoslehti)


        Ei kannata ihmetellä, miksi Pohjola vakuutus ei korvaa.


    • Anonyymi

      Ketään ei koskaan tavoita. Pitkä litania tulee puhelimessa mitä nappia painat ja ilmo että puhelu on maksullinen. Sitten jätät soittopyynnön eikä kukaan soita. Harmillista että asiakaspalvelua ei ole saatu kuntoon.

    • Anonyymi

      Jos olette loukkaantunut työtapaturmassa ja Pohjola yrittää tehdä teistä väkisin täysin työkykyisiä ja jos koette että ete ole täysin työkykyinen niin älkää menkö sen asiantuntijalääkäri luo mihin vakuutusyhtiö on teille ajan varannut vaan valitkaa itse asiantuntijalääkärinne.
      Vakuutusyhtiön arama aika on kohdennettu lääkärille joka on vakuutusyhtiön juoksupoika ja kirjoittaa teille terveen paperit .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe