Missä on Savon Kuljetuksen kuskien ammatti taito?????????
Öykkäröivät ja telovat työmaillaan muita kohteessa työskenteleviä työntekijöitä. Ei edes vaivauduta vahingon sattuessa pysähtymään vaan paetaan paikalta. ONKO YRITYKSEN MORAALI TÄMÄ?
Savon Kuljetus ja Ammattitaito?
5
2731
Vastaukset
- törmäsit
moiseen epäkohtaan?
- Mersulla tai Sisulla (sora ...
Öykkäröinnista puheenollen lienee syytä mainita,että kyseisen kuljetusliikkeen ajossa on nimimerkissä mainitut kuljetusajoneuvot,joiden (sama kuski,eri auto)kuljettajaa ei liikennenmerkit hidasta.
Moinen öykkäröinti tapahtuu hyvin usein niin tykätyllä pienellä Kangaskujalla,jatkunut koko kesän,ja näyttää jatkuvan edelleenkin.
Lakia ei vaan näy löytyvän moiselle HIRMULLE.
Luulisi että ammattimies tuntee liikennemerkit säännöt,mutta toisin on.
Olisiko sama HIRMU myöskin työmaalla hieman yliaktiivinen, vai olisko hänellä peräti omatekoiset säännöt tässä elämässä, joiden mukaan toimii?- mersu tai sisu
Lienee enempi Autotilaksen ajosa,kuin Savon Kuljetuksen.
Anteeksi maalaisuuteni. - siis tämä
olikin näitä juttuja.
- firma,
mersu tai sisu kirjoitti:
Lienee enempi Autotilaksen ajosa,kuin Savon Kuljetuksen.
Anteeksi maalaisuuteni.Autotilas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339