Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vapaaehtoistyota Afrikassa

Afrikka2

Moikka, onko kukaan kiinnostunut lahtemaan Afrikkaan vapaaehtoistyohon, mutta ei ole viela vain uskaltanut, tai loytanyt sopivaa jarjestoa?

5

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppejeeee

      Mä olen menossa Etelä-Afrikkaan pian muutamaksi kuukaudeksi ja voisin ollakkin kiinnostunut tekemään hyväntekeväisyyshommia siellä ainakin muutaman viikon, esim. aids orpojen kanssa. Vielä ei vaan ole löytynyt oikeaa järjestöä. Kellään hyviä linkkejä? :)

      • Muutamista vk

        Jos on kyse muutamista viikoista, niin en ole varma.Yleensa pitaa olla toiminnassa mukana pidempaan ja kouluttautua sita ennen.


      • yms on täyttä paskaa.
        Muutamista vk kirjoitti:

        Jos on kyse muutamista viikoista, niin en ole varma.Yleensa pitaa olla toiminnassa mukana pidempaan ja kouluttautua sita ennen.

        Venäjän Mafia ottaa rajoituksetta palvelukseensa 18-25 vuotiaita nuoria naisia. Työtä sa tehdä 24/7 jos jaksaa. Palkka sopimuksen mukaan.


    • kokemuksella

      Olin itse ensin Etelä-Afrikassa opiskelemassa ja tätä kautta sain ihan henkilökohtaisiasuhteita luotua erilaisiin kouluihin, joissa vapaaehtoistyöläisiä kaivataan. Olin opiskelujeni ohessa aina auttamassa yhdellä koululla, jossa suurin osa lapsista on AIDS-orpoja ja nyt sitten opiskelujeni päätyttyä kyseisessä maassa, palasin uudelleen kesäksi Johannesburgiin auttamaan samaista koulua, jossa olin jo ennestään ollut.
      Totta on, ettei siinä ihmeellisiin hommiin pääse, jos ei ole tutkintoa sosiaalityöstä tai muusta psykologian opiskelusta, mutta hauskaa se oli viettää niiden lasten kanssa aikaa ihan luokassa avustamalla ja välitunteja valvomalla.
      Todellisuus ei kuitenkaan ole sitä, mitä televisio tai mut tiedotusvälineet näyttävät. Aivan yhtä kiittämättömiä nämä lapset olivat kuin Suomessakin ja toisaalta eivät he eronneet muista lapsista millään tavalla. Sen takia en ymmärrä, minkä takia ihmiset aina haluavat auttaa AIDS-lapsia kun muutkin lapset tarvitsevat apua, elleivät enemmänkin. Ne lapset, jotka eivät tiettävästi sairasta mitään tappavaa tautia, jäävät näiden ylhäälle nostettujen lasten varjoon ja syrjäytyvät siten. Sen takia sanoisinkin, että tärkemämpää on auttaa kaikkia lapsia, eikä vain niitä, joilla papereissa lukee HIV-positiivinen.

    • misa6

      Minulla olisi tälläinen tilanne. Olen toisen vuoden sairaanhoitajaopiskelija ja mieluiten tansaniaan lähtisin. onko vinkkejä? en haluaisi maksaa hirveästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe