muita vaaka miehiä kenellä kaksos tyttöystävä tai vaimo.toimiiko suhde?
vaakamies ja kaksosnainen
5
1432
Vastaukset
- Toimii erinomaisesti!!
toisilleen hyvin, täydentävät toisiaan sopivasti!! Eli suosittelen.....
- toimiiko
kiitos vastauksesta.itsellä vähän kehnoja kokemuksia kaksosnaisesta.vikaa varmasti minussakin.mut kuitenkin tykkään oikeesti tästä naisesta
- vaakatyyppi
suurin osa kymmenestä vuodesta melko hankalaa,harvoin laatuhetkiä ja loppu aika tuskaisesti.
- toimiiko
vaakatyyppi kirjoitti:
suurin osa kymmenestä vuodesta melko hankalaa,harvoin laatuhetkiä ja loppu aika tuskaisesti.
ilmeisesti minäkin rakastuin ulkokuoreen.pieneen ja sievään.haukkuista suoraan ja vielä enemmän seläntakana vieläkin.vaikka kohtelin hyvin ja yritin ollakkin hyvä.mut kiltteydestä sakotetaan..niin se näkyy menevän
- minä5
toimiiko kirjoitti:
ilmeisesti minäkin rakastuin ulkokuoreen.pieneen ja sievään.haukkuista suoraan ja vielä enemmän seläntakana vieläkin.vaikka kohtelin hyvin ja yritin ollakkin hyvä.mut kiltteydestä sakotetaan..niin se näkyy menevän
Olen kaksosnainen ja tapasin toissa vuoden lopulla ihka ihanan vaakamiehen. Rakkaus roihahti heti molemmin puolin, ja olen elänyt elämäni onnellisinta aikaa lähes viiskymppisenä. Suhde on molemmin puolin lämmin, hellä, rakastava ja molemmat huomioon ottava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1505746Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t911761- 1241180
- 151114
- 561007
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55954
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27855Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844